Ogłoszenie z dnia 2025-04-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00064039/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-26
- 2025/BZP 00086430/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Wyposażenie Zespołu Szkół w Kostomłotach Drugich w pomoce dydaktyczne, meble oraz narzędzia TIK”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół w Kostomłotach Drugich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260170723
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kielecka 9
1.5.2.) Miejscowość: Kostomłoty Drugie
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-085
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szkolakostomloty.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/zs-kostomloty-drugie
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miedziana-gora.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wyposażenie Zespołu Szkół w Kostomłotach Drugich w pomoce dydaktyczne, meble oraz narzędzia TIK”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-261560be-bfd2-4671-8663-c09d92625f38
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00185782
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00228457/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 „Wyposażenie Zespołu Szkół w Kostomłotach Drugich w pomoce dydaktyczne, meble oraz narzędzia TIK”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Dobry start z przedszkolem w Kostomłotach Drugich!" oraz "Doświadczam, rozumiem, wiem... Uczniowie i nauczyciele Zespołu Szkół w Kostomłotach Drugich na drodze po nowe kompetencje!" współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00064039
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 10/ZSK/PZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 508336,26 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 426865,87 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 – „Dostawa pomocy dydaktycznych dla Przedszkola” – rodzaj, ilość, specyfikacja asortymentu oraz warunkigwarancji zostały określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym zał. nr 1a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
37513100-8 - Teatrzyki kukiełkowe
37800000-6 - Wyroby rękodzielnicze i artystyczne
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
37426000-0 - Sprzęt do ćwiczeń równowagi
37420000-8 - Sprzęt gimnastyczny
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
39162000-5 - Pomoce naukowe
37524100-8 - Gry edukacyjne
39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
4.5.5.) Wartość części: 40825,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 – „Dostawa pomocy dydaktycznych - książki dla Przedszkola” – rodzaj, ilość, specyfikacja asortymentu orazwarunki gwarancji zostały określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym zał. nr 1b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22110000-4 - Drukowane książki
22112000-8 - Czytanki
4.5.5.) Wartość części: 744,72 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 – „Dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć TUS” – rodzaj, ilość, specyfikacja asortymentu oraz warunkigwarancji zostały określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym zał. nr 1c do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
37524100-8 - Gry edukacyjne
37513100-8 - Teatrzyki kukiełkowe
37800000-6 - Wyroby rękodzielnicze i artystyczne
22110000-4 - Drukowane książki
39162000-5 - Pomoce naukowe
4.5.5.) Wartość części: 8843,91 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4 – „Dostawa pomocy dydaktycznych logicznego myślenia” – rodzaj, ilość, specyfikacja asortymentu oraz warunkigwarancji zostały określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym zał. nr 1d do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37524400-1 - Gry wymagające współpracy
37524500-2 - Gry strategiczne
37461000-7 - Gry stołowe i wyposażenie
4.5.5.) Wartość części: 12195,12 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5 – „Dostawa pomocy do zajęć z kodowania i programowania” – rodzaj, ilość, specyfikacja asortymentu orazwarunki gwarancji zostały określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym zał. nr 1e do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162000-5 - Pomoce naukowe
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
30213200-7 - Komputer tablet
48980000-1 - Języki programowania i narzędzia
4.5.5.) Wartość części: 27617,88 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 6 – „Dostawa mebli dla Przedszkola i Szkoły Podstawowej” – rodzaj, ilość, specyfikacja asortymentu oraz warunkigwarancji zostały określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym zał. nr 1f do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39160000-1 - Meble szkolne
4.5.5.) Wartość części: 41756,10 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 7 – „Dostawa pomocy dydaktycznych – urządzenia” – rodzaj, ilość, specyfikacja asortymentu oraz warunki gwarancji zostały określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym zał. nr 1g do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
4.5.5.) Wartość części: 1626,02 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 8 – „Dostawa pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej” – rodzaj, ilość, specyfikacja asortymentu oraz warunki gwarancji zostały określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym zał. nr 1h do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162000-5 - Pomoce naukowe
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
38112100-4 - Globalne systemy nawigacji i pozycjonowania (GPS lub równorzędne)
39151100-6 - Stojaki
37524100-8 - Gry edukacyjne
4.5.5.) Wartość części: 59639,02 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 9 – „Pomoce dydaktyczne dla zuchów” – rodzaj, ilość, specyfikacja asortymentu oraz warunki gwarancji zostały określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym zał. nr 1i do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39522540-4 - Śpiwory
39522530-1 - Namioty
38111100-7 - Kompasy
4.5.5.) Wartość części: 9349,60 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 10 – „Wyposażenie strzelnicy laserowej” – rodzaj, ilość, specyfikacja asortymentu oraz warunki gwarancji zostały określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym zał. nr 1j do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34150000-3 - Symulatory
34152000-7 - Symulatory szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 8699,19 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 11 – „Dostawa refleksomierza” – rodzaj, ilość, specyfikacja asortymentu oraz warunki gwarancji zostały określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym zał. nr 1k do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34150000-3 - Symulatory
4.5.5.) Wartość części: 13821,14 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 12 – „Stworzenie wirtualnej pracowni wieloprzedmiotowej ClassVR dla 24 uczniów” – rodzaj, ilość, specyfikacja asortymentu oraz warunki gwarancji zostały określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym zał. nr 1l do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów
30231320-6 - Monitory dotykowe
33735000-1 - Gogle
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
32413100-2 - Rutery sieciowe
39160000-1 - Meble szkolne
4.5.5.) Wartość części: 66666,67 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 13 – „Stworzenie pracowni językowej dla 24 uczniów klas 1-3” – rodzaj, ilość, specyfikacja asortymentu oraz warunki gwarancji zostały określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym zał. nr 1m do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów
30231320-6 - Monitory dotykowe
39160000-1 - Meble szkolne
4.5.5.) Wartość części: 24065,04 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 14 – „Stworzenie pracowni terminalowej na 24 stanowiska klas 4-8” – rodzaj, ilość, specyfikacja asortymentu oraz warunki gwarancji zostały określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym zał. nr 1n do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
48820000-2 - Serwery
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
30231320-6 - Monitory dotykowe
30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów
30213100-6 - Komputery przenośne
32413100-2 - Rutery sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 73170,73 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 15 – „Stworzenie ekopracowni na 24 stanowiska dla klas 1-8” – rodzaj, ilość, specyfikacja asortymentu oraz warunki gwarancji zostały określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym zał. nr 1o do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
30231320-6 - Monitory dotykowe
39160000-1 - Meble szkolne
4.5.5.) Wartość części: 32682,93 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 16 – „Dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć z ekologii i ochrony środowiska” – rodzaj, ilość, specyfikacja asortymentu oraz warunki gwarancji zostały określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym zał. nr 1p do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162000-5 - Pomoce naukowe
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 5162,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58609,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62567,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58609,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALTARE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572982438
7.3.3) Ulica: Warszawska 151
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-547
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58609,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1505,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1505,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Leszek Krupiński WYDAWNICTWO I ZAOPATRZENIE SZKOLNE KRULEX
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 656-106-41-18
7.3.3) Ulica: Dmowskiego 2/16
7.3.4) Miejscowość: Jędrzejów
7.3.5) Kod pocztowy: 28-300
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Leszek Krupiński WYDAWNICTWO I ZAOPATRZENIE SZKOLNE "KRULEX"
jakie przetargi wygrała firma
Leszek Krupiński WYDAWNICTWO I ZAOPATRZENIE SZKOLNE "KRULEX"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1505,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11688,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17258,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11688,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CEZOŚ Centrum Zaopatrzenia Oświaty Biur i Instytucji Danuta Wójcik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9590926759
7.3.3) Ulica: Targowa 18/106
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-520
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
CEZOŚ CENTRUM ZAOPATRZENIA OŚWIATY BIUR I INSTYTUCJI DANUTA WÓJCIK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11688,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Z uwagi, że wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchylił się od zawarcia umowy – na podstawie art. 255 pkt 7 i art. 263 w zw. z art. 259 w zw. z art. 266 ustawy-PZP;
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18364,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27949,92 PLN
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34539,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43188,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35777,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Leszek Krupiński WYDAWNICTWO I ZAOPATRZENIE SZKOLNE KRULEX
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 656-106-41-18
7.3.3) Ulica: Dmowskiego 2/16
7.3.4) Miejscowość: Jędrzejów
7.3.5) Kod pocztowy: 28-300
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35777,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29789,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82410,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29789,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALTARE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572982438
7.3.3) Ulica: Warszawska 151
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-547
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Leszek Krupiński WYDAWNICTWO I ZAOPATRZENIE SZKOLNE "KRULEX"
jakie przetargi wygrała firma
Leszek Krupiński WYDAWNICTWO I ZAOPATRZENIE SZKOLNE "KRULEX"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29789,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2348,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2606,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2348,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEW LIFE PROPERTY Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242902720
7.3.3) Ulica: Nowogrodzka 64/43
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-014
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2348 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75201,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84587,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77777,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Leszek Krupiński WYDAWNICTWO I ZAOPATRZENIE SZKOLNE KRULEX
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 656-106-41-18
7.3.3) Ulica: Dmowskiego 2/16
7.3.4) Miejscowość: Jędrzejów
7.3.5) Kod pocztowy: 28-300
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77777,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12550,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18757,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12550,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Leszek Krupiński WYDAWNICTWO I ZAOPATRZENIE SZKOLNE KRULEX
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 656-106-41-18
7.3.3) Ulica: ul. Dmowskiego 2/16
7.3.4) Miejscowość: Jędrzejów
7.3.5) Kod pocztowy: 28-300
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Leszek Krupiński WYDAWNICTWO I ZAOPATRZENIE SZKOLNE "KRULEX"
jakie przetargi wygrała firma
Leszek Krupiński WYDAWNICTWO I ZAOPATRZENIE SZKOLNE "KRULEX"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12550,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11998,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Leszek Krupiński WYDAWNICTWO I ZAOPATRZENIE SZKOLNE KRULEX
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 656-106-41-18
7.3.3) Ulica: Dmowskiego 2/16
7.3.4) Miejscowość: Jędrzejów
7.3.5) Kod pocztowy: 28-300
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Leszek Krupiński WYDAWNICTWO I ZAOPATRZENIE SZKOLNE "KRULEX"
jakie przetargi wygrała firma
Leszek Krupiński WYDAWNICTWO I ZAOPATRZENIE SZKOLNE "KRULEX"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16887,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19550,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18450,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Leszek Krupiński WYDAWNICTWO I ZAOPATRZENIE SZKOLNE KRULEX
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 656-106-41-18
7.3.3) Ulica: Dmowskiego 2/16
7.3.4) Miejscowość: Jędrzejów
7.3.5) Kod pocztowy: 28-300
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Leszek Krupiński WYDAWNICTWO I ZAOPATRZENIE SZKOLNE "KRULEX"
jakie przetargi wygrała firma
Leszek Krupiński WYDAWNICTWO I ZAOPATRZENIE SZKOLNE "KRULEX"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18450,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Z uwagi, że wszystkie złożone oferty na tę część zamówienia podlegały odrzuceniu – na podstawie art. 255 pkt 2 w zw. z art. 259 w zw. z art. 266 ustawy-PZP.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49880,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49880,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49880,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): MAREK GRZYWNA WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ "MAN COMPLEX"
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: NORBERT ŁAPACZ WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ "MAN COMPLEX"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572161552
7.3.3) Ulica: Przyborowskiego 4/1
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-417
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Leszek Krupiński WYDAWNICTWO I ZAOPATRZENIE SZKOLNE "KRULEX"
jakie przetargi wygrała firma
Leszek Krupiński WYDAWNICTWO I ZAOPATRZENIE SZKOLNE "KRULEX"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49880,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Z uwagi, że oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty – na podstawie art. 255 pkt 3 w zw. z art. 259 w zw. z art. 266 ustawy-PZP;
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104299,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104299,08 PLN
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Z uwagi, że wszystkie złożone oferty na tę część zamówienia podlegały odrzuceniu – na podstawie art. 255 pkt 2 w zw. z art. 259 w zw. z art. 266 ustawy-PZP.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5550,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17608,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5550,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Leszek Krupiński WYDAWNICTWO I ZAOPATRZENIE SZKOLNE KRULEX
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 656-106-41-18
7.3.3) Ulica: Dmowskiego 2/16
7.3.4) Miejscowość: Jędrzejów
7.3.5) Kod pocztowy: 28-300
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5550,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wzmacnianie systemu bezpieczeństwa informacji Starostwa Powiatowego w Elblągu i wybranych jednostek organizacyjnych
- Dostawa tabletów wraz z akcesoriami na potrzeby Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej (II postępowanie)
- Dostawa sprzętów medycznych z podziałem na 5 pakietów
- Dostawa sprzętu IT dla Wydziału Architektury Politechniki Warszawskiej
- Dostawa sprzętu komputerowego dla placówek oświatowych w Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy
- Sprzęt medyczny, serwerowo-sieciowy, komputerowy oraz oprogramowanie teleinformatyczne dla Poradni Medycyny Rodzinnej Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego w Olsztynie.
więcej: Drukowane książki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.