eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaCP-24-139/2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie okablowania strukturalnego w budynku CMKP przy ul. Marymonckiej 99/103 w Warszawie wraz z remontem rozdzielni elektrycznej



Ogłoszenie z dnia 2025-04-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
CP-24-139/2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie okablowania strukturalnego w budynku CMKP przy ul. Marymonckiej 99/103 w Warszawie wraz z remontem rozdzielni elektrycznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM MEDYCZNEGO KSZTAŁCENIA PODYPLOMOWEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000289093

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marymoncka 99/103

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-813

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 225693700

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: DZP@cmkp.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cmkp.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://cmkp.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/464213

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

CP-24-139/2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie okablowania strukturalnego w budynku CMKP przy ul. Marymonckiej 99/103 w Warszawie wraz z remontem rozdzielni elektrycznej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba1b961e-9c5e-4bfe-ae2b-9a9435783649

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00185337

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00082072/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie okablowania strukturalnego w kompleksie budynków CMKP, położonym przy ul. Marymonckiej 99/103 w Warszawie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00097024

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CP-24-139/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 5425385,33 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2500385,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie okablowania strukturalnego w kompleksie budynków CMKP, położonym przy ul. Marymonckiej 99/103 w Warszawie, wraz z remontem rozdzielni elektrycznej oraz wykonanie niezbędnych robót budowlanych i instalacyjnych, towarzyszących wymianie okablowania strukturalnego oraz lokalizacji i posadowienia urządzeń z nim związanych.
5.2. Zamówienie polega na wykonaniu robót budowlanych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, na który składają się ogólne wytyczne Zamawiającego, a także projekty wykonawcze oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, dalej łącznie nazywane „dokumentacją projektową”.
5.3. Szczegółowy zakres zamówienia określono w opisie przedmiotu zamówienia.
5.4. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia licząc od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru robót:
1) 36 miesięcy – w doniesieniu do opraw oświetleniowych i awaryjnych;
2) 60 miesięcy – w odniesieniu do urządzeń klimatyzacji i wentylacji;
3) nie mniej niż 60 miesięcy – w odniesieniu do systemu okablowania strukturalnego, tj. całość okablowania strukturalnego począwszy od gniazda RJ-45, poprzez kabel LAN i skończywszy na patchpanelu;
4) 60 miesięcy – w odniesieniu do urządzeń, materiałów i robocizny innych niż wskazane w pkt 1-3.
5.5. Zamawiający określa okres rękojmi za wady fizyczne przedmiotu umowy (w tym urządzenia, materiały i robociznę) wynosi 60 miesięcy.
5.6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych w projekcie umowy, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz dokumentacją projektową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

32421000-0 - Okablowanie sieciowe

32423000-4 - Gniazda sieciowe

31625000-3 - Alarmy przeciwpożarowe

32521000-1 - Kable telekomunikacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3048247,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3991959,61 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.