eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SopotWsparcie serwisowe systemów sieciowych Urzędu Miasta Sopotu oraz Miejskiej Sieci Komputerowej



Ogłoszenie z dnia 2025-04-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wsparcie serwisowe systemów sieciowych Urzędu Miasta Sopotu
oraz Miejskiej Sieci Komputerowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTA SOPOTU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675563

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 25/27

1.5.2.) Miejscowość: Sopot

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-704

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.sopot.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sopot.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8abcccc1-be50-474d-93f9-ee8d511a1c39

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wsparcie serwisowe systemów sieciowych Urzędu Miasta Sopotu
oraz Miejskiej Sieci Komputerowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8abcccc1-be50-474d-93f9-ee8d511a1c39

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00185658

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00030371/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.16 Wsparcie serwisowe systemów sieciowych Urzędu Miasta Sopotu oraz Miejskiej Sieci Komputerowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00139398

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.I.2025.MSt

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Wsparcie serwisowe systemów sieciowych Urzędu Miasta Sopotu oraz Miejskiej Sieci Komputerowej”, w tym:
A. obsługa serwisowa w zakresie zarządzania sieciami i systemami użytkowanymi przez Zamawiającego w jego lokalizacjach i jednostkach organizacyjnych - rozmieszczonych na terenie Miasta Sopotu (MSK).
B. obsługa serwisowa, w zakresie zarządzania sieciami i systemami użytkowanymi przez Zamawiającego (UMS) w jego 5 siedzibach w Sopocie przy:
• Ul. Kościuszki 25/27 (Ratusz)
• Ul. Kościuszki 18 (Sala Obsługi Interesanta i budynek ZSH)
• Al. Niepodległości 749 (Budynek Centrum Wsparcia Ukrainy)
• Ul. Armii Krajowej 105 (Straż Miejska)
• Ul. Łokietka 1 (Wydział Inwestycji) oraz
oraz jednej lokalizacji wyniesionej w Centrum Obliczeniowym TASK, Politechniki Gdańskiej przy ul. Narutowicza 11/12 w Gdańsku.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SWZ (Opis Przedmiotu Zamówienia).

Wskazany zakres i oczekiwany rezultat wynikający z realizacji zamówienia uniemożliwia racjonalne rozdzielenie przewidzianych usług, tj. podział zamówienia na części, a następnie poprawne wykonanie przedmiotu zamówienia.

Podział zamówienia na części mógłby skutkować nadmiernymi trudnościami technicznymi zarówno po stronie Zamawiającego, jak i potencjalnych wykonawców, a w konsekwencji rozmyciem odpowiedzialności, utrudnieniem lub uniemożliwieniem egzekwowania zarówno prawidłowej realizacji zamówienia, jak i świadczeń gwarancyjnych w stosunku do usług świadczonych przez Wykonawców.

Ponadto podział zamówienia na części w przypadku wskazanego przedmiotu zamówienia tylko pozornie zwiększy konkurencyjność, zaś w rzeczywistości doprowadzi do zawężenia rynku poprzez wykluczenie sektora małych i średnich przedsiębiorstw (dalej: „MŚP”) z uwagi na zwiększenie ryzyka sporów pomiędzy wykonawcami, w trakcie których podmioty z sektora MŚP byłyby w pozycji podporządkowania/zależności względem innych podmiotów.

Taka sytuacja i ryzyka z nią związane mogłyby również znacząco wpłynąć na wywindowanie cen ofert podmiotów z sektora MŚP, co faktycznie zmniejsza ich konkurencyjność na rynku wykonawców i przekłada się na ich zmniejszone zainteresowanie zamówieniem.

Zgodnie z treścią motywu 78 dyrektywy, Instytucja zamawiająca powinna mieć obowiązek rozważenia celowości podziału zamówień na części, jednocześnie zachowując swobodę autonomicznego podejmowania decyzji na każdej podstawie, jaką uzna za stosowną, nie podlegając nadzorowi administracyjnemu ani sądowemu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72700000-7 - Usługi w zakresie sieci komputerowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72511000-0 - Usługi zarządzania oprogramowaniem sieciowym

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 447999,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 447999,21 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 447999,21 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Koma Nord sp. z o.o. ul. Łużycka 2, 81-537 Gdynia

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5861029611

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 447999,21 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, z zastrzeżeniem prawa Zamawiającego do skorzystania z możliwości wznowienia usługi na kolejne 12 miesięcy.
Wznowieniem zamówienia będzie wykonywanie przez Wykonawcę po raz kolejny tych samych usług przewidzianych w umowie pierwotnej.
Wznowienia nie wymagają zmiany umowy i będą wykonywane zgodnie z warunkami zawartymi w umowie pierwotnej.
Wznowienia będą realizowane na podstawie decyzji zamawiającego przekazanej Wykonawcy nie później niż na 30 dni przed upływem terminu realizacji umowy pierwotnej. Taka sytuacja wystąpi w przypadku konieczności zapewnienia ciągłości realizacji świadczenia a Zamawiający zabezpieczy środki na ten cel.
Wznowienie zamówienia wymaga zgody Wykonawcy.
Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
Za kluczowe części zamówienia należy uznać prace, które stanowią elementy zamówienia o takiej wadze i znaczeniu, że ich wykonanie wymaga osobistego zaangażowania wybranego wykonawcy, którego kompetencje oraz osobista odpowiedzialność wobec zamawiającego zwiększają szanse na wykonanie tego szczególnego elementu, a w następstwie również całego przedmiotu zamówienia, z należytą starannością.
Jako kluczowe części zamówienia Zamawiający wskazuje elementy zamówienia, które mają zasadnicze znaczenie dla interesów Zamawiającego – ze względu na przymioty obejmujące ich charakter, strategiczne znaczenie, konieczność kontroli ich wykonania, bezpośrednią odpowiedzialność za ich wykonanie po stronie wykonawcy, ich przeznaczenie i zakres, a mianowicie:
- usługi w zakresie bezpieczeństwa i ochrony danych;
- usługi w zakresie zapewnienia dostępności i niezawodności infrastruktury;
- usługi w zakresie zarzadzania ruchem i jakością usług;
- usługi w zakresie obsługi użytkowników i pracy zdalnej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.