Ogłoszenie z dnia 2023-04-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00141962/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup symulatorów rowerów oraz mobilnych miasteczek rowerowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Olesno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398600
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pieloka 21
1.5.2.) Miejscowość: Olesno
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-300
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 343597841
1.5.8.) Numer faksu: 343597842
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@olesno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.olesno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/olesno/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup symulatorów rowerów oraz mobilnych miasteczek rowerowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b5680b8-c6ff-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00185371
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00049908/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup symulatorów rowerów oraz mobilnych miasteczek rowerowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, PRIORYTET: III ROZWÓJ SIECI DROGOWEJ TEN-T I TRANSPORTU MULTIMODALNEGO, DZIAŁANIE: 3.1. Rozwój drogowej i lotniczej sieci TEN-T2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00141962
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271.16.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie częściowe nr 1:Obejmuje zakup i dostawę 3 szt. Symulatorów roweru, tj. urządzeń przeznaczonych do użytkowania w placówkach
edukacyjnych, umożliwiających naukę kierowania rowerem w ruchu drogowym, naukę podejmowania decyzji podczas
kierowania rowerem, naukę zasad pierwszeństwa przejazdu na skrzyżowaniach, naukę zachowania na drodze w
niekorzystnych warunkach atmosferycznych (np. mgła, noc, deszcz, śnieg), symulację jazdy po spożyciu alkoholu.
Symulator powinien umożliwić kontrolowanie: zatrzymania się na STOPIE, zachowania sie wobec sygnalizacji świetlnej,
zachowania wobec innych użytkowników drogi, zachowania wobec pieszych, prędkości jazdy na odcinkach, gdzie jest ona
ograniczona. Symulator przeznaczony do pracy stacjonarnej. W zestawie min.: jednostka centralna PC, 3 monitory min 46’’,
3 stelaże do mocowania monitorów, mocowanie tylnego koła, pozostałe mocowanie i okablowanie, oprogramowanie, min.
dwa rowery przystosowane do pracy z symulatorem: rower dziecięcy i rower młodzieżowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34150000-3 - Symulatory
4.5.5.) Wartość części: 110646 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie częściowe nr 2:Obejmuje zakup i dostawę 4 szt. mobilnego miasteczka rowerowego o wymiarach min. 16 m x 22 m – składającego się z
zestawów obiektów przeznaczonych do nauki przepisów ruchu drogowego i praktycznego szkolenia w zakresie ruchu
pieszych oraz do nauki jazdy na rowerze. Zestaw mobilnego miasteczka składać się musi min. z: mat gumowych o
rozmiarze min. 1,25x2 m i grubości 6 mm (min. 60 szt.) odpornych i wytrzymałych na ścieranie, min. 1 ronda gumowego 5
m, min. 40 szt. mini znaków drogowych, min. 35 szt. podstaw metalowych, min. 6 szt. sygnalizatorów 2-3 komorowych o
wys. 173 cm, min. 5 plansz edukacyjnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34922100-7 - Oznakowanie drogowe
4.5.5.) Wartość części: 168840 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie częściowe nr 3Obejmuje zakup i dostawę 4 szt. miasteczka rowerowego dla edukacji wczesnoszkolnej, składającego się z: makiet
imitujących pojazdy – min. 6 szt., mini znaków drogowych - min. 11 szt., sygnalizatorów świetlnych min. 4 szt., kompletu mat
umożliwiających tworzenie dróg i skrzyżowań, wraz z pomocniczymi elementami, takimi jak czapka policjanta, gwizdek,
opaski odblaskowe, zawieszki odblaskowe
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 10594 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 131245,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 167977,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 142065,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Educar Informatyczne Systemy Edukacyjne Aleksandra Jeznach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8371307056
7.3.3) Ulica: Rozlazłów 68
7.3.4) Miejscowość: Sochaczew
7.3.5) Kod pocztowy: 96-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"EDUCAR"- INFORMATYCZNE SYSTEMY EDUKACYJNE JEZNACH ALEKSANDRA
jakie przetargi wygrała firma
"EDUCAR"- INFORMATYCZNE SYSTEMY EDUKACYJNE JEZNACH ALEKSANDRA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142065 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne
Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710), zwanej dalej ustawą Pzp, informuje o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym. Zgodnie z cyt. wyżej dyspozycją art. 255 pkt 3 postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty
Uzasadnienie faktyczne
W dniu 28.03.2022 r. odbyło się otwarcie ofert. Kwota jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia wyniosła odpowiednio:
- zadanie częściowe nr 2: 207.673,20 złotych
- zadanie częściowe nr 3: 12.990,60 złotych.
Zarówno w jednym jak i drugim zadaniu częściowym cena najkorzystniejszej oferty opiewa na kwotę przewyższającą tą wartość.
Mając na uwadze powyższe Zamawiający postanowił tak jak w sentencji.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne
Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710), zwanej dalej ustawą Pzp, informuje o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym. Zgodnie z cyt. wyżej dyspozycją art. 255 pkt 3 postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty
Uzasadnienie faktyczne
W dniu 28.03.2022 r. odbyło się otwarcie ofert. Kwota jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia wyniosła odpowiednio:
- zadanie częściowe nr 2: 207.673,20 złotych
- zadanie częściowe nr 3: 12.990,60 złotych.
Zarówno w jednym jak i drugim zadaniu częściowym cena najkorzystniejszej oferty opiewa na kwotę przewyższającą tą wartość.
Mając na uwadze powyższe Zamawiający postanowił tak jak w sentencji.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektów "EU-geniusze z Lublina" oraz "Szkolne Supermoce" współfinansowanych z Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027
- Dostawa wyposażenia dla jeleniogórskich przedszkoli publicznych w ramach projektu ,,Akademia przedszkolaka"
- Przebudowa drogi w miejscowości Wolęcin
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych z terenu gminy Iwkowa w ramach projektu "Iwkowska EduWizja - indywidualizm, empatia, wykształcenie"
- Zakup i dostawa wyposażenia sali do terapii SI wraz z kabiną SI dla szkoły podstawowej z terenu gminy Iwkowa w ramach projektu "Iwkowska EduWizja - indywidualizm, empatia, wykształcenie"
- Oznakowanie
więcej: Symulatory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.