eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krzeszowice""Zakup i dostawa sprzêtu i pomocy dydaktycznych w ramach programu Laboratoria Przysz³o¶ci dla Szko³y Podstawowej nr 2 im. Henryka Sienkiewicza w Krzeszowicach"



Og³oszenie z dnia 2022-05-31


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„"Zakup i dostawa sprzêtu i pomocy dydaktycznych
w ramach programu Laboratoria Przysz³o¶ci dla Szko³y Podstawowej nr 2
im. Henryka Sienkiewicza w Krzeszowicach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szko³a Podstawowa Nr 2 im. Henryka Sienkiewicza w Krzeszowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351257945

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 7

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Krzeszowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-065

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 12 282 00 61

1.5.8.) Numer faksu: 12 282 00 61

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp2.krzeszowice@interia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.sp2krzeszowice.eu

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„"Zakup i dostawa sprzêtu i pomocy dydaktycznych
w ramach programu Laboratoria Przysz³o¶ci dla Szko³y Podstawowej nr 2
im. Henryka Sienkiewicza w Krzeszowicach”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-85962f5f-e0b4-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00186118

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-05-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Informacje zawarte w SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Informacje zawarte w SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje zawarte w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SP2.-271-2/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Drukarki 3D.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-07-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona wyboru oferty najkorzystniejszej, na podstawie nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Informacje zawarte w SWZ.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Informacje zawarte w SWZ.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spó³ka cywilna) ich oferta musi spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania:
a) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wyznacz± spo¶ród siebie Wykonawcê kieruj±cego (lidera), upowa¿nionego do zaci±gania zobowi±zañ, otrzymywania poleceñ oraz instrukcji dla i w imieniu ka¿dego, jak te¿ dla wszystkich partnerów;
b) w formularzu oferty nale¿y wskazaæ firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
c) oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by wi±za³a prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Osoba podpisuj±ca ofertê musi posiadaæ umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikaæ z tre¶ci pe³nomocnictwa za³±czonego do oferty – tre¶æ pe³nomocnictwa powinna dok³adnie okre¶laæ zakres umocowania;
d) o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
e) Zamawiaj±cy nie okre¶li³ odmiennych wymagañ zwi±zanych z realizacj± zamówienia w odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. f)Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia bêd± ponosiæ odpowiedzialno¶æ solidarn± za wykonanie umowy.
g) Zamawiaj±cy informuje o tre¶ci przepisu art. 117 ust. 3 Ustawy, zgodnie z którym w odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± dostawy, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
h) W zwi±zku z powy¿szym Wykonawca jest zobowi±zany za³±czyæ do oferty podmiotowy ¶rodek dowodowy w postaci o¶wiadczenia, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy. Wzór stosownego o¶wiadczenia Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia stanowi za³±cznik nr 2b do SWZ i Zamawiaj±cy zaleca z³o¿yæ to o¶wiadczenie na tym formularzu.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wynagrodzenie wykonawcy okre¶lone w umowie mo¿e zostaæ zmienione w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego w czasie trwania umowy. W przypadku zmiany, o której mowa w zdaniu poprzedzaj±cym, wynagrodzenie wykonawcy ulega zmianie wy³±cznie w odniesieniu do czê¶ci przedmiotu umowy zrealizowanej po dniu wej¶cia w ¿ycie przepisów zmieniaj±cych stawkê podatku oraz wy³±cznie do czê¶ci przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku. Wynagrodzenie wykonawcy mo¿e ulec odpowiedniemu zwiêkszeniu b±d¼ zmniejszeniu, je¿eli w wyniku zastosowania zmienionych stawek podatków ulega zmianie kwota nale¿nego podatku.
2. Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ umowy w zakresie dotycz±cym zmiany podwykonawcy lub zmiany wskazanych lub wprowadzenia nowych czê¶ci przedmiotu umowy, które wykonawca bêdzie wykonywa³ za pomoc± podwykonawców, na zasadach okre¶lonych w niniejszej umowie.
3. Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ umowy w zakresie dotycz±cym terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku:
a) przyczyny bêd±ce nastêpstwem okoliczno¶ci, za które odpowiedzialno¶æ ponosi zamawiaj±cy,
b) wyst±pienia okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, obiektywnie niezale¿nych od wykonawcy, a maj±cych wp³yw na wyd³u¿enie okresu realizacji umowy, a w szczególno¶ci okoliczno¶ci si³y wy¿szej, np.: wyst±pienia zdarzenia losowego wywo³anego przez czynniki zewnêtrzne, którego nie mo¿na by³o przewidzieæ z pewno¶ci±, w szczególno¶ci zagra¿aj±cego bezpo¶rednio ¿yciu lub zdrowiu ludzi lub gro¿±cego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, dzia³ania osób trzecich uniemo¿liwiaj±ce wykonywanie dostawy, które to dzia³ania nie s± konsekwencj± winy którejkolwiek ze stron np. po¿ar, powód¼, inne klêski ¿ywio³owe, promieniowanie lub ska¿enie, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, dzia³ania wojenne, oraz sytuacji przed³u¿enia obowi±zywania lub konieczno¶ci wprowadzenia rozwi±zañ zwi±zanych z przeciwdzia³aniem i zwalczaniem COVID19, innych chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych, niezale¿nych od wykonawcy, a maj±cych istotny wp³yw na wyd³u¿enie okresu realizacji umowy, których wyst±pienie zosta³o zaakceptowane przez zamawiaj±cego - stwierdzenie wp³ywu w/w okoliczno¶ci na termin realizacji przedmiotu umowy nast±pi na podstawie dowodów przed³o¿onych przez wykonawcê, potwierdzaj±cych wp³yw w/w okoliczno¶ci na nale¿yte przedmiotu umowy, w tym termin jej realizacji. W przypadku zdarzeñ si³y wy¿szej zaistnia³ych w zwi±zku ze stanem epidemii lub zagro¿enia epidemicznego, dla ich potwierdzenia nie jest wymagana akceptacja zamawiaj±cego.
c) przed³u¿enie terminu wykonania umowy mo¿e nast±piæ o okres trwania tych okoliczno¶ci, a je¿eli okres ten wywo³a³ kolejne konsekwencje w zakresie terminu wykonania, tak¿e o okres niezbêdny do zakoñczenia wykonywania jej przedmiotu w sposób nale¿yty.
4. Zamawiaj±cy przewiduje wprowadzenie zmiany w umowie w przypadku wykrycia omy³ek, rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci w umowie, których nie mo¿na usun±æ w inny sposób, a zmiana bêdzie umo¿liwiaæ ich usuniêcie i doprecyzowanie umowy zgodnie z jej celem lub w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez wykonawcê i zamawiaj±cego.
5. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadkach okre¶lonych w art. 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
6. Warunkiem dokonania zmian w umowie jest z³o¿enie wniosku przez stronê inicjuj±c± zmianê.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-06-07 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia lub wycofania oferty dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Sposób z³o¿enia oferty opisany zosta³ w Instrukcji u¿ytkownika dostêpnej na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-07 09:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.