Ogłoszenie z dnia 2022-05-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług asystencji osobistej na rzecz osób niepełnosprawnych z Gminy Kęty na zasadach zgodnych z Programem MRiPS „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej” edycja 2022 - wykonawca nr 20
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kętach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120056654
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Żwirki i Wigury 8
1.5.2.) Miejscowość: Kęty
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-650
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@gops.kety.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gops.kety.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług asystencji osobistej na rzecz osób niepełnosprawnych z Gminy Kęty na zasadach zgodnych z Programem MRiPS „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej” edycja 2022 - wykonawca nr 202.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15800837-e0b4-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00186036
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00069306/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usług asystencji osobistej dla mieszkańców Gminy Kęty na zasadach zgodnych z Programem MRiPS "Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej" - edycja 2022 - część 1
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Podstawa prawna: art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. b w związku z art. 305 pkt 1 oraz 359 ust. 2 ustawy Pzp. Uzasadnienie faktyczne: Usługa asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej ma na celu wsparcie osób niepełnosprawnych poprzez przyznanie możliwości skorzystania z pomocy przy wykonywaniu codziennych czynności oraz pomocy w funkcjonowaniu w życiu
społecznym. Zgodnie z założeniami Programu – edycja 2022 adresaci programu lub ich opiekunowie prawni mają prawo wyboru osoby, która będzie świadczyć dla nich usługi asystenta osobistego. Prawo wyboru asystenta przez osobę niepełnosprawną według własnych preferencji wynika ze Strategii na rzecz Osób z Niepełnosprawnościami 2021–2030
wprowadzonej Uchwałą nr 27 Rady Ministrów z dnia 16 lutego 2021 r. w sprawie przyjęcia dokumentu Strategia na rzecz Osób z Niepełnosprawnościami 2021–2030 - cd. w uwagach
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GOPS.DAO.262.2.20.22.RW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 876600,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 53750,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez wykonawcę usług asystencji osobistej dla dwóch mieszkańców Gminy Kęty, który zgodnie z przysługującym im prawem wynikającym z zasad Programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej” – edycja 2022, wskazali osobę wykonawcy na swojego asystenta osobistego w Kartach zgłoszeń do uczestnictwa w Programie w 2022r. Maksymalny wymiar godzin świadczenia usług asystencji osobistej wynosi w ramach umowy maksymalnie 1200 godzin. Usługi asystencji osobistej będą w szczególności polegać na pomocy asystenta w
wykonywaniu czynności dnia codziennego dla uczestników Programu; w wyjściu, powrocie lub dojazdach z uczestnikami Programu w wybrane przez nich miejsca; w załatwianiu spraw urzędowych; korzystaniu z dóbr kultury (np. muzeum,teatr, kino, galerie sztuki, wystawy); zaprowadzaniu dzieci z orzeczeniem o niepełnosprawności do placówki oświatowej lub
przyprowadzaniu ich z niej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Julianna Wodecka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 00000000000
7.3.3) Ulica: Wiejska
7.3.4) Miejscowość: Gorzyczki
7.3.5) Kod pocztowy: 44-350
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53750,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-05-27 do 2022-12-23SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
- chronionym przez te przepisy. Zostaje więc spełniona przesłanka uprawniająca do zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki. Ponadto, wynikająca z Programu możliwość wskazania przez osobę niepełnosprawną konkretnej – z imienia i nazwiska osoby, która będzie pełnić funkcję jej osobistego asystenta - wyklucza możliwość zastosowania przez zamawiającego jakiegokolwiek konkurencyjnego trybu postępowania. Zastosowanie trybu zamówienia z wolnej ręki jest zatem uzasadnione także z uwagi na przedmiot zamówienia, który ze względów obiektywnych, a nie przez celowe działanie
zamawiającego - może być świadczony przez określonego wykonawcę.
INNE PRZETARGI Z KĘT
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego do pracowni komputerowej w ramach modernizacji infrastruktury teleinformatycznej wraz z wymianą sprzętu komputerowego - POWTÓRZONY
- "Przebudowa drogi gminnej 510027K os. Miodowe w miejscowości Kęty, Gmina Kęty, powiat Oświęcimski."
- Remont drogi gminnej 510062K ul. Kwiatowej na odcinku I - w km od 0+490,00 do km 1+940,00, na odcinku II - w km od 0+000,00 do km 0+150,00 w miejscowości Witkowice, Gmina Kęty
więcej: przetargi w Kętach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług opieki wytchnieniowej dla członków rodzin lub opiekunów osób z niepełnosprawnością w miejscu zamieszkania osoby z niepełnosprawnością w ramach pobytu dziennego
- Usługi opieki wytchnieniowej dla mieszkańców Gminy Lisewo
- "Świadczenie usług opieki wytchnieniowej w ramach Programu "Opieka wytchnieniowa" dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2025
- ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH / SUO DLA 40 OSÓB STARSZYCH, POTRZEBUJĄCYCH WSPARCIA W CODZIENNYM FUNKCJONOWANIU Z TERENU GMINY ADAMÓWKA W OKRESIE OD 15.04.2025 R. DO 30.09.2027 R.
- Świadczenie usługi opieki wytchnieniowej w Gminie Komorniki w 2025 r.
- Usługa społeczna: specjalistyczna usługa opiekuńcza - rehabilitacja fizyczna i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu dla uczestników projektu "Wsparcie osób niesamodzielnych w Gminie Sandomierz"
więcej: Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.