Ogłoszenie z dnia 2022-05-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi wsparcia dla posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania JIRA oraz wtyczek
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM INFORMATYKI RESORTU FINANSÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142636274
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Samorządowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-601
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.CIRF@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cirf.gov.pl/start
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.cirf.gov.pl/start1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
usługi infrastruktury teleinformatycznej dla scentralizowanych systemów informatycznych Resortu Finansów
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi wsparcia dla posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania JIRA oraz wtyczek2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-898e062b-db77-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00185587
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00097979/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usługi wsparcia dla posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania JIRA oraz wtyczek
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00174986/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający wszczął postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy zgodnie z którym Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. W dniu 05.04.2022r. Zamawiający wszczął postępowanie w trybie podstawowym na powyżej wymieniony przedmiot zamówienia zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy poprzez zamieszczenie w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o zamówieniu o numerze 2022/BZP 00110752 oraz na platformie zakupowej (https://portal.smartpzp.pl/cirf). Do upływu wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 14.04.2022r do godz. 10:00 nie złożono żadnej oferty. W związku z wypełnieniem ustawowej przesłanki, dla trybu zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy, udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PN/14/22/VBC
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 221264,97 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi wsparcia dla posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania JIRA oraz wtyczek zgodnie z postanowieniami zawartymi w Zaproszeniu do negocjacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 272155,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 272155,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 272155,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Info Design Systemy Informatyczne Robert Dzido
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 140415592
7.3.3) Ulica: Owalna 43
7.3.4) Miejscowość: Józefów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-420
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 272155,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych i środków czystościowych wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w I półroczu 2025 roku.
- Sukcesywna dostawa pielucho-majtek oraz wkładów anatomicznych w celu realizacji zleceń dla mieszkańców domów pomocy społecznej w Radomiu wraz z transportem w I półroczu 2025 roku.
- Utworzenie Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Radomiu
- Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem linii technologicznej do przygotowania proszków metalicznych do drukarki 3D wraz z osprzętem
- Świadczenie usług administracji i utrzymania infrastruktury teletechnicznej, energetycznej i łączności Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Radomiu
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do obiektów KM PSP w Radomiu
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Cyberbezpieczny samorząd Powiatu Bartoszyckiego
- Zakup wsparcia dla posiadanego oprogramowania firmy Veeam w Uniwersalnej infrastrukturze sprzętowo-programowej
- Część I: 1. Przedłużenie rocznej subskrypcji... 2. Przedłużenie i rozszerzenie rocznej subskrypcji... 3. Dostawa rocznej subskrypcji... Część II: Dostawa rocznej subskrypcji...
- Usługi wsparcia technicznego oraz konserwacji i aktualizacji dla systemów informatycznych dla Urzędu Ochrony Danych Osobowych
- Zakup urządzenia UTM oraz switch'y zarządzalnych wraz z subskrypcją, wdrożeniem, konfiguracją i instruktażem
- Świadczenie Usługi Wsparcia dla Oprogramowania Enigma Centaur
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.