Ogłoszenie z dnia 2023-04-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00102938/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-20
- 2023/BZP 00119965/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa przedszkola i klubiku dziecięcego w miejscowości Lubięcin, Gmina Nowa Sól
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowa Sól
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 971237799
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Moniuszki 3A
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Sól
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-100
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 68 387 20 16
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminanowasol.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminanowasol.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminanowasol.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa przedszkola i klubiku dziecięcego w miejscowości Lubięcin, Gmina Nowa Sól2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-daf5e74d-b128-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00185552
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00036739/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Budowa przedszkola i klubiku dziecięcego w miejscowości Lubięcin, Gmina Nowa Sól
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00102938
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.06.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 6652730,38 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku przedszkola i klubiku dziecięcego wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Lubięcin na terenie działki nr ewid. 1098/1 oraz 1098/2.
Przedmiot inwestycji administracyjnie znajduje się na terenie Gminy Nowa Sól, powiat nowosolski, województwo lubuskie.
2. Zakres zadania obejmuje budowę budynku przedszkola i klubiku dziecięcego wraz z wewnętrzną doziemną instalacją wodociągową, kanalizacji sanitarnej, oświetleniem terenu, budową zbiornika bezodpływowego na nieczystości ciekłe, budową kanalizacji deszczowej, wewnętrzną instalacją wodociągową, kanalizacji sanitarnej, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła, elektryczną, budową wbudowanej kotłowni na paliwo stałe, budową placu zabaw, utwardzeniami dojść, dojazdów i parkingów oraz lokalizacją miejsca na gromadzenie odpadów stałych.
3. Przedmiotem zamówienia jest budowa obiektu trzykondygnacyjnego, z poddaszem technicznym. Bryła budynku w kształcie prostokąta. Budynek zwieńczony dachem stromym, dwuspadowym, o kącie nachylenia 40°, krytym blachą w kolorze szarym. Elewacja wykończona deską z modrzewia syberyjskiego. Zamawiający dopuszcza wykończenie elewacji deską poddaną obróbce termicznej.
4. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest uzyskać decyzję zezwalającą na użytkowanie obiektu – jeśli będzie wymagana.
5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 10 do SWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu
45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45232452-5 - Roboty odwadniające
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45262310-7 - Zbrojenie
45262300-4 - Betonowanie
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45410000-4 - Tynkowanie
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
44112410-5 - Konstrukcje dachowe
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45442100-8 - Roboty malarskie
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45231112-3 - Instalacja rurociągów
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8182858,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11046483,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8182858,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Z.P.H.U. MAT-BUD Zakład Ogólnobudowlany Piotr Mickiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 970049446
7.3.4) Miejscowość: Grójec Wielki
7.3.5) Kod pocztowy: 64-214
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE PIOTR MICKIEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE PIOTR MICKIEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8182858,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
INNE PRZETARGI Z NOWEJ SOLI
- Wykonanie dokumentacji projektowej budynku energooszczędnego i zagospodarowania terenu Parku Krasnala w ramach zadania: Adaptacja przestrzeni miejskiej dla potrzeb Nadodrzańskiego Parku Rekreacyjnego
- Dostawa analizatora immunochemicznego wraz z obsługą aplikacyjną i serwisową na potrzeby Szpitalnego Laboratorium Analitycznego
- Ochrona osób i mienia wraz z monitoringiem oraz wsparciem grupy interwencyjnej na terenie obiektów Sądu Rejonowego w Nowej Soli
- Sukcesywna dostawa odczynników, materiałów kontrolnych oraz kalibratorów do analizatora Phadia 200 ThermoFisher wraz z obsługą serwisową
- Świadczenie usług serwisowych tj. okresowych przeglądów technicznych i napraw sprzętu medycznego wynikające z bieżącej eksploatacji na okres 3 lat dla potrzeb WS SP ZOZ w Nowej Soli
- Wykonanie dokumentacji projektowej tężni solankowej i zagospodarowania terenu wokół Magazynu Solnego w ramach zadania: Adaptacja przestrzeni miejskiej dla potrzeb Nadodrzańskiego Parku Rekreacyjnego.
więcej: przetargi w Nowej Soli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Dostawa i montaż dwóch pomp zatapialnych, żeliwnych które zastąpią uszkodzone pompy typu Flygt NP. 3153.185 LT/622 w przepompowni wód melioracyjnych PD Świnoujście -Łunowo
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.