eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BystraWykonanie robót budowlanych: prac instalacyjnych oraz niezbędnych prac ogólnobudowlanych w ramach projektu pt. "Rozbudowa i modernizacja instalacji tlenowej w związku z COVID-19"



Ogłoszenie z dnia 2022-05-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wykonanie robót budowlanych: prac instalacyjnych oraz niezbędnych prac ogólnobudowlanych w ramach projektu pt. "Rozbudowa i modernizacja instalacji tlenowej w związku z COVID-19"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000640923

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: J. Fałata 2

1.4.2.) Miejscowość: Bystra

1.4.3.) Kod pocztowy: 43-360

1.4.4.) Województwo: śląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.4.7.) Numer telefonu: 33 4991 810

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpitalbystra.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbystra.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00184933

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-05-30

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00151103/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
Zamawiający zmiany umowy opisał we wzorze umowy stanowiącym zał. nr 10 do SWZ w paragrafie 35, w tym między innymi:
Zamawiający zgodnie z art. 455 ustawy Pzp, przewiduje możliwość zmian umowy bez przeprowadzonego nowego postępowania o udzielenie zamówienia.
W poniższych okolicznościach będą mogły ulec zmianie terminy wykonania zamówienia, poszczególnych jego etapów/elementów/części, terminy odbiorów robót, zakres zamówienia, sposób wykonania zamówienia, a także kwota wynagrodzenia umownego należnego za wykonanie zamówienia oraz jego poszczególnych etapów/elementów/części:
a) konieczność dokonania zmiany będzie wynikała z okoliczności niezależnych od stron umowy, np. istotnego i udokumentowanego opóźnienia w dostawie materiałów dla Wykonawcy, wystąpienia czynników atmosferycznych lub geologicznych mających niekorzystny wpływ na procesy technologiczne lub możliwość prowadzenia robót,
b) konieczność dokonania zmiany będzie wynikała z obiektywnej winy osoby trzeciej, innej niż osoby uczestniczące w realizacji zamówienia,
c) konieczność dokonania zmiany będzie wynikała z decyzji uprawnionego organu;
d) konieczność dokonania zmiany będzie wynikała z konieczności zapewnienia przez Zamawiającego prawidłowego funkcjonowania zakładu, w szczególności jednostek medycznych;
e) jeśli w trakcie realizacji robót zajdzie konieczność wykonania robót zamiennych, w wyniku których konieczne będzie wydłużenie realizacji robót, strony przewidują możliwość wydłużenia terminu zakończenia robót o okres potrzebny do zrealizowania ww. robót zamiennych po wprowadzeniu stosownych zmian do umowy w formie aneksu do umowy podpisanego przez obie strony,
f) w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt. 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, których wykonanie spowoduje konieczność wydłużenia terminu realizacji niniejszej umowy, strony przewidują możliwość wydłużenia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy, po wprowadzeniu stosownych zmian do umowy w formie aneksu podpisanego przez obie strony;
g) w konsekwencji zmiany umowy na podstawie art. 455 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych – jeżeli dokonana zmiana wymusza konieczność zmiany terminu realizacji umowy;
h) gdy niezbędna jest zmiana terminu realizacji umowy w przypadku zaistnienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację umowy w wyznaczonym terminie, na które strony nie miały wpływu, w tym w szczególności:
- warunki atmosferyczne uniemożliwiające lub znacznie utrudniające prowadzenie prac,
- ujawnienie niezinwentaryzowanych lub o odmiennym przebiegu niezgodnym z inwentaryzacją lub dokumentacją projektową sieci, instalacji lub urządzeń i koniecznością wykonania robót związanych z ich zabezpieczeniem lub usunięciem kolizji,
- działanie siły wyższej mającej wpływ na wykonanie zamówienia, jako zdarzenia zewnętrznego, któremu nie można było zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, dopuszcza się wydłużenie terminu realizacji umowy o czas, w którym Wykonawca, z przyczyn niezawinionych przez niego,
nie mógł realizować przedmiotu umowy.
i) będzie dotyczyła terminu zakończenia realizacji zamówienia i odbioru, zakresu robót realizowanych w oparciu o Projekt budowlany wykonawczy i/lub kwoty wynagrodzenia - pod warunkiem, że zmiana ta będzie wynikać z okoliczności których Zamawiający nie przewidział na etapie opracowywania Projektu budowlanego wykonawczego i/lub Wykonawca nie mógł
przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona, bądź też będzie wynikać z którejś z okoliczności wymienionych w punktach poprzedzających.
Dopuszczalna jest zmiana umowy, których łączna wartość jest mniejsza niż progi unijne oraz jest niższa niż 15% pierwotnej wartości umowy (szacunkowego wynagrodzenia wykonawcy wynikającego z oferty), a zmiany te nie powodują ogólnego charakteru umowy

Po zmianie:
Zamawiający zmiany umowy opisał we wzorze umowy stanowiącym zał. nr 10 do SWZ w paragrafie 35, w tym między innymi:
Zamawiający zgodnie z art. 455 ustawy Pzp, przewiduje możliwość zmian umowy bez przeprowadzonego nowego postępowania o udzielenie zamówienia.
W poniższych okolicznościach będą mogły ulec zmianie terminy wykonania zamówienia, poszczególnych jego etapów/elementów/części, terminy odbiorów robót, zakres zamówienia, sposób wykonania zamówienia, a także kwota wynagrodzenia umownego należnego za wykonanie zamówienia oraz jego poszczególnych etapów/elementów/części:
a) konieczność dokonania zmiany będzie wynikała z okoliczności niezależnych od stron umowy, np. istotnego i udokumentowanego opóźnienia w dostawie materiałów dla Wykonawcy, wystąpienia czynników atmosferycznych lub geologicznych mających niekorzystny wpływ na procesy technologiczne lub możliwość prowadzenia robót,
b) konieczność dokonania zmiany będzie wynikała z obiektywnej winy osoby trzeciej, innej niż osoby uczestniczące w realizacji zamówienia,
c) konieczność dokonania zmiany będzie wynikała z decyzji uprawnionego organu;
d) konieczność dokonania zmiany będzie wynikała z konieczności zapewnienia przez Zamawiającego prawidłowego funkcjonowania zakładu, w szczególności jednostek medycznych;
e) jeśli w trakcie realizacji robót zajdzie konieczność wykonania robót zamiennych, w wyniku których konieczne będzie wydłużenie realizacji robót, strony przewidują możliwość wydłużenia terminu zakończenia robót o okres maksymalnie 7 dni do zrealizowania ww. robót zamiennych po wprowadzeniu stosownych zmian do umowy w formie aneksu do umowy podpisanego przez obie strony,
f) w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt. 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, których wykonanie spowoduje konieczność wydłużenia terminu realizacji niniejszej umowy, strony przewidują możliwość wydłużenia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy o okres maksymalnie 7 dni, po wprowadzeniu stosownych zmian do umowy w formie aneksu podpisanego przez obie strony;
g) w konsekwencji zmiany umowy na podstawie art. 455 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych – jeżeli dokonana zmiana wymusza konieczność zmiany terminu realizacji umowy;
h) gdy niezbędna jest zmiana terminu realizacji umowy w przypadku zaistnienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację umowy w wyznaczonym terminie, na które strony nie miały wpływu, w tym w szczególności:
- warunki atmosferyczne uniemożliwiające lub znacznie utrudniające prowadzenie prac,
- ujawnienie niezinwentaryzowanych lub o odmiennym przebiegu niezgodnym z inwentaryzacją lub dokumentacją projektową sieci, instalacji lub urządzeń i koniecznością wykonania robót związanych z ich zabezpieczeniem lub usunięciem kolizji,
- działanie siły wyższej mającej wpływ na wykonanie zamówienia, jako zdarzenia zewnętrznego, któremu nie można było zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, dopuszcza się wydłużenie terminu realizacji umowy o czas, w którym Wykonawca, z przyczyn niezawinionych przez niego, nie mógł realizować przedmiotu umowy o okres maksymalnie 7 dni .
i) będzie dotyczyła terminu zakończenia realizacji zamówienia i odbioru, zakresu robót realizowanych w oparciu o Projekt budowlany wykonawczy i/lub kwoty wynagrodzenia - pod warunkiem, że zmiana ta będzie wynikać z okoliczności których Zamawiający nie przewidział na etapie opracowywania Projektu budowlanego wykonawczego i/lub Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona, bądź też będzie wynikać z którejś z okoliczności wymienionych w punktach poprzedzających.
Dopuszczalna jest zmiana umowy, których łączna wartość jest mniejsza niż progi unijne oraz jest niższa niż 15% pierwotnej wartości umowy (szacunkowego wynagrodzenia wykonawcy wynikającego z oferty), a zmiany te nie powodują ogólnego charakteru umowy

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-06-01 09:30

Po zmianie:
2022-06-02 09:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-06-01 10:00

Po zmianie:
2022-06-02 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2022-06-30

Po zmianie:
2022-07-01

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.