Ogłoszenie z dnia 2022-05-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00112105/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-06
- 2022/BZP 00122320/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-14
- 2022/BZP 00136365/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Likwidacja podziemnego pomieszczenia magazynu kotłowni przy ulicy Sokolskiej 16 w Katowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241031620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Michała Grażyńskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-126
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 324163160
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kzgm.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Likwidacja podziemnego pomieszczenia magazynu kotłowni przy ulicy Sokolskiej 16 w Katowicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c40a9a57-b56b-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00185964
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030796/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.15 Rozbiórka podziemnego pomieszczenia nieużytkowanego magazynu węgla byłej kotłowni węglowej w budynku - Sokolska 14, 16, 16a
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00112105/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NZ.231.020.2022.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 138209,83 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest likwidacja podziemnego pomieszczenia magazynu kotłowni przy ulicy Sokolskiej 16 w Katowicach.
Roboty będą polegać w szczególności na:
- wykonaniu robót zabezpieczających,
- rozbiórce nawierzchni bitumicznej i podbudowy z kostki betonowej,
- likwidacji inst. elektrycznej wraz z zabezpieczeniem,
- podstemplowaniu stropów,
- zamurowaniu otworu i domurowaniu ściany z bloczków betonowych,
- wykonaniu izolacji przeciwwilgociowych,
- wykonaniu zabezpieczenia ścian z montażem i demontażem zabezpieczeń,
- wypełnieniu betonem przestrzeni piwnic,
- wykonaniu podbudowy tłuczniowej oraz zasadniczej z betonu asfaltowego,
- wykonaniu warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego,
- skuciu luźnych tynków ścian i sufitów wraz z uzupełnieniem tynków,
- gruntowaniu ścian i sufitów z malowaniem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
a) projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 4 do SWZ,
b) przedmiar/y robót stanowiące/y załącznik nr 5 do SWZ,
c) dokumentacja projektowa, wraz ze STWiORB, stanowiące załącznik nr 6 do SWZ.
Roboty będą prowadzone zgodnie z decyzją z PINB z dnia 30.09.2020 r. nr 116/2020 stanowiącej Załącznik do dokumentacji projektowej.
Roboty objęte przedmiotem zamówienia prowadzone będą na terenie istniejącego parkingu, na wewnętrznym podwórku w obszarze wejścia do budynku i dojazdu do garaży.
UWAGA: Zamawiający wyznacza termin oględzin terenu nieruchomości, wewnątrz i zewnątrz, w dniu 21.04.2022 r. w godzinach od 08.00 do 09.00 poprzez okazanie przedmiotu zamówienia przez Zarządcę Nieruchomości. Zamawiający informuje, że uczestnictwo w oględzinach nie jest obligatoryjne, a sporządzenie oferty jest możliwe bez jego odbycia.
Wszelkie obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia, sposób rozliczania zawierają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 4 do SWZ.
Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę:
Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w ramach niniejszego zamówienia, gdzie wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1320). Na Wykonawcy ciąży obowiązek zapewnienia, aby również podwykonawcy spełniali wszystkie wymogi względem osób zatrudnionych na umowę o pracę.
Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności określone w przedmiarach lub STWiORB, wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności wskazane w § 9 ust. 3 projektowanych postanowień umowy. Wymóg nie dotyczy osób kierujących robotami budowlanymi, osób sporządzających dokumentację techniczną, osób wykonujących usługi transportowe, dostawców materiałów, sprzętu, urządzeń, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej, w zakresie w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy.
Parametry równoważności:
1) Jeżeli STWiORB lub przedmiar robót wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, znaki towarowe lub pochodzenie lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 lub ust. 3 ustawy Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 4 i 5 ustawy dopuszcza składanie „produktów” równoważnych lub zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem:
a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych),
b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów),
d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcja),
e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania.
Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty.
2) Tam, gdzie w STWiORB lub przedmiarach robót przedmiot zamówienia został opisany za pomocą wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, norm, ocen technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45262300-4 - Betonowanie
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169998,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 281295,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169998,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ITL Marek Kiciński, Marcin Chęć Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 573-287-61-31
7.3.3) Ulica: Św. Rocha
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-221
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ITL MAREK KICIŃSKI, MARCIN CHĘĆ SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ITL MAREK KICIŃSKI, MARCIN CHĘĆ SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169998,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Remonty schodów zewnętrznych w wybranych obiektach Uniwersytetu Śląskiego
- Zakup wraz z dostawami sukcesywnymi oraz wniesieniem środków czystości dla całego garnizonu śląskiego Policji
- Usługa w zakresie zapewnienia całodobowej opieki weter.dla psów i koni służbowych oraz psów i koni służbowych wycofanych ze służby pozostających na stanie jednostek teren. garnizonu śląskiego Policji
- Roboty remontowo-malarskie w budynku B przy ul. Kossutha 13 w Katowicach
- Wykonanie placu zabaw w ramach Budżetu Obywatelskiego Miasta Katowice "Koszutkowy plac zabaw - Etap II" w rejonie ul. Wyszyńskiego 26 w Katowicach
- ROPS.PZP.332.13.2025 - Dostawa i montaż wyposażenia na potrzeby ROPS w ramach projektów pn.: Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej - ROPS WSL i Kształcenie kadr (...)
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ ZAKŁADU DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ ORAZ PRZEBUDOWA CZĘŚCI POMIESZCZEŃ BUDYNKU SZPITALA NA POTRZEBY PRACOWNI ENDOSKOPOWEJ
- Przebudowa warsztatów szkolnych ZSE w Lublinie, ul. Wojciechowska 38
- "Budowa zbiornika małej retencji we wsi Biełki Gmina Milejczyce"
- Remont drogi gminnej nr 292984K na odcinku I - w km od 0+789,00 do 0+980,00 na odcinku II - w km od 0+986,00 do 1+467,00 w miejscowości Popardowa, Gmina Nawojowa
- BUDOWA WRAZ Z WYKOŃCZENIEM I WYPOSAŻENIEM BUDYNKU ŚWIETLICY W MIEJSCOWOŚCI RÓWNE
- Prace remontowe ogrodzenia na wybiegu zewnętrznym w budynku Słoniarni
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.