Ogłoszenie z dnia 2021-09-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00177179/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-10
- 2021/BZP 00256221/01 - Wynik z dnia 2021-11-04
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa preparatów do dezynfekcji dla Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790319362
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Szpitalna 60
1.4.2.) Miejscowość: Suwałki
1.4.3.) Kod pocztowy: 16-400
1.4.4.) Województwo: podlaskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpital.suwalki.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.suwalki.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00185242
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-09-20
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00177179/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
Dokładne opisy katalogowe oferowanych produktów uwzględniające parametry wymagane przez zamawiającego w załączniku nr 5 do SIWZ. Należy zaznaczyć kolorem oferowany asortyment (pozycja z kodem). Oświadczenie, że oferowane w przetargu wyroby są dopuszczone do obrotu na terenie RP i spełniają wymogi Ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2020 poz. 186
ze zm.) i zobowiązanie do dostarczenia na każde żądanie Zamawiającego kopii aktualnych dokumentów potwierdzających zgodność oferowanych wyrobów z odnoszącymi się do nich wymaganiami zasadniczymi (tj. deklaracja zgodności wytwórcy oraz certyfikat jednostki notyfikowanej – jeżeli dotyczy)
Uwaga! Jeżeli wyrób, nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny zgodnie z dyrektywami europejskimi i ustawą o wyrobach medycznych (Ustawa z dnia 20.05.2010r. Dz.U. 2020 poz. 186 ze zm.) i nie jest objęty deklaracjami zgodności oraz nie podlega żadnemu wpisowi do rejestru, a więc nie posiada znaku CE, to w tym przypadku Zamawiający wymaga załączenia oświadczenia, że oferowany w przedmiotowym postępowaniu produkt .... (należy go wymienić) nie jest objęty tym wymogiem
Po zmianie:
1. Dokładne opisy katalogowe zawierające instrukcje użytkowania w języku polskim oferowanych preparatów zawierające dokładne instrukcje sporządzania roztworu roboczego, spektrum biobójcze i czas ekspozycji.
2. Oświadczenie potwierdzające zgodność oferowanych wyrobów z odnoszącymi się do nich wymaganiami zasadniczymi zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ.:
- dla produktów zakwalifikowanych jako wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1565) – odpowiednia deklaracja zgodności WE i certyfikat WE /jeśli dotyczy/ oraz powiadomienie Prezesa Urzędu RPLWMiPB;
- dla produktów zakwalifikowanych jako produkty biobójcze w rozumieniu ustawy z dnia 09.10.2015 r. o produktach biobójczych (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 24) - Pozwolenie Ministra Zdrowia na obrót produktem biobójczym;
- dla produktów zakwalifikowanych jako kosmetyki oświadczenia o wprowadzeniu do obrotu preparatu zgodnie z ustawą z dnia 30.03.2001r. (Dz. U. z 2001 r. poz. 473, z późn. zm.) i rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1223/2009 z dnia 30 listopada 2009 r;
- dla substancji niebezpiecznych chemicznych w rozumieniu ustawy z dnia 11 stycznia 2001r. o substancjach i preparatach chemicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2009r.: nr 152 poz. 1222, zm. Dz. U. z 2010r. Nr 107 poz. 679).
- badania potwierdzające, iż zaoferowany asortyment przebadany jest w notyfikowanych laboratoriach według metod opisanych w zharmonizowanej normie zbiorczej PN-EN 14885 w części dotyczącej obszaru medycznego dotyczącego działania bakteriobójczego, drożdżakobójczego, grzybobójczego, prątkobójczego, wirosobójczego lub metodami uznanymi międzynarodowo /VAH, RKI, AFNOR/, badania sporobójcze.
*Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają, że oferowane świadczenia spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria. (art. 106 ust. 3 ustawy pzp)
3. Karty charakterystyki niebezpiecznych substancji chemicznych (w przypadku preparatów z zawartością substancji niebezpiecznych) oraz ulotki informacyjne.
Do pakietu nr 23 należy przedstawić oświadczenie producenta gastroskopów Fuijnon, Pentax oraz myjni ENDOCLEANER o zgodności materiałowej zaproponowanych płynów z wymienionymi gastroskopami i myjniami.
Oświadczenie dotyczy Wykonawców, którzy zaoferują preparaty równoważne nie wymienione w tym pakiecie.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1) wydłużenia terminu realizacji umowy, Zamawiający dopuszcza przedłużenie terminu obowiązywania umowy w przypadku niewyczerpania kwoty określonej w § 1 ust. 5, jednak nie dłużej niż o 6 miesięcy. 2) zamiany poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy, z chwilą zaprzestania lub wstrzymania jego produkcji, a o czym Wykonawca nie mógł wiedzieć z chwilą zawarcia niniejszej umowy, na tzw. zamiennik pod warunkiem, że spełni on wszystkie wymogi Zamawiającego w tym również cenę jednostkową netto i brutto; 3) Zamawiający zastrzega sobie
możliwość zmiany ilości poszczególnego asortymentu,będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy w zakresie łącznej wartości umowy, o której mowa w § 1 ust. 5 umowy.4) numeru katalogowego produktu lub nazwy własnej produktu, zmianę sposób konfekcjonowania – w przypadku, gdy wprowadzony zostanie na
rynek produkt zmodyfikowany bądź udoskonalony albo wystąpi przejściowy brak produktu, przy czym nie wpłynie to na zwiększenie wartości pakietu i będzie to produkt o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową. 5) dopuszcza się następujące zmiany cen jednostkowych brutto:a) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, wprowadzonej odpowiednim aktem prawnym – zmianie ulegnie wyłącznie kwota VAT w stopniu wynikającym z
wprowadzonej zmiany, przy zachowaniu stałej ceny netto; Aktualna stawka VAT będzie stosowana od dnia wejścia w życie stosownych przepisów powszechnie obowiązujących bez konieczności zawierania aneksu do umowy b) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tekst
jednolity Dz. U. z 2002 r. Nr200, poz. 1679 z późn. zm.),c) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,d) )zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U.poz. 2215 oraz z 2019r. poz. 1074 i 1572) - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
Po zmianie:
1) wydłużenia terminu realizacji umowy, Zamawiający dopuszcza przedłużenie terminu obowiązywania umowy w przypadku niewyczerpania kwoty określonej w § 1 ust. 5, jednak nie dłużej niż o 6 miesięcy.
2) zamiany poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy, z chwilą zaprzestania lub wstrzymania jego produkcji, a o czym Wykonawca nie mógł wiedzieć z chwilą zawarcia niniejszej umowy, na tzw. zamiennik pod warunkiem, że spełni on wszystkie wymogi Zamawiającego w tym również cenę jednostkową netto i brutto;
3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy w zakresie łącznej wartości umowy, o której mowa w § 1 ust. 5 umowy.
4) numeru katalogowego produktu lub nazwy własnej produktu, zmianę sposobu konfekcjonowania – w przypadku, gdy wprowadzony zostanie na rynek produkt zmodyfikowany bądź udoskonalony albo wystąpi przejściowy brak produktu, przy czym nie wpłynie to na zwiększenie wartości pakietu i będzie to produkt o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową.
5) dopuszcza się następujące zmiany cen jednostkowych brutto:
a) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, wprowadzonej odpowiednim aktem prawnym – zmianie ulegnie wyłącznie kwota VAT w stopniu wynikającym z wprowadzonej zmiany, przy zachowaniu stałej ceny netto; Aktualna stawka VAT będzie stosowana od dnia wejścia w życie stosownych przepisów powszechnie obowiązujących bez konieczności zawierania aneksu do umowy
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-09-20 11:00
Po zmianie:
2021-09-24 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-09-20 12:00
Po zmianie:
2021-09-24 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-10-19
Po zmianie:
2021-10-23
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Usługi ubezpieczeniowe
- "Dostawa leków do Działu Farmacji Szpitalnej Specjalistycznego Psychiatrycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Suwałkach"
- Budowa ulicy Powstańców Śląskich i 41 Pułku Piechoty w Suwałkach
- Budowa sali gimnastycznej wraz z niezbędną infrastrukturą przy Zespole Szkół nr 4 w Suwałkach w ramach programu rządowego pn: "Program Olimpia - Program budowy przyszkolnych hal sportowych
- Dostawa odzieży ochronnej
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zestawów do detekcji mutacji, odczynników umożliwiających wykonanie reakcji odwrotnej transkrypcji do diagnostyki nowotworów (...), w podziale na 21 części.
- Dostawa preparatów do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji i mycia oraz materiałów do sterylizacji dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku - Kamiennej w 2025 roku
- Sukcesywny zakup i dostawa asortymentu medycznego jednorazowego użytku na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital w Iłży
- "DOSTAWY ŚRODKÓW I AKCESORIÓW DO SPRZĄTANIA W ROKU 2025 Z PODZIAŁEM NA ZADANIA"
- Dostawa płynów i koncentratów do wykonywania hemodializ, zabiegów plazmaferezy oraz technik ciągłych (ZP- 10/2025).
- Sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych i myjących.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.