Ogłoszenie z dnia 2023-04-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00126469/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kształtowanie kompetencji interpersonalnych – trening interpersonalny w formie blended learning wraz z dostępem do mobilnej platformy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT NOWOSOLSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770103
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: MONIUSZKI 3
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Sól
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-100
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat-nowosolski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-nowosolski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/sp_nowasol1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kształtowanie kompetencji interpersonalnych – trening interpersonalny w formie blended learning wraz z dostępem do mobilnej platformy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f1b34f5-bdab-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00185136
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038785/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Wsparcie w zakresie doradztwa i treningu psychologiczno-pedagogicznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Nowosolskim”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00126469
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IF.272.8.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CPV Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień ( kod CPV)
80000000 – 4 usługi edukacyjne i szkoleniowe
80500000 – 9 usługi szkoleniowe
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia kursów/szkoleń dla uczniów w ramach projektu " Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Nowosolskim".
2. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie usługi szkoleniowej w formie blended learning wraz z dostępem do mobilnej platformy distance learning z kodami dostępu indywidualnie dla każdego z 500 uczniów. Zadanie dofinansowane w ramach projektu „Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Nowosolskim ”.
3. Celem usługi jest wsparcie uczniów mające na celu podniesienie poziomu wiedzy i kompetencji, rozwinięcie umiejętności interpersonalnych oraz umiejętności logicznego myślenia, pozwalających na poznanie własnych talentów oraz obszarów do rozwoju, poznanie narzędzi umożliwiających planowanie rozwoju, mimo skutków pandemii, jak nauczyć się komunikacji bez przemocy, jak rozwiązywać sytuacje konfliktowe a dodatkowo ze względu na czas wejścia młodego pokolenia na rynek pracy/podjęcia studiów niezbędne jest rozpoznanie przez nich ich własnego potencjału i słabości.
4. Wymagania dotyczące usługi:
1) Usługa musi zostać zrealizowana dla uczniów nowoczesną metodą blended-learning na mobilnej platformie distance learning;
2) Szkoleniu zostanie przeprowadzone za pomocą narzędzia pomiarowego zgodnie z tematyką szkolenia, badanie styli interpersonalnych oraz styli komunikowania się każdego ucznia;
3) Usługa musi zostać wykonana nowoczesną metodą w formie mieszanej: połączenie tradycyjnych metod nauczania – bezpośredni kontakt z prowadzącym, z aktywnościami moderowanymi zdalnie za pomocą komputera - distance learning w formie profesjonalnych filmów szkoleniowych.
5. Wymagania dotyczące narzędzia:
1) Uczeń na szkoleniu stacjonarnym za pomocą narzędzia pomiarowego zgodnie z tematyką szkolenia, otrzyma indywidualny kod do narzędzia diagnostycznego badającego jego styl interpersonalny oraz styl komunikowania się. Każdy uczeń otrzyma po szkoleniu szczegółowy raport z wyników min. 14 stron oraz rekomendacje dla każdego ucznia osobno w formie np. pdf z przeprowadzonych badań styli ucznia.
2) Uczeń dostanie po szkoleniu stacjonarnym kod dostępu do swojego indywidualnego konta na platformie, wramach którego administrator ma możliwości monitorowania: czasu spędzonego przez użytkownika na platformie, oglądalności filmów i wyników poszczególnych testów dla uczestników projektu.
3) Szkolenie w formie blended learning (forma mieszana - połączenie tradycyjnych metod nauczania – bezpośredni kontakt z prowadzącym, z aktywnościami moderowanymi zdalnie za pomocą komputera - distance learning na mobilnej platformie z kodami dostępu dla uczestników projektu, z wykorzystaniem filmów edukacyjnych, testów sprawdzających poziom zdobytej wiedzy, ćwiczeń oraz materiałów w formacie PDF do każdego nagrania.
4) Szkolenie na platformie składać się musi się z min. 12 filmów szkoleniowych każdy po min. 30-45 min, testu sprawdzającego poziom zdobytej wiedzy, ćwiczeń oraz materiałów w formacie PDF do każdego nagrania.
5) Nagrania edukacyjne w formie filmów z wykorzystaniem profesjonalnej grafiki i animacji 2D lub 3D – min. 20% nagrania.
6) System monitoringu uczestnika kursu (wydruki, raporty itp.).
7) System ewaluacji (np. testy sprawdzające przyrost wiedzy i proces).
8) System certyfikacji – po ukończeniu kursu egzamin/test ze zdobytej wiedzy wraz z mobilnym systemem generowania i wydawania certyfikatu/zaświadczenia.
9) Materiały szkoleniowe, testy, ćwiczenia, case study, pliki w formacie PDF.
10) Zamawiający wskaże jedynie zakres programowy dotyczący poszczególnych szkoleń, bez obowiązku dostarczenia szczegółowych wytycznych.
11) Wszyscy użytkownicy po zalogowaniu na platformie będą mieli dostęp do tych samych treści w postaci filmów szkoleniowych, testów, materiałów, przy czym każdy z użytkowników będzie miał dostęp do indywidualnych danych dotyczących jego osoby.
12) Z konta administratora systemu platformy będzie można wygenerować raporty indywidualne z pracy każdego użytkownika.
Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował platformą internetową działającą co najmniej na przeglądarkach Chrome, Firefox-Mozzila, Opera. Mobilna platforma będzie dostępna dla użytkowników przez cały okres realizacji projektu, tj. od momentu realizacji zamówienia do 30 czerwca 2023 r., przy czym dla każdego uczestnika osobno. Każdy użytkownik po zalogowaniu na platformie będzie miał dostęp do tych samych treści.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 464540,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 107500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROFI COMPETENCE EUROPE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8522662767
7.3.3) Ulica: Średnia 22
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-812
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PROFI COMPETENCE EUROPE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PROFI COMPETENCE EUROPE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 107500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-15INNE PRZETARGI Z NOWEJ SOLI
- Sukcesywna dostawa żywienia pozajelitowego na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli
- Wykonanie dokumentacji projektowej budynku energooszczędnego i zagospodarowania terenu Parku Krasnala w ramach zadania: Adaptacja przestrzeni miejskiej dla potrzeb Nadodrzańskiego Parku Rekreacyjnego
- ŚWIADCZENIE USŁUGI SPRZĄTANIA BUDYNKU MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W NOWEJ SOLI ORAZ POMIESZCZEŃ DZIENNEGO DOMU SENIOR +
- Wykonanie dokumentacji projektowej zagospodarowania terenu w ramach zadania pn. "Adaptacja przestrzeni miejskiej dla potrzeb Nadodrzańskiego Parku Rekreacyjnego" - Obszar Marina i Park Wodny Świat.
więcej: przetargi w Nowej Soli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konsultacje treści sylabusa i treści kursu "Biologia rozrodu ssaków" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. na Wydziale Biologii (rolnictwo)
- Konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Mikrobiologia w ochronie środowiska i rolnictwie praktyczne aspekty" w celu modyfikacji kierunków na Wydziale Biologii UJ.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Zarządzanie Zasobami Przyrody" - Projekt Key to the future
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Kultury in vitro i eksperymentalna embriologia roślin" dla Wydziału Biologii UJ. Projekt KEY to the future
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje opracowywanych treści sylabusa nowego kursu o roboczym tytule "Wstęp do uczenia maszynowego z wykorzystaniem języka Python dla biologów" - projekt KEY.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Społeczno-ekonomiczne uwarunkowania ochrony przyrody" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II stopnia.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.