Ogłoszenie z dnia 2021-09-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00154877/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONTY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY WAŚNIÓW NA ROK 2021R – ETAP II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WAŚNIÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010837
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 24
1.5.2.) Miejscowość: Waśniów
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-425
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: techniczny@wasniow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wasniow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wasniow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
REMONTY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY WAŚNIÓW NA ROK 2021R – ETAP II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-729665a8-00f1-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00186152
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006651/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja polegająca na realizacji zadania pn: Remont drogi nr 393082T w msc. Sławęcice o długości 620mb w km od 0+000 do 0+620
1.1.2 Modernizacja obejmująca przebudowę drogi w msc. Piotrów – Nosów na działkach nr 35 i 577 na długości 207mb
1.1.3 Modernizacja obejmująca przebudowę drogi położonej na działce nr 62 w msc. Nowy Skoszyn o długości 580 mb w km od 0+000 do 0+580
1.1.4 Modernizacja obejmująca przebudowę drogi w msc. Wronów na działce nr 210 na długości 220m
1.1.5 Modernizacja polegająca na realizacji zadania pn: Remont drogi nr 393075T Kotarszyn V o długości 520 mb w km od 0+000 do 0+520 polegający na wymianie górnych warstw nawierzchni
1.1.6 Modernizacja obejmująca przebudowę drogi nr 393068T w msc. Grzegorzowice o długości 235 mb w km od 0+568 do 0+803
1.1.7 Zagospodarowanie terenu (utwardzenie kostką) dla działki nr 258 przy świetlicy wiejskiej w msc. Grzegorzowice
1.1.8 Remonty cząstkowe dróg gminnych na terenie Gminy Waśniów w 2021 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00154877/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: T.2710.14.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2026963,35 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1. Modernizacja obejmująca przebudowę drogi w msc. Piotrów - Nosów na działkach nr 35 i 577 na długości 207mb;Zadanie polega na modernizacji istniejącej drogi na długości 207mb. Należy wykonać: roboty ziemne, podbudowę, następnie ułożyć dwie warstwy nawierzchni bitumicznej, wykonać pobocza, oznakować odcinek zgodnie z Organizacją Ruchu;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 142809,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2. Modernizacja obejmująca przebudowę drogi położonej na działce nr 62 w msc. Nowy Skoszyn o długości 580 mb w km od 0+000 do 0+580;Zadanie polega na modernizacji istniejącej drogi na długości 580mb. Należy wykonać: roboty ziemne, podbudowę, odbudować przepust drogowy, następnie ułożyć dwie warstwy nawierzchni bitumicznej, wykonać pobocza, oznakować odcinek zgodnie z Organizacją Ruchu;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 402838,68 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3. Modernizacja obejmująca przebudowę drogi w msc. Wronów na działce nr 210 na długości 220mb;Zadanie polega na modernizacji istniejącej drogi na długości 220mb. Należy wykonać: roboty ziemne, podbudowę, oraz podbudowę drenującą, odbudować przepust drogowy, odmulić rów, następnie ułożyć dwie warstwy nawierzchni bitumicznej, ułożyć krawężniki, umocnić skarpę, wykonać pobocza, oznakować odcinek zgodnie z Organizacją Ruchu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 258945,95 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 4. Modernizacja polegająca na realizacji zadania pn: Remont drogi nr 393082T w msc. Sławęcice o długości 620mb w km od 0+000 do 0+620;Zadanie polega na modernizacji istniejącej drogi na długości 620mb. Na pierwszym odcinku drogi należy wykonać: roboty ziemne, wykonać korytowanie pod stabilizację, wykonać podbudowę, ułożyć krawężniki, następnie ułożyć dwie warstwy nawierzchni bitumicznej, wykonać pobocza. Na drugim odcinku należy wykonać roboty ziemne, wykonać korytowanie, wykonać nawierzchnię z kruszywa kamiennego. Na koniec całość należy oznakować zgodnie z Organizacją Ruchu;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 401618,34 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 5. Modernizacja polegająca na realizacji zadania pn: Remont drogi nr 393075T Kotarszyn V o długości 520 mb w km od 0+000 do 0+520 polegający na wymianie górnych warstw nawierzchni;Zadanie polega na modernizacji istniejącej drogi na długości 520mb. Należy wykonać: roboty ziemne, podbudowę, następnie ułożyć dwie warstwy nawierzchni bitumicznej, wykonać pobocza, oznakować odcinek zgodnie z Organizacją Ruchu;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 193649,40 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 6. Modernizacja obejmująca przebudowę drogi nr 393068T w msc. Grzegorzowice o długości 235mb w km od 0+568 do 0+803;Zadanie polega na modernizacji istniejącej drogi na długości 235mb. Należy wykonać: roboty ziemne, podbudowę, wykonać warstwę drenującą, następnie ułożyć dwie warstwy nawierzchni bitumicznej, wykonać pobocza, oznakować odcinek zgodnie z Organizacją Ruchu;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 169822,92 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 7. Zagospodarowanie terenu (utwardzenie kostką) dla działki nr 258 przy świetlicy wiejskiej w msc. Grzegorzowice;Zadanie polega na zagospodarowaniu terenu przy świetlicy wiejskiej w Grzegorzowicach poprzez utwardzenie kostką betonową po wcześniejszym zerwaniu warstw istniejących, wykonaniu stabilizacji i podbudowy. Na koniec w ramach zadania należy dostarczyć elementy małej architektury – dostarczenie 2 kompletów. Jeden komplet zawiera 1 stół i dwie ławki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 234791,09 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 8. Remonty cząstkowe dróg gminnych na terenie Gminy Waśniów w 2021 r.Zadanie polega na wykonaniu robót przy drogach gminnych w tym: remonty cząstkowe nawierzchni, utwardzenie kostką brukową zatoki, wykonanie rowu odwadniającego drogę wraz z przejazdami, mechaniczne ścinanie poboczy przy drogach, dostawę znaków dla dróg gminnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 222487,49 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88358,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 124772,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124772,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALBUD Sp. Z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9592037176
7.3.4) Miejscowość: Oblęgorek
7.3.5) Kod pocztowy: 26-067
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88358,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 271389,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 324738,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 324738,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALBUD Sp. Z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9592037176
7.3.4) Miejscowość: Oblęgorek
7.3.5) Kod pocztowy: 26-067
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 271389,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 187104,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 236316,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 236316,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. KOWEX Piotr Cieśla
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6641920111
7.3.4) Miejscowość: Łomno
7.3.5) Kod pocztowy: 27-225
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 187104,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 229936,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 286418,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 286418,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. KOWEX Piotr Cieśla
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6641920111
7.3.4) Miejscowość: Łomno
7.3.5) Kod pocztowy: 27-225
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 229936,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając zgodnie z art. 260 ust 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.) Zamawiający zawiadamia, iż unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy PZP.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający ogłaszając postępowanie omyłkowo umieścił wadliwe załączniki do SWZ wskazujące przedmiary
i projekt dla Zadania nr 5. Przedmiar nie zawierał wielu istotnych elementów wpływających na prawidłowe wykonanie zadania i realizację Umowy ( błędy w podbudowie, oraz nawierzchni drogi). Przedmiar ten był projektem przesłanym przez biuro projektowe i podlegał wielu korektom. Zawarcie Umowy na podstawie załączonego projektu i przedmiaru uniemożliwiało by prawidłowe zrealizowanie kontraktu w terenie.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - „ Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 6) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103806,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134291,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134291,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. KOWEX Piotr Cieśla
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6641920111
7.3.4) Miejscowość: Łomno
7.3.5) Kod pocztowy: 27-225
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103806,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135996,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 190332,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 190332,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. KOWEX Piotr Cieśla
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6641920111
7.3.4) Miejscowość: Łomno
7.3.5) Kod pocztowy: 27-225
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135996,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 158023,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 269849,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 269849,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALBUD Sp. Z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9592037176
7.3.4) Miejscowość: Oblęgorek
7.3.5) Kod pocztowy: 26-067
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 158023,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI WAŚNIÓW
- Modernizacja infrastruktury gospodarki odpadami na terenie gminy Waśniów
- Modernizacja infrastruktury sportowej przy Szkole Podstawowej w Waśniowie
więcej: przetargi WAŚNIÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury drogowej zlokalizowanej na terenie Gminy Kluczewsko - Etap IV z podziałem na części
- Modernizacja drogi powiatowej nr 1751N, odcinek Zalec - Użranki - etap I
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2430W relacji Wągrodno - Budy Siennickie - Studzianki
- "Przebudowa drogi leśnej L12/10/1B "Droga końska" na terenie Nadleśnictwa Choczewo"
- "Infrastruktura drogowa przy S61 na terenie Gminy Stawiski - etap I"
- Zagospodarowanie terenu przy Szkole Podstawowej im. B. Prusa w Płouszowicach wraz z budową miejsc postojowych w ramach poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.