eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Golub-Dobrzyń"Usługa przeprowadzenia kursów zawodowych w ramach projektu "Szkolimy się na zawodowców - wsparcie szkolnictwa branżowego w powiecie golubsko-dobrzyńskim - pakiet 2".



Ogłoszenie z dnia 2022-05-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługa przeprowadzenia kursów zawodowych w ramach projektu „Szkolimy się na zawodowców - wsparcie szkolnictwa branżowego w powiecie golubsko-dobrzyńskim - pakiet 2”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT GOLUBSKO-DOBRZYŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118550

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac 1000-lecia 25

1.5.2.) Miejscowość: Golub-Dobrzyń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-400

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 566835380

1.5.8.) Numer faksu: 564756111

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@golub-dobrzyn.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.golub-dobrzyn.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/sp_golub_dobrzyn

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usługa przeprowadzenia kursów zawodowych w ramach projektu „Szkolimy się na zawodowców - wsparcie szkolnictwa branżowego w powiecie golubsko-dobrzyńskim - pakiet 2”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b5728226-7dd1-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00185681

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00007594/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 „Usługa przeprowadzenia kursów zawodowych w ramach projektu „Szkolimy się na zawodowców - wsparcie szkolnictwa branżowego w powiecie golubsko-dobrzyńskim - pakiet 2”.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014- 2020, Oś priorytetowa 10 Innowacyjna Edukacja, Działanie 10.2 Doskonalenie zawodowe, Poddziałanie 10.2.3 Kształcenie zawodowe

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00034124/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 296700

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie kursu spawania metodą MAG (135) - spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi, dla uczniów Zespołu Szkół nr 2 w Golubiu-Dobrzyniu (2 grupy po 20 osób) oraz dla uczniów Zespołu Szkół w Kowalewie Pomorskim (4 grupy po 8 osób), łącznie 72 uczniów, w ramach projektu „Szkolimy się na zawodowców - wsparcie szkolnictwa branżowego w powiecie golubsko-dobrzyńskim”.
Harmonogram realizacji zadania dla poszczególnych grup zostanie ustalony z Dyrekcją poszczególnych szkół w terminie po podpisaniu umowy.
Termin realizacji zadania – przeszkolenia wszystkich grup uczniów – 31.08.2023 r.
1.1 Przedmiot zamówienia obejmuje teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników kursu do egzaminu końcowego IS-P/T-FW-1-135, wg Wytycznych Nr W-19/IS-02 Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach lub jednostki równorzędnej dla metody MAG 135. Po zdaniu egzaminu końcowego uczestnik kursu uzyskuje kwalifikacje 135-D p FW FM1 S t8 PF ml do wykonywania spoin pachwinowych blach i rur, zgodnie z obowiązującymi przepisami i aktualnymi normami dotyczącymi przeprowadzania egzaminów kwalifikacyjnych spawaczy.
1.2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca prowadził szkolenie zgodnie z właściwymi przepisami prawa dotyczącymi organizacji szkoleń będących przedmiotem zamówienia, w tym:
- pokrył koszt badań lekarskich wymaganych przepisami prawa do podjęcia szkolenia/kursu objętego postępowaniem,
- ustalił termin i opłacił koszt egzaminu państwowego,
- ubezpieczył Uczestników/czek szkolenia zawodowego od następstw nieszczęśliwych wypadków na kwotę nie mniejszą niż 10 000 zł/osobę (NNW - Wykonawca dostarczy kopię polisy w terminie 7 dni od rozpoczęcia zajęć w ramach kursu),
- opracował i przygotował program i harmonogram zajęć, zgodnego z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach lub jednostki równorzędnej i przekazania go do Zamawiającego na co najmniej 5 dni przed rozpoczęciem pierwszych zajęć,
- oznaczył sale oraz budynki, w których będą prowadzone zajęcia zgodnie z zasadami
RPO WK-P,
- przygotował i oznaczył materiały dydaktyczne zgodnie z obowiązującymi wytycznymi,
- egzaminy końcowe muszą być przeprowadzone przez zewnętrzne komisje egzaminacyjne nadające uprawnienia na podstawie Atestu Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach lub jednostki równorzędnej.

1.3 Wykonawca przeprowadzi ewaluację w postaci:
a) ankiet (udostępnionych przez Zamawiającego)
b) przeprowadzenia pre i post testu i/lub egzaminu wewnętrznego z zakresu wszystkich modułów tematycznych dla Uczestników/czek

1.4 Po ukończeniu kursu i zdaniu egzaminu teoretycznego i praktycznego Wykonawca zobowiązany jest do wydania uczestnikom dokumentów potwierdzających udział w zajęciach oraz zdanie egzaminu: świadectwo egzaminu spawacza oraz książeczka spawacza wraz z odpowiednim wpisem dotyczącym uzyskanych uprawnień. Wykonawca zobowiązany jest również do przekazania kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem w/w dokumentów do Zamawiającego każdorazowo po zakończeniu danego kursu.

1.5 Jednostka szkoląca zorganizuje bezpłatny dojazd młodzieży z Zespołu Szkół w Kowalewie Pomorskim i z Zespołu Szkół nr 2 w Golubiu-Dobrzyniu do miejsca szkolenia teoretycznego (o ile będzie zlokalizowane poza siedzibami szkół) oraz do sali/spawalni do zajęć praktycznych.

1.6 Koszt kursu będzie obejmował wszelkie koszty, które uczestnik może ponieść w związku z uzyskaniem uprawnień na spawacza (bez wyodrębniania ich na poszczególne rodzaje), w tym w szczególności: wszelkie badania lekarskie, koszty ubezpieczenia NWW, materiały szkoleniowe, szkolenie teoretyczne, szkolenie praktyczne, koszt walidacji i certyfikacji, koszt jednego egzaminu państwowego, dokument potwierdzający nabycie uprawnień spawacza MAG 135 oraz koszty dojazdu na zajęcia teoretyczne i praktyczne a także koszt środków niezbędnych do zapewnienia obostrzeń sanitarnych w związku z pandemią koronawirusa Covid-19.

1.7 Zamawiający wymaga:
- zapewnienia sali/atestowanej spawalni do przeprowadzenia egzaminów końcowych;
- zapewnienia sali/spawalni do zajęć praktycznych – posiadających atest Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach lub jednostki równorzędnej – na terenie powiatu golubsko-dobrzyńskiego lub powiatów ościennych, szkolenie musi odbywać się w atestowanej sali/spawalni wg powyższych wymogów;
- transportu na zajęcia praktyczne i teoretyczne na trasie Zespół Szkół w Kowalewie Pomorskim - zapewniona przez Wykonawcę sala/spawalnia do zajęć praktycznych i teoretycznych - Zespół Szkół w Kowalewie Pomorskim oraz na zajęcia praktyczne i teoretyczne na trasie Zespół Szkół nr 2 w Golubiu-Dobrzyniu - zapewniona przez Wykonawcę sala/spawalnia do zajęć praktycznych i teoretycznych - Zespół Szkół nr 2 w Golubiu-Dobrzyniu; ilość przejazdów zgodna z ilością spotkań praktycznych na zajęciach kursu spawania metodą MAG 135 wraz z egzaminami z poszczególnych kursów (transport wymagany w przypadku zlokalizowania sali/spawalni do zajęć praktycznych lub teoretycznych poza siedzibami szkół);
- wszelkie zajęcia praktyczne muszą odbywać się w atestowanej sali/spawalni. Zamawiający nie wymaga przedstawiania jednorazowych zgód na szkolnie teoretyczne poza atestowaną salą/spawalnią jeśli taka jest niezbędna od jednostki atestującej.

- zapewnienia niezbędnych materiałów do zajęć praktycznych (np. gazów spawalniczych, stali, spoiw, drutów itp.) do przeprowadzenia kursów zgodne z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach lub jednostki równorzędnej oraz zapewnienia niezbędnych materiałów dla każdego uczestnika: Rękawice spawalnicze – 2 pary/os, Fartuch spawalniczy – 1 szt./os., Ochraniacze spawalnicze na buty - 1 kpl./os.

1.8 Zajęcia teoretyczne powinny być prowadzone w salach dydaktycznych wyposażonych w odpowiednie oprzyrządowanie techniczne, środki audiowizualne, rzutnik, tablica naścienna lub informacyjna, biurka, krzesła. Zamawiający, na potrzeby zajęć teoretycznych może udostępnić nieodpłatnie sale szkoleniowe w Zespole Szkół nr 2 w Golubiu-Dobrzyniu lub w Zespole Szkół w Kowalewie Pomorskim spełniające wymogi zgodnie z właściwymi przepisami prawa dotyczącymi organizacji szkoleń będących przedmiotem zamówienia. Na etapie składania ofert Wykonawca wskazuje miejsce realizacji części teoretycznej szkolenia w formularzu ofertowym. Wykonawca nie wymaga na tym etapie uzgodnień z Zamawiającym co do udostępnienia w/w sal w szkołach (o ile Wykonawca zechce z tych sal skorzystać).

1.9 Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony zdrowia na etapie realizacji zamówienia - art. 29 i art. 31.

2. Czas trwania i sposób organizacji szkoleń.
2.1. Kurs spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG obejmuje 25 jednostek szkoleniowych wykładów teoretycznych i 120 jednostek szkoleniowych ćwiczeń praktycznych. Przez jednostkę szkoleniową należy rozumieć:
- 45 minut zajęć w przypadku zajęć teoretycznych i instruktażu wstępnego
- 60 minut zajęć w przypadku ćwiczeń praktycznych.

2.2. Kurs powinien być prowadzony według zaleceń ujętych w Wytycznych Instytutu Spawalnictwa Nr W-19/IS-02 lub jednostki równorzędnej. Może być prowadzony:
- bez oderwania od pracy;
- z oderwaniem od pracy;
- z częściowym oderwaniem od pracy.
Do czasu trwania kursu należy zaliczyć również czas na końcowy egzamin kwalifikacyjny. Jeśli przyjąć, że sprawdzenie wiedzy teoretycznej odbędzie się za pomocą egzaminu testowego zaś dla każdego egzaminowanego uczestnika kursu przewidziane jest oddzielne stanowisko spawalnicze, czas potrzebny na egzamin końcowy nie powinien przekraczać 8 godzin.
Podane w programach ilości jednostek szkoleniowych zajęć praktycznych (ćwiczeń) obowiązują wtedy, kiedy każdy kursant ma do swojej dyspozycji odrębne stanowisko szkoleniowe.
Na jedno stanowisko szkoleniowe może maksymalnie przypadać 2 kursantów. Wówczas ilość godzin ćwiczeń powinna być zwiększona o 50 %.
W przypadku kiedy spawacz w ciągu 2 lat od zakończenia szkolenia spawalniczego w jednej metodzie spawania podejmie szkolenie na kursach w innej metodzie spawania może być zwolniony z części zajęć teoretycznych obejmującej odpowiednio zestawy tematyczne A (CrNi), B lub C.
2.3 Na jednego spawacza musi przypadać minimum 80 kg blachy w metodzie MAG – materiał bez śladów używania i korozji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 133200 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: Kurs operatora kombajnów zbożowych wraz z egzaminem

1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie kursu operatora kombajnu zbożowego, dla uczniów Zespołu Szkół nr 2 w Golubiu-Dobrzyniu (2 grupy: jedna grupa 15 osób, druga grupa 18 osób).
2. Szkolenie zostanie zrealizowane do końca sierpnia 2023 r.
3. Zamówienie obejmuje teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczniów do egzaminu końcowego, po zdaniu którego otrzymują stosowne zaświadczenie.
4. Miejsce szkolenia:
- zajęcia teoretyczne: mają się odbywać w Zespole Szkół Nr 2 w Golubiu – Dobrzyniu (Zamawiający udostępni nieodpłatnie Wykonawcy salę szkoleniową zgodnie z wymogami KOWEZiU),
- zajęcia praktyczne: mogą być prowadzone na terenie Zespołu Szkół Nr 2 w Golubiu – Dobrzyniu (Szkoła udostępni nieodpłatnie plac na terenie Golubia-Dobrzynia) w przypadku dostarczenia maszyn niezbędnych do realizacji kursu przez Wykonawcę. Jeżeli Wykonawca zaoferuje realizację kursu w innym miejscu niż teren szkoły to będzie on zobowiązany na własny koszt zapewnić każdemu uczestnikowi kursu dojazd z siedziby szkoły do miejsca realizacji kursu i z powrotem. Czas dojazdu uczestników kursu nie może przekroczyć jednej godziny w jedną stronę. Transport musi być tak zorganizowany, by uczniowie nie musieli czekać więcej niż 15 minut na transport powrotny po zakończeniu zajęć.
5. Ilość godzin: min. 20h dydaktycznych (po 45 min.)/grupę. Wykonawca może przeprowadzić zajęcia w dowolnym dniu roboczym tygodnia, ustalenie szczegółowego harmonogramu zajęć nastąpi po podpisaniu umowy.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości uczestników kursu w przypadkach losowych lub rezygnacji uczestnika w trakcie kursu.
7. Wykonawca będzie zobowiązany do uzgodnienia z dyrekcją szkoły harmonogramu przeprowadzenia kursu po podpisaniu umowy.
8. Tematyka kursu:
1. Wiadomości wprowadzające do obsługi kombajnu zbożowego.
2. Budowa i zasady obsługi silników.
3. Zespół żniwny.
4. Młocarnia kombajnu zbożowego.
5. Budowa i zasada działania układu hydraulicznego.
6. Mechanizm napędów w kombajnie.
7. Wyposażenie dodatkowe kombajnu.
8. Obsługa kombajnu.
9. Organizacja pracy podczas zbioru zbóż kombajnami.
10. Suszenie i przechowywanie ziarna zbóż.
11. Przepisy przeciwpożarowe.
12. Przepisów o ruchu kombajnów na drogach publicznych.
13. Technika pracy kombajnem.
14. Nauka jazdy i pracy kombajnem zbożowym.
9. Cel kursu
Celem kursu operatora kombajnu jest przygotowanie do samodzielnej obsługi kombajnów w tym:
- poznanie budowy i zasady działania mechanizmów i zespołów kombajnów
- nabycie umiejętności naprawy uszkodzeń kombajnów w warunkach polowych
10. Kurs operatora kombajnu kończy się egzaminem sprawdzającym przed komisją egzaminacyjną powołaną przez organizatora. Pozytywna ocena z egzaminu stanowi podstawę do wydania uczestnikowi kursu zaświadczenia o jego ukończeniu, które wystawia organizator kursu. Na certyfikatach znajduje się logo organizatora oraz logo projektu.
11. W związku z pandemią koronawirusa COVID 19 organizator zapewnia środki bezpieczeństwa dla uczestników kursu.
12. Koszt kursu będzie obejmował:
• koszty ubezpieczenia NWW,
• materiały szkoleniowe,
• szkolenie teoretyczne,
• szkolenie praktyczne,
• koszt wydania zaświadczeń o ukończeniu kursu i nabyciu uprawnień,
• koszt egzaminu,
• koszty ewentualnego dojazdu na zajęcia praktyczne,
• koszt środków bezpieczeństwa dla uczestników kursu, w związku z pandemią koronawirusa.

13. Wykonawca zapewni na swój koszt dla każdego uczestnika kursu ubezpieczenie NNW (każda osoba musi być ubezpieczona na kwotę min. 10.000 zł na okres trwania kursu). Wykonawca musi posiadać polisę potwierdzającą objęcie uczestników takim ubezpieczeniem oraz przedstawić jej kserokopię najpóźniej w dniu rozpoczęcia kursu.

14. Zamawiający nie wyraża zgody na uczestnictwo w zajęciach teoretycznych na odległość. W związku z pandemią koronawirusa, należy prowadzić zajęcia stacjonarne z zachowaniem wymogów reżimu sanitarnego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 23100 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III: Kurs operatora prasy wysokiego zgniotu wraz z egzaminem

1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie kursu operatora prasy wysokiego stopnia zgniotu, dla uczniów Zespołu Szkół nr 2 w Golubiu-Dobrzyniu (2 grupy po 10 osób).
2. Szkolenie zostanie zrealizowane do końca sierpnia 2023 r.
3. Zamówienie obejmuje teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczniów do egzaminu końcowego, po zdaniu którego otrzymują stosowne zaświadczenie.
4. Miejsce szkolenia:
- zajęcia teoretyczne: mają się odbywać w Zespole Szkół Nr 2 w Golubiu – Dobrzyniu (Zamawiający udostępni nieodpłatnie Wykonawcy salę szkoleniową zgodnie z wymogami KOWEZiU),
- zajęcia praktyczne: mogą być prowadzone na terenie Zespołu Szkół Nr 2 w Golubiu – Dobrzyniu (Szkoła udostępni nieodpłatnie plac na terenie Golubia-Dobrzynia) w przypadku dostarczenia maszyn niezbędnych do realizacji kursu przez Wykonawcę. Jeżeli Wykonawca zaoferuje realizację kursu w innym miejscu niż teren szkoły to będzie on zobowiązany na własny koszt zapewnić każdemu uczestnikowi kursu dojazd z siedziby szkoły do miejsca realizacji kursu i z powrotem. Czas dojazdu uczestników kursu nie może przekroczyć jednej godziny w jedną stronę. Transport musi być tak zorganizowany, by uczniowie nie musieli czekać więcej niż 15 minut na transport powrotny po zakończeniu zajęć.
5. Ilość godzin: min. 10h dydaktycznych (po 45 min.)/grupę. Wykonawca może przeprowadzić zajęcia w dowolnym dniu roboczym tygodnia, ustalenie szczegółowego harmonogramu zajęć nastąpi po podpisaniu umowy.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości uczestników kursu w przypadkach losowych lub rezygnacji uczestnika w trakcie kursu.
7. Wykonawca będzie zobowiązany do uzgodnienia z dyrekcją szkoły harmonogramu przeprowadzenia kursu po podpisaniu umowy.
8. Tematyka kursu:
1. Wiadomości wprowadzające do obsługi prasy wysokiego stopnia zgniotu.
2. Budowa i zasada działania prasy.
3. Przygotowanie maszyny do pracy.
4. Obsługa prasy oraz bhp.
9. Cel kursu
Celem kursu operatora prasy wysokiego stopnia zgniotu jest przygotowanie do samodzielnej obsługi prasy w warunkach polowych.
10. Kurs operatora prasy wysokiego stopnia zgniotu kończy się egzaminem sprawdzającym przed komisją egzaminacyjną powołaną przez organizatora. Pozytywna ocena z egzaminu stanowi podstawę do wydania uczestnikowi kursu zaświadczenia o jego ukończeniu, które wystawia organizator kursu. Na certyfikatach znajduje się logo organizatora oraz logo projektu.
11. W związku z pandemią koronawirusa COVID 19 organizator zapewnia środki bezpieczeństwa dla uczestników kursu.
12. Koszt kursu będzie obejmował:
• koszty ubezpieczenia NWW,
• materiały szkoleniowe,
• szkolenie teoretyczne,
• szkolenie praktyczne,
• koszt wydania zaświadczeń o ukończeniu kursu i nabyciu uprawnień,
• koszt egzaminu,
• koszty ewentualnego dojazdu na zajęcia praktyczne,
• koszt środków bezpieczeństwa dla uczestników kursu, w związku z pandemią koronawirusa.

13. Wykonawca zapewni na swój koszt dla każdego uczestnika kursu ubezpieczenie NNW (każda osoba musi być ubezpieczona na kwotę min. 10.000 zł na okres trwania kursu). Wykonawca musi posiadać polisę potwierdzającą objęcie uczestników takim ubezpieczeniem oraz przedstawić jej kserokopię najpóźniej w dniu rozpoczęcia kursu.

14. Zamawiający nie wyraża zgody na uczestnictwo w zajęciach teoretycznych na odległość. W związku z pandemią koronawirusa, należy prowadzić zajęcia stacjonarne z zachowaniem wymogów reżimu sanitarnego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 10000 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV: Kurs operatora ładowarki teleskopowej wraz z egzaminem

Przedmiotem zamówienia jest kurs na wózki ze zmiennym wysięgiem (manitou, ładowarki teleskopowe ) - była kat. I WJO.

1. Uczestnikami kursu będą uczniowie Zespołu Szkół nr 2 w Golubiu-Dobrzyniu będący jednocześnie uczestnikami projektu – 20 osób.
2. Szkolenie zostanie zrealizowane do końca sierpnia 2023 r.

3. Miejsce szkolenia:
- zajęcia teoretyczne: mają się odbywać w Zespole Szkół w Kowalewie Pomorskim (Zamawiający udostępni nieodpłatnie Wykonawcy salę szkoleniową zgodnie z wymogami KOWEZiU),
- zajęcia praktyczne: mogą być prowadzone na terenie szkoły w przypadku dostarczenia maszyn niezbędnych do realizacji kursu przez Wykonawcę. Jeżeli Wykonawca zaoferuje realizację kursu w innym miejscu niż teren szkoły to będzie on zobowiązany na własny koszt zapewnić każdemu uczestnikowi kursu dojazd z siedziby szkoły do miejsca realizacji kursu i z powrotem.
4. Ilość godzin: zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca dostosuje ilość godzin kursu w sposób umożliwiający realizację tematyki kursu określonej w punkcie 4.1 i przygotowanie kursantów do egzaminu UDT.
Zajęcia praktyczne prowadzone będą wg. harmonogramu ustalonego z Dyrekcją szkoły. Wykonawca może przeprowadzić zajęcia w dowolnym dniu roboczym tygodnia, ustalenie szczegółowego harmonogramu zajęć nastąpi po podpisaniu umowy.
4.1. Kurs operatora ładowarki teleskopowej porusza następujące tematy:
-BHP przy pracy z ładowarką teleskopową
-Obsługa i użytkowanie maszyn
-Budowa WNO (Wielozadaniowych Nośników Osprzętów)
-Technologia robót realizowanych ładowarką teleskopową
-Zajęcia praktyczne

5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości uczestników kursu w przypadkach losowych lub rezygnacji uczestnika w trakcie kursu.

6. Uprawnienia
Po zakończeniu kursu oraz pozytywnym zdaniu egzaminu Urzędu Dozoru Technicznego każdy operator uzyska zaświadczenie kwalifikacyjne uprawniające go do obsługi w/w urządzeń.

11. W związku z pandemią koronawirusa COVID 19 organizator zapewnia środki bezpieczeństwa dla uczestników kursu.

12. Koszt kursu będzie obejmował:
• koszty ubezpieczenia NWW,
• materiały szkoleniowe,
• szkolenie teoretyczne,
• szkolenie praktyczne,
• koszt wydania zaświadczeń o ukończeniu kursu i nabyciu uprawnień,
• koszt egzaminu,
• koszt ewentualnych badań lekarskich (jeśli są wymagane),
• koszty ewentualnego dojazdu na zajęcia praktyczne,
• koszt środków bezpieczeństwa dla uczestników kursu, w związku z pandemią koronawirusa.

13. Wykonawca zapewni na swój koszt dla każdego uczestnika kursu:
a) ubezpieczenie OC, NNW (każda osoba musi być ubezpieczona na kwotę min. 10.000 zł na okres trwania kursu). Wykonawca musi posiadać polisę potwierdzającą objęcie uczestników takim ubezpieczeniem oraz przedstawić jej kserokopię najpóźniej w dniu rozpoczęcia kursu,
b) niezbędne materiały szkoleniowe/ skrypty na własność.

14. Materiały dydaktyczne do zajęć teoretycznych (książki lub
materiały firmowe - skrypty zawierające pełną wiedzę z zakresu kursu) po zrealizowanym kursie stają się własnością uczniów;

15. Kurs winien zakończyć się wydaniem zaświadczenia o ukończeniu kursu i egzaminem przed Komisją Dozoru Technicznego.

Każdy z uczestników kursu otrzyma zaświadczenie / certyfikat
potwierdzające ukończenie kursu na drukach MEN.

16. Ponadto:
Wykonawca na zakończenie kursu zorganizuje na swój koszt dla każdego uczestnika, który ukończył kurs (jednokrotne podejście), Egzamin Państwowy przed Komisją Dozoru Technicznego, a po jego zdaniu uczestnicy otrzymają zaświadczenia kwalifikacji UDT.
Wykonawca jest zobligowany do przedłożenia protokołu lub jego kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę z egzaminu przeprowadzonego przed Komisją UDT.
1)W przypadku śmierci uczestnika lub jego rezygnacji Wykonawca zamiast zaświadczeń o ukończeniu / uczestnictwie w kursie przekaże Zamawiającemu oświadczenie ze wskazaniem powodu przerwania kursu danego uczestnika.
2)W salach i pracowniach, podczas prowadzenia zajęć bez zgody koordynatora powiatowego lub osoby upoważnionej ze strony szkoły nie mogą przebywać inne osoby niż uczestnicy kursu oraz osoby szkolące (instruktorzy, wykładowcy).
3) Wykonawca opłaci również koszt badań lekarskich, o ile takowe będą niezbędne do uzyskania uprawnień UDT.
4)Zamawiający zastrzega sobie prawo do pełnej kontroli przeprowadzanych zajęć, w tym także do sporządzania zdjęć oraz wszelkiej dokumentacji obrazującej realizację przedmiotu umowy.

17. Wykonawca zobowiązuje się do sprawowania nadzoru nad frekwencją obecności uczestników kursu poprzez:
-prowadzenie list obecności uczestników kursu,
-bieżące informowanie Zamawiającego o nieobecności na kursie osób skierowanych, nie przystąpieniu do kursu przez te osoby lub też rezygnacji z uczestnictwa w kursie w trakcie jego trwania,
-zawiadomienie Zamawiającego o fakcie uchylenia się uczestnika kursu od przystąpienia do ewentualnych zaliczeń cząstkowych oraz egzaminu końcowego;

18. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu (po zakończeniu kursu) raport z realizacji kursu zawierający:
-imienne wskazanie osób, które odbyły kurs (wymagane jest dołączenie do raportu list obecności),
-wykaz wydanych uczestnikom dokumentów wraz z poświadczeniem ich odbioru oraz kserokopie wydanych uczestnikom kursu dokumentów (certyfikatów);
-rozliczenie godzin zrealizowanych na kursie uwzględniające tematykę zrealizowanych zajęć,
-ankiety oceny szkolenia łącznie z ich opracowaniem,
oraz dokumentację fotograficzną w formie płyty CD/DVD.

19. Wykonawca zobowiązany jest do rzetelnego i systematycznego prowadzenia wszelkiej
dokumentacji kursu; podczas trwania kursu dokumentacja będzie udostępniana osobom kontrolującym kurs, a po zakończeniu kursu niezwłocznie przekazana do biura projektu.

20.Wszystkie dokumenty i materiały szkoleniowe, miejsce prowadzenia szkolenia i listy obecności muszą być oznaczone logotypami projektu zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego.

21. Zamawiający nie wyraża zgody na uczestnictwo w zajęciach teoretycznych na odległość. W związku z pandemią koronawirusa, należy prowadzić zajęcia stacjonarne z zachowaniem wymogów reżimu sanitarnego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 26000 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V: Kurs operatora suwnicy wraz z egzaminem
Kurs operatora suwnicy, kat. S I – suwnice sterowane z kabiny, z egzaminem UDT

1. Uczestnikami kursu będą uczniowie Zespołu Szkół w Kowalewie Pomorskim będący jednocześnie uczestnikami projektu – 30 osób - 2 grupy po 15 osób.
2. Szkolenie zostanie zrealizowane do końca sierpnia 2023 r.

3. Miejsce szkolenia:
- zajęcia teoretyczne: mają się odbywać w Zespole Szkół w Kowalewie Pomorskim (Zamawiający udostępni nieodpłatnie Wykonawcy salę szkoleniową zgodnie z wymogami KOWEZiU),
- zajęcia praktyczne: mogą być prowadzone na terenie szkoły w przypadku dostarczenia maszyn niezbędnych do realizacji kursu przez Wykonawcę. Jeżeli Wykonawca zaoferuje realizację kursu w innym miejscu niż teren szkoły to będzie on zobowiązany na własny koszt zapewnić każdemu uczestnikowi kursu dojazd z siedziby szkoły do miejsca realizacji kursu i z powrotem.
4. Ilość godzin: min. 30h dydaktycznych (po 45 min.)/grupę, część teoretyczna min. 20h, część praktyczna – min. 10h. Zajęcia praktyczne w liczbie 10 godzin, prowadzone będą wg. harmonogramu ustalonego z Dyrekcją szkoły. Wykonawca może przeprowadzić zajęcia w dowolnym dniu roboczym tygodnia, ustalenie szczegółowego harmonogramu zajęć nastąpi po podpisaniu umowy.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości uczestników kursu w przypadkach losowych lub rezygnacji uczestnika w trakcie kursu.

6. Uprawnienia
Po zakończeniu kursu oraz pozytywnym zdaniu egzaminu Urzędu Dozoru Technicznego każdy operator uzyska bezterminowe zaświadczenie kwalifikacyjne uprawniające go do obsługi w/w urządzeń. Uczestnicy posiądą wiadomości o:
• budowie
• bezpiecznej eksploatacji suwnic
• sposobach postępowania w sytuacjach awaryjnych i wypadkowych
• oraz nabędą niezbędnych, umiejętności praktycznych w zakresie obsługi tych urządzeń. Szkolenie na suwnice zakończone jest egzaminem Urzędu Dozoru Technicznego.

11. W związku z pandemią koronawirusa COVID 19 organizator zapewnia środki bezpieczeństwa dla uczestników kursu.

12. Koszt kursu będzie obejmował:
• koszty ubezpieczenia NWW,
• materiały szkoleniowe,
• szkolenie teoretyczne,
• szkolenie praktyczne,
• koszt wydania zaświadczeń o ukończeniu kursu i nabyciu uprawnień,
• koszt egzaminu,
• koszty ewentualnego dojazdu na zajęcia praktyczne,
• koszt środków bezpieczeństwa dla uczestników kursu, w związku z pandemią koronawirusa.

13. Wykonawca zapewni na swój koszt dla każdego uczestnika kursu:
a) ubezpieczenie OC, NNW (każda osoba musi być ubezpieczona na kwotę min. 10.000 zł na okres trwania kursu). Wykonawca musi posiadać polisę potwierdzającą objęcie uczestników takim ubezpieczeniem oraz przedstawić jej kserokopię najpóźniej w dniu rozpoczęcia kursu,
b) niezbędne materiały szkoleniowe/ skrypty na własność.

14. Materiały dydaktyczne do zajęć teoretycznych (książki lub
materiały firmowe - skrypty zawierające pełną wiedzę z zakresu kursu) po zrealizowanym kursie stają się własnością uczniów;

15. Kurs winien zakończyć się wydaniem zaświadczenia o ukończeniu kursu i egzaminem przed Komisją Dozoru Technicznego.

Każdy z uczestników kursu otrzyma zaświadczenie / certyfikat
potwierdzające ukończenie kursu na drukach MEN.

16. Ponadto:
Wykonawca na zakończenie kursu zorganizuje na swój koszt dla każdego uczestnika, który ukończył kurs (jednokrotne podejście), Egzamin Państwowy przed Komisją Dozoru Technicznego, a po jego zdaniu uczestnicy otrzymają zaświadczenia kwalifikacji UDT.
Wykonawca jest zobligowany do przedłożenia protokołu lub jego kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę z egzaminu przeprowadzonego przed Komisją UDT.
1)W przypadku śmierci uczestnika lub jego rezygnacji Wykonawca zamiast zaświadczeń
o ukończeniu / uczestnictwie w kursie o których mowa punkcie 11 przekaże Zamawiającemu oświadczenie ze wskazaniem powodu przerwania kursu danego uczestnika.
2)W salach i pracowniach, podczas prowadzenia zajęć bez zgody koordynatora powiatowego nie mogą przebywać inne osoby niż uczestnicy kursu oraz osoby szkolące (instruktorzy,
wykładowcy).
3)Na placu przeznaczonym do realizacji części praktycznej (tj. jazdy wózkiem widłowym) liczba uczestników kursu, nie może być większa, niż liczba wózków widłowych wykorzystywanych do nauki w ramach realizowanego zadania.
4)Zamawiający zastrzega sobie prawo do pełnej kontroli przeprowadzanych zajęć, w tym także do sporządzania zdjęć oraz wszelkiej dokumentacji obrazującej realizację przedmiotu umowy.

17. Wykonawca zobowiązuje się do sprawowania nadzoru nad frekwencją obecności uczestników kursu poprzez:
-prowadzenie list obecności uczestników kursu,
-bieżące informowanie Zamawiającego o nieobecności na kursie osób skierowanych, nie przystąpieniu do kursu przez te osoby lub też rezygnacji z uczestnictwa w kursie w trakcie jego trwania,
-zawiadomienie Zamawiającego o fakcie uchylenia się uczestnika kursu od przystąpienia do ewentualnych zaliczeń cząstkowych oraz egzaminu końcowego;

18. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu (po zakończeniu kursu) raport z realizacji kursu zawierający:
-imienne wskazanie osób, które odbyły kurs (wymagane jest dołączenie do raportu list obecności),
-wykaz wydanych uczestnikom dokumentów wraz z poświadczeniem ich odbioru oraz kserokopie wydanych uczestnikom kursu dokumentów (certyfikatów);
-rozliczenie godzin zrealizowanych na kursie uwzględniające tematykę zrealizowanych zajęć,
-ankiety oceny szkolenia łącznie z ich opracowaniem,
oraz dokumentację fotograficzną w formie płyty CD/DVD.

19. Wykonawca zobowiązany jest do rzetelnego i systematycznego prowadzenia wszelkiej
dokumentacji kursu; podczas trwania kursu dokumentacja będzie udostępniana osobom kontrolującym kurs, a po zakończeniu kursu niezwłocznie przekazana do biura projektu.

20.Wszystkie dokumenty i materiały szkoleniowe, miejsce prowadzenia szkolenia i listy obecności muszą być oznaczone logotypami projektu zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego.

21. Zamawiający nie wyraża zgody na uczestnictwo w zajęciach teoretycznych na odległość. W związku z pandemią koronawirusa, należy prowadzić zajęcia stacjonarne z zachowaniem wymogów reżimu sanitarnego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 30000 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VI: Kurs kierowcy wózków jezdniowych wraz z egzaminem

1. Uczestnikami kursu będą uczniowie Zespołu Szkół nr 2 w Golubiu-Dobrzyniu i Zespołu Szkół w Kowalewie Pomorskim będący jednocześnie uczestnikami projektu.
2. Liczba uczestników:
a) dla 20 osób - 2 grupy po 10 osób (uczniów/ uczennic) z Zespołu Szkół nr 2 w Golubiu-Dobrzyniu
b) dla 25 osób - 1 grupa 15 osób, 1 grupa 10 osób (uczniów/ uczennic) z Zespołu Szkół w Kowalewie Pomorskim
3. Ilość godzin: 67 godzin zajęć w tym:
-44 godziny szkolenie teoretyczne z zakresu obsługi wózka jezdniowego
-15 godzin szkolenia praktycznego z zakresu obsługi wózka jezdniowego
-3 godziny szkolenie teoretyczne z zakresu obsługi – wymiany butli gazowej
-5 godzin szkolenie praktyczne z zakresu obsługi – wymiany butli gazowej

Przez godzinę zajęć teoretycznych należy rozumieć 45 minut natomiast praktycznych 60 minut.
Wykonawca może przeprowadzić zajęcia w dowolnym dniu roboczym tygodnia (w tym w okresie wakacyjnym i w ferie zimowe), w okresie nauki szkolnej od pn-pt w godzinach od 15.00-21.00, w soboty i niedziele od 8.00-20.00 (zastrzegamy sobie możliwość dopasowania terminu zajęć do harmonogramu zajęć szkolnych), w okresie ferii i w wakacje – po uzgodnieniu z Dyrekcją Szkoły.

Termin wykonania zamówienia – do końca sierpnia 2023 r.

4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości uczestników kursu w przypadkach losowych lub rezygnacji uczestnika w trakcie kursu.

5. Wykonawca będzie zobowiązany do uzgodnienia z dyrekcją szkoły harmonogramu przeprowadzenia kursu po podpisaniu umowy.

6. Miejsce szkolenia:
a) kurs dla uczniów z Zespołu Szkół nr 2 w Golubiu-Dobrzyniu ma się odbywać w Zespole Szkół nr 2 w Golubiu – Dobrzyniu (Zamawiający udostępni nieodpłatnie Wykonawcy salę szkoleniową zgodnie z wymogami KOWEZiU) lub na terenie Golubia-Dobrzynia w godzinach niekolidujących z zajęciami lekcyjnymi (nie dotyczy to okresu wakacyjnego oraz ferii zimowych – w tym okresie po uzgodnieniu z Dyrekcją Szkoły).

b) kurs dla uczniów z Zespołu Szkół w Kowalewie Pomorskim ma się odbywać w Zespole Szkół w Kowalewie Pomorskim (Zamawiający udostępni nieodpłatnie Wykonawcy salę szkoleniową zgodnie z wymogami KOWEZiU) lub na terenie Kowalewa Pomorskiego w godzinach niekolidujących z zajęciami lekcyjnymi (nie dotyczy to okresu wakacyjnego oraz ferii zimowych - w tym okresie po uzgodnieniu z Dyrekcją Szkoły).

Jeśli Wykonawca zaoferuje realizację kursu w innym miejscu to będzie on zobowiązany na własny koszt zapewnić każdemu uczestnikowi kursu dojazd z siedziby szkoły do miejsca realizacji kursu i z powrotem. Czas dojazdu uczestników kursu nie może przekroczyć jednej godziny w jedną stronę. Transport musi być tak zorganizowany, by uczniowie nie musieli czekać więcej niż 15 minut na transport powrotny po zakończeniu zajęć.
7. Tematyka kursu:
Kurs składa się z:
Zajęć teoretycznych: typy stosowanych wózków jezdniowych, budowa wózka, czynności operatora przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po pracy wózkami, czynności
operatora w czasie pracy wózkami, wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa, wiadomości z zakresu BHP, wiadomości o dozorze technicznym;
Zajęć praktycznych: praktyczna nauka jazdy, obsługa instalacji gazowych, dozór techniczny.

8. Wykonawca zapewni na swój koszt dla każdego uczestnika kursu:
a) ubezpieczenie OC, NNW (każda osoba musi być ubezpieczona na kwotę min. 10.000 zł na okres trwania kursu). Wykonawca musi posiadać polisę potwierdzającą objęcie uczestników takim ubezpieczeniem oraz przedstawić jej kserokopię najpóźniej w dniu rozpoczęcia kursu,
b) badanie lekarskie wymagane przy ubieganiu się o stosowne uprawnienia,
c) niezbędne materiały szkoleniowe/ skrypty na własność.

9. Materiały dydaktyczne do zajęć teoretycznych (książki lub
materiały firmowe - skrypty zawierające pełną wiedzę z zakresu kursu) po zrealizowanym kursie stają się własnością uczniów;

10. Kurs winien zakończyć się wydaniem zaświadczenia o ukończeniu kursu i egzaminem przed Komisją Dozoru Technicznego.

Każdy z uczestników kursu otrzyma zaświadczenie / certyfikat
na drukach MEN potwierdzające ukończenie kursu.

11. Ponadto:
Wykonawca na zakończenie kursu zorganizuje na swój koszt dla każdego uczestnika, który ukończył kurs (jednokrotne podejście), Egzamin Państwowy przed Komisją Dozoru Technicznego, a po jego zdaniu uczestnicy otrzymają zaświadczenia kwalifikacji UDT.
Wykonawca jest zobligowany do przedłożenia protokołu lub jego kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę z egzaminu przeprowadzonego przed Komisją UDT.
1)W przypadku śmierci uczestnika lub jego rezygnacji Wykonawca zamiast zaświadczeń o ukończeniu / uczestnictwie w kursie przekaże Zamawiającemu oświadczenie ze wskazaniem powodu przerwania kursu danego uczestnika.
2)W salach i pracowniach, podczas prowadzenia zajęć bez zgody koordynatora projektu/osoby upoważnionej do nadzoru kursu w szkole nie mogą przebywać inne osoby niż uczestnicy kursu oraz osoby szkolące (instruktorzy, wykładowcy).
3)Na placu przeznaczonym do realizacji części praktycznej (tj. jazdy wózkiem widłowym) liczba uczestników kursu, nie może być większa, niż liczba wózków widłowych wykorzystywanych do nauki w ramach realizowanego zadania.
4)Zamawiający zastrzega sobie prawo do pełnej kontroli przeprowadzanych zajęć, w tym także do sporządzania zdjęć oraz wszelkiej dokumentacji obrazującej realizację przedmiotu umowy.

12. Wykonawca zobowiązuje się do sprawowania nadzoru nad frekwencją obecności uczestników kursu poprzez:
-prowadzenie list obecności uczestników kursu,
-bieżące informowanie Zamawiającego o nieobecności na kursie osób skierowanych, nie przystąpieniu do kursu przez te osoby lub też rezygnacji z uczestnictwa w kursie w trakcie jego trwania,
-zawiadomienie Zamawiającego o fakcie uchylenia się uczestnika kursu od przystąpienia do ewentualnych zaliczeń cząstkowych oraz egzaminu końcowego;

13. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu (po zakończeniu kursu) raport z realizacji kursu zawierający:
-imienne wskazanie osób, które odbyły kurs (wymagane jest dołączenie do raportu list obecności),
-wykaz wydanych uczestnikom dokumentów wraz z poświadczeniem ich odbioru oraz kserokopie wydanych uczestnikom kursu dokumentów (certyfikatów);
-rozliczenie godzin zrealizowanych na kursie uwzględniające tematykę zrealizowanych zajęć,
-ankiety oceny szkolenia łącznie z ich opracowaniem,
oraz dokumentację fotograficzną w formie płyty CD/DVD.

14. Wykonawca zobowiązany jest do rzetelnego i systematycznego prowadzenia wszelkiej
dokumentacji kursu; podczas trwania kursu dokumentacja będzie udostępniana osobom kontrolującym kurs, a po zakończeniu kursu niezwłocznie przekazana do biura projektu.

15.Wszystkie dokumenty i materiały szkoleniowe, miejsce prowadzenia szkolenia i listy obecności muszą być oznaczone logotypami projektu zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego.

16. Koszt kursu będzie obejmował:
• koszty ubezpieczenia NWW,
• materiały szkoleniowe,
• szkolenie teoretyczne,
• szkolenie praktyczne,
• koszt wydania zaświadczeń o ukończeniu kursu i nabyciu uprawnień,
• koszt jednego podejścia do egzaminu UDT,
• koszty ewentualnego dojazdu na zajęcia praktyczne,
• koszt środków bezpieczeństwa dla uczestników kursu,
w związku z pandemią koronawirusa.

17. Zamawiający nie wyraża zgody na uczestnictwo w zajęciach teoretycznych na odległość. W związku z pandemią koronawirusa, należy prowadzić zajęcia stacjonarne z zachowaniem wymogów reżimu sanitarnego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 54000 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VII: Kurs na uprawnienia elektryczne do 1kV wraz z egzaminem

1. Uczestnikami kursu będą uczniowie Zespołu Szkół w Kowalewie Pomorskim będący jednocześnie uczestnikami projektu.
2. Liczba uczestników:
a) 24 osoby - 2 grupy po 12 osób (uczniów/ uczennic) z Zespołu Szkół w Kowalewie Pomorskim
3. Ilość godzin: zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Wykonawca może przeprowadzić zajęcia w dowolnym dniu roboczym tygodnia, od pn-pt w godzinach od 15.00-21.00, w soboty i niedziele od 8.00-20.00 (zastrzegamy sobie możliwość dopasowania terminu zajęć do harmonogramu zajęć szkolnych) lub w wakacje albo w okresie ferii zimowych.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości uczestników kursu w przypadkach losowych lub rezygnacji uczestnika w trakcie kursu.
Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia wszystkich uczestników na czas trwania każdego kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z udziałem w kursie oraz w drodze do miejsca świadczenia usługi i z powrotem, zgodnie z listą osób do ubezpieczenia przekazaną przez Zamawiającego.
5. Wykonawca będzie zobowiązany do uzgodnienia z dyrekcją szkoły harmonogramu przeprowadzenia kursu po podpisaniu umowy.
6. Miejsce szkolenia:
Kurs ma się odbywać w Zespole Szkół w Kowalewie Pomorskim (Zamawiający udostępni nieodpłatnie Wykonawcy salę szkoleniową zgodnie z wymogami KOWEZiU) lub na terenie Kowalewa Pomorskiego w godzinach niekolidujących z zajęciami lekcyjnymi.
Jeśli Wykonawca zaoferuje realizację kursu w innym miejscu to będzie on zobowiązany na własny koszt zapewnić każdemu uczestnikowi kursu dojazd z siedziby szkoły do miejsca realizacji kursu i z powrotem. Czas dojazdu uczestników kursu nie może przekroczyć jednej godziny w jedną stronę. Transport musi być tak zorganizowany, by uczniowie nie musieli czekać więcej niż 15 minut na transport powrotny po zakończeniu zajęć.
Zamawiający nie dopuszcza szkolenia on-line lub w formie zdalnej. W związku z pandemią koronawirusa, należy prowadzić zajęcia stacjonarne z zachowaniem wymogów reżimu sanitarnego.
Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie egzaminu UDT on-line (zdalne połączenie z egzaminatorami) po ukończeniu szkolenia stacjonarnego.
7. Tematyka kursu:
Celem szkolenia jest uzyskanie przez uczestników wiedzy, umiejętności praktycznych, niezbędnych do wykonywania prac z zakresu eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych do 1 kV oraz przygotowanie ich do egzaminu przed Komisją kwalifikacyjną, celem zdobycia uprawnień do obsługi urządzeń i instalacji elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV, Grupa 1 na stanowisku eksploatacji.

Każdy z kursantów przejdzie szkolenie teoretyczne w wymiarze co najmniej 6 godzin lekcyjnych (45 minut). Program obejmuje m.in.: budowę oraz zasady doboru i stosowania wybranych urządzeń, instalacji lub sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV, zasady prawidłowego wykonywania instalacji elektroenergetycznych, zasady przyłączania urządzeń, a także zakres i terminy wykonywania podstawowych czynności podczas eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych. Ponadto przepisy prawne dotyczące bezpieczeństwa pracy, zasady uwalniania porażonych spod napięcia oraz udzielania pierwszej pomocy, organizację ochrony przeciwpożarowej, sprzęt przeciwpożarowy i sposób jego użycia, przepisy dotyczące przyłączania instalacji i urządzeń do sieci, wymagania dotyczące prowadzenia dokumentacji technicznej i eksploatacyjnej, przepisy dotyczące zakresu działania Urzędu Regulacji Energetyki.
8. Termin wykonania zamówienia: do 31 sierpnia 2023r.
9. Wykonawca zapewnia materiały szkoleniowe (książki lub
materiały firmowe - skrypty zawierające pełną wiedzę z zakresu kursu).

10. Materiały dydaktyczne do zajęć teoretycznych (książki lub
materiały firmowe - skrypty zawierające pełną wiedzę z zakresu kursu) po zrealizowanym kursie stają się własnością uczniów;

11. Certyfikaty/egzaminy

Po pozytywnie zdanym egzaminie kursanci otrzymają świadectwo kwalifikacyjne wymagane przez wszystkich pracodawców zatrudniających pracowników na stanowiskach związanych z eksploatacją i konserwacją urządzeń elektrycznych pod napięciem do 1 kV, zgodne z aktualnymi przepisami prawa.

Wykonawca zapewni na swój koszt dla każdego uczestnika kursu:
a) ubezpieczenie OC, NNW (każda osoba musi być ubezpieczona na kwotę min. 10.000 zł na okres trwania kursu). Wykonawca musi posiadać polisę potwierdzającą objęcie uczestników takim ubezpieczeniem oraz przedstawić jej kserokopię najpóźniej w dniu rozpoczęcia kursu,
b) badanie lekarskie wymagane przy ubieganiu się o stosowne uprawnienia,
c) niezbędne materiały szkoleniowe/ skrypty na własność,
d) opłatę za przeprowadzenie 1 egzaminu UDT.

Czas przeznaczony na egzamin nie jest wliczony w czas szkolenia.

12. Wykonawca zobowiązuje się do sprawowania nadzoru nad frekwencją obecności uczestników kursu poprzez:
-prowadzenie list obecności uczestników kursu,
-bieżące informowanie Zamawiającego o nieobecności na kursie osób skierowanych, nie przystąpieniu do kursu przez te osoby lub też rezygnacji z uczestnictwa w kursie w trakcie jego trwania,
-zawiadomienie Zamawiającego o fakcie uchylenia się uczestnika kursu od przystąpienia do ewentualnych zaliczeń cząstkowych oraz egzaminu końcowego;

13. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu (po zakończeniu kursu) raport z realizacji kursu zawierający:
-imienne wskazanie osób, które odbyły kurs (wymagane jest dołączenie do raportu list obecności),
-wykaz wydanych uczestnikom dokumentów wraz z poświadczeniem ich odbioru oraz kserokopie wydanych uczestnikom kursu dokumentów (certyfikatów);
-rozliczenie godzin zrealizowanych na kursie uwzględniające tematykę zrealizowanych zajęć,
-ankiety oceny szkolenia łącznie z ich opracowaniem,
oraz dokumentację fotograficzną w formie płyty CD/DVD.

14. Wykonawca zobowiązany jest do rzetelnego i systematycznego prowadzenia wszelkiej
dokumentacji kursu; podczas trwania kursu dokumentacja będzie udostępniana osobom kontrolującym kurs, a po zakończeniu kursu niezwłocznie przekazana do biura projektu.

15.Wszystkie dokumenty i materiały szkoleniowe, miejsce prowadzenia szkolenia i listy obecności muszą być oznaczone logotypami projektu zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego.

16. Zamawiający powierzy Wykonawcy przetwarzanie danych osobowych uczestników projektu i dane te mogą być przetwarzane przez Wykonawcę jedynie w celu realizacji kursu (oraz innych zadań związanych bezpośrednio z prawidłową realizacją kursu/ kursów, zgodną ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia), a także ewaluacji, monitoringu i sprawozdawczości w ramach projektu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 20400 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132840 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169200 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132840 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marek Starczewski Ośrodek Kształcenia Zawodowego KURSAL

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5580001058

7.3.3) Ulica: Gimnazjalna 11

7.3.4) Miejscowość: Nakło nad Notecią

7.3.5) Kod pocztowy: 89-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12200 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29700 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12200 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUR Consulting Sp. z o.o. Oddział w Kwidzynie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5781017184

7.3.3) Ulica: Al. 11 Listopada 28/3

7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 82-500

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12200 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUR Consulting Sp. z o.o. Oddział w Kwidzynie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5781017184

7.3.3) Ulica: Al. 11 Listopada 28/3

7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 82-500

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23600 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDUKATOR Kursy i szkolenia

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8762038850

7.3.3) Ulica: Łyskowskiego 71

7.3.4) Miejscowość: Grudziądz

7.3.5) Kod pocztowy: 86-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20700 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20700 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marek Starczewski Ośrodek Kształcenia Zawodowego KURSAL

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5580001058

7.3.3) Ulica: Gimnazjalna 11

7.3.4) Miejscowość: Nakło nad Notecią

7.3.5) Kod pocztowy: 89-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20700 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDUKATOR Kursy i szkolenia

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8762038850

7.3.3) Ulica: Łyskowskiego 71

7.3.4) Miejscowość: Grudziądz

7.3.5) Kod pocztowy: 86-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-31

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8280 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26280 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8280 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Doskonalenia Zawodowego

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790169015

7.3.3) Ulica: Żółkiewskiego 37/41

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8280 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.