Ogłoszenie z dnia 2025-04-10
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Prace remontowe pomieszczeń, w tym zaplecza kuchni, w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 1 w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Bursa Szkolnictwa Ponadpodstawowego Nr 1
1.3.) Oddział zamawiającego: BSP-1
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000255480
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Marszałka Focha 39
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-119
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bursa1@mjo.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bursa1.krakow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prace remontowe pomieszczeń, w tym zaplecza kuchni, w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 1 w Krakowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e63af91c-c3ae-4f28-8b38-4824d3b0f3c0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00185520
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00150919/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Roboty remontowe w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 1 w Krakowie przy al.Marszałka Ferdynanda Focha 39
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e63af91c-c3ae-4f28-8b38-4824d3b0f3c03.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i
Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej
na adres e-mail: dariusz.szczepaniak@bursa1.krakow.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu)
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć
udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-
Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-
Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz
informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
2. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania.
3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści
zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa
Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
4. Dokumenty elektroniczne , o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach
rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i
przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały
bezpośredniego zastosowania.
5. Informacje, oświadczenia lub dokumenty , inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie
wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
1) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i
przekazuje się jako załącznik), lub
2) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści
wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
6. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące
tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U.
z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w
wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę
przedsiębiorstwa”.
7. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się
drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do
komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień,
zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej
wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu
udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny,
wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ
zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
8. Pozostałe informacje w tym zakresie zawarte są w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz z art. 14 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanego dalej „RODO” informujemy, że:
1) Administratorem danych osobowych jest Bursa Szkolnictwa Ponadpodstawowego Nr 1 w Krakowie, Al. M. Focha 39, 30-119 Kraków, Tel./fax: 12 421 62 98, 12 427 10 65, E-mail administracyjny: bursa1@mjo.krakow.p.
2) Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: Marlena Dyrek, ul. Sarego 4, 31-047 Kraków, adres e-mail:inspektor1@mjo.krakow.pl.
3) Dane osobowe będą przetwarzane w celu:
a. przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c RODO),
b. zawarcia i realizacji umowy z wyłonionym wykonawcą (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
c. realizacji obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, w tym obowiązków księgowo-rachunkowych i archiwizacyjnych (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c RODO),
d. ewentualnego dochodzenia, ustalenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
4) Osobom, których dane dotyczą przysługuje prawo: dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
5) Dane osobowe wykonawcy będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie przez okres 5 lat, począwszy od 1 stycznia roku kalendarzowego następującego po zakończeniu okresu obowiązywania umowy. Okres ten dotyczy również wykonawców, którzy złożyli ofertę i nie zostały one uznane za najkorzystniejsze tj. zamawiający nie zawarł z nimi umowy.
6) Podanie danych osobowych jest niezbędne do wzięcia udziału w postępowaniu oraz zawarcia umowy. Niepodanie danych będzie skutkowało niemożnością rozpatrzenia oferty i zawarcia umowy.
7) Odbiorcami Twoich danych są: uprawniony podmiot obsługi informatycznej dostarczający usługę na podstawie umowy powierzenia danych, organ prowadzący, organy administracji publicznej uprawnione do uzyskania takich informacji na podstawie przepisów prawa.
8) Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym.
9) Osobom, których dane dotyczą, przysługuje także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych (PUODO) z siedzibą ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
10) Administrator nie przewiduje profilowania na podstawie Twoich danych osobowych.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wszystkie informacje dotyczące RODO zostały zamieszczone powyżej.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BSP1/ZP/1/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pomieszczeń zaplecza kuchni i pomieszczeń dodatkowych w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 1 w Krakowie:
1) Prace remontowe pom. nr 13:
a) Demontaż istniejącego, nieczynnego kanału wentylacyjnego w pomieszczeniu wraz z wywozem oraz utylizacją,
b) Przygotowanie posadzki betonowej pod wykonanie warstwy wyrównującej – groszkowanie,
c) Gruntowanie posadzki pod warstwę wyrównawczą,
d) Wykonanie posadzek samopoziomujących i rozlewnych na przygotowanym podłożu, o grubości do 40 mm,
e) Wykonanie posadzki z płytek gresowych nieszkliwonych (klasa ścieralności: 4; Antypoślizgowość: Grupa R 11 (kąt 19-27°); wym. min. 40x40 lub większe),
f) Licowanie ścian płytkami ceramicznymi do wys. 1.5m, (płytki ceramiczne z atestem higienicznym do stosowania w pomieszczeniach kuchni),
g) Usunięcie starej farby z tynków,
h) Uzupełnienie tynków, usuniecie zarysowań, szplachlowanie nierówności,
i) Malowanie 2-krotne ścian oraz sufitów wraz z gruntowaniem ,
j) Wymiana opraw elektrycznych,
k) Wymiana gniazd oraz łączników elektrycznych,
l) Wymiana kratki wentylacyjnej,
m) Osadzenie kątowników aluminiowych ochronnych na narożach,
2) Prace remontowe pom. nr 14:
a) Przygotowanie posadzki betonowej pod wykonanie warstwy wyrównującej – groszkowanie,
b) Gruntowanie posadzki pod warstwę wyrównawczą,
c) Wykonanie posadzek samopoziomujących i rozlewnych na przygotowanym podłożu, o grubości do 40 mm,
d) Wykonanie posadzki z płytek gresowych nieszkliwonych (klasa ścieralności: 4; Antypoślizgowość: Grupa R 11 (kąt 19-27°); wym. min. 40x40 lub większe),
e) Licowanie ścian płytkami ceramicznymi do wys. 1.5m, (płytki ceramiczne z atestem higienicznym do stosowania w pomieszczeniach kuchni),
f) Usunięcie starej farby z tynków,
g) Uzupełnienie tynków, usuniecie zarysowań, szplachlowanie nierówności,
h) Malowanie 2-krotne ścian oraz sufitów wraz z gruntowaniem ,
i) Wymiana opraw elektrycznych,
j) Wymiana gniazd oraz łączników elektrycznych,
k) Wymiana kratki wentylacyjnej,
l) Osadzenie kątowników aluminiowych ochronnych na narożach,
3) Prace remontowe pom. nr 9:
a) Przygotowanie posadzki betonowej pod wykonanie warstwy wyrównującej – groszkowanie,
b) Gruntowanie posadzki pod warstwę wyrównawczą,
c) Wykonanie posadzek samopoziomujących i rozlewnych na przygotowanym podłożu, o grubości do 40 mm,
d) Wykonanie posadzki z płytek gresowych nieszkliwonych (klasa ścieralności: 4; Antypoślizgowość: Grupa R 11 (kąt 19-27°); wym. Min. 40x40 lub większe) wraz z cokolikami,
4) Prace remontowe pom. nr 15:
a) Demontaż istniejącego, nieczynnego kanału wentylacyjnego w pomieszczeniu wraz z wywozem oraz utylizacją,
b) Przygotowanie posadzki betonowej pod wykonanie warstwy wyrównującej – groszkowanie,
c) Gruntowanie posadzki pod warstwę wyrównawczą,
d) Wykonanie posadzek samopoziomujących i rozlewnych na przygotowanym podłożu, o grubości do 40 mm,
e) Wykonanie posadzki z płytek gresowych nieszkliwonych (klasa ścieralności: 4; Antypoślizgowość: Grupa R 11 (kąt 19-27°); wym. min. 40x40 lub większe),
f) Licowanie ścian płytkami ceramicznymi do wys. 1.5m, (płytki ceramiczne z atestem higienicznym do stosowania w pomieszczeniach kuchni),
g) Usunięcie starej farby z tynków,
h) Uzupełnienie tynków, usuniecie zarysowań, szplachlowanie nierówności,
i) Malowanie 2-krotne ścian oraz sufitów wraz z gruntowaniem ,
j) Wymiana opraw elektrycznych,
k) Wymiana gniazd oraz łączników elektrycznych,
l) Wymiana kratki wentylacyjnej,
m) Osadzenie kątowników aluminiowych ochronnych na narożach,
5) Prace remontowe pom. nr 16:
a) Przygotowanie posadzki betonowej pod wykonanie warstwy wyrównującej – groszkowanie,
b) Gruntowanie posadzki pod warstwę wyrównawczą,
c) Wykonanie posadzek samopoziomujących i rozlewnych na przygotowanym podłożu, o grubości do 40 mm,
d) Wykonanie posadzki z płytek gresowych nieszkliwonych (klasa ścieralności: 4; Antypoślizgowość: Grupa R 11 (kąt 19-27°); wym. min. 40x40 lub większe),
e) Licowanie ścian płytkami ceramicznymi do wys. 1.5m, (płytki ceramiczne z atestem higienicznym do stosowania w pomieszczeniach kuchni),
f) Usunięcie starej farby z tynków,
g) Uzupełnienie tynków, usuniecie zarysowań, szplachlowanie nierówności,
h) Malowanie 2-krotne ścian oraz sufitów wraz z gruntowaniem ,
i) Wymiana opraw elektrycznych,
j) Wymiana gniazd oraz łączników elektrycznych,
k) Wymiana kratki wentylacyjnej,
l) Osadzenie kątowników aluminiowych ochronnych na narożach,
6) Prace remontowe pom. nr 6:
a) Wymurowanie ścianki z działowej od strony korytarza wraz z wstawieniem nadproża drzwiowego, systemowego,
b) Licowanie ścian płytkami ceramicznymi do wys. 1.5m, (płytki ceramiczne z atestem higienicznym do stosowania w pomieszczeniach kuchni),
c) Usunięcie starej farby z tynków,
d) Uzupełnienie tynków, usuniecie zarysowań, szplachlowanie nierówności,
e) Malowanie 2-krotne ścian wraz z gruntowaniem ,
f) Dostawa oraz montaż drzwi stalowych, technicznych – światło przejścia 90x200cm,
g) Dostawa oraz montaż drzwiczek rewizyjnych do zabudowy G-K od strony korytarza,
7) Prace remontowe pom. nr 17:
a) Przygotowanie posadzki betonowej pod wykonanie warstwy wyrównującej – groszkowanie,
b) Gruntowanie posadzki pod warstwę wyrównawczą,
c) Wykonanie posadzek samopoziomujących i rozlewnych na przygotowanym podłożu, o grubości do 40 mm,
d) Wykonanie posadzki z płytek gresowych nieszkliwonych (klasa ścieralności: 4; Antypoślizgowość: Grupa R 11 (kąt 19-27°); wym. Min. 40x40 lub większe),
e) Usunięcie starej farby z tynków,
f) Uzupełnienie tynków, usuniecie zarysowań, szpachlowanie nierówności,
g) Malowanie 2-krotne ścian oraz sufitów wraz z gruntowaniem ,
h) Wymiana opraw elektrycznych,
i) Wymiana gniazd oraz łączników elektrycznych,
j) Wymiana kratki wentylacyjnej,
k) Osadzenie kątowników aluminiowych ochronnych na narożach,
8) Wymiana drzwi do kuchni:
a) Wykucie z muru oraz demontaż istniejących drzwi,
b) Przygotowanie otworu pod montaż nowych drzwi,
c) Dostawa i montaż nowych drzwi stalowych o szer. przejścia 110/220cm,
d) Uzupełnienie tynków cementowych,
e) Prace malarskie – 2-krotne wraz z gruntowaniem,
9) Prace remontowe pom. nr 32:
a) Usunięcie starej farby z tynków,
b) Uzupełnienie tynków, usuniecie zarysowań, szplachlowanie nierówności,
c) Wykonanie gładzi gipsowej 2-krotna na ścianach i sufitach,
d) Malowanie 2-krotne ścian oraz sufitów wraz z gruntowaniem ,
e) Wymiana opraw elektrycznych,
f) Wymiana gniazd oraz łączników elektrycznych,
10) Prace remontowe pom. nr 33:
a) Usunięcie starej farby z tynków,
b) Uzupełnienie tynków, usuniecie zarysowań, szpachlowanie nierówności,
c) Wykonanie gładzi gipsowej 2-krotna na ścianach i sufitach,
d) Malowanie 2-krotne ścian oraz sufitów wraz z gruntowaniem ,
e) Wymiana opraw elektrycznych,
f) Wymiana gniazd oraz łączników elektrycznych,
11) Prace remontowe pom. nr 36:
a) Demontaż istniejącego podkładu samopoziomującego,
b) Uzupełnienie posadzek cementowych,
c) Wykonanie warstwy posadzki samopoziomującej gr. 5mm,
d) Wykonanie posadzki z płytek gresowych nieszkliwonych (klasa ścieralności: 4; Antypoślizgowość: Grupa R 11 (kąt 19-27°); wym. Min. 60x60 lub większe),
e) Wymiana opraw elektrycznych,
f) Wymiana gniazd oraz łączników elektrycznych,
g) Dostawa oraz montaż drzwi stalowych, technicznych – światło przejścia 90x200cm,
h) Usunięcie starej farby z tynków,
i) Uzupełnienie tynków, usuniecie zarysowań, szpachlowanie nierówności,
j) Wykonanie gładzi gipsowej 2-krotna na ścianach i sufitach,
k) Malowanie 2-krotne ścian oraz sufitów wraz z gruntowaniem ,
12) Prace remontowe pom. nr 38:
a) Usunięcie starej farby z tynków,
b) Uzupełnienie tynków, usuniecie zarysowań, szpachlowanie nierówności,
c) Wykonanie gładzi gipsowej 2-krotna na ścianach i sufitach,
d) Malowanie 2-krotne ścian oraz sufitów wraz z gruntowaniem ,
e) Wymiana opraw elektrycznych,
f) Wymiana gniazd oraz łączników elektrycznych
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45442100-8 - Roboty malarskie
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-08-22
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert w oparciu o następujące kryteria: cena, okres gwarancji i rękojmi Wykonawcy
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi Wykonawcy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:a) zdolność zawodowa:
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie – wykonał:
- co najmniej dwie roboty budowlane obejmujące: budowę, przebudowę lub remont pomieszczeń, w ramach którego wykonano malowanie i wykonanie posadzki betonowej. Wartość każdej z robót nie mniejszej niż 80.000,00 zł brutto.
b) wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, doświadczenie, potencjału technicznego wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia:
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który dysponuje lub będzie dysponował co najmniej:
- jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót budowlanych, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Osoba wymieniona w pkt. 4 lit. b) powinna posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r., poz. 682 z późn. zm.), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2019 r., poz. 831 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 9 maja 2014 r. o ułatwieniu dostępu do wykonywania niektórych zawodów regulowanych (Dz. U. z 2014 r., poz. 768), albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Zamawiający, określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów Prawa Budowlanego oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2023 poz. 334 z późn. zm.).
Powyżej wskazana osoba będzie skierowana przez wykonawcę do realizacji zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca
zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o
braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega
wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym
niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, zgodnie z definicją zawartą w art. 7 pkt 17 ustawy Pzp, jeżeli
wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych
środków dowodowych.
1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275 z późn. zm.), z innym
wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo
oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy
należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do
oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega
wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym
niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, zgodnie z definicją zawartą w art. 7 pkt 17 ustawy Pzp, jeżeli
wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych
środków dowodowych.
4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
1) Wykaz robót budowlanych odpowiadających opisowi warunku określonemu w pkt V.2.4.a SWZ wykonanych w okresie ostatnich 5
lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich
rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów
określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane
zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty
budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać
tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SWZ,
2) Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, odpowiednio do warunku
określonego w pkt V.2.4.b SWZ, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania
tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 5 do SWZ
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:Formularz oferty, sporządzony wg wzoru Formularza oferty stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ. W przypadku złożenia
oferty na innym formularzu niż załącznik nr 1 do SWZ, powinien on zawierać wszystkie wymagane informacje określone w
tym załączniku. Formularz oferty nie podlega uzupełnieniu.
2. Wraz z ofertą powinny być złożone:
1) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający upoważnienie do podpisania oferty (oryginał lub kopia poświadczona
za zgodność z oryginałem przez notariusza), – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika
bezpośrednio z rejestru dostępnego publicznie (np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej),
2) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika
do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie niniejszego zamówienia publicznego (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez
notariusza).
3) dokumenty i oświadczenia, określone pkt VII.1 SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, na zasadach określonych w art. 58 i 445 ustawy Pzp.W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do
reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są
wymagane.
3. W przypadku, o którym mowa w ust. 1-2, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do
oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o zamówienie, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art.
108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, natomiast warunki
określone w punkcie V.2 SWZ muszą spełniać łącznie.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt
VII.1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie
warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-25 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć za pośrednictwem Platformy Zakupowej Zamawiającego pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-25 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-05-24
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia w terminie do 22.08.2025 r. Rozpoczęcie prac najwcześniej od 30.06.2025 r.2. Zamawiający przeprowadzi wizję lokalną. Nie ma ona charakteru obowiązkowego, Terminy wizji: codziennie poniedziałek-piątek 7:00-14:00 po wcześniejszym umówieniu. Kontakt w sprawie wizji: Dariusz Szczepaniak, 501956767.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Świadczenie usług pocztowych oraz kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym
- Wymiana grzejników na klatkach schodowych i suszarniach w budynkach ul. Lipińskiego 6, 20, ul. Miłkowskiego 6, ul. Grota Roweckiego 27.
- 105.2025 Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy oraz instalacji dwóch stanowisk multimedialnych składających się z monitorów dotykowych na zmienno-kątowych statywach dla potrzeb Inst. GiG UJ.
- Zakup usług przeprowadzenia kursów dla nauczycieli biorących udział w projekcie "Poprawa jakości kształcenia zawodowego na terenie Powiatu Krakowskiego"
- Wykonanie klapy oddymiającej w budynku ul. Lipińskiego 14.
- Sukcesywna dostawa płynów infuzyjnych
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w Publicznej Szkole Podstawowej im. Batalionu "Zośka" w Celestynowie
- Wykonanie remontu pomieszczeń szatni w piwnicy budynku szkoły.
- Robota budowlana polegająca na rozbudowie i przebudowie WOMP CP-L w Lublinie wraz z niezbędną infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu, na potrzeby projektu pn. Creation of
- Budowa Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej oraz Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Garwolinie - II etap.
- Prace konserwatorskie, restauratorskie, budowlane dotyczące balkonu i płaskorzeźby figuralnej nad portalem elewacji północnej zabytku stanowiącym pierwotne główne wejście do budynku Teatru w Legnicy
- Budowa budynku biurowego kancelarii leśnictw Drogoradz i Turznica
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.