eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówŚwiadczenie usług polegających na sprzątaniu i utrzymaniu w ciągłej czystości pomieszczeń w budynku Pawilon Wyspiańskiego (Plac Wszystkich Świętych 2) oraz sprzątanie terenów zewnętrznych (...)



Ogłoszenie z dnia 2025-04-10

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług polegających na sprzątaniu i utrzymaniu w ciągłej czystości pomieszczeń w budynku Pawilon Wyspiańskiego (Plac Wszystkich Świętych 2) oraz sprzątanie terenów zewnętrznych (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kraków - Urząd Miasta Krakowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554353

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wszystkich Świętych 3-4

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-004

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@um.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ad42f8f2-0a7b-4913-bc29-4f99ca4f7779

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług polegających na sprzątaniu i utrzymaniu w ciągłej czystości pomieszczeń w budynku Pawilon Wyspiańskiego (Plac Wszystkich Świętych 2) oraz sprzątanie terenów zewnętrznych (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad42f8f2-0a7b-4913-bc29-4f99ca4f7779

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00185527

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00156413

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Gmina Miejska Kraków na mocy umowy Nr W/I/2956/OU/54/2024 zawartej elektronicznie 25 czerwca 2024 r., powierzyła Wykonawcy: AMLUX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, 02-094 Warszawa, ul. Grójecka 77 świadczenie usług polegających na sprzątaniu i utrzymaniu w ciągłej czystości pomieszczeń w budynkach oraz sprzątanie terenów zewnętrznych wokół budynków Urzędu Miasta Krakowa (część 3 zamówienia podstawowego nr OR -10.271.121.2023).

Niniejsze zamówienie zostanie udzielone:
a) w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego,
b) dotychczasowemu wykonawcy usług,
c) jako zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług, które były przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i są zgodne z jego przedmiotem.

Dodatkowo całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: OR -10.271.121.2023

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR-10.271.26.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na sprzątaniu i utrzymaniu w ciągłej czystości pomieszczeń w budynku Pawilon Wyspiańskiego (Plac Wszystkich Świętych 2) oraz sprzątanie terenów zewnętrznych wokół budynku, zgodnie z umową oraz Załącznikami nr 1 - 9 do umowy. Szczegółowy zakres czynności porządkowych stanowi załącznik nr 1 do umowy, którego Wykonawca bezwzględnie winien przestrzegać. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera umowa wraz z załącznikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90919200-4 - Usługi sprzątania biur

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

90620000-9 - Usługi odśnieżania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Amlux Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 016125261

7.3.3) Ulica: ul. Grójecka 77

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-094

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

a) Perfect Cleaning Sp. z o.o., ul. Młynarska 48, 01-171 Warszawa, NIP: 5272614150, REGON: 142084260 – sprzątanie wybranych pomieszczeń oraz części terenu zewnętrznego i realizacja wybranych usług cyklicznych,
b) Przedsiębiorstwo Amlux Sp. z o.o., ul. Grójecka 77, 02-094 Warszawa, NIP: 5213284716, REGON: 015710980 – sprzątanie wybranych pomieszczeń oraz części terenu zewnętrznego i realizacja wybranych usług cyklicznych


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 422871,57 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2027-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Nr umowy: W/I/1320/OU/24/2025.
2. Uwaga do sekcji 8.3. ogłoszenia: Przedmiot umowy będzie realizowany w terminie od dnia zawarcia umowy do 30 czerwca 2027 r., przy czym przedmiot umowy realizowany będzie nie wcześniej niż od dnia 1 kwietnia 2025 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.