Ogłoszenie z dnia 2021-09-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00176186/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie materiałów i przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli prowadzących koła informatyczne dla młodzieży uzdolnionej w ramach projektu CMI
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Gdańska
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Elektroniki Telekomunikacji i Informatyki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Narutowicza 11/12
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-233
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 583486152
1.5.8.) Numer faksu: +48 583472445
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: logistyka@eti.pg.eu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie materiałów i przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli prowadzących koła informatyczne dla młodzieży uzdolnionej w ramach projektu CMI2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ee33484-1162-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00186113
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt Centrum Mistrzostwa Informatycznego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00176186/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CRZP/160/009/U/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2001840,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 19885,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć o tematyce „Obsługa platformy CMI”, „Wprowadzenie doprogramowania”, „Algorytmika I”:
a. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i przeprowadzenie zajęć.
b. Termin realizacji usługi do: – 24.01.2022 od dnia podpisania umowy
c. Liczba godzin realizacji usług:
- Przeprowadzenie zajęć - 60 h
- Przygotowanie zajęć – 60h
- Łączna suma godzin na przygotowanie i przeprowadzenie zajęć – 120h, w tym:
- Obsługa platformy CMI – 16h (8h przygotowanie i 8h przeprowadzenie)
- Wprowadzenie do programowania – 80h (40h przygotowanie i 40h przeprowadzenie)
- Algorytmika I - 24h (12h przygotowanie i 12h przeprowadzenie)
Przez „godzinę świadczenia usługi” rozumie się godzinę dydaktyczną tzn.45 min. Szczegółowy
harmonogram prowadzenia zajęć zostanie ustalony z wybranym Wykonawcą. Zajęcia muszą być
prowadzone w języku polskim.
d. Usługa będzie świadczona dla grup o liczności 20 - 30 osób .
e. Miejsce świadczenia usługi: zajęcia stacjonarne - Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki,
Telekomunikacji i Informatyki, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, zajęcia zdalne – platforma CMI
f. Salę wykładową z dostępem do Internetu oraz niezbędny sprzęt zapewnia Zamawiający.
2. Do obowiązków prowadzącego zajęcia należy w szczególności :
1/ Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem.
2/ Przeprowadzenie przed szkoleniem rozeznania poziomu wiedzy i umiejętności uczestników w danej
dziedzinie w formie pre-testu oraz ponownej oceny wiedzy i umiejętności po zakończonym szkoleniu
w celu potwierdzenia nabytych kompetencji przez uczestników w formie post-testu.
3/ Przygotowanie materiałów.
4/ Sprawowanie nadzoru nad frekwencją uczestników zajęć poprzez prowadzenie imiennej listy
obecności w formie tradycyjnej lub elektronicznej.
5/ Dyspozycyjność w godzinach prowadzenia zajęć.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 12885,44 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć o tematyce „Wprowadzenie do programowania” i „Algorytmika I”,a. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i przeprowadzenie zajęć.
b. Termin realizacji usługi do 24.01.2022 od dnia podpisania umowy
c. Liczba godzin realizacji usług:
– Przeprowadzenie zajęć - godzin 32h
- Przygotowanie zajęć – godzin 32h
- Łączna suma godzin na przygotowanie i przeprowadzenie zajęć - 64h, w tym
- Wprowadzenie do programowania – 40 h (20h przygotowanie i 20h przeprowadzenie)
- Algorytmika I - 24 h (12h przygotowanie i 12h przeprowadzenie)
Przez „godzinę świadczenia usługi” rozumie się godzinę dydaktyczną tzn.45 min. Szczegółowy harmonogram prowadzenia zajęć zostanie ustalony z wybranym Wykonawcą. Zajęcia muszą być prowadzone w języku polskim.
d. Usługa będzie świadczona dla grup o liczności 20-30 osób .
e. Miejsce świadczenia usługi: zajęcia stacjonarne - Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki,
Telekomunikacji i Informatyki, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk/ zajęcia zdalne – platforma CMI.
f. Salę wykładową z dostępem do Internetu oraz niezbędny sprzęt zapewnia Zamawiający.
2. Do obowiązków prowadzącego zajęcia należy w szczególności :
1/ Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem.
2/ Przeprowadzenie przed szkoleniem rozeznania poziomu wiedzy i umiejętności uczestników w danej
dziedzinie w formie pre-testu oraz ponownej oceny wiedzy i umiejętności po zakończonym szkoleniu
w celu potwierdzenia nabytych kompetencji przez uczestników w formie post-testu.
3/ Przygotowanie materiałów.
4/ Sprawowanie nadzoru nad frekwencją uczestników zajęć poprzez prowadzenie imiennej listy
obecności w formie tradycyjnej lub elektronicznej.
5/ Dyspozycyjność w godzinach prowadzenia zajęć.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 6872,23 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sebastian Dziedziewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 95122601859
7.3.3) Ulica: Teatralna 23/13
7.3.4) Miejscowość: Elbląg
7.3.5) Kod pocztowy: 82-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-01-24INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Nabycie subskrypcji na kompleksową usługę w celu utrzymania ciągłości pracy urządzeń zainstalowanych w serwerowni Centrum Usług Informatycznych Politechniki Gdańskiej
- DOSTAWA SAMOCHODU TYPU FURGON NIEOZNAKOWANY DO PRZEWOZU OSÓB W ILOŚCI 7-8 W ILOŚCI 1 SZT.
- Zaprojektowanie oraz wykonanie przebudowy i remontu hali 014A wraz z wymianą pokrycia dachowego w budynku nr 40 w celu stworzenia Laboratorium Systemów Konwersji Energii i Napędów, Wydział IMiO PG
- Budowa ekostrady rowerowej na trasie Śródmieście-Chełm
- Naprawa konstrukcji bramowych
- wynajem urządzeń nagłośnieniowych i konstrukcji scenicznych wraz z ich montażem, obsługą i demontażem na potrzeby wydarzenia w dniu 8.06.2025 9. Edycji Karnawału Latawców
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ORGANIZACJA I PROWADZENIE KURSÓW ZAWODOWYCH DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU "DOBRY ZAWÓD - LEPSZA PRZYSZŁOŚĆ 2"
- "Przeprowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i zajęć specjalistycznych w ramach programu kompleksowego wsparcia rodzin pn. Za życiem"
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń SEP
- Szkolenia dla nauczycieli w ramach projektu Młodzi Profesjonaliści
- Przygotowanie i przeprowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych dla uczniów z zakresu rozwoju kompetencji kluczowych
- Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i zajęć specjalistycznych dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.