Ogłoszenie z dnia 2023-04-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00079507/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-03
- 2023/BZP 00091667/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzanie badań lekarskich osób zatrzymanych przez jednostki Policji woj. lubuskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wlkp.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210221508
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kwiatowa 10
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@go.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/kwp_gorzow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzanie badań lekarskich osób zatrzymanych przez jednostki Policji woj. lubuskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84529f8d-a2de-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00185288
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00084160/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Przeprowadzanie badań lekarskich osób zatrzymanych przez jednostki policji woj. lubuskiego od 01.01.2023 r. do 31.12.2024 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00079507
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-2/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2713181,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 1: KPP Krosno Odrzańskie - całodobowo1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzania badań lekarskich osób zatrzymanych przez jednostki Policji woj. lubuskiego na obszarze działania KMP/KPP/KP.
2. Kod CPV: 85121000-3 – Usługi medyczne.
3. Świadczenie przedmiotowych usług będzie odbywało się zgodnie z daną częścią tj. całodobowo bądź w dni powszednie od 18.00 do 8.00 rano dnia następnego oraz w dni wolne od pracy i święta całodobowo dni oraz powszednie od 8.00 do 18.00.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ – SOPZ.
5. Szczegółowe wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia, terminu i zasad płatności zawiera Projekt umowy - załącznik 3 do SWZ. Termin płatności za fakturę wynosi maksymalnie 30 dni kalendarzowych i jest jednym z kryteriów oceny ofert.
6. Wykonawca musi zaoferować i zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami SWZ i jej załączników.
7. Wszystkie załączniki do SWZ stanowią jej integralną część.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 225740 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 2: KPP Strzelce Krajeńskie - dni powszednie od 18.00 do 8.00 rano dnia następnego oraz w dni wolne od pracy i święta całodobowo1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzania badań lekarskich osób zatrzymanych przez jednostki Policji woj. lubuskiego na obszarze działania KMP/KPP/KP.
2. Kod CPV: 85121000-3 – Usługi medyczne.
3. Świadczenie przedmiotowych usług będzie odbywało się zgodnie z daną częścią tj. całodobowo bądź w dni powszednie od 18.00 do 8.00 rano dnia następnego oraz w dni wolne od pracy i święta całodobowo dni oraz powszednie od 8.00 do 18.00.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ – SOPZ.
5. Szczegółowe wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia, terminu i zasad płatności zawiera Projekt umowy - załącznik 3 do SWZ. Termin płatności za fakturę wynosi maksymalnie 30 dni kalendarzowych i jest jednym z kryteriów oceny ofert.
6. Wykonawca musi zaoferować i zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami SWZ i jej załączników.
7. Wszystkie załączniki do SWZ stanowią jej integralną część.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 135175 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 3: KPP Strzelce Krajeńskie - dni powszednie od 8.00 do 18.001. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzania badań lekarskich osób zatrzymanych przez jednostki Policji woj. lubuskiego na obszarze działania KMP/KPP/KP.
2. Kod CPV: 85121000-3 – Usługi medyczne.
3. Świadczenie przedmiotowych usług będzie odbywało się zgodnie z daną częścią tj. całodobowo bądź w dni powszednie od 18.00 do 8.00 rano dnia następnego oraz w dni wolne od pracy i święta całodobowo dni oraz powszednie od 8.00 do 18.00.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ – SOPZ.
5. Szczegółowe wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia, terminu i zasad płatności zawiera Projekt umowy - załącznik 3 do SWZ. Termin płatności za fakturę wynosi maksymalnie 30 dni kalendarzowych i jest jednym z kryteriów oceny ofert.
6. Wykonawca musi zaoferować i zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami SWZ i jej załączników.
7. Wszystkie załączniki do SWZ stanowią jej integralną część.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 34006 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 4: KMP Zielona Góra - dni powszednie od 18.00 do 8.00 rano dnia następnego oraz w dni wolne od pracy i święta całodobowo1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzania badań lekarskich osób zatrzymanych przez jednostki Policji woj. lubuskiego na obszarze działania KMP/KPP/KP.
2. Kod CPV: 85121000-3 – Usługi medyczne.
3. Świadczenie przedmiotowych usług będzie odbywało się zgodnie z daną częścią tj. całodobowo bądź w dni powszednie od 18.00 do 8.00 rano dnia następnego oraz w dni wolne od pracy i święta całodobowo dni oraz powszednie od 8.00 do 18.00.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ – SOPZ.
5. Szczegółowe wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia, terminu i zasad płatności zawiera Projekt umowy - załącznik 3 do SWZ. Termin płatności za fakturę wynosi maksymalnie 30 dni kalendarzowych i jest jednym z kryteriów oceny ofert.
6. Wykonawca musi zaoferować i zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami SWZ i jej załączników.
7. Wszystkie załączniki do SWZ stanowią jej integralną część.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 302900 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 5: KMP Zielona Góra - dni powszednie od 8.00 do 18.001. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzania badań lekarskich osób zatrzymanych przez jednostki Policji woj. lubuskiego na obszarze działania KMP/KPP/KP.
2. Kod CPV: 85121000-3 – Usługi medyczne.
3. Świadczenie przedmiotowych usług będzie odbywało się zgodnie z daną częścią tj. całodobowo bądź w dni powszednie od 18.00 do 8.00 rano dnia następnego oraz w dni wolne od pracy i święta całodobowo dni oraz powszednie od 8.00 do 18.00.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ – SOPZ.
5. Szczegółowe wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia, terminu i zasad płatności zawiera Projekt umowy - załącznik 3 do SWZ. Termin płatności za fakturę wynosi maksymalnie 30 dni kalendarzowych i jest jednym z kryteriów oceny ofert.
6. Wykonawca musi zaoferować i zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami SWZ i jej załączników.
7. Wszystkie załączniki do SWZ stanowią jej integralną część.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 66476 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 6: KP Sulechów - całodobowo1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzania badań lekarskich osób zatrzymanych przez jednostki Policji woj. lubuskiego na obszarze działania KMP/KPP/KP.
2. Kod CPV: 85121000-3 – Usługi medyczne.
3. Świadczenie przedmiotowych usług będzie odbywało się zgodnie z daną częścią tj. całodobowo bądź w dni powszednie od 18.00 do 8.00 rano dnia następnego oraz w dni wolne od pracy i święta całodobowo dni oraz powszednie od 8.00 do 18.00.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ – SOPZ.
5. Szczegółowe wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia, terminu i zasad płatności zawiera Projekt umowy - załącznik 3 do SWZ. Termin płatności za fakturę wynosi maksymalnie 30 dni kalendarzowych i jest jednym z kryteriów oceny ofert.
6. Wykonawca musi zaoferować i zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami SWZ i jej załączników.
7. Wszystkie załączniki do SWZ stanowią jej integralną część.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 109546 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 229300 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 229300 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 229300 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zachodnie Centrum Medyczne Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9261676422
7.3.4) Miejscowość: Krosno Odrzańskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZACHODNIE CENTRUM MEDYCZNE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZACHODNIE CENTRUM MEDYCZNE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 229300 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na ww. część w odpowiedzi na ogłoszenie nr 2023/BZP 00079507/01 z dnia 03.02.2023 r., złożono jedną ofertę, która podlegała odrzuceniu na podstawie art. 224 ust. 6 w związku z art. 226 ust. 1 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 roku (Dz.U. z 2022r., poz. 1710 z późn.zm.). W związku z powyższym nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76342,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76342,65 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na ww. części w odpowiedzi na ogłoszenie nr 2023/BZP 00079507/01 z dnia 03.02.2023 r., nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu złożono jedną ważną ofertę, tj. ofertę Wykonawcy Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego SPZOZ w Zielonej Górze, ul. Bolesława Chrobrego 2, 65-043 Zielona Góra. Oferta Wykonawcy została dnia 06.04.2023r. wybrana jako najkorzystniejsza. Pismem z dnia 14.04.2023r. Wykonawca oświadczył, iż jest zmuszony odstąpić od podpisania umowy na realizację zamówienia na warunkach Zamawiającego.
W związku z powyższym Wykonawca odstępuje od zawarcia umowy a postępowanie w zakresie ww. części podlega unieważnieniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 302900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 302900 PLN
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na ww. części w odpowiedzi na ogłoszenie nr 2023/BZP 00079507/01 z dnia 03.02.2023 r., nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na ww. części w odpowiedzi na ogłoszenie nr 2023/BZP 00079507/01 z dnia 03.02.2023 r., nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych ogólnobudowlanych w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-4
- Usługi weterynaryjne polegające na udzieleniu pomocy chorym dzikim zwierzętom
- "Dostawa energii elektrycznej do obiektów Teatru im. Juliusza Osterwy w Gorzowie Wielkopolskim na 2025 rok"
- "Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi do realizacji zadań związanych z rejestracją pojazdów"
- Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i materiałów zużywalnych na potrzeby Zakładu Patomorfologii.
- Zakup, dostawa i rozładunek 500 000 szt. worków przeciwpowodziowych na potrzeby Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi medycyny pracy dla pracowników, kandydatów do pracy i stażystów Izby Administracji Skarbowej w Łodzi oraz jednostek jej podległych
- Świadczenie usług medycznych w zakresie pobrania krwi i badania osób zatrzymanych dla KPP Ostrowiec Świętokrzyski
- Zatrudnienie do Banku Krwi diagnosty laboratoryjnego - 2 osoby oraz zatrudnienie technika RTG do Pracowni Mammografii .
- "ŚWIADCZENIE USŁUG MEDYCZNYCH W IZBIE WYTRZEŹWIEŃ W ZABRZU w terminie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. "
- Wykonanie okresowych badań lekarskich strażaka ratownika ochotniczej straży pożarnej oraz badań lekarskich kandydata na strażaka ratownika ochotniczej straży pożarnej
- usługa medyczna polegająca na wykonywaniu całodobowo badania oraz pobrania krwi u osoby skierowanej przez funkcjonariuszy Policji prowadzących czynności służbowe na terenie działania KMP w Gdyni
więcej: Usługi medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.