Ogłoszenie z dnia 2025-04-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00108182/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja sali wiejskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRZEMIENIEWO
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050681
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 34
1.5.2.) Miejscowość: Krzemieniewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-120
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 65 536 92 00
1.5.8.) Numer faksu: 65 529 75 15
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zwgm@krzemieniewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzemieniewo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/krzemieniewo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja sali wiejskiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e1c507c-0ea5-4073-a622-59d1b3825a06
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00185027
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00028484/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Termomodernizacja sali wiejskiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00108182
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RRGP.271.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1: Remont i docieplenie stropu sali wiejskiej w Pawłowicach – przedmiotem zamówienia w tym zadaniu jest remont i docieplenie stropu sali wiejskiej w Pawłowicach, malowanie sali i korytarza z wymianą schodów strychowych, zgodnie z załączonym przedmiarem robót przy wykorzystaniu (części) materiałów dostarczonych przez Zamawiającego (wykaz stanowi załącznik do postępowania).UWAGA!
W roku 2023 została przeprowadzona wymiana pokrycia dachowego z dachówki karpiówki na budynku sali wiejskiej. Na prace te Zamawiający uzyskał gwarancję. Remont stropu może wymagać ingerencji w konstrukcję więźby oraz w pokrycie dachowe z dachówki w związku z tym, oferenci zobowiązani są do uzyskania zezwolenia i uzgodnienia sposobu oraz zakresu prac z wykonawcą remontu pokrycia dachu z dachówki, aby Zamawiający nie utracił gwarancji na te prace.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45321000-3 - Izolacja cieplna
4.5.5.) Wartość części: 61841,12 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Termomodernizacja świetlicy wiejskiej na ulicy Spokojnej w Pawłowicach – przedmiotem zamówienia w tym zadaniu jest ocieplenie ścian zewnętrznych, wymiana jednego okna na tarasowe oraz wykonanie powierzchni utwardzonej - zgodnie z załączoną dokumentacją projektową i przedmiarem robót oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych przy wykorzystaniu (części) dostarczonego materiału przez Zamawiającego (wykaz stanowi załącznik do postępowania).4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45321000-3 - Izolacja cieplna
4.5.5.) Wartość części: 213157,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69810,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110342,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69810,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMONDEK Sebastian Gorczyca
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972067762
7.3.3) Ulica: Malinowa 11
7.3.4) Miejscowość: Lipno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-111
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69810,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 168061,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 188645,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 168061,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Projektowo Budowlane Alfred Klabik Żaneta Buzała
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 697-193-80-19
7.3.3) Ulica: Frankowo17
7.3.4) Miejscowość: Osieczna
7.3.5) Kod pocztowy: 64-113
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PROJEKTOWO-BUDOWLANE ALFRED KLABIK ŻANETA BUZAŁA
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PROJEKTOWO-BUDOWLANE ALFRED KLABIK ŻANETA BUZAŁA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 168061,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa drogi nr L 3P w Leśnictwie Warblewo - Nadleśnictwo Polanów_etap II
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
- Termomodernizacja trzech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.