Ogłoszenie z dnia 2023-04-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup pakietu usług marketingowych, reklamowych, promocyjnych przez Województwo Wielkopolskie w związku z realizacją wydarzenia pn. IMPACT23
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Wielkopolskie z siedzibą Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257816
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 34
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-714
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bkz.sekretariat@umww.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.umww.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup pakietu usług marketingowych, reklamowych, promocyjnych przez Województwo Wielkopolskie w związku z realizacją wydarzenia pn. IMPACT232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-741ee18d-df72-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00185957
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00018494/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.32 Zakup pakietu usług marketingowych, reklamowych i promocyjnych przez Województwo Wielkopolskie w związku z realizacją wydarzenia pn.: IMPACT’23
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. A ustawy Pzp, wynika z okoliczności obiektywnych leżących po stronie Wykonawcy usługi, który jest w tej chwili jedynym podmiotem posiadającym środki techniczne umożliwiające osiągnięcie przez Zamawiającego parametrów w zakresie reklamy, marketingu i promocji – niemożliwych do uzyskania przez inne podmioty, na przykład tzw. zasięgi medialne, czy liczba prestiżowych parametrów biznesowych obecnych podczas wydarzenia jakim jest Kongres IMPACT. Fundacja Impact posiada również specjalistyczną wiedzę, doświadczenie i liczne narzędzia w zakresie promocji, którymi nie dysponuje żaden inny podmiot.
IMPACT jest najbardziej międzynarodowym kongresem gospodarczym odbywającym się w Polsce
i żadne inne tego rodzaju wydarzenie nie skupia tylu uczestników i elementów międzynarodowych. Odwiedzany jest przez najważniejszych decydentów z największych firm świata, największe fundusze inwestycyjne, światowych liderów opinii oraz przywódców krajów i instytucji międzynarodowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BKZ-I.272.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup pakietu usług marketingowych, reklamowych, promocyjnych przez Województwo Wielkopolskie w związku z realizacją wydarzenia pn. IMPACT'23.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Impact
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 364168520
7.3.3) Ulica: Stawki 3A lok. 47
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-193
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 700000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-15SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Uzasadnienie / spełnienie przesłanki z art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. b, wynika z okoliczności, że Fundacja Impact jest jedynym podmiotem, który posiada prawa do organizowania wydarzeń pod logo Impact; nazwa „Impact” jest dobrem osobistym Fundacji Impact, która jako jedyny podmiot posiada prawa do korzystania z tego logo.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - igły do portu i cewniki diagnostyczne
- Zakup i dostawa papieru ksero A3; A4; A5 i papieru na recepty.
- DOSTAWA SZKŁA LABORATORYJNEGO NA ROK 2025
- Budowa stacji uzdatniania wody na terenie Rolniczego Gospodarstwa Doświadczalnego Brody
- "Kompleksowe czyszczenie zbiorników z zalegających osadów mineralno-organicznych"
- "Wymiana dźwigu osobowego w Budynku E Uniwersytetu Artystycznego im. Magdaleny Abakanowicz w Poznaniu, przy ul. Wolnica 9 w Poznaniu"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa realizacja kampanii społecznej dotyczącej promocji zatrudnienia osób z niepełnosprawnością w zakresie zaburzeń psychicznych.
- "Kompleksowa obsługa mediów społecznościowych Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu w okresie 12 miesięcy"
- selektywna zbórka odpadów "Kontrakt 05 - Projekt 06 współfinansowany ze środków Funduszu Spójności U.E.
- Inżynier kontraktu dla projektu pt.: Kanalizacja sanitarna miasta Zgierza wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków - Kontrakt nr 2.
- 3 896 189,56 EUR.
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.