Ogłoszenie z dnia 2022-05-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00111022/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-05
- 2022/BZP 00118016/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wynajem bielizny pościelowej oraz ręczników na potrzeby uczestników Europejskich Igrzysk Akademickich organizowanych w Łodzi w 2022 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Łódzka
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7270021895
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żeromskiego 116
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-924
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.dzialsportu@info.p.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.p.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://plodz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wynajem bielizny pościelowej oraz ręczników na potrzeby uczestników Europejskich Igrzysk Akademickich organizowanych w Łodzi w 2022 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a4100b51-b4e8-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00185627
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028942/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.21 Wynajem bielizny pościelowej oraz ręczników na potrzeby uczestników Europejskich Igrzysk Akademickich organizowanych w Łodzi w 2022 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00111022/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RRS.383.5.2022.U.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 546034,62 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia podstawowego jest świadczenie usługi wynajmu bielizny pościelowej oraz ręczników na potrzeby uczestników Europejskich Igrzysk Akademickich (dalej EUG 2022). Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć bieliznę pościelową oraz ręczniki do domu studenckiego należącego do Osiedla Akademickiego Politechniki Łódzkiej oraz domu studenckiego należącego do Osiedla Akademickiego Uniwersytetu Łódzkiego podczas EUG 2022. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację przedmiotu zamówienia podstawowego oraz może obejmować realizację przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji.
Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące wykonania przedmiotu umowy zawiera Formularz cenowy - stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ,
Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący Załącznik nr 10 do SWZ oraz projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 11 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98311000-6 - Usługi odbierania prania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
98315000-4 - Usługi prasowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 848430,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1035063,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 848430,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HOLLYWOOD TEXTILE SERVICE Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 776-162-70-87
7.3.3) Ulica: UL. BOJANOWSKA
7.3.4) Miejscowość: SIERPC
7.3.5) Kod pocztowy: 09-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"HOLLYWOOD TEXTILE SERVICE" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"HOLLYWOOD TEXTILE SERVICE" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 848430,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- UBEZPIECZENIE GMINY NOWOSOLNA
- "Usługi odbierania odpadów komunalnych z jednostek Miejskiego Centrum Medycznego "Górna" w Łodzi".
- 81/ZP/2024 Sukcesywna dostawa notesów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup samochodów osobowych nieoznakowanych segmentu D na potrzeby KWP w Łodzi
- Usługa utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Widzewa w Łodzi
- Usługi pralnicze dla Aresztu Śledczego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi pralnicze dla Domu Pomocy Społecznej "Słoneczne Wzgórze" od dnia 01.01.2025 do dnia 31.12.2025
- Usługi pralnicze dla Aresztu Śledczego w Łodzi
- ,,Świadczenie usług pralniczych dla SP ZOZ w Parczewie wraz z wynajmem pomieszczenia''
- USŁUGA PRANIA WODNEGO I CZYSZCZENIA CHEMICZNEGO DLA ŻW (2025)
- Usługi pralnicze dla Domu Pomocy Społecznej w Bobrku (I-VI 2025 r.) - II postępowanie
- Kompleksowe świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Mościszkach w okresie od I do VI 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.