Ogłoszenie z dnia 2022-05-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00104644/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-31
- 2022/BZP 00118263/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-12
- 2022/BZP 00126999/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-20
- 2022/BZP 00128815/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa dwóch boisk sportowych wielofunkcyjnych na terenie gminy Łowicz - przy SP w Zielkowicach oraz przy SP
w Dąbkowicach Dolnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łowicz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148319
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Długa 12
1.5.2.) Miejscowość: Łowicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-400
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: 46 830-26-30
1.5.8.) Numer faksu: 46 830-26-31
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ug.lowicz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.uglowicz.nv.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa dwóch boisk sportowych wielofunkcyjnych na terenie gminy Łowicz - przy SP w Zielkowicach oraz przy SPw Dąbkowicach Dolnych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13d02185-b0bc-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00185678
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039910/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa dwóch boisk sportowych wielofunkcyjnych na terenie gminy Łowicz przy Szkole Podstawowej w Zielkowicach oraz przy Szkole Podsatwowej w Dąbkowicach Dolnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00104644/04
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane realizowane w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa dwóch boisk sportowych wielofunkcyjnych na terenie gminy Łowicz - przy SP w Zielkowicach oraz przy SP w Dąbkowicach Dolnych”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
2.1. Budowę boiska sportowego wielofunkcyjnego o nawierzchni sztucznej z EPDM przy Szkole Podstawowej w Zielkowicach wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
Zakres prac budowlanych obejmuje m.in.: budowę boiska sportowego wielofunkcyjnego o nawierzchni sztucznej z EPDM o wymiarach 24 m x 46 m, budowę ogrodzenia, częściowe utwardzenie terenu z kostki brukowej, budowę piłkochwytu, budowę elementów małej architektury, budowę oświetlenia, roboty towarzyszące
2.2. Budowę boiska sportowego wielofunkcyjnego o nawierzchni sztucznej z EPDM przy Szkole Podstawowej w Dąbkowicach Dolnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
Zakres prac budowlanych obejmuje m.in.: budowę boiska sportowego wielofunkcyjnego o nawierzchni sztucznej z EPDM, budowę ogrodzenia, częściowe utwardzenie terenu z kostki brukowej, budowę piłkochwytu, budowę elementów małej architektury, budowę oświetlenia, przebudowę istniejącego zbiornika szamba, roboty towarzyszące
3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Wymieniona dokumentacja stanowi załączniki do SWZ: Załącznik Nr 10 do SWZ - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, Załącznik Nr 11 do SWZ - Przedmiar robót, Załącznik Nr 12 do SWZ - Dokumentacja projektowa.
4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia obsługi geodezyjnej podczas prowadzenia robót oraz sporządzenia powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej przez upoważnioną jednostkę geodezyjną zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 18 sierpnia 2020 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz. U. z 2020 r. poz. 1429 ze zm.). Dokumentacja geodezyjno - kartograficzna sporządzona w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej musi zawierać dane umożliwiające wniesienie zmian na mapę zasadniczą, do ewidencji gruntów i budynków (wykaz zmian gruntowych) oraz do ewidencji sieci uzbrojenia terenu. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumentację geodezyjno-powykonawczą również w wersji elektronicznej w formacie dxf. w dwóch egzemplarzach w ciągu 60 dni od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót.
5. Gwarancja:
5.1. Długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia wynosi od 36 miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin maksymalny) licząc od bezusterkowego końcowego odbioru robót
5.2. Długość okresu udzielonej gwarancji jakości jest w niniejszym postępowaniu kryterium oceny ofert.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45236110-4 - Wyrównywanie nawierzchni boisk sportowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1493220,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1912650,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1493220,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DAR-CAR Dariusz Gendek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8331276496
7.3.3) Ulica: Przyłęk Duży 55
7.3.4) Miejscowość: Rogów
7.3.5) Kod pocztowy: 95-063
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1493220,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z ŁOWICZA
- Dostawy środków do dezynfekcji
- Usługa transportowa dla uczestników Dziennego Domu Pomocy w Łowiczu
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 2738E na odcinku o długości 1,920 kilometra w ramach zadania: "Rozbudowa drogi powiatowej nr 2738E Oszkowice - Piaski Bankowe"
- Zakup i montaż foteli do kina Fenix w Łowiczu
- "Przebudowa nawierzchni ul. Akademickiej"
więcej: przetargi w Łowiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa sieć wodociągowa z przyłączami w miejscowości Kroblice, Adamczowice gmina Klimontów
- Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Wisznicy
- Remont pomieszczeń piwnic pawilonu B Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego w Zamościu
- Budowa zbiornika wodnego małej retencji we wsi Dubno Gmina Boćki w formule zaprojektuj i wybuduj
- "Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 przy ul. Cynkowej oraz kompleksu sportowego Orlik 2024 wraz z budową sprawnościowego placu zabaw przy ul. Jaskółczej w Legnicy"-Powtórka II
- Przebudowa drogi gminnej w Niechłoninie na działce nr 921
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.