eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaKonserwacja przepustów wałowych, jazów itp. na terenie ZZ Opole



Ogłoszenie z dnia 2023-04-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Konserwacja przepustów wałowych, jazów itp. na terenie ZZ Opole

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.rzgwgliwice@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Państwowa Osoba Prawna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwacja przepustów wałowych, jazów itp. na terenie ZZ Opole

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78ff1a48-df52-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00185320

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00118919/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.145 Konserwacja przepustów wałowych, jazów itp. na terenie ZZ Opole

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://przetargi.wody.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://przetargi.wody.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej „Platformą” – pod adresem: https://przetargi.wody.gov.pl/.
2. Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod adresem: https://przetargi.wody.gov.pl/ w zakładce: Instrukcja dla Wykonawców.
3. Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie.
4. Dokumenty związane z postępowaniem Zamawiający zamieszcza na Platformie w zakładce z przedmiotowym postępowaniem.
5. Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, których sposób złożenia został opisany w pkt 14.1 – 14.6 specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”), Wykonawca korzysta z zakładki „Zapytaj”. Zakładka ta służy również Zamawiającemu do komunikacji z Wykonawcami.
6. Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, uważa się datę wczytania korespondencji na Platformie.
7. Zamawiający zaleca sporządzenie korespondencji w następujących formatach: .doc., .docx, .rtf, .pdf, .xls.
8. Zamawiający informuje, że adres e-mail: gliwice@wody.gov.pl oraz
zamówienia.rzgwgliwice@wody.gov.pl wskazany w ogłoszeniu o zamówieniu, służy jedynie do przesyłania ogłoszeń i otrzymywania informacji zwrotnej z BZP. Nie jest to adres do komunikacji z Wykonawcami.
9. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB.
10. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca
winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma tel. +48 22 498 87 00 (w dni robocze, w godzinach
9:00-17:00) e-mail: pomoc@jskinternet.pl
11. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub cyfrowe odwzorowania dok. lub ośw. składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy jako załączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych odwzorowań dok. lub ośw. musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa RM dnia 30 grudnia 2020 r. w
sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zam. publ. lub konkursie oraz rozp. Min. Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dok. lub ośw., jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w SWZ, są to oryginalne dok. lub ośw. w postaci elektronicznej, tj. w postaci dokumentu elektronicznego. Cyfrowe odwzorowania dok. lub ośw., o których mowa w SWZ, są to cyfrowe odwzorowania dok. lub ośw. sporządzonych w postaci papierowej poświadczone za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem cyfrowego odwzorowania dok. lub ośw. dokonuje się w postaci elektronicznej, tj. kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wykonawca składa ofertę wyłącznie za pośrednictwem
Platformy. Oferta sporządzana jest w j. polskim z zachowaniem postaci elektronicznej i podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty, opisany został w Instrukcji oferenta dostępnej na
Platformie. Ofertę należy złożyć w oryginale. Wykonawca, nie później niż wraz z przekazaniem tych informacji, ma prawo zastrzec informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wykonawca jest wówczas zobowiązany przekazać je w wydzielonym pliku (podpisanym kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) i oznaczyć je podczas składania oferty w Platformie opcją „Tajemnica przedsiębiorstwa”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie z siedzibą w Warszawie przy
ul. Żelaznej 59A, 00-848 Warszawa, REGON: 368302575, NIP: 527-282-56-16;
b) kontakt z Inspektorem ochrony danych w PGW WP możliwy jest pod adresem e-mail: iod@wody.gov.pl;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego oznaczonego numerem postępowania GL.ROZ.2710.31.2023.DT prowadzonym na podstawie
przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO
h) posiada Pani/Pan:
􀀀 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
􀀀 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
􀀀 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
􀀀 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO
i) nie przysługuje Państwu:
􀀀 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
􀀀 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
􀀀 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GL.ROZ.2710.31.2023.DT

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 236525,20 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest konserwacja, przepustów wałowych na terenie Nadzoru Wodnego w Opolu. Poniżej zakres czynności i obowiązków niezbędny :

Etap 1:
• Uszczelnienie gumowe drewnianej klapy na przepuście wałowym fi 1,0m na wale przeciwpowodziowym Opole-Groszowice.
• Wymiana zasuwy drewnianej na wale przeciwpowodziowym Opole - Zimnice Wielkie.
• Naprawa betonów-uzupełnienie ubytków - teren obwałowania Borki, Dobrzeń Mały, Dobrzeń Wlk. W tym: Ręczne skucie warstwy betonu z oczyszczeniem i wyrównaniem powierzchni. Ułożenie warstwy mieszanki betonowej z wyrównaniem powierzchni. Wykonanie izolacji powierzchni betonowych przez dwukrotne posmarowanie lepikiem na gorąco. Oczyszczenie powierzchni przez młotkowanie, skrobanie, szczotkowanie i odtłuszczenie. Oczyszczenie powierzchni betonowych i żelbetowych z usunięciem wykruszeń. Zmycie i nasycenie wodą naprawianej powierzchni. Zatarcie powierzchni zaprawą cementową na gładko.

Etap 2:
• Udrożnienie przepustów, wlotów i wylotów sprawdzenie przewodów, wykaszanie skarp przy przepustach wałowych (w tym oczyszczenie schodów skarpowych) i odmulanie (na długości min. 20m od WD i 10m od WG) oraz wycinka zakrzaczeń w rejonie budowli z ich utylizacją);
• Smarowanie i oliwienie mechanizmów urządzeń. Sprawdzenie sprawności technicznej mechanizmów wyciągowych i zamykających, kładek itp. ewentualne drobne naprawy (pęknięta deska, zerwana linka). Zgłoszenie do NW ewentualnych braków i zauważonych nieprawidłowości na obiekcie lub w jego rejonie;
• Usuwanie zatorów naniesionych przez wodę w przepuście oraz od WD i WG (przed ostatecznym odbiorem robót).

4.2.5.) Wartość części: 43702,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość kary umownej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są prace utrzymaniowe w zakresie wybranych budowli i urządzeń wodnych na terenie działania Nadzoru Wodnego w Prudniku pod nazwą Konserwacja jazów na terenie NW Prudnik ( 16 szt.)
Prace konserwacyjne na obiektach będą polegać na wykoszeniu skarp cieku z roślinności przy budowli, ręcznym ścinaniu krzaków średniej gęstości, konserwacji urządzeń wyciągowych poprzez oczyszczeniu i nasmarowanie przekładni i ich rozruchu, oczyszczenie oraz malowanie farbami i emaliami chlorokauczukowymi konstrukcji stalowych jazów, wypełnienie szczeliny dylatacyjnej elastyczną jednoskładnikową masą spoinującą przy szerokości spoiny 25 mm x 30 mm, usunięciu zatorów w postaci roślinności, zanieczyszczeń, śmieci i gałęzi. Zakres robót pozwoli na swobodny przepływ wód i zapobiegnie erozji brzegowej skarp.
W trakcie realizacji prac, Wykonawca zobowiązany znać i stosować się do przepisów zawartych we wszystkich regulacjach prawnych w zakresie ochrony środowiska. W okresie realizacji oraz do czasu zakończenia prac. Wykonawca będzie podejmował stosowne działania, aby dostosować się do wszystkich przepisów i normatywów w zakresie ochrony środowiska na terenie prowadzonych prac. Unikać należy działań szkodliwych dla środowiska oraz innych jednostek występujących na tym terenie w zakresie zanieczyszczeń, hałasu oraz innych czynników powodowanych działalnością Wykonawcy.

4.2.5.) Wartość części: 28437,51 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość kary umownej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1.1. Konserwacja przepustu wałowego (1 szt.):
- w m. Nowe Kolnie gm. Popielów zlokalizowany jest w km 0+677 wału przeciwpowodziowego Nowe Kolnie-Stobrawa rzeki Stobrawy ( współrzędne obiektu: N:50°51’35.10”, E:17°36’08.70”).

polegać będzie na:
-ręcznym wykoszeniu porostów gęstych, twardych ze skarp,
- wygrabieniu wykoszonych porostów ze skarp o szerokości ponad 2,0 m,
- Hakowaniu przy zarośnięciu powierzchni lustra wody ponad 60%
- oczyścić wlot i wylot przepustu z zanieczyszczeń,
- smarowanie i oliwienie mechanizmów urządzeń - jeden raz w trakcie realizacji zamówienia (smar grafitowy).

1.2. Konserwacja jazów (14 szt.):
a) jaz Ciarka w km 69+420 rz. Stobrawy m. Baków gm. Kluczbork (współrzędne w układzie 2000 strefa 6 x:5646147 y:6522922; N50°57’00.25” E18°19’34.36”)
b) jaz Krężel w km 49+500 rz. Stobrawy m. Markotów Duzy gm. Wołczyn (współrzędne w układzie 2000 strefa 6 x:5649496.5 y:6507492.7; N50°58’50.12” E18°06’24.12”)
c) jaz rz. Stobrawa w km 57+500 m. Ligota Dolna gm. Kluczbork (współrzędne w układzie 2000 strefa 6 x:5648385 y:651350; N50°58’13.7” E18°11’31.9”)
d) jaz Stobrawa w km 4+458 rz. Stobrawy m. Stare Kolnie gm. Popielów (współrzędne w układzie 2000 strefa 6 x:5633925,5 y:6474905,9; N50°50’24.41” E17°38’37.38”)
e) jaz w km 6+867 rz. Stobrawy m. Stare Kolnie gm. Popielów (współrzędne w układzie 2000 strefa 6 x:5634347,1 y:6477108,9; N50°50’38,4” E17°40’29,9”)
f) jaz w km 15+565 rz. Stobrawy m. Kuźnica Katowska gm. Popielów (współrzędne w układzie 2000 strefa 6 x:5641062 y:6481117; N50°54’16,21” E17°43’53,52”)
g) jaz w km 1+234 rz. Stara Stobrawa m. Ligota Dolna gm. Kluczbork (współrzędne w układzie 2000 strefa 6 x:5648620,40 y:6513770,70; N50°58’21.35” E18°11’45.85”)
h) jaz rz. Brynica w km 16+800 m. Kup gm. Dobrzeń Wielki (współrzędne w układzie 2000 strefa 6 x:5630609,6 y:6491734; N50°48’38,8” E17°52’57,8”)
i) jaz rz. Brynica w km 14+670 m. Kup gm. Dobrzeń Wielki (współrzędne w układzie 2000 strefa 6 x:5630319,6 y:6489869,1; N50°48’29,3” E17°51’22,5”)
j) jaz rz. Młynówka Budkowiczanki w km 2+643 m. Stare Budkowice gm. Murów (współrzędne w układzie 2000 strefa 6 x:5637287,7 y:6500678,1; N50°52’15,2” E18°00’34,7”)
k) jaz rz. Młynówka Budkowiczanki w km 4+460 m. Stare Budkowice gm. Murów (współrzędne w układzie 2000 strefa 6 x:5636905,5 y:6502375,4; N50°51’02,8” E18°02’01,5”)
l) jaz rz. Stobrówka w km 4+080 m. Wałda gm. Wołczyn (współrzędne w układzie 2000 strefa 6 x:5650239,9 y:6497458,6; N50°59’14,3” E17°57’49,7”)
m) jaz rz. Budkowiczanka w km 30+701 m. Stare Budkowice gm. Murów (współrzędne w układzie 2000 strefa 6 x:5636872,8 y:6502394,7; N50°52’01,7” E18°02’02,5”)
n) jaz rz. Budkowiczanka w km 31+955 m. Stare Budkowice gm. Murów (współrzędne w układzie 2000 strefa 6 x:5636386,5 y:6503519,4; N50°51’46” E18°02’60”)

polegać będą na:
- ręcznym wykoszeniu porostów gęstych, twardych ze skarp,
- wygrabieniu wykoszonych porostów ze skarp o szerokości ponad 2,0 m,
- hakowaniu przy zarośnięciu powierzchni lustra wody ponad 60%
- czyszczenie przez szczotkowanie mechaniczne do trzeciego stopnia czystości
- malowanie pędzlem emaliami poliwinylowymi konstrukcji kładek
- smarowanie mechanizmów wyciągowych zasuw (śrub, przekładni, kołowrotów, palczatek),
- sprawdzenie sprawności mechanizmów wyciągowych zasuw.

1.3. Konserwacja kładek (2 szt.) na:
a) rz. Młynówka Chocianowicka w km 2+874 w m. Bąków wraz z malowaniem zastawki
b) Kanał Krężel w km 0+140 w m. Krężel

polegać będzie na:
- ręcznym wykoszeniu porostów gęstych, twardych ze skarp,
- wygrabieniu wykoszonych porostów ze skarp o szerokości ponad 2,0 m,
- czyszczenie przez szczotkowanie mechaniczne do trzeciego stopnia czystości konstrukcji kratowych (robota z drabin lub rusztowań przestawnych – robota w pasach ochronnych)
- malowanie pędzlem farbami do gruntowania poliwinylowymi konstrukcji kratowych (robota z drabin lub rusztowań przestawnych – robota w pasach ochronnych)
- malowanie pędzlem farbami nawierzchniowymi i emaliami olejnymi konstrukcji kratowych
- malowanie pędzlem emaliami poliwinylowymi konstrukcji szkieletowych, ramy

1.4. Konserwacja piezometrów (13 szt.) :

zlokalizowanych wokół Zbiornika Retencyjnego Kluczbork
polegać będzie na:
- wykoszenie trawy wokół każdego piezometrów ok 0,5 m
- czyszczenie przez szczotkowanie mechaniczne do trzeciego stopnia czystości konstrukcji kratowych (robota z drabin lub rusztowań przestawnych – robota w pasach ochronnych)
- malowanie pędzlem farbami do gruntowania poliwinylowymi
- malowanie pędzlem emaliami poliwinylowymi konstrukcji szkieletowych, ramy

4.2.5.) Wartość części: 36584,90 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość kary umownej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest konserwacja przepustów na terenie Nadzoru Wodnego w Krapkowicach. Poniżej zakres czynności i obowiązków niezbędny :
• Udrożnienie przepustów, wlotów i wylotów sprawdzenie przewodów, wykaszanie skarp przy przepustach wałowych i odmulanie (na długości min. 20 m od WD i 10m od WG) w tym wycinka zakrzaczeń w rejonie budowli z ich utylizacją)
• Smarowanie i oliwienie mechanizmów urządzeń. Sprawdzenie sprawności technicznej mechanizmów wyciągowych i zamykających, kładek itp. ewentualne drobne naprawy (pęknięta deska, zerwana linka, uszkodzona barierka).
• Konserwacja urządzeń przeciwpowodziowych klapy, zasuwy jazy, przejazdy wałowe, urzadzenia wyciągowe. Jednokrotne malowanie lakierem asfaltowym powierzchni metalowych oraz drewnianych, pełnych i prostych.
• Uszczelnienie gumowe wraz z obejmą klapy na przepuście wałowym fi 1,0m (przepust wałowy – rz. Słotnik w km 0+950, m. Januszkowice)
• Zasuwa drewniana o grubości desek 50 mm - drewno zaimpregnowane. Z demontażem zniszczonej zasuwy i utylizacją. Przyjęto do R 50% na demontaż (przepust wałowy - wał Wielmierzowice w km 0+910, m. Januszkowice).
• Wymiana uszczelnień pionowych i poziomych jazu Sonia (jaz – Kanał Sonia w km 2+790, m. Obrowiec).
• Wykonanie z desek oraz pomalowanie pokrywy zabezpieczającej studnię przepustu (wał Januszkowice w km 4+100, m. Januszkowice, wał Januszkowice w km 1+625, m. Januszkowice).
• Zabudowa wyrwy, zakup, załadunek i dowóz brakujacego gruntu z wbudowaniem i zagęszczeniem warstwami (rz. Większycka Woda w km 0+090, m. Koźle, rz. Słotnik w km 0+950, m. Januszkowice).
• Wykonanie opaski uszczelniającej rurociąg przepustu o śr. 1,2m (rz. Większycka Woda w km 0+090, m. Koźle).
• Oczyszczenie z namułu przepustu rurowego o śr. 1.0 m przy stosunku głębokości zamulenia do średnicy ½ (przepust wałowy – rz. Grabczok w km 0+050, m. Żużela).
• Oczyszczenie murów z darni i innych porostów.
• Wykonanie barierki zabezpieczającej przepust (rz. Mechnicki w km 1+730, m. Stradunia).
• Remont powierzchni betonowych płaskich, ukośnych i pionowych poprzez wykonanie warstwy ochronnej do 4cm w budownictwie wodnym i melioracyjnym - dotyczy uzupełnienia ubytków powierzchni betonowych, ceglanych i kamiennych na budowlach wałowych: przepusty, schody, studnie. Przyjęto beton C16/20 .

4.2.5.) Wartość części: 54631,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość kary umownej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Konserwacja klap i przepustów wałowych oraz jazów na terenie NW w Strzelcach Opolskich
Przedmiot zamówienia obejmuje konserwację 11 przepustów wałowych oraz 11 jazów na terenie administrowanym przez Nadzór Wodny w Strzelcach Opolskich.
Przepusty wałowe na rzece Mała Panew i Jemielnica zlokalizowane są na terenie gminy Opole, w miejscowości Czarnowąsy, Krzanowice oraz w miejscowości Schodnia, Krasiejów na terenie gminy Ozimek. Jazy zlokalizowane są na terenie gmin: Zębowice, Strzelce Opolskie, Chrząstowice, m. Opole, Izbicko, Tarnów Opolski.

Wyszczególnienie:
Przepust w km 0+190 prawego wału przeciwpowodziowego rzeki Mała Panew
w km 34+200 -35+500, w m. Krasiejów, gm. Ozimek.
Przepust w km 0+750 prawego wału przeciwpowodziowego rzeki Mała Panew
w km 34+200 -35+500, w m. Krasiejów, gm. Ozimek.
Przepust w km 0+000 prawego wału przeciwpowodziowego rzeki Mała Panew
w km 35+900 -39+400, w m. Krasiejów, gm. Ozimek.
Przepust w km 2+170 lewego wału przeciwpowodziowego rzeki Mała Panew
w km 29+030 -29+530, w m. Schodnia, gm. Ozimek.
Przepust w km 0+060 prawego wału przeciwpowodziowego rzeki Mała Panew
w km 1+400 -3+900, w m. Czarnowąsy, gm. Opole.
Przepust w km 0+212 prawego wału przeciwpowodziowego rzeki Mała Panew
w km 1+400 -3+900, w m. Czarnowąsy, gm. Opole.
Przepust w km 0+560 prawego wału przeciwpowodziowego rzeki Mała Panew
w km 1+400 -3+900, w m. Czarnowąsy, gm. Opole.
Przepust w km 1+125 prawego wału przeciwpowodziowego rzeki Mała Panew
w km 1+400 -3+900, w m. Czarnowąsy, gm. Opole.
Przepust w km 0+080 lewego wału przeciwpowodziowego rzeki Mała Panew
w km 1+400 -3+000, w m. Czarnowąsy, gm. Opole.
Przepust w km 0+226 lewego wału przeciwpowodziowego rzeki Mała Panew
w km 1+400 -3+000, w m. Czarnowąsy, gm. Opole.
Przepust w km 0+150 prawego wału przeciwpowodziowego rzeki Jemielnica
w km 0+000 -1+600, w m. Krzanowice, gm. Opole.
Jaz na rzece Radawka w km 0+250, obręb Łąka, gm. Zębowice
Jaz na rzece Piotrówka w km 0+500, obręb Osiek. Gm. Strzelce Opolskie
Jaz na rzece Piotrówka w km 1+100, obręb Osiek, gm. Strzelce Opolskie
Jaz na rzece Cienka w km 6+380, obręb Daniec, gm. Chrząstowice
Jaz na rzece Cienka w km 7+376, Daniec, gm. Chrząstowice
Jaz na rzece Malina w km 2+370, Kolonia Gosławicka, gm. Opole
Jaz na rzece Malina w km 3+693, Kolonia Gosławicka, gm. Opole
Jaz na rzece Jemielnica w km 27+849, obręb Borycz, gm. Izbicko
Jaz na rzece Cienka w km 1+925, Obręb Dębska Kuźnia, gm. Chrząstowice
Jaz na rzece Sucha w km 5+850, obręb Raszowa, gm. Tarnów Opolski
Jaz na rzece Sucha w km 6+290, obręb Raszowa, gm. Tarnów Opolski

1. Zakres przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności dla 11 szt. przepustów wałowych:
- Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych w rejonie przepustu wałowego. Wygrabienie wykoszonych porostów.
- Wycinanie zakrzaczeń i podszycia (ręcznie) w rejonie przepustu wałowego z rozdrobnieniem rębarko-rozdrabniarką (lub wywozem).
- Smarowanie i oliwienie mechanizmów urządzeń.
- Usuwanie zatorów, nieczystości tamujących przepływ w rejonie przepustu wałowego, wraz z wywozem. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności dla jazów:
- Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych w rejonie jazu. Wygrabienie wykoszonych porostów (dla 11 szt.)
- Wycinanie zakrzaczeń i podszycia (ręcznie) w rejonie przepustu wałowego z rozdrobnieniem rębarko-rozdrabniarką (lub wywozem) (dla 11 szt.)
- Smarowanie i oliwienie mechanizmów urządzeń (dla 7 szt. jazów posiadających mechanizmy).
- Usuwanie zatorów, nieczystości tamujących przepływ w rejonie jazu, wraz z wywozem (dla 11 szt.)
- Konstrukcje drewniane z łat z wyrębami (dla 1 szt. - jaz w km 5+850 rzeki Sucha obręb Raszowa)
- Zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji stalowych w budownictwie wodnym i melioracyjnym (dla 3 szt. - jaz w km 5+850 rzeki Sucha obręb Raszowa, w km 0+500 rzeki Piotrówka obręb Osiek, w km 1+100 rzeki Piotrówka obręb Osiek).
- Zbrojenie konstrukcji betonowych o śr. 16 - 20 mm - płyty fundamentowe, stropy filary, ściany pionowe lub pochyłe, przyczółki jazów, mury oporowe, głowy śluz, słupy i pojedyncze belki (dla 1 szt. - jaz w km 5+850 rzeki Sucha obręb Raszowa)
- Budowle betonowe i żelbetowe o objętości 10.01 - 200.0 m3 - elementy betonowe ścian, murów, przyczółków, filarów, stopni, jazów itp. (dla 1 szt. - jaz w km 5+850 rzeki Sucha obręb Raszowa) Prace na jazie w km 5+850 rzeki Sucha będą obejmować: wykonanie i zamocowanie na obiekcie uzupełnienia kładki o szerokości 0,7 m i długości 6 m o elementy drewniane; naprawę poręczy poprzez wykonanie wzmocnień z kątowników stalowych oraz połączeń spawanych do ramy konstrukcji stalowej; oczyszczenie elementów stalowych wraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym, odmalowaniem całościowym elementów konstrukcji w kolorze niebieskim, uzupełnienie ubytków betonowych.
Dla przedmiotowych prac nie przewiduje się wykonywania zaplecza budowy. Dojazd do obiektów będzie się odbywał po drogach polnych oraz drogami gminnymi.

4.2.5.) Wartość części: 73169,78 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość kary umownej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność techniczna lub zawodowa:
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej:
Dla części nr 1:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał co najmniej jedną pracę polegającą na wykonaniu konserwacji, lub remoncie przepustu/ów wałowego/ych o wartości brutto nie mniejszej niż 40 000,00 zł.
Dla części nr 2:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał co najmniej jedną pracę polegającą na wykonaniu konserwacji, lub remontu jazu /ów o wartości brutto nie mniejszej niż 20 000,00 zł.
Dla części nr 3:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał co najmniej jedną pracę polegającą na wykonaniu konserwacji, lub remoncie: przepustu/ów wałowego/ych, lub jazu /ów o wartości brutto nie mniejszej niż 30 000,00 zł.
Dla części nr 4:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał co najmniej jedną pracę polegającą na wykonaniu konserwacji, lub remoncie: przepustu/ów wałowego/ych o wartości brutto nie mniejszej niż 50 000,00 zł.
Dla części nr 5:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał co najmniej jedną pracę polegającą na wykonaniu konserwacji, lub remoncie: klapy/p, lub przepustu/ów wałowego/ych, lub jazu/ów o wartości brutto nie mniejszej niż 70 000,00 zł.

Dopuszcza się przedstawienie tej samej usługi na spełnienie warunku zdolności technicznej lub zawodowej przy realizacji wszystkich części zamówienia.

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na doświadczenie nabyte w ramach zamówienia zrealizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca wykazywał doświadczenie grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał danego zakresu czynności. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień w zakresie faktycznie i konkretnie zrealizowanego zakresu czynności oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków, czy wystawionych przez wykonawcę faktur.
Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 10.3.1 oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, zgodnego z wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ;
10.3.2 odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;
10.3.3 oświadczenie wykonawcy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnego z wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz usług, zgodny z wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
Treść zawarta w wykazie musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w punkcie 7.2.4 SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zamawiający, dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:
1 Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
2 Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w Formularzu oferty.
3 Pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej) z którego wynika takie pełnomocnictwo należy złożyć razem z ofertą.
4 W odniesieniu do warunków określonych w pkt 7.2 SWZ, wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać osobno każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną). Na ich potwierdzenie należy złożyć dokumenty określone w pkt 10.4 SWZ.
5 Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie zgodne z treścią Załącznika Nr 8 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4, 5, 7-10 ustawy Pzp, art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835) oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ w zakresie, w którym każdy z nich wykazuje brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
6 Każdy z Wykonawców występujących wspólnie obowiązany jest do wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku oświadczenia lub dokumenty wymienione w pkt 10.3 SWZ składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie.
7 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1 Umowa zostanie zawarta według Wzoru umowy, stanowiącego Załącznik Nr 6 do SWZ.
2 Wykonawca akceptuje treść Wzoru umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik Nr 6 do SWZ, oświadczeniem zawartym w treści Formularza oferty. Postanowienia umowy ustalone we Wzorze nie podlegają zmianie przez Wykonawcę. Przyjęcie przez Wykonawcę postanowień Wzoru umowy stanowi jeden z wymogów ważności oferty.
3 Na podstawie art. 455 ust.1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach określonych w § 13 Wzoru umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-04-28 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę oraz dokumenty lub oświadczenia składane razem z ofertą należy złożyć za pośrednictwem Platformy. Otwarcie ofert następuje poprzez użycie Platformy i dokonywane jest poprzez odszyfrowanie i otwarcie ofert za pomocą Platformy.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-28 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.