eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jordanów ŚląskiWykonanie robót budowlanych w ramach wymiany stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach użyteczności publicznej przy ul. Wrocławskiej 55 w Jordanowie Śląskim



Ogłoszenie z dnia 2022-05-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w ramach wymiany stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach użyteczności publicznej przy ul. Wrocławskiej 55 w Jordanowie Śląskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jordanów Śląski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935030

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wrocławska 55

1.5.2.) Miejscowość: Jordanów Śląski

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-065

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 71 3911580

1.5.8.) Numer faksu: 71 3911590

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@jordanowslaski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jordanowslaski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.bip.jordanowslaski.pl; https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych w ramach wymiany stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach użyteczności publicznej przy ul. Wrocławskiej 55 w Jordanowie Śląskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d99d0539-bbdf-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00185021

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej wraz z wykonaniem instalacji odnawialnych źródeł energii. Komplementarne i efektywne wykorzystanie rozwiązań w oparciu o wdrożenie systemu monitorowania i zarządzania zużyciem energii” - ETAP 1-szy, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego (RPO WD) na lata 2014- 2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00123109/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.GN.271.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 864178,04 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach niniejszego zamówienia należy wykonać:
• wymianę stolarki okiennej i drzwiowej wraz z nawiewnikami okiennymi i roletami zewnętrznymi (odtworzenie stanu istniejącego) w segmentach A, B i C Publicznej Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Jordanowie Śląskim. Szczegółowy opis techniczny zamówienia. • Prace rozbiórkowe, murowe, budowlane. Demontaż stolarki, Demontaż parapetów, Wykucie otworu pod oknem (zamiana okna na drzwi na parterze- wejście na patio),
Zamurowanie otworu po oknie,
Montaż nadproża drzwiowego 2 x L19 o L=150 cm
• Wymiana okien:
Okna wg zestawień stolarki z projektu budowlanego: załączniki do SWZ – rysunki nr 1 do nr 4 Wymagany dla okien współczynnik U <0,9W/m2K.
Montaż stolarki okiennej w licu ściany zewnętrznej ocieplanej. Wykucie ewentualnych węgarków (montaż nowych okien w licu muru). Wymiana na stolarkę PCV. Kolor okien – biały. Stolarka okienna: Profil okienny: PVC P.
Górne naświetla otwierane za pomocą otwieraczy nożycowych (przyjęto co drugie okno otwierane za pomocą otwieraczy nożycowych). Montaż do ściany. Dwa okna otwierane oddzielnie. W oknach w klasach przewidziano zamontowanie nawiewników higrosterowanych. Pakiet szybowy: - Ug - 0,5.
Parametr Uw zgodny z normą z 2021 roku Uw ≤0,9 W/m2K. Kolor stolarki okiennej: od wewnątrz biały od zewnątrz biały. Minimalna gwarancja producenta / importera na stolarkę okienną: 5 lat. Minimalna gwarancja Wykonawcy na montaż stolarki okiennej: 5 lat. Dodatkowe szczegółowe parametry i dane techniczne dot. docelowych okien: Okna PVC w pozycjach OK2, OK3 i OK6 przewiduje się jako okna rozwierne lub rozwiernouchylne
na szerokość skrzydła 1,2 m, aczkolwiek maksymalna szerokość dla pojedynczego skrzydła PVC, które ma być rozwierne lub rozwierno-uchylne to 1m. Zamawiający nie dopuszcza zmiany tych pozycji na okna aluminiowe oraz tylko na okna uchylne. Stolarka winna być jednolita. Skrzydło okienne rozwierno-uchylne może mieć wymiar maksymalny 1500 x 1500 mm. Zamawiający dopuszcza natomiast zmianę podziału okien. Ostateczny podział okien do uzgodnienia z Zamawiającym przed złożeniem zamówienia.
Wymagane wymiary części okien określone w SWZ i przedmiarze. • Rolety zewnętrzne: Przewiduje się odtworzenie obecnych rolet zewnętrznych w oknach, poprzez wymianę rolet na nowe. Kaseta ukryta w warstwie styropianu. Prace muszą być skoordynowane z zakresem robót budowlanych wykonawcy docieplenia ścian zewnętrznych i elewacji (który zostanie wyłoniony w osobnym postępowaniu przetargowym – różny rodzajowo zakres prac). • Drzwi wejściowe: Profil: Aluminiowy. Grubość: min. 90 mm lub cieńsza / grubsza dla uzyskania współczynnika przenikania ciepła dla drzwi na poziomie Uwmax 1,3 W/m2*k. Pakiet szklenia we wszystkich drzwiach - 3 szyby z szybami 2 stronnie bezpiecznymi. Kolor stolarki drzwiowej od wewnątrz biały, natomiast od zewnątrz biały. Samozamykacze.
Minimalna gwarancja producenta / importera na stolarkę drzwiową: 5 lat.
Minimalna gwarancja Wykonawcy na montaż stolarki drzwiowej: 5 lat.
Drzwi wg zestawień stolarki z projektu budowlanego: załączniki do SWZ – rysunki nr 1 do nr 4 • Montaż: „ciepły montaż” mechaniczny za pomocy śrub, uszczelnienie otworów za pomocą taśm paroszczelnych i paroprzepuszczalnych, wykucie ewentualnych węgarków (przesunięcie okien
do lica ściany) i przygotowanie otworów do montażu. Po wykonaniu ciepłego montażu wykonać obróbkę szpalet okiennych wewnątrz budynku wraz z ich pomalowaniem oraz uzupełnienie tynku i pomalowanie części ściany po zamurowanym oknie. • Parapety wewnętrzne konglomerat gr. 3 cm (ze względu na dopasowanie do istniejących otworów okiennych) – kolor botticino. Wymiary wszystkich parapetów należy określić „z natury” po przeprowadzeniu wizji lokalnej na obiekcie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 660000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 864000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 667642,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ULBUD Urszula Sumisławska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7511542912

7.3.3) Ulica: Luboszycka 4/7

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-036

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 821200 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.