Ogłoszenie z dnia 2025-04-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00110051/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-18
- 2025/BZP 00118076/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa środków czystości dla Zakładu Karnego w Tarnowie oraz Oddziału Zewnętrznego Tarnów-Mościce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W TARNOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320006
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Konarskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Tarnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp_tarnow@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zktarnow.bip.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10642351.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa środków czystości dla Zakładu Karnego w Tarnowie oraz Oddziału Zewnętrznego Tarnów-Mościce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53f6fe8e-efab-47d4-97e1-2bc7fbbc07cf
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00185404
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00048152/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa środków czystości do Zakładu Karnego w Tarnowie i Oddziału Zewnętrznego w Tarnowie-Mościach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00110051
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Dkw.2232.2.2025.DR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 349523,42 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
l.p. asortyment jm ilość1. szczotka do szorowania muszli klozetowej z podstawką-ociekaczem kpl. 350
2. szczotka do szorowania o płaskiej powierzchni czyszczącej o długości min. 15 cm szt. 80
3. zmiotka z szufelką kpl. 250
4. ściągacz do wody ręczny – pióro o dł. 30 cm szt. 30
5. szczotka do zamiatania wkręcana na styl z gwintem szt. 400
6. szczotka do szorowania wkręcana na styl z gwintem szt. 100
7. zapas do mopa sznurkowy bawełniany wkręcany na styl z gwintem szt. 1 400
8. styl do szczotki/mopa z gwintem szt. 450
9. miska plastikowa φ min. 45 cm szt. 350
10. wiadro z pokrywą plastikowe o pojemności 10 – 15 ltr kpl. 450
11. wiadro z wyciskaczem do mopa o pojemności 12 - 15 ltr kpl. 300
12. taca gastronomiczna z uchwytami min. 30 x 40 cm szt. 100
4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.5.) Wartość części: 27217,89 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
l.p. asortyment jm Ilość1. mydło o działaniu antybakteryjnym w płynie w opakowaniu 5 ltr szt. 350
2. krem do rąk w tubie 100 – 120 ml szt. 300
3. pasta BHP w opakowaniu 500g szt. 200
4. mleczko do czyszczenia i pielęgnacji powierzchni z ceramiki i tworzyw sztucznych w opakowaniach 500 ml lub 750 ml lub 1000 ml ltr 300
5. pasta do czyszczenia i pielęgnacji podłóg z lastriko w opakowaniach 500 ml lub 750 ml lub 1000 ml ltr 200
6. kostka do odkażania WC w zawieszce szt. 350
7. papier toaletowy biały, miękki, z perforacjami ułatwiającymi odrywanie listków, 3-warstwowy o długości min. 20 m w rolce lub 2-warstwowy o długości min. 30 m w rolce rolka 20 000
8. ręcznik papierowy kuchenny wodoutrwalony, z perforacjami ułatwiającymi odrywanie listków, 3-warstwowy o długości min. 65 m w rolce lub 2-warstwowy o długości min. 100 m w rolce rolka 600
9. ręcznik papierowy w listkach składanych "zz", wodoutrwalony, o gramaturze min. 34 g/m2, 20 op. jednostkowych po min. 200 listków w kartonie karton 200
10. podpaski pakowane po 10 szt. op. 600
11. worki na śmieci 35 ltr LDPE o grubości min. 25 µm, min. 50 szt. w opakowaniu op. 800
12. worki na śmieci 60 ltr LDPE o grubości min. 25 µm, min. 50 szt. w opakowaniu op. 800
13. worki na śmieci 120 ltr LDPE o grubości min. 25 µm, min. 25 szt. w opakowaniu op. 800
14. worki na śmieci 160 ltr LDPE o grubości min. 25 µm, min. 10 szt. w opakowaniu op. 20
15. woreczki foliowe 18x4x35 cm, min. 800 szt. w opakowaniu op. 250
16. torby foliowe z uchwytami 25x45 cm, min. 100 szt. w opakowaniu op. 60
17. rękawice foliowe min. 100 szt. w opakowaniu op. 600
18. rękawice nitrylowe medyczne, 100 szt. w opakowaniu op. 3 000
19. rękawice lateksowe gospodarcze wielokrotnego użytku, teksturowane w części chwytnej, flokowane, sięgające przedramienia para 200
4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.5.) Wartość części: 109497,40 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
l.p. asortyment jm ilość1. środek myjąco-dezynfekujący do powierzchni i urządzeń mających kontakt z żywnością w op. max 5 ltr ltr 2 000
1. środek czyszcząco-odtłuszczający do powierzchni i urządzeń mających kontakt z żywnością w op. max 5 ltr ltr 1 600
2. środek do usuwania osadów mineralnych z powierzchni i urządzeń mających kontakt z żywnością, na bazie kwasu, z dodatkiem środka zapobiegającego korozji w op. max 5 ltr ltr 50
3. tabletki do nabłyszczania/usuwania osadów mineralnych dedykowane dla pieca konwekcyjnego Rational (2006) (niebieskie) tab. 300
4. płyn dedykowany do mycia pieca konwekcyjnego Unox ChefTop (2017) w op. max 5 ltr ltr 300
5. płyn dedykowany do mycia pieca konwekcyjnego Houno w op. max 5 ltr ltr 300
4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.5.) Wartość części: 74435,77 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
l.p. nazwa jm razem1. proszek do prania w opakowaniach 200 g szt. 21000
2. pasta do zębów w opakowaniach 60 g szt. 15000
3. szampon do włosów w opakowaniach 100 ml szt. 17000
4. płyn do mycia naczyń w opakowaniach 200 ml szt. 21000
5. płyn do mycia naczyń w opakowaniach 5000 ml szt. 1500
6. płyn do mycia powierzchni uniwersalny w opakowaniach 500 ml szt. 6000
7. proszek do szorowania powierzchni (czyścik uniwersalny) w opakowaniach 300 g kg 2400
8. płyn do WC (do mycia i dezynfekcji sanitariatów)
w opakowaniach 500 ml lub 750 ml lub 1000 ml ltr 2500
9. płyn do mycia szyb bez alkoholu w opakowaniach 500 ml lub 750 ml lub 1000 ml z rozpylaczem ltr 500
4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.5.) Wartość części: 138372,36 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 13
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51225,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BARBARA SZCZEPANIEC PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "PERSPEKTYWA"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790024787
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-812
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BARBARA SZCZEPANIEC PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "PERSPEKTYWA"
jakie przetargi wygrała firma
BARBARA SZCZEPANIEC PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "PERSPEKTYWA"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80984,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 142680,0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80984,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "DAFIPAPIER" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5423491887
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-110
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80984,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54987 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67470 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54987 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NATURAL Cezary Szajrych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5870010700
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-404
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54987,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112791,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 402710 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 112791,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zaklad Wytworów Chemicznych "MAXPRO" S.C. P. Wasilewski & W. Kowalski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7960039275
7.3.4) Miejscowość: Makowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 26-640
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 112791,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do samochodów użytkowanych przez Powiatową Stację Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie.
- Dostawy mięsa i podrobów drobiowych, mięsa wieprzowego i wołowego, wędlin wieprzowych i wędlin drobiowych oraz ryb
- Budowa boiska przy ul. Bitwy o Wał Pomorski w Tarnowie
- Modernizacja budynku Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Tarnowie - TRZECIE POSTĘPOWANIE
- Dostawy materiałów do sterylizacji: opakowań, testów, naboi i innych
- Nadzór autorski wraz z bieżącym uzupełnianiem dokumentacji projektowej dla inwestycji pn. "Rozbudowa drogi krajowej nr 73 na odcinku od km 129+872,05 do km 130+342,05 w m. Tarnów - etap III"
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków czystości dla SP ZOZ MSWiA w Lublinie - część 1
- Sukcesywne dostawy chemii profesjonalnej i gospodarczej, ręczników papierowych, środków do mycia i dezynfekcji oraz innych preparatów i materiałów do sterylizacji.
- 4WOG-1200.2712.25.2025 Zakup i dostawa materiałów do utrzymania czystości w podziale na 8 części
- Sukcesywne dostawy środków czystości.
- Zakup i dostawa środków do mycia maszynowego
- Utrzymanie czystości w obiekcie oraz na terenach zewnętrznych Teatru Muzycznego ROMA.
więcej: Środki czyszczące i polerujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.