Ogłoszenie z dnia 2023-04-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00116380/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-01
- 2023/BZP 00122056/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa przewozu zwłok i szczątków ludzkich z miejsc zdarzeń lub ujawnienia zwłok na zlecenie Prokuratury Okręgowej w Gdańsku oraz prokuratur rejonowych okręgu gdańskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PROKURATURA OKRĘGOWA W GDAŃSKU
1.3.) Oddział zamawiającego: DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000000299
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wały Jagiellońskie 36
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-853
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro.podawczepogda@prokuratura.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/po-gdansk
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.ms.gov.pl/czs1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa przewozu zwłok i szczątków ludzkich z miejsc zdarzeń lub ujawnienia zwłok na zlecenie Prokuratury Okręgowej w Gdańsku oraz prokuratur rejonowych okręgu gdańskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89fa1caa-b44b-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00185099
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00108884/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Przewóz zwłok i szczątków ludzkich z miejsc zdarzeń lub ujawnienia zwłok na wniosek prokuratur okręgu gdańskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00116380
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3008-7.261.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 584814,81 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przewozu zwłok i szczątków ludzkich z miejsc zdarzeń lub ujawnienia zwłok na wniosek Prokuratury Okręgowej w Gdańsku oraz Prokuratur Rejonowych Gdańsk – Śródmieście, Gdańsk – Wrzeszcz, Gdańsk– Oliwa i Sopocie po otrzymaniu zlecenia w formie telefonicznej (ustnej) lub pisemnej do wskazanego przez prokuratura prosektorium lub do Zakładu Medycyny Sądowej w celu ustalenia przyczyn zgonu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 192000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa w zakresie przewozu zwłok i szczątków ludzkich z miejsc zdarzeń lub ujawnienia zwłok na wniosek Prokuratury Rejonowej w Gdynia po otrzymaniu zlecenia w formie telefonicznej (ustnej) lub pisemnej do wskazanego przez prokuratura prosektorium lub do Zakładu Medycyny Sądowej w celu ustalenia przyczyn zgonu.4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 82560 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa w zakresie przewozu zwłok i szczątków ludzkich z miejsc zdarzeń lub ujawnienia zwłok na wniosek Prokuratury Rejonowej w Wejherowiepo otrzymaniu zlecenia w formie telefonicznej (ustnej) lub pisemnej do wskazanego przez prokuratura prosektorium lub do Zakładu Medycyny Sądowej w celu ustalenia przyczyn zgonu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 50800 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa w zakresie przewozu zwłok i szczątków ludzkich z miejsc zdarzeń lub ujawnienia zwłok na wniosek Prokuratury Rejonowej w Puckupo otrzymaniu zlecenia w formie telefonicznej (ustnej) lub pisemnej do wskazanego przez prokuratura prosektorium lub do Zakładu Medycyny Sądowej w celu ustalenia przyczyn zgonu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 70200 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa w zakresie przewozu zwłok i szczątków ludzkich z miejsc zdarzeń lub ujawnienia zwłok na wniosek Prokuratury Rejonowej w Kartuzachpo otrzymaniu zlecenia w formie telefonicznej (ustnej) lub pisemnej do wskazanego przez prokuratura prosektorium lub do Zakładu Medycyny Sądowej w celu ustalenia przyczyn zgonu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 45200 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa w zakresie przewozu zwłok i szczątków ludzkich z miejsc zdarzeń lub ujawnienia zwłok na wniosek Prokuratury Rejonowej w Kościerzyniepo otrzymaniu zlecenia w formie telefonicznej (ustnej) lub pisemnej do wskazanego przez prokuratura prosektorium lub do Zakładu Medycyny Sądowej w celu ustalenia przyczyn zgonu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 24000 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa w zakresie przewozu zwłok i szczątków ludzkich z miejsc zdarzeń lub ujawnienia zwłok na wniosek Prokuratury Rejonowej w Kwidzyniepo otrzymaniu zlecenia w formie telefonicznej (ustnej) lub pisemnej do wskazanego przez prokuratura prosektorium lub do Zakładu Medycyny Sądowej w celu ustalenia przyczyn zgonu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 45600 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa w zakresie przewozu zwłok i szczątków ludzkich z miejsc zdarzeń lub ujawnienia zwłok na wniosek Prokuratury Rejonowej w Malborkupo otrzymaniu zlecenia w formie telefonicznej (ustnej) lub pisemnej do wskazanego przez prokuratura prosektorium lub do Zakładu Medycyny Sądowej w celu ustalenia przyczyn zgonu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 50840 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa w zakresie przewozu zwłok i szczątków ludzkich z miejsc zdarzeń lub ujawnienia zwłok na wniosek Prokuratury Rejonowej w Starogardzie Gdańskimpo otrzymaniu zlecenia w formie telefonicznej (ustnej) lub pisemnej do wskazanego przez prokuratura prosektorium lub do Zakładu Medycyny Sądowej w celu ustalenia przyczyn zgonu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 19200 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa w zakresie przewozu zwłok i szczątków ludzkich z miejsc zdarzeń lub ujawnienia zwłok na wniosek Prokuratury Rejonowej w Tczewiepo otrzymaniu zlecenia w formie telefonicznej (ustnej) lub pisemnej do wskazanego przez prokuratura prosektorium lub do Zakładu Medycyny Sądowej w celu ustalenia przyczyn zgonu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 18800 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa w zakresie przewozu zwłok i szczątków ludzkich z miejsc zdarzeń lub ujawnienia zwłok na wniosek Prokuratury Rejonowej w Pruszczu Gdańskimpo otrzymaniu zlecenia w formie telefonicznej (ustnej) lub pisemnej do wskazanego przez prokuratura prosektorium lub do Zakładu Medycyny Sądowej w celu ustalenia przyczyn zgonu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 32400 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 151200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 219000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 151200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Pogrzebowe Kalia
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5833135867
7.3.3) Ulica: Kartuska 12
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-104
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 151200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-04-08 do 2024-04-07Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92880 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92880 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92880 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Pogrzebowy Róża Dorota Zwierzchowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5842608710
7.3.3) Ulica: Witomińska 17A
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-311
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD POGRZEBOWY "RÓŻA" Dorota Zwierzchowska
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD POGRZEBOWY "RÓŻA" Dorota Zwierzchowska
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92880 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-04-08 do 2024-04-07Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75556,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75556,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75556,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Pogrzebowy "OCHNIO" Danuta Ochnio
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5880009041
7.3.3) Ulica: Kazimierza Pruszkowskiego 2
7.3.4) Miejscowość: Wejherowo
7.3.5) Kod pocztowy: 84-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE DANUTA OCHNIO
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE DANUTA OCHNIO
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75556,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-04-08 do 2024-04-07Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak ofert
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63920 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63920 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63920 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Pogrzebowe Henryk Pioch
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 589-115-68-34
7.3.3) Ulica: PL. Św. Brunona 4
7.3.4) Miejscowość: Kartuzy
7.3.5) Kod pocztowy: 83-300
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63920 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-04-08 do 2024-04-07Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42750 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Pogrzebowych KIR Leszek Brodnicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 581-177-48-44
7.3.3) Ulica: Hallera 32B
7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 82-500
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Pioch Henryk USŁUGI POGRZEBOWE
jakie przetargi wygrała firma
Pioch Henryk USŁUGI POGRZEBOWE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-04-08 do 2024-04-07Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68794 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69960 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68794 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Barbara Mańko Firma Handlowo Usługowa "WRZOS"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 593-164-36-36
7.3.3) Ulica: 11 Listopada 2
7.3.4) Miejscowość: Pruszcz Gdański
7.3.5) Kod pocztowy: 83-000
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68794 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-04-08 do 2024-04-07Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6696 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8720 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8720 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Pogrzebowe "JUKA" Rafał Węsierski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 579-185-53-20
7.3.3) Ulica: Dr Kopicza 2
7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański
7.3.5) Kod pocztowy: 83-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUG POGRZEBOWYCH "KIR" LESZEK BRODNICKI
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUG POGRZEBOWYCH "KIR" LESZEK BRODNICKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8720 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-04-08 do 2024-04-07Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7585,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8853 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7585,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Barbara Mańko Firma Handlowo Usługowa "WRZOS"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 593-164-36-36
7.3.3) Ulica: 11 Listopada 2
7.3.4) Miejscowość: Pruszcz Gdański
7.3.5) Kod pocztowy: 83-000
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BARBARA MAŃKO FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA "WRZOS"
jakie przetargi wygrała firma
BARBARA MAŃKO FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA "WRZOS"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7585,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-04-08 do 2024-04-07Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26452 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36720 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26452 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Barbara Mańko Firma Handlowo Usługowa "WRZOS"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 593-164-36-36
7.3.3) Ulica: 11 Listopada 2
7.3.4) Miejscowość: Pruszcz Gdański
7.3.5) Kod pocztowy: 83-000
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI POGRZEBOWE "JUKA" Rafał Węsierski
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI POGRZEBOWE "JUKA" Rafał Węsierski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26452 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-04-08 do 2024-04-07INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w ramach wyposażenia laboratoriów w Centrum Ekoinnowacji Politechniki Gdańskiej.
- Świadczenie usługi kompleksowych prac porządkowych w zakresie stałego utrzymania czystości pomieszczeń biurowych w trzech lokalizacjach biur WFOŚiGW w Gdańsku przez okres 12 m-cy
- Obsługa transportu pasażerskiego w zakresie czarteru samolotu pasażerskiego i transferów lokalnych oraz świadczenie kompleksowej usługi w zakresie rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych
- Budowa parku kieszonkowego wraz z rozbudową ogrodu deszczowego na osiedlu Wiszące Ogrody przy ul. Przytulnej w Gdańsku
- Dostawa zamrażarek niskotemperaturowych, termomiksera i sprzętu medycznego w 4 pakietach
- Najem kontenerów i toalet przenośnych na potrzeby Gdańskiego Ośrodka Sportu w 2025 roku.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa transportu sanitarnego dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Otwocku
- Usługi transportu medycznego i niemedycznego, realizowane na rzecz szpitala i ambulatorium z Izbą Chorych Zakładu Karnego nr 1 w Łodzi
- Usługi transportu sanitarnego, nr sprawy GCR/9/ZP/2025
- Usługa transportu sanitarnego dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Otwocku
- ZP-2/25 Usługa kierowcy specjalistycznym samochodem sanitarnym typu "T" i typu ,,P''
- Świadczenie usługi transportu sanitarnego odpowiednimi do tego celu karetkami i przez personel posiadający odpowiednie kwalifikacje
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.