eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BudziszewicePrzebudowa budynku Szkoły Podstawowej wraz z salą gimnastyczną w Budziszewicach



Ogłoszenie z dnia 2023-04-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej wraz z salą gimnastyczną w Budziszewicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Budziszewice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647813

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul.J.Ch.Paska, 66

1.5.2.) Miejscowość: Budziszewice

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-212

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 447102389

1.5.8.) Numer faksu: 447102389

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@budziszewice.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.budziszewice.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4c809402-b82c-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej wraz z salą gimnastyczną w Budziszewicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c809402-b82c-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00185616

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00063270/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej wraz z salą gimnastyczną w Budziszewicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00116667

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.271.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3718923,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa : Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej wraz z salą gimnastyczną w Budziszewicach

Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej wraz z wszystkimi wymaganymi prawem zgodami i pozwoleniami i następnie wykonanie robót budowlanych dla Przebudowa budynku szkoły podstawowej wraz z salą gimnastyczną w Budziszewicach.Budynek szkolny objęty inwestycją znajduje się w Budziszewicach przy ul.Szkolnej 4. Powierzchnia zabudowy:1444,51m2; ilość kondygnacji 1-4; główna część budynku to budynek 2 kondygnacyjny, całkowicie podpiwniczony; część w której jest sala gimnastyczna – dwukondygnacyjny. W ramach zadania do zaprojektowania i wykonania robót budowlanych przewiduje się roboty dociepleniowe, przebudowę, montażowe i inne prace budowlane. Zakresem swym obejmują m.in. docieplenie zewnętrzne budynku, stropodachu nad salą gimnastyczną i łącznikiem; wymianę okien zewnętrznych; wymianę drzwi zewnętrznych; modernizację instalacji cwu, odgromowej, oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego, p.poż; remont łazienek i schodów zewnętrznych; malowanie ścian i sufitów; wymianę posadzek na korytarzu parteru i na piętrze oraz zapleczu sali gimnastycznej; cyklinowanie parkietu w salach lekcyjnych i w sali gimnastycznej; zakup, dostawa i montaż pomp ciepła o mocy 23KW i zbiornika buforowego; rozruch technologiczny kotłowni.Powierzchnie, ilości, parametry określone w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. Faza projektowa – opracowanie dokumentacji w zakresie koniecznym do wykonania zadania, uzyskanie wszystkich wymaganych opinii, map, uzgodnień, zatwierdzeń i pozwoleń na budowę lub uzyskanie przez wykonawcę braku sprzeciwu do zgłoszenia wykonania robót. Zaprojektowane zadanie musi zapewnić dostępność osobom niepełnosprawnym, osobom o szczególnych potrzebach, musi być przeznaczone dla wszystkich użytkowników – Wykonawca zobowiązany jest wykonując zamówienie do przestrzegania minimalnych wymagań służących zapewnieniu dostępności architektonicznej określonych w art.6 pkt 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. z 2022 r. poz. 2240).Zakres dokumentacji powinien być kompletny dla realizacji i prawidłowego działania całości planowanej inwestycji. Zakres przedmiotu do zaprojektowania i wykonania szczegółowo określony i opisany został w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. Zadanie ma być zaprojektowane z uwzględnieniem wszystkich wymagań zawartych w tym PFU jak również dodatkowych wymagań określonych przez Zamawiającego w SWZ, w tym we wzorze umowy stanowiącym jej integralną część i zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej. Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) zawierający szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi integralną część SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

45321000-3 - Izolacja cieplna

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45410000-4 - Tynkowanie

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4389861,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7366502,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4389861,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Facit Usługi Budowlano - Remontowe

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 672998096

7.3.3) Ulica: Kochanowskiego 171

7.3.4) Miejscowość: Wieniawa

7.3.5) Kod pocztowy: 26-432

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4389861,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.