Ogłoszenie z dnia 2022-05-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00151103/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-10
- 2022/BZP 00179015/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-26
- 2022/BZP 00524066/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-30
- 2022/BZP 00259806/01 - Wynik z dnia 2022-07-18
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wykonanie robót budowlanych: prac instalacyjnych oraz niezbędnych prac ogólnobudowlanych w ramach projektu pt. "Rozbudowa i modernizacja instalacji tlenowej w związku z COVID-19"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000640923
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: J. Fałata 2
1.4.2.) Miejscowość: Bystra
1.4.3.) Kod pocztowy: 43-360
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.4.7.) Numer telefonu: 33 4991 810
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpitalbystra.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbystra.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00184933
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-05-30
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00151103/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
Zamawiający zmiany umowy opisał we wzorze umowy stanowiącym zał. nr 10 do SWZ w paragrafie 35, w tym między innymi:
Zamawiający zgodnie z art. 455 ustawy Pzp, przewiduje możliwość zmian umowy bez przeprowadzonego nowego postępowania o udzielenie zamówienia.
W poniższych okolicznościach będą mogły ulec zmianie terminy wykonania zamówienia, poszczególnych jego etapów/elementów/części, terminy odbiorów robót, zakres zamówienia, sposób wykonania zamówienia, a także kwota wynagrodzenia umownego należnego za wykonanie zamówienia oraz jego poszczególnych etapów/elementów/części:
a) konieczność dokonania zmiany będzie wynikała z okoliczności niezależnych od stron umowy, np. istotnego i udokumentowanego opóźnienia w dostawie materiałów dla Wykonawcy, wystąpienia czynników atmosferycznych lub geologicznych mających niekorzystny wpływ na procesy technologiczne lub możliwość prowadzenia robót,
b) konieczność dokonania zmiany będzie wynikała z obiektywnej winy osoby trzeciej, innej niż osoby uczestniczące w realizacji zamówienia,
c) konieczność dokonania zmiany będzie wynikała z decyzji uprawnionego organu;
d) konieczność dokonania zmiany będzie wynikała z konieczności zapewnienia przez Zamawiającego prawidłowego funkcjonowania zakładu, w szczególności jednostek medycznych;
e) jeśli w trakcie realizacji robót zajdzie konieczność wykonania robót zamiennych, w wyniku których konieczne będzie wydłużenie realizacji robót, strony przewidują możliwość wydłużenia terminu zakończenia robót o okres potrzebny do zrealizowania ww. robót zamiennych po wprowadzeniu stosownych zmian do umowy w formie aneksu do umowy podpisanego przez obie strony,
f) w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt. 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, których wykonanie spowoduje konieczność wydłużenia terminu realizacji niniejszej umowy, strony przewidują możliwość wydłużenia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy, po wprowadzeniu stosownych zmian do umowy w formie aneksu podpisanego przez obie strony;
g) w konsekwencji zmiany umowy na podstawie art. 455 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych – jeżeli dokonana zmiana wymusza konieczność zmiany terminu realizacji umowy;
h) gdy niezbędna jest zmiana terminu realizacji umowy w przypadku zaistnienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację umowy w wyznaczonym terminie, na które strony nie miały wpływu, w tym w szczególności:
- warunki atmosferyczne uniemożliwiające lub znacznie utrudniające prowadzenie prac,
- ujawnienie niezinwentaryzowanych lub o odmiennym przebiegu niezgodnym z inwentaryzacją lub dokumentacją projektową sieci, instalacji lub urządzeń i koniecznością wykonania robót związanych z ich zabezpieczeniem lub usunięciem kolizji,
- działanie siły wyższej mającej wpływ na wykonanie zamówienia, jako zdarzenia zewnętrznego, któremu nie można było zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, dopuszcza się wydłużenie terminu realizacji umowy o czas, w którym Wykonawca, z przyczyn niezawinionych przez niego,
nie mógł realizować przedmiotu umowy.
i) będzie dotyczyła terminu zakończenia realizacji zamówienia i odbioru, zakresu robót realizowanych w oparciu o Projekt budowlany wykonawczy i/lub kwoty wynagrodzenia - pod warunkiem, że zmiana ta będzie wynikać z okoliczności których Zamawiający nie przewidział na etapie opracowywania Projektu budowlanego wykonawczego i/lub Wykonawca nie mógł
przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona, bądź też będzie wynikać z którejś z okoliczności wymienionych w punktach poprzedzających.
Dopuszczalna jest zmiana umowy, których łączna wartość jest mniejsza niż progi unijne oraz jest niższa niż 15% pierwotnej wartości umowy (szacunkowego wynagrodzenia wykonawcy wynikającego z oferty), a zmiany te nie powodują ogólnego charakteru umowy
Po zmianie:
Zamawiający zmiany umowy opisał we wzorze umowy stanowiącym zał. nr 10 do SWZ w paragrafie 35, w tym między innymi:
Zamawiający zgodnie z art. 455 ustawy Pzp, przewiduje możliwość zmian umowy bez przeprowadzonego nowego postępowania o udzielenie zamówienia.
W poniższych okolicznościach będą mogły ulec zmianie terminy wykonania zamówienia, poszczególnych jego etapów/elementów/części, terminy odbiorów robót, zakres zamówienia, sposób wykonania zamówienia, a także kwota wynagrodzenia umownego należnego za wykonanie zamówienia oraz jego poszczególnych etapów/elementów/części:
a) konieczność dokonania zmiany będzie wynikała z okoliczności niezależnych od stron umowy, np. istotnego i udokumentowanego opóźnienia w dostawie materiałów dla Wykonawcy, wystąpienia czynników atmosferycznych lub geologicznych mających niekorzystny wpływ na procesy technologiczne lub możliwość prowadzenia robót,
b) konieczność dokonania zmiany będzie wynikała z obiektywnej winy osoby trzeciej, innej niż osoby uczestniczące w realizacji zamówienia,
c) konieczność dokonania zmiany będzie wynikała z decyzji uprawnionego organu;
d) konieczność dokonania zmiany będzie wynikała z konieczności zapewnienia przez Zamawiającego prawidłowego funkcjonowania zakładu, w szczególności jednostek medycznych;
e) jeśli w trakcie realizacji robót zajdzie konieczność wykonania robót zamiennych, w wyniku których konieczne będzie wydłużenie realizacji robót, strony przewidują możliwość wydłużenia terminu zakończenia robót o okres maksymalnie 7 dni do zrealizowania ww. robót zamiennych po wprowadzeniu stosownych zmian do umowy w formie aneksu do umowy podpisanego przez obie strony,
f) w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt. 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, których wykonanie spowoduje konieczność wydłużenia terminu realizacji niniejszej umowy, strony przewidują możliwość wydłużenia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy o okres maksymalnie 7 dni, po wprowadzeniu stosownych zmian do umowy w formie aneksu podpisanego przez obie strony;
g) w konsekwencji zmiany umowy na podstawie art. 455 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych – jeżeli dokonana zmiana wymusza konieczność zmiany terminu realizacji umowy;
h) gdy niezbędna jest zmiana terminu realizacji umowy w przypadku zaistnienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację umowy w wyznaczonym terminie, na które strony nie miały wpływu, w tym w szczególności:
- warunki atmosferyczne uniemożliwiające lub znacznie utrudniające prowadzenie prac,
- ujawnienie niezinwentaryzowanych lub o odmiennym przebiegu niezgodnym z inwentaryzacją lub dokumentacją projektową sieci, instalacji lub urządzeń i koniecznością wykonania robót związanych z ich zabezpieczeniem lub usunięciem kolizji,
- działanie siły wyższej mającej wpływ na wykonanie zamówienia, jako zdarzenia zewnętrznego, któremu nie można było zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, dopuszcza się wydłużenie terminu realizacji umowy o czas, w którym Wykonawca, z przyczyn niezawinionych przez niego, nie mógł realizować przedmiotu umowy o okres maksymalnie 7 dni .
i) będzie dotyczyła terminu zakończenia realizacji zamówienia i odbioru, zakresu robót realizowanych w oparciu o Projekt budowlany wykonawczy i/lub kwoty wynagrodzenia - pod warunkiem, że zmiana ta będzie wynikać z okoliczności których Zamawiający nie przewidział na etapie opracowywania Projektu budowlanego wykonawczego i/lub Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona, bądź też będzie wynikać z którejś z okoliczności wymienionych w punktach poprzedzających.
Dopuszczalna jest zmiana umowy, których łączna wartość jest mniejsza niż progi unijne oraz jest niższa niż 15% pierwotnej wartości umowy (szacunkowego wynagrodzenia wykonawcy wynikającego z oferty), a zmiany te nie powodują ogólnego charakteru umowy
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-06-01 09:30
Po zmianie:
2022-06-02 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-06-01 10:00
Po zmianie:
2022-06-02 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-06-30
Po zmianie:
2022-07-01
INNE PRZETARGI BYSTRA
więcej: przetargi BYSTRA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONTY BALKONÓW W ZASOBACH WŁASNYCH WIDZEWSKIEGO TBS Sp. z o.o. w ŁODZI
- Przebudowa ul. Wierzbowej w Dąbczu. Zabezpieczenie gazociągu wysokiego ciśnienia DN150 odb. Leszno
- WYKONANIE INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ WRAZ Z MAGAZYNEM ENERGII DLA POTRZEB WIELOSPECJALISTYCZNEGO SZPITALA POWIATOWEGO S.A W TARNOWSKICH GÓRACH - ETAP I
- "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Partyni"
- "Rozwój sieci wodno - kanalizacyjnych na terenie Gminy Zabłudów"
- Remont alejek spacerowych w parku osiedlowym
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.