eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TarnówDostawa środków czystości dla Zakładu Karnego w Tarnowie oraz Oddziału Zewnętrznego Tarnów-Mościce



Ogłoszenie z dnia 2025-04-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa środków czystości dla Zakładu Karnego w Tarnowie oraz Oddziału Zewnętrznego Tarnów-Mościce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W TARNOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320006

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Konarskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Tarnów

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp_tarnow@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zktarnow.bip.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1064235

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa środków czystości dla Zakładu Karnego w Tarnowie oraz Oddziału Zewnętrznego Tarnów-Mościce

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53f6fe8e-efab-47d4-97e1-2bc7fbbc07cf

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00185404

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00048152/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa środków czystości do Zakładu Karnego w Tarnowie i Oddziału Zewnętrznego w Tarnowie-Mościach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00110051

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Dkw.2232.2.2025.DR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 349523,42 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

l.p. asortyment jm ilość
1. szczotka do szorowania muszli klozetowej z podstawką-ociekaczem kpl. 350
2. szczotka do szorowania o płaskiej powierzchni czyszczącej o długości min. 15 cm szt. 80
3. zmiotka z szufelką kpl. 250
4. ściągacz do wody ręczny – pióro o dł. 30 cm szt. 30
5. szczotka do zamiatania wkręcana na styl z gwintem szt. 400
6. szczotka do szorowania wkręcana na styl z gwintem szt. 100
7. zapas do mopa sznurkowy bawełniany wkręcany na styl z gwintem szt. 1 400
8. styl do szczotki/mopa z gwintem szt. 450
9. miska plastikowa φ min. 45 cm szt. 350
10. wiadro z pokrywą plastikowe o pojemności 10 – 15 ltr kpl. 450
11. wiadro z wyciskaczem do mopa o pojemności 12 - 15 ltr kpl. 300
12. taca gastronomiczna z uchwytami min. 30 x 40 cm szt. 100

4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.5.5.) Wartość części: 27217,89 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

l.p. asortyment jm Ilość
1. mydło o działaniu antybakteryjnym w płynie w opakowaniu 5 ltr szt. 350
2. krem do rąk w tubie 100 – 120 ml szt. 300
3. pasta BHP w opakowaniu 500g szt. 200
4. mleczko do czyszczenia i pielęgnacji powierzchni z ceramiki i tworzyw sztucznych w opakowaniach 500 ml lub 750 ml lub 1000 ml ltr 300
5. pasta do czyszczenia i pielęgnacji podłóg z lastriko w opakowaniach 500 ml lub 750 ml lub 1000 ml ltr 200
6. kostka do odkażania WC w zawieszce szt. 350
7. papier toaletowy biały, miękki, z perforacjami ułatwiającymi odrywanie listków, 3-warstwowy o długości min. 20 m w rolce lub 2-warstwowy o długości min. 30 m w rolce rolka 20 000
8. ręcznik papierowy kuchenny wodoutrwalony, z perforacjami ułatwiającymi odrywanie listków, 3-warstwowy o długości min. 65 m w rolce lub 2-warstwowy o długości min. 100 m w rolce rolka 600
9. ręcznik papierowy w listkach składanych "zz", wodoutrwalony, o gramaturze min. 34 g/m2, 20 op. jednostkowych po min. 200 listków w kartonie karton 200
10. podpaski pakowane po 10 szt. op. 600
11. worki na śmieci 35 ltr LDPE o grubości min. 25 µm, min. 50 szt. w opakowaniu op. 800
12. worki na śmieci 60 ltr LDPE o grubości min. 25 µm, min. 50 szt. w opakowaniu op. 800
13. worki na śmieci 120 ltr LDPE o grubości min. 25 µm, min. 25 szt. w opakowaniu op. 800
14. worki na śmieci 160 ltr LDPE o grubości min. 25 µm, min. 10 szt. w opakowaniu op. 20
15. woreczki foliowe 18x4x35 cm, min. 800 szt. w opakowaniu op. 250
16. torby foliowe z uchwytami 25x45 cm, min. 100 szt. w opakowaniu op. 60
17. rękawice foliowe min. 100 szt. w opakowaniu op. 600
18. rękawice nitrylowe medyczne, 100 szt. w opakowaniu op. 3 000
19. rękawice lateksowe gospodarcze wielokrotnego użytku, teksturowane w części chwytnej, flokowane, sięgające przedramienia para 200

4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.5.5.) Wartość części: 109497,40 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

l.p. asortyment jm ilość
1. środek myjąco-dezynfekujący do powierzchni i urządzeń mających kontakt z żywnością w op. max 5 ltr ltr 2 000
1. środek czyszcząco-odtłuszczający do powierzchni i urządzeń mających kontakt z żywnością w op. max 5 ltr ltr 1 600
2. środek do usuwania osadów mineralnych z powierzchni i urządzeń mających kontakt z żywnością, na bazie kwasu, z dodatkiem środka zapobiegającego korozji w op. max 5 ltr ltr 50
3. tabletki do nabłyszczania/usuwania osadów mineralnych dedykowane dla pieca konwekcyjnego Rational (2006) (niebieskie) tab. 300
4. płyn dedykowany do mycia pieca konwekcyjnego Unox ChefTop (2017) w op. max 5 ltr ltr 300
5. płyn dedykowany do mycia pieca konwekcyjnego Houno w op. max 5 ltr ltr 300

4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.5.5.) Wartość części: 74435,77 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

l.p. nazwa jm razem
1. proszek do prania w opakowaniach 200 g szt. 21000
2. pasta do zębów w opakowaniach 60 g szt. 15000
3. szampon do włosów w opakowaniach 100 ml szt. 17000
4. płyn do mycia naczyń w opakowaniach 200 ml szt. 21000
5. płyn do mycia naczyń w opakowaniach 5000 ml szt. 1500
6. płyn do mycia powierzchni uniwersalny w opakowaniach 500 ml szt. 6000
7. proszek do szorowania powierzchni (czyścik uniwersalny) w opakowaniach 300 g kg 2400
8. płyn do WC (do mycia i dezynfekcji sanitariatów)
w opakowaniach 500 ml lub 750 ml lub 1000 ml ltr 2500
9. płyn do mycia szyb bez alkoholu w opakowaniach 500 ml lub 750 ml lub 1000 ml z rozpylaczem ltr 500

4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.5.5.) Wartość części: 138372,36 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 13

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51225,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BARBARA SZCZEPANIEC PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "PERSPEKTYWA"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790024787

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-812

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80984,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 142680,0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80984,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "DAFIPAPIER" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5423491887

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-110

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80984,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54987 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67470 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54987 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NATURAL Cezary Szajrych

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5870010700

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-404

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54987,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112791,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 402710 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 112791,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zaklad Wytworów Chemicznych "MAXPRO" S.C. P. Wasilewski & W. Kowalski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7960039275

7.3.4) Miejscowość: Makowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 26-640

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 112791,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.