eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi IstebnaPełnienie obowiązków Wielobranżowego Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nadzorującego roboty budowlane podczas realizacji inwestycji pn.: Przebudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Istebnej.



Ogłoszenie z dnia 2022-05-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie obowiązków Wielobranżowego Inspektora Nadzoru
Inwestorskiego nadzorującego roboty budowlane podczas
realizacji inwestycji pn.:
Przebudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Istebnej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Istebna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182500

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Istebna 1000

1.5.2.) Miejscowość: Istebna

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-470

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@istebna.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.istebna.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://istebna.bip.info.pl/index.php?idmp=362&r=r

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie obowiązków Wielobranżowego Inspektora Nadzoru
Inwestorskiego nadzorującego roboty budowlane podczas
realizacji inwestycji pn.:
Przebudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Istebnej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-932ef226-a457-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00185773

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039682/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Pełnienie obowiązków wielobranżowego inspektora nadzoru inwestorskiego nadzorującego roboty budowlane podczas realizacji inwestycji pn.: Przebudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Istebnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00086941/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.1.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie funkcji Wielobranżowego Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: „Przebudowa Gminnego Ośrodka Kultury w Istebnej” zgodnie z dokumentacją projektową oraz bieżącymi ustaleniami z Zamawiającym, kontrolę wykonywanych robót budowlanych, a także kontrolę rozliczeń budowy. Pełniony wielobranżowy nadzór inwestorski powinien być prowadzony zgodnie z przepisami, a w szczególności zgodnie z zakresem czynności jaki dla nadzoru inwestorskiego przewiduje ustawa Prawo Budowane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. 2021 r. poz. 2351 ze zm.) we wszystkich wymaganych branżach tj.:
a) Konstrukcyjno – budowlanej,
b) Sanitarnej,
c) Elektrycznej,
d) Telekomunikacyjnej,
e) Drogowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149840 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 237390 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149840 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Inżynieryjne BAT Adam Bulcewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5482308318

7.3.3) Ulica: ul. Skowronków 15

7.3.4) Miejscowość: Ustroń

7.3.5) Kod pocztowy: 43-450

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1. Inspektor nadzoru branża sanitarna –
Henryk Molga
Molga Henryk Inż. Usługi Budowlane „WOD-KAN”,
ul. Kukucza 3, 43-430 Skoczów, NIP: 5481014804
2
Inspektor nadzoru branża elektryczna i
telekomunikacyjna – Tadeusz Kwoczyński
KWOCZYŃSKI TADEUSZ Zakład Instalacyjno-
Budowlany "ZEB", ul. Świerkowa 30, 43-450 Ustroń,
NIP: 5480009712
3
Inspektor nadzoru branża drogowa –
Damian Kruczyński
DK Inżynieria mgr inż. Damian Kruczyński, ul.
Komorowskich 95 lok.3, 34-300 Żywiec, NIP:
5532345848
4
Osoba z uprawnieniami w zakresie
prac przyrodniczych i ekologicznych -
Sebastian Skupień
PHU SEBASTIAN SKUPIEŃ FOREST EXPERT, 43-300
Bielsko-Biała, ul. Jeżynowa 93/1
NIP 937 238 66 73


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149840 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.