Ogłoszenie z dnia 2023-04-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00146299/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa zabytkowego budynku spichlerza w Bąkowie w związku ze zmianą sposobu użytkowania na cele kulturalno - edukacyjne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Świecki - Centrum Administracyjne Obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Bąkowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 341373205
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: -
1.5.2.) Miejscowość: Bąkowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-160
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@bakowo.csw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dd-bakowo.rbip.mojregion.info
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/csw/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa zabytkowego budynku spichlerza w Bąkowie w związku ze zmianą sposobu użytkowania na cele kulturalno - edukacyjne2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc27d260-c892-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00185683
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030652/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa zabytkowego budynku spichlerza w Bąkowie w związku ze zmianą sposobu użytkowania na cele kulturalno - edukacyjne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00146299
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: C.261.2.2023.VA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest odbudowa zabytkowego spichlerza wpisanego do rejestru zabytków jako założenie dworsko – parkowe – księga A/1323/1-5. Budynek objęty przedmiotem robót zlokalizowany jest na działce nr 65/3 w miejscowości Bąkowo 37, 86-160 Warlubie.
UWAGA, niniejsze postępowanie nie obejmuje całego zakresu prac zawartych w dokumentacji budowlanej. Niniejsze postępowanie obejmuje roboty budowlane w zakresie doprowadzenia budynku spichlerza do stanu surowego zamkniętego z niezbędnymi instalacjami, zgodnie z danymi zawartymi w przedmiarach robót branży konstrukcyjno-budowlanej, branży sanitarnej i branży elektrycznej.
Wykonawca zobowiązany będzie do ścisłego przestrzegania postanowień zawartych w decyzji WZN nr 93/2022 z dnia 30.03.2022 r. Kujawsko-Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie prac konserwatorskich i robót budowlanych przy zabytku oraz w Programie prac konserwatorsko-restauratorskich.
Na prowadzenie przedmiotowych robót budowlanych Zamawiający uzyskał ostateczną decyzję nr 574/2022 z 06.12.2022 r. wydaną przez Starostę Świeckiego.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w dokumentacji technicznej, branżowych kosztorysach ofertowych oraz przedmiarach robót stanowiących integralną część niniejszej specyfikacji.
Roboty będą prowadzone zgodnie z wymogami ustawy dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami ( Dz. U. 2022r., poz. 840) oraz przepisami wykonawczymi do tej ustawy.
Budynek spichlerza znajduje się w bliskim sąsiedztwie budynków, w których znajdują się placówki opiekuńczo-wychowawcze oraz pozostałe budynki mieszkalne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne unieważnienia:Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia:
W niniejszym postępowaniu do terminu składania ofert wpłynęła jedna oferta. Została złożona przez KONSORCJUM FIRM:
LIDER JPD Krupiński Paweł Krupiński
UCZESTNIK JPD Sp. z o.o. Sp. k.
ul. Droga Kręta 2a, 86-300 Grudziądz. Cena brutto oferty wyniosła 3 379 935,32 zł, okres gwarancji 5 lat.
Zgodnie z art. 222 ust 4 Zamawiający przed otwarciem ofert udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Wynosi ona 2 070 000,00 zł.
Zamawiający podjął decyzję o braku możliwości zwiększenia kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty, biorąc pod uwagę celowość i efektywność gospodarowania środkami publicznymi.
W świetle powyższego stanowi to przesłankę do unieważnienia postępowania wynikającą z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3379935,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3379935,32 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa drogi nr L 3P w Leśnictwie Warblewo - Nadleśnictwo Polanów_etap II
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
- Termomodernizacja trzech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.