Ogłoszenie z dnia 2021-09-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00128618/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Przygotowanie i dostawa posiłków do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Fastach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Fastach
1.3.) Oddział zamawiającego: ZSP Fasty
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200379424
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Białostocka 5
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-694
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 85 653 2631
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola.fasty@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zspfasty.edupage.org
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zspfasty.edupage.org1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie i dostawa posiłków do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Fastach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc2a534b-eeaf-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00186217
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00128618/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSP/3020/27/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 449000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przygotowaniu i dostawie posiłków: śniadań, obiadów i podwieczorków do stołówki w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Fastach dla uczniów szkoły podstawowej i wychowanków przedszkola.
1. Posiłki mają być przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia dzieci i młodzieży.
2.Posiłki maja składać się ze śniadania, obiadu i podwieczorku
3. Posiłki będą wydawane od 01.09.2021 r. do 31 08.2021 r. Zamawiający planuje, że należy dostarczać dziennie około 95 śniadań, około 195 obiadów i około 95 podwieczorków. Razem należy dostarczyć do przedszkola około 22040 śniadań tj. 95 x 232 dni żywieniowe; około 22040 podwieczorków tj. 95x 232 dni żywieniowe; do przedszkola i szkoły podstawowej około 52.500 obiadów tj. (95x232 dni żywieniowe - przedszkole)+ (100 x 177dni żywieniowe –szkoła podstawowa).
4. Wykonawca będzie przygotowywał i dostarczał posiłki zachowując wymogi sanitarno – epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz bierze odpowiedzialność za ich przestrzeganie
5. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie , na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwem zgodnie z normami HACCP
6. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia ilości dostarczanych posiłków w zależności od frekwencji dzieci w danym dniu – nie stanowi to zmiany umowy i nie wymaga aneksu.
7. Dostawa posiłków będzie odbywać zgodnie z umową, w każdym tygodniu, od poniedziałku do piątku z wyłączeniem okresu przerw świątecznych, wakacji, oraz dni ustawowo wolnych od pracy (dotyczy również okresów ewentualnych obostrzeń wynikających z sytuacji epidemicznej) – o czym wykonawcy zostaną poinformowani. Zamawiający określa przewidywaną ilość zamawianych posiłków najpóźniej do godziny 14.00 w dniu poprzedzającym dzień dostawy.
8. Posiłki będą dostarczane do stołówki szkolnej Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Fastach najpóźniej do godz. 7.15 śniadania, 10.00 obiady, 12.30 podwieczorki.
9. W wyjątkowej sytuacji związanej ze zmianą organizacji pracy szkoły, dostawa posiłków może odbyć się o innej godzinie niż ustalona powyżej- po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą.
10. Zamawiający przyjmuje na siebie wszelkie sprawy organizacyjne związane z bezpośrednim wydawaniem posiłków dzieciom w placówce .
11. Przewóz posiłków musi odbywać się środkami transportu przystosowanymi do przewozu żywności w termosach zapewniających właściwą ochronę i temperaturę.
12. Wykonawca jest zobowiązany dostarczać pojemniki na odpady pokonsumpcyjne i ich odbiór oraz utylizację odpadów własny koszt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 442441 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 502761,6 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 442441 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2) Rewolucja – Usługi Cateringowe Elżbieta Walicka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5461382850
7.3.3) Ulica: Piaskowa 4
7.3.4) Miejscowość: Łapy
7.3.5) Kod pocztowy: 18-100
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 442441 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-31INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę ulicy Kowalskiej w Białymstoku wraz z infrastrukturą techniczną oraz pełnieniem nadzoru autorskiego
- Dostawa obiadów do stołówki szkolnej w roku szkolnym 2025 - 2026
- Odnowienie wsparcia technicznego systemów Fortinet
- Modernizacja szatni w Szkole Podstawowej Nr 26 w Białymstoku, ul. Radzymińska 11
- Dostawa kontenerów sanitarnych.
- Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby Muzeum Pamięci Sybiru
więcej: przetargi w Białymstoku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.