Ogłoszenie z dnia 2025-04-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00092002/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Korzonek
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BIERAWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412935
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 12
1.5.2.) Miejscowość: Bierawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-240
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: +48774872266
1.5.8.) Numer faksu: +48774872262
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@bierawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1a75a13a-b5df-4ebb-97c8-3a5ac872a5b91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Korzonek2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a75a13a-b5df-4ebb-97c8-3a5ac872a5b9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00185205
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00012246/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Modernizacja i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Korzonek
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00092002
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IRZP.271.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2600000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Korzonek w systemie zaprojektuj i wybuduj.
Przedmiot zamówienia polega na zaprojektowaniu i wykonaniu robót budowlanych związanych z przebudową istniejącej Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Korzonek.
1. Zakres rzeczowy zadania obejmuje m.in.:
a) Wykonanie dokumentacji projektowej w tym:
- obsługa geodezyjna,
- projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno-budowlany (3 egz.) i uzyskanie pozwolenia lub zgłoszenia na budowę,
- projekty techniczne w rozbiciu na poszczególne branże (3 egz.)
- inne projekty, które podczas ustaleń z zamawiającym uznane zostaną za niezbędne do prawidłowego wykonania zadania,
- specyfikacje technicznego wykonania i odbioru robót dla wszystkich branż
- sporządzenie przedmiaru robót dla wszystkich branż,
- sporządzenie kosztorysu uproszczonego z zestawieniem robocizny, materiału i sprzętu dla wszystkich branż,
- opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
- pełnienie nadzoru autorskiego
b) Wykonanie robót zgodnie z zaakceptowaną przez zamawiającego dokumentacją projektową,
c) Wykonanie i wdrożenie w siedzibie eksploatatora, nowego komputerowego systemu sterowania i monitoringu pracy SUW,
d) Wykonanie rozruchu z osiągnięciem wymaganych przez zamawiającego parametrów
wody pitnej,
e) Pomoc w uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie,
f) Przeprowadzenie szkolenia obsługi SUW,
g) Dostarczenie kompletu sprzętu, instrukcji, środków ochrony zbiorowej z zakresu bhp i ochrony przeciwpożarowej, wymaganych przepisami szczegółowymi dla prawidłowej eksploatacji,
h) Wykonanie instrukcji eksploatacji SUW oraz instrukcji obsługi obiektów i konserwacji
urządzeń niezbędnych dla prawidłowej eksploatacji SUW,
i) Wykonanie dokumentacji powykonawczej – 2 egz.,
j) Wykonanie oznakowania obiektów i instalacji,
k) Serwisowanie urządzeń i instalacji do końca Okresu Gwarancji.
Zamawiający umożliwia i zaleca przeprowadzenie, przed upływem terminu składania ofert, wizji lokalnej w celu wcześniejszego sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia, zakresem i warunkami wykonania robót.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik do SWZ – prosimy o uważne zapoznanie się z treścią wskazanego dokumentu celem poznania pełnego zakresu podlegającego wycenie w ramach przedmiotowego postępowania.
3.Gwarancja co najmniej 36 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy.
4. Okres rękojmi za wady wynosi 5 lat, licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy.
5. Szczegółowe zasady i warunki realizacji zamówienia publicznego, warunki płatności, oraz warunki odbioru robót zawarte są we wzorze umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45252000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy zakładów uzdatniania, oczyszczania oraz spalania odpadów
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3122970,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3950760,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3122970,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUNAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8990108691
7.3.3) Ulica: Mokronoska 2
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 52-407
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Część prac elektryczno-energetycznych, ELCON Grzegorz i Anna Konieczni
Tomasz Konieczny Spółka Jawna
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3122970,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dokumentacja projektowa świetlicy kontenerowej w Jedlicach."
- Opracowanie dokumentacji projektowej odbudowy drogi (dz. nr 739/1, 739/2, 798, 979, 981, 995 w Bodzanowie wraz z przebudową 2 obiektów mostowych oraz budową ścieżki rowerowej)
- Opracowanie kompletnego projektu w ramach zadania "Budowa budynku komunalnego ul. Zwycięstwa w Węgrowie"
- OPRACOWANIE PROJEKTU KOMPLEKSOWEGO REMONTU KONSTRUKCJI I POSZYCIA DACHU ORAZ KONSTRUKCJI (BETONOWYCH DŹWIGARÓW) ZABYTKOWEGO BUDYNKU PAWILONU C-G ZLOKALIZOWANEGO PRZY UL. TARGOWEJ 7 W CHORZOWIE
- Opracowanie dokumentacji projektowej odbudowy drogi w Biskupowie od budynku nr 8 do budynku nr 29 (dz. nr 187)
- Wykonanie boiska do plażowej piłki siatkowej oraz doposażenie placu zabaw - Dzika Ochla
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.