eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Waśniów › REMONTY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY WAŚNIÓW NA ROK 2021R - ETAP II



Ogłoszenie z dnia 2021-09-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONTY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY WAŚNIÓW NA ROK 2021R – ETAP II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WAŚNIÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010837

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 24

1.5.2.) Miejscowość: Waśniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-425

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: techniczny@wasniow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wasniow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wasniow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REMONTY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY WAŚNIÓW NA ROK 2021R – ETAP II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-729665a8-00f1-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00186152

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006651/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja polegająca na realizacji zadania pn: Remont drogi nr 393082T w msc. Sławęcice o długości 620mb w km od 0+000 do 0+620

1.1.2 Modernizacja obejmująca przebudowę drogi w msc. Piotrów – Nosów na działkach nr 35 i 577 na długości 207mb

1.1.3 Modernizacja obejmująca przebudowę drogi położonej na działce nr 62 w msc. Nowy Skoszyn o długości 580 mb w km od 0+000 do 0+580

1.1.4 Modernizacja obejmująca przebudowę drogi w msc. Wronów na działce nr 210 na długości 220m

1.1.5 Modernizacja polegająca na realizacji zadania pn: Remont drogi nr 393075T Kotarszyn V o długości 520 mb w km od 0+000 do 0+520 polegający na wymianie górnych warstw nawierzchni

1.1.6 Modernizacja obejmująca przebudowę drogi nr 393068T w msc. Grzegorzowice o długości 235 mb w km od 0+568 do 0+803

1.1.7 Zagospodarowanie terenu (utwardzenie kostką) dla działki nr 258 przy świetlicy wiejskiej w msc. Grzegorzowice

1.1.8 Remonty cząstkowe dróg gminnych na terenie Gminy Waśniów w 2021 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00154877/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: T.2710.14.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2026963,35 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1. Modernizacja obejmująca przebudowę drogi w msc. Piotrów - Nosów na działkach nr 35 i 577 na długości 207mb;
Zadanie polega na modernizacji istniejącej drogi na długości 207mb. Należy wykonać: roboty ziemne, podbudowę, następnie ułożyć dwie warstwy nawierzchni bitumicznej, wykonać pobocza, oznakować odcinek zgodnie z Organizacją Ruchu;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 142809,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2. Modernizacja obejmująca przebudowę drogi położonej na działce nr 62 w msc. Nowy Skoszyn o długości 580 mb w km od 0+000 do 0+580;
Zadanie polega na modernizacji istniejącej drogi na długości 580mb. Należy wykonać: roboty ziemne, podbudowę, odbudować przepust drogowy, następnie ułożyć dwie warstwy nawierzchni bitumicznej, wykonać pobocza, oznakować odcinek zgodnie z Organizacją Ruchu;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 402838,68 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3. Modernizacja obejmująca przebudowę drogi w msc. Wronów na działce nr 210 na długości 220mb;
Zadanie polega na modernizacji istniejącej drogi na długości 220mb. Należy wykonać: roboty ziemne, podbudowę, oraz podbudowę drenującą, odbudować przepust drogowy, odmulić rów, następnie ułożyć dwie warstwy nawierzchni bitumicznej, ułożyć krawężniki, umocnić skarpę, wykonać pobocza, oznakować odcinek zgodnie z Organizacją Ruchu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 258945,95 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 4. Modernizacja polegająca na realizacji zadania pn: Remont drogi nr 393082T w msc. Sławęcice o długości 620mb w km od 0+000 do 0+620;
Zadanie polega na modernizacji istniejącej drogi na długości 620mb. Na pierwszym odcinku drogi należy wykonać: roboty ziemne, wykonać korytowanie pod stabilizację, wykonać podbudowę, ułożyć krawężniki, następnie ułożyć dwie warstwy nawierzchni bitumicznej, wykonać pobocza. Na drugim odcinku należy wykonać roboty ziemne, wykonać korytowanie, wykonać nawierzchnię z kruszywa kamiennego. Na koniec całość należy oznakować zgodnie z Organizacją Ruchu;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 401618,34 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 5. Modernizacja polegająca na realizacji zadania pn: Remont drogi nr 393075T Kotarszyn V o długości 520 mb w km od 0+000 do 0+520 polegający na wymianie górnych warstw nawierzchni;
Zadanie polega na modernizacji istniejącej drogi na długości 520mb. Należy wykonać: roboty ziemne, podbudowę, następnie ułożyć dwie warstwy nawierzchni bitumicznej, wykonać pobocza, oznakować odcinek zgodnie z Organizacją Ruchu;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 193649,40 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 6. Modernizacja obejmująca przebudowę drogi nr 393068T w msc. Grzegorzowice o długości 235mb w km od 0+568 do 0+803;
Zadanie polega na modernizacji istniejącej drogi na długości 235mb. Należy wykonać: roboty ziemne, podbudowę, wykonać warstwę drenującą, następnie ułożyć dwie warstwy nawierzchni bitumicznej, wykonać pobocza, oznakować odcinek zgodnie z Organizacją Ruchu;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 169822,92 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 7. Zagospodarowanie terenu (utwardzenie kostką) dla działki nr 258 przy świetlicy wiejskiej w msc. Grzegorzowice;
Zadanie polega na zagospodarowaniu terenu przy świetlicy wiejskiej w Grzegorzowicach poprzez utwardzenie kostką betonową po wcześniejszym zerwaniu warstw istniejących, wykonaniu stabilizacji i podbudowy. Na koniec w ramach zadania należy dostarczyć elementy małej architektury – dostarczenie 2 kompletów. Jeden komplet zawiera 1 stół i dwie ławki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 234791,09 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 8. Remonty cząstkowe dróg gminnych na terenie Gminy Waśniów w 2021 r.
Zadanie polega na wykonaniu robót przy drogach gminnych w tym: remonty cząstkowe nawierzchni, utwardzenie kostką brukową zatoki, wykonanie rowu odwadniającego drogę wraz z przejazdami, mechaniczne ścinanie poboczy przy drogach, dostawę znaków dla dróg gminnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 222487,49 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88358,71 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 124772,74 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124772,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALBUD Sp. Z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9592037176

7.3.4) Miejscowość: Oblęgorek

7.3.5) Kod pocztowy: 26-067

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88358,71 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 271389,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 324738,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 324738,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALBUD Sp. Z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9592037176

7.3.4) Miejscowość: Oblęgorek

7.3.5) Kod pocztowy: 26-067

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 271389,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 187104,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 236316,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 236316,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. KOWEX Piotr Cieśla

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6641920111

7.3.4) Miejscowość: Łomno

7.3.5) Kod pocztowy: 27-225

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 187104,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 229936,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 286418,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 286418,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. KOWEX Piotr Cieśla

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6641920111

7.3.4) Miejscowość: Łomno

7.3.5) Kod pocztowy: 27-225

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 229936,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając zgodnie z art. 260 ust 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.) Zamawiający zawiadamia, iż unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy PZP.

Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający ogłaszając postępowanie omyłkowo umieścił wadliwe załączniki do SWZ wskazujące przedmiary
i projekt dla Zadania nr 5. Przedmiar nie zawierał wielu istotnych elementów wpływających na prawidłowe wykonanie zadania i realizację Umowy ( błędy w podbudowie, oraz nawierzchni drogi). Przedmiar ten był projektem przesłanym przez biuro projektowe i podlegał wielu korektom. Zawarcie Umowy na podstawie załączonego projektu i przedmiaru uniemożliwiało by prawidłowe zrealizowanie kontraktu w terenie.

Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - „ Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 6) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103806,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134291,71 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134291,71 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. KOWEX Piotr Cieśla

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6641920111

7.3.4) Miejscowość: Łomno

7.3.5) Kod pocztowy: 27-225

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103806,03 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135996,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 190332,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 190332,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. KOWEX Piotr Cieśla

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6641920111

7.3.4) Miejscowość: Łomno

7.3.5) Kod pocztowy: 27-225

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135996,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 158023,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 269849,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 269849,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALBUD Sp. Z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9592037176

7.3.4) Miejscowość: Oblęgorek

7.3.5) Kod pocztowy: 26-067

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 158023,51 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.