eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BierawaModernizacja i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Korzonek



Ogłoszenie z dnia 2025-04-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Korzonek

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BIERAWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412935

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 12

1.5.2.) Miejscowość: Bierawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-240

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: +48774872266

1.5.8.) Numer faksu: +48774872262

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@bierawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1a75a13a-b5df-4ebb-97c8-3a5ac872a5b9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Korzonek

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a75a13a-b5df-4ebb-97c8-3a5ac872a5b9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00185205

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00012246/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Korzonek

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00092002

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IRZP.271.3.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2600000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Korzonek w systemie zaprojektuj i wybuduj.

Przedmiot zamówienia polega na zaprojektowaniu i wykonaniu robót budowlanych związanych z przebudową istniejącej Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Korzonek.

1. Zakres rzeczowy zadania obejmuje m.in.:
a) Wykonanie dokumentacji projektowej w tym:
- obsługa geodezyjna,
- projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno-budowlany (3 egz.) i uzyskanie pozwolenia lub zgłoszenia na budowę,
- projekty techniczne w rozbiciu na poszczególne branże (3 egz.)
- inne projekty, które podczas ustaleń z zamawiającym uznane zostaną za niezbędne do prawidłowego wykonania zadania,
- specyfikacje technicznego wykonania i odbioru robót dla wszystkich branż
- sporządzenie przedmiaru robót dla wszystkich branż,
- sporządzenie kosztorysu uproszczonego z zestawieniem robocizny, materiału i sprzętu dla wszystkich branż,
- opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
- pełnienie nadzoru autorskiego
b) Wykonanie robót zgodnie z zaakceptowaną przez zamawiającego dokumentacją projektową,
c) Wykonanie i wdrożenie w siedzibie eksploatatora, nowego komputerowego systemu sterowania i monitoringu pracy SUW,
d) Wykonanie rozruchu z osiągnięciem wymaganych przez zamawiającego parametrów
wody pitnej,
e) Pomoc w uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie,
f) Przeprowadzenie szkolenia obsługi SUW,
g) Dostarczenie kompletu sprzętu, instrukcji, środków ochrony zbiorowej z zakresu bhp i ochrony przeciwpożarowej, wymaganych przepisami szczegółowymi dla prawidłowej eksploatacji,
h) Wykonanie instrukcji eksploatacji SUW oraz instrukcji obsługi obiektów i konserwacji
urządzeń niezbędnych dla prawidłowej eksploatacji SUW,
i) Wykonanie dokumentacji powykonawczej – 2 egz.,
j) Wykonanie oznakowania obiektów i instalacji,
k) Serwisowanie urządzeń i instalacji do końca Okresu Gwarancji.

Zamawiający umożliwia i zaleca przeprowadzenie, przed upływem terminu składania ofert, wizji lokalnej w celu wcześniejszego sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia, zakresem i warunkami wykonania robót.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik do SWZ – prosimy o uważne zapoznanie się z treścią wskazanego dokumentu celem poznania pełnego zakresu podlegającego wycenie w ramach przedmiotowego postępowania.

3.Gwarancja co najmniej 36 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy.

4. Okres rękojmi za wady wynosi 5 lat, licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy.

5. Szczegółowe zasady i warunki realizacji zamówienia publicznego, warunki płatności, oraz warunki odbioru robót zawarte są we wzorze umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

45252000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy zakładów uzdatniania, oczyszczania oraz spalania odpadów

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3122970,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3950760,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3122970,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUNAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8990108691

7.3.3) Ulica: Mokronoska 2

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 52-407

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Część prac elektryczno-energetycznych, ELCON Grzegorz i Anna Konieczni
Tomasz Konieczny Spółka Jawna


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3122970,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.