Ogłoszenie z dnia 2025-04-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00069229/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa sprzątania obiektów KW PSP w Warszawie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000173516
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Domaniewska 40
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-672
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 225595107
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: logistyka@mazowsze.straz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kwpsp-warszawa
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/straz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa sprzątania obiektów KW PSP w Warszawie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-08cdfb96-3e51-4dec-853a-8cbdceef8be9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00185053
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00018373/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa sprzątania obiektów KW PSP w Warszawie.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00069229
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WL.2370.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 298320 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa sprzątania obiektu KW PSP przy ul. Domaniewskiej 40 w Warszawie, zgodnie z załącznikiem nr 1a do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 90900000-6 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90910000-9 - Usługi sprzątania
90919100-3 - Usługi czyszczenia urządzeń biurowych
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów
4.5.5.) Wartość części: 175560,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa sprzątania obiektu Centrum Powiadamiania Ratunkowego przy ul. Traugutta 57 w Radomiu zgodnie z załącznikiem nr 1b do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 90900000-6 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90910000-9 - Usługi sprzątania
90919100-3 - Usługi czyszczenia urządzeń biurowych
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
4.5.5.) Wartość części: 122760,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199112,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 345384,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 215127,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U. SOS Barwit Barbara Jakubczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5270255741
7.3.3) Ulica: Klemensiewicza 5a/32
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-318
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE SOS BARWIT - BARBARA JAKUBCZAK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE SOS BARWIT - BARBARA JAKUBCZAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 215127,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-04-01 do 2026-03-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139234,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 162000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 160884,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U. SOS Barwit Barbara Jakubczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5270255741
7.3.3) Ulica: Klemensiewicza 5a/32
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-318
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE SOS BARWIT - BARBARA JAKUBCZAK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE SOS BARWIT - BARBARA JAKUBCZAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 160884,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-04-01 do 2026-03-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Konsorcjum firm: Borste System sp. z o.o. (lider), Borste Service sp. z o.o. (partner), ul. Esperanto 14/1, 01-049 Warszawa
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający odrzuca ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 8 tj. Zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia, w zw. z art. 224 ust. 6 ustawy Pzp tj. odrzuceniu, jako oferta z rażąco niską ceną lub kosztem, podlega oferta wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień w wyznaczonym terminie lub jeżeli złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają podanej w ofecie ceny lub kosztu.
Uzasadnienie faktyczne:
W związku ze złożonym odwołaniem do Krajowej Izby Odwoławczej przez P.U. SOS Barwit Barbara Jakubczak oraz wydanym orzeczeniem, nakazującym Zamawiającemu unieważnienie czynności wyboru najkorzystniejszej oferty w części I zamówienia, w tym odrzucenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Borste System sp. z o.o. (lider) i Borste Service sp. z o.o. (partner) Zamawiający odrzuca ofertę.
Oferta złożona przez Wykonawcę zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. Cena całkowita w złożonej ofercie Wykonawcy była niższa o 34,03% od średniej arytmetycznej cen wszystkich ofert w przedmiotwym postępowaniu, co nałożyło na Zamawiającego obowiązek wszczęcia procedury wyjaśniającej. Oferent złożył wyjaśnienia, jednakże nie uzasadniają zaoferowanej ceny.
2. Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu w części I zamówienia, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14, odrzucono ofertę firmy:
BKAGRUP sp. z o.o., ul. Leśniewska 3, 03-582 Warszawa
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający odrzuca ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14, tj. jeżeli wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy (...).
Uzasadnienie faktyczne:
Wykonawca wniósł wadium w sposób nieprawidłowy. Wadium wpłynęło do Zamawiającego po terminie składania ofert, tj.: w dniu 5 lutego br. o godz. 9:50, natomiast według zapisów SWZ powinno wpłynąć do godz. 9:45 (do terminu składania ofert).
3. W związku z uchyleniem się od zawarcia umowy Wykonawcy wyłonionego do realizacji II części zamówienia tj. Cleaner System Robert Rosiak, Krzysztof Gardjas spółka cywilna, ul. Telefoniczna 28, 91-278 Łódź, Zamawiający działając na podstawie art. 263 ustawy Pzp dokonał ponownego badania i oceny ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców, co skutkowało wyborem oferty jako najkorzystniejszej Wykonawcy P.U. SOS Barwit Barbara Jakubczak, ul. Klemensiewicza 5a/32, 01-318 Warszawa.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy odzieży roboczej i obuwia ochronnego dla Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
- Obsługa techniczna urządzeń i instalacji elektrycznych w budynku Sądu Okręgowego w Warszawie przy ul. Czerniakowskiej 100 w Warszawie.
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
- Usługa polegająca na mechanicznym sprzątaniu gruntu oraz utylizacji urobku na działce nr 89 z obrębu 1-08-24 położonej w Warszawie przy zbiegu ulic Poleczki, Tango, Wodzirejów i Poloneza
- Przebudowa ulicy Gibalskiego w ramach zadania "Modernizacja ulic na terenie Dzielnicy Wola - numer postępowania 33/ZP/25
- Zwiększenie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Kanał Mordy poprzez remont zastawki w km 1+874 wraz z zabudową wyrw oraz naprawą ubezpieczenia skarp rzeki
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe utrzymanie czystości w siedzibach prokuratur okręgu włocławskiego.
- Usługi sprzątania i utrzymywania w czystości pomieszczeń w obiektach trzech Przychodni należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia"
- Usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymywania w należytej czystości i stanie higieniczno-sanitarnym obiektów administrowanych przez Bielsko-Bialski Ośrodek Sportu i Rekreacji - 2 Cz_v2
- Usługa sprzątania Muzeum Emigracji w Gdyni
- Utrzymanie czystości i porządku w obiektach biurowych Biura Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorców - Warszawa część II oraz Oddział Terenowy Kraków.
- Usługi utrzymania porządku i czystości w 2025/2026 r. dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Mienia m. st. Warszawy" z podziałem na części.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.