Ogłoszenie z dnia 2025-04-10
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie szkolenia z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej dla wójtów, burmistrzów i prezydentów miast województwa mazowieckiego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MAZOWIECKI URZĄD WOJEWÓDZKI W WARSZAWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013272620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Bankowy 3/5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-950
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@mazowieckie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.mazowieckie.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie szkolenia z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej dla wójtów, burmistrzów i prezydentów miast województwa mazowieckiego.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b523a97-8790-4fa2-a5fa-fec557a0ba5c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00185323
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00129748/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.16 Przeprowadzenie szkolenia z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej dla wójtów, burmistrzów i prezydentów miast województwa mazowieckiego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7b523a97-8790-4fa2-a5fa-fec557a0ba5c3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Komunikacja w postępowaniu odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”), z wyłączeniem
składania ofert – sposób przygotowania i złożenia oferty wskazany jest w pkt 11.3 SWZ. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto wykonawcy.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia, w tym minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. Formularze do komunikacji umożliwiają dołączenie załącznika do przesyłanej
wiadomości (przycisk "dodaj załącznik”). W przypadku załączników opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym, w zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) - dodaje się uprzednio podpisany dokument wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub - dokument z „wszytym” podpisem (typ wewnętrzny). Informacje,
oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub dokumenty sporządza w postaci elektronicznej i przekazuje jako załącznik do „Formularza do komunikacji” lub jako tekst wpisany bezpośrednio do Formularza do komunikacji, w sposób umożliwiający ustalenie tożsamości osoby przekazującej. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e Zamówienia. Wszystkie wysłane i odebrane w
postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem danych osobowych jest Wojewoda Mazowiecki reprezentowany przez
Dyrektora Generalnego z siedzibą przy pl. Bankowym 3/5 w Warszawie. Można się z nim kontaktować w następujący sposób:
listownie na adres: pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa; poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą:/t6j4ljd68r/skrytka; poprzez email:
info@mazowieckie.pl; telefonicznie: 22 695-69-95.
2 Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych. Kontakt: iod@mazowieckie.pl lub listownie: Mazowiecki Urząd
Wojewódzki w Warszawie, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa.
3 Przetwarzamy Pani/Pana dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego.
4 Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy PZP.
5 Przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia: a) prawo dostępu do swoich danych oraz uzyskania ich kopii; b) prawo do
sprostowania (poprawiania) swoich danych; c) prawo do usunięcia danych (jeżeli dane były pozyskane na podstawie wyrażenia
zgody); d) prawo do przenoszenia danych; e) prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym odrębne przepisy
mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa. Aby skorzystać z powyższych praw należy skontaktować się z nami lub
naszym inspektorem ochrony danych. f) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2,
00-193 Warszawa), jeśli uznacie Państwo, że przetwarzamy państwa dane niezgodnie z prawem.
6 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy.
7 Nie przetwarzamy Pani/Pana danych w sposób zautomatyzowany, w tym w formie profilowania.
8 Nie przekazujemy Pani/Pana danych do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych.
9 Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z
udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy
PZP
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BOU-V.272.8.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia z zakresu ochrony
ludności i obrony cywilnej dla wójtów, burmistrzów i prezydentów miast
województwa mazowieckiego, dla maksymalnie 309 osób, realizowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji (dalej MSWiA) z dnia 6 lutego 2025 r. w sprawie programów szkoleń z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej oraz wymagań dla podmiotów prowadzących szkolenia (Dz. U. 2025 r. poz. 162).
Przedmiot zamówienia będzie realizowany w poniższych lokalizacjach,
zapewnianych przez Zamawiającego:
1. Ciechanów:
1) Sala konferencyjna w Delegaturze Mazowieckiego Urzędu
Wojewódzkiego w Ciechanowie (ul. 17 Stycznia 60, 06-400
Ciechanów),
2) Sala konferencyjna w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji
Ciechanów (ul. 17 Stycznia 60B, 06-400 Ciechanów),
2. Ostrołęka:
1) Sala konferencyjna w Delegaturze Mazowieckiego Urzędu
Wojewódzkiego w Ostrołęce (ul. gen. Augusta Emila Fieldorfa
„Nila” 15, 07-410 Ostrołęka),
2) Sala konferencyjna w Urzędzie Miasta Ostrołęki (Plac gen. J Bema
1, 07-410 Ostrołęka),
3. Płock:
1) Sala konferencyjna w Delegaturze Mazowieckiego Urzędu
Wojewódzkiego w Płocku (ul. Kolegialna 15, 09-402 Płock),
2) Sala konferencyjna w Starostwie Powiatowym w Płocku (ul. Bielska
59, 09-400 Płock),
4. Radom:
1) Sala konferencyjna w Delegaturze Mazowieckiego Urzędu
Wojewódzkiego w Radomiu (ul. Stefana Żeromskiego 53, 26-600
Radom),
2) Sala konferencyjna Urzędu Miejskiego w Radomiu (ul. Stefana
Żeromskiego 53, 26-600 Radom),
5. Siedlce:
1) Sala konferencyjna w Delegaturze Mazowieckiego Urzędu
Wojewódzkiego w Siedlcach (ul. Piłsudskiego 38, 08-110 Siedlce),
2) Sala konferencyjna Kuratorium Oświaty w Siedlcach (ul.
Piłsudskiego 38, 08-110 Siedlce),
6. Warszawa (równolegle dla dwóch grup w dwóch terminach oraz jednej
grupy w jednym terminie):
1) Sale konferencyjne Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w
Warszawie (pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa).
Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ oraz PPU stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena (C) 60 % 60 pkt
Liczba Wykładowców (L) 20 % 20 pkt
3 Doświadczenie zawodowe osób
prowadzących szkolenie zgodnie z § 11
ust. 1 pkt 3 lit. a- c Rozporządzenia
Ministra Spraw Wewnętrznych i
Administracji z dnia 6 lutego 2025 r. w
sprawie programów szkoleń z zakresu
ochrony ludności i obrony cywilnej oraz
wymagań dla podmiotów prowadzących
szkolenia (D1)
4 Doświadczenie zawodowe osób
prowadzących szkolenie zgodnie z § 11
ust. 1 pkt 3 lit. d Rozporządzenia Ministra
Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia
6 lutego 2025 r. w sprawie programów
szkoleń z zakresu ochrony ludności i
obrony cywilnej oraz wymagań dla
podmiotów prowadzących szkolenia (D2)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba wykładowców
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osób prowadzących szkolenie zgodnie z § 11 ust. 1 pkt 3 lit. a- c Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 6 lutego 2025 r. w sprawie programów szkoleń z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej oraz wymagań dla podmiotów prowadzących szkolenia (D1)
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osób prowadzących szkolenie zgodnie z § 11 ust. 1 pkt 3 lit. d Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 6 lutego 2025 r. w sprawie programów szkoleń z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej oraz wymagań dla podmiotów prowadzących szkolenia (D2)
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolnościtechnicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1. w okresie 5 lat do dnia rozpoczęcia pierwszego szkolenia z zakresu
ochrony ludności i obrony cywilnej prowadził studia, studia
podyplomowe, szkolenie, kurs lub inną formę kształcenia w
tematyce bezpieczeństwa narodowego, bezpieczeństwa
wewnętrznego, zarządzania kryzysowego, ochrony ludności,obrony cywilnej lub ochrony infrastruktury krytycznej i przedstawi
pisemne potwierdzenie spełniania tego wymagania;
2. posiada co najmniej dwie osoby do prowadzenia zajęć
dydaktycznych zatrudnione na podstawie stosunku pracy lub
stosunku cywilno-prawnego, z których każda spełnia co najmniej
jeden z poniższych warunków:
1) posiada co najmniej stopień naukowy doktora w dyscyplinach
naukowych w zakresie nauk o bezpieczeństwie, nauk o obronności, nauk wojskowych albo inżynierii bezpieczeństwa i wykazała dorobek naukowy związany z tematyką prowadzonych zajęć dydaktycznych w okresie ostatnich 5 lat oraz udokumentowane doświadczenie dydaktyczne,
2) posiada tytuł zawodowy magistra inżyniera pożarnictwa i co
najmniej 5 lat stażu pracy lub służby w jednostkach ochrony przeciwpożarowej lub komórkach organizacyjnych administracji
publicznej związanych z ochroną ludności, obroną cywilną lub
zarządzaniem kryzysowym oraz udokumentowane
doświadczenie dydaktyczne;
3) posiada tytuł zawodowy magistra lub magistra inżyniera na
kierunku studiów związanym z bezpieczeństwem i co najmniej 5
lat stażu pracy lub służby w komórkach organizacyjnych
administracji publicznej związanych z ochroną ludności, obroną
cywilną lub zarządzaniem kryzysowym oraz udokumentowane
doświadczenie dydaktyczne;
4) posiada udokumentowane doświadczenie dydaktyczne oraz co
najmniej 10 lat stażu pracy lub służby w komórkach
organizacyjnych administracji publicznej związanych z ochroną
ludności, obroną cywilną lub zarządzaniem kryzysowym.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 9.1.1. Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o
braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu
ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą,
który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej
samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami
potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego
wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór
oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.
9.1.2. Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w
Oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy oraz art. 7 ust 1
ustawy UOBN z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, (Dz. U. 2024 poz. 507
ze zm.), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania.
Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5a do SWZ.
9.1.3. Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej
Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109
ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonej nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej
złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1.4. Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających
się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat od dnia
rozpoczęcia pierwszego szkolenia, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich
przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały
wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów
określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane
należycie. Wzór wykazu stanowi. Załącznik nr 8 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oferta powinna zawierać:11.2.1. Formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ
(Zamawiający zastrzega, że formularz ofertowy należy złożyć na
udostępnionym wzorze wypełniając dane pola zgodnie z
szablonem druku, nie należy modyfikować merytorycznej treści
zapisów określonych przez Zamawiającego);
11.2.2. Oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie
podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w
postępowaniu, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do
SWZ;
11.2.3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, w tym
podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z
innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa
musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których
pełnomocnik jest upoważniony;
11.2.4. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania
wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji
zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy – jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 7.1.8, polega na zdolności lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 i 2 ustawy;
11.2.5. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w
postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia
umowy w sprawie zamówienia – w przypadku wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
11.2.6. Oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają
poszczególni wykonawcy - w przypadku wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia (wzór oświadczenia stanowi
Załącznik nr 7 do SWZ);
11.2.7. Wyjaśnienia uzasadniające zastrzeżenie tajemnicy
przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy).
11.2.8. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji
zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia zawodowego, wykształcenia a także
zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz informacją o
podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz sporządzony
według wzoru stanowiącego Załącznik nr 9 do SWZ.
Zamawiający zgodnie z art. 274 ust. 2 ustawy PZP w celu
zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o
udzielenie zamówienia, żąda dołączenia do oferty podmiotowego
środka dowodowego - wykazu osób stanowiącego Załącznik nr 9
do SWZ, aktualnego na dzień jego złożenia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia jest określony w Projektowanych postanowieniach umowy(załącznik nr 2 do SWZ).
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-18 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-18 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-05-17
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ŚWIADCZENIE USŁUG PROWADZENIA KAMPANII REKLAMOWYCH DLA SZKOŁY BIZNESU POLITECHNIKI WARSZAWSKIEJ PRZEZ OKRES 24 MIESIĘCY
- Świadczenie usług cateringowych na eventach i zjazdach programów Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej (w większości poza budynkiem Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej).
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Starostwie Powiatowym w Mławie poprzez zakup systemów teleinformatycznych, oprogramowania i rozwiązań ciągłego monitorowania bezpieczeństwa (SIEM)
- "Przeprowadzenie doskonalenia zawodowego w formie szkolenia, warsztatów i webinarium"
- Szkolenia dla pracowników Urzędu Gminy Poświętne, jednostek podległych oraz specjalistyczne kursy i szkolenia dla pracowników działu IT w ramach Projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd
- Przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników administracji publicznej - edycja 2025
- Zatrudnienie kadry merytorycznej oraz organizacja warsztatów w ramach projektu pn. "Wspieramy rodziny zastępcze - bo warto"
- Opiekun w żłobku lub klubie dziecięcym
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.