Ogłoszenie z dnia 2022-05-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00119655/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja wodociągu w Dankowicach Drugich
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD DZIAŁALNOŚCI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W KRZEPICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150032736
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Targowa 19
1.5.2.) Miejscowość: Krzepice
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-160
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 34 317 51 02
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zdkimkrzepice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdkimkrzepice.pl/bip
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.zdkimkrzepice.pl/bip1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja wodociągu w Dankowicach Drugich2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5b3b923-ba57-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00186227
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00042026/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja wodociągu w Dankowicach Drugich
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00119655/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDK.271.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 250000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja odcinka wodociągu w Dankowicach Drugich.
Przedmiotowy odcinek wodociągu położony jest na działkach:
nr ew. 976 stanowiącej własność Gminy Krzepice,
nr ew. 485/2 stanowiącej własność prywatną ( jest zgoda właściciela) oraz
nr ew. 743 stanowiącej własność Powiatowego Zarządu Dróg w Kłobucku w ciągu drogi powiatowej nr S2033 na odcinku o długości ok. 790 mb.
Ze względu na zły stan techniczny istniejącego wodociągu konieczna jest wymiana skorodowanej stalowej rury na rurę o tej samej średnicy wewnętrznej wykonaną z PE 225mm SDR 17 RC
Rury PE należy połączyć ze sobą za pomocą zgrzewów i umieścić w gruncie metodą bezwykopową (przewiert sterowany) na głębokości 1,7 m ppt. licząc od osi rur. Zmodernizowany odcinek wodociągu należy połączyć jednym końcem z istniejącym wodociągiem za pomocą połączeń kołnierzowych z wykorzystaniem kształtek żeliwnych.
Na zmodernizowanym odcinku wodociągu należy zabudować nowe hydranty p.poż. 4 szt (nowe hydranty należy umiejscowić w miejscu obecnie istniejących).
Po zakończeniu modernizacji wodociąg należy poddać próbie szczelności poprzez napełnienie przewodu wodą i dokładne jego odpowietrzenie. Próbę należy przeprowadzić przy temperaturze zewnętrznej nie niższej niż 10C i przy minimalnym ciśnieniu 1,0 MPa.
Badany odcinek uznany zostanie za szczelny, jeżeli przy zamknięciu dopływu wody pod ciśnieniem próbnym w czasie 30 min nie będzie spadku ciśnienia. Po uzyskaniu pozytywnych wyników szczelności rurociąg należy wypłukać a następnie zdezynfekować roztworem podchlorynu sodu. Czas dezynfekcji to minimum 24 godz. Po usunięciu wody zawierającej związki chloru koniecznym jest przeprowadzenie ponownego płukania rurociągu. Po ponownym napełnieniu rurociągu wodą oraz uzyskaniu pozytywnych wyników badań bakteriologicznych wody pobranej ze zmodernizowanego rurociągu, należy przyłączyć istniejące przyłącza wodociągowe (w ilości 14 szt.).
Po zakończeniu prac związanych z przepięciem przyłączy domowych rurociąg należy wpiąć na drugim końcu do istniejącego wodociągu.
Teren budowy na całym odcinku należy uporządkować i przywrócić do stanu pierwotnego.
Na wykonanie modernizacji zakład dostarczy niezbędne materiały tj.: rury PE, trójniki, zasuwy, nawiertki, hydranty, śruby.
Zakład dostarczy również projekt organizacji ruchu na czas robót.
Prace do wykonania:
- zgrzewanie rur PE 225 (ok. 800 mb),
- wykonanie przewiertu sterowanego,
- montaż armatury i węzłów hydrantowych (4 szt.),
- połączenie nowo wybudowanego wodociągu do istniejącej sieci wodociągowej (2 węzły),
- wykonanie 14 sztuk przepięć przyłączy domowych,
- wykonanie prób szczelności i dezynfekcji wodociągu,
- odtworzenie nawierzchni uszkodzonej w czasie prac budowlanych.
UWAGA:
Prace muszą być wykonane w taki sposób, aby zapewnić ciągłość dostaw wody do odbiorców (dopuszczalne są krótkie przerwy w dostawie wody w trakcie przełączeń przyłączy i włączeniu węzłów).
Zamawiający informuje, że Wykonawca ponosi opłaty za zajęcia pasa drogowego drogi powiatowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 246000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 324097 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 246000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GF-PRZEWIERTY sp. z o.o. Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 368327902
7.3.4) Miejscowość: Albertów
7.3.5) Kod pocztowy: 42-165
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GF-PRZEWIERTY SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
GF-PRZEWIERTY SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 246000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie Centrum opiekuńczo-mieszkalnego w Tyszowcach
- "Budowa budynku kancelarii leśnictwa Wanda" - przetarg drugi
- PRZEBUDOWA I REMONT POMIESZCZENIA WARSZTATOWEGO NA SALĘ DYDAKTYCZNĄ NA POTRZEBY SYMULATORA SIŁOWNI OKRĘTOWEJ W BUDYNKU "G" ZACHODNIOPOMORSKIEGO CENTRUM EDUKACJI MORSKIEJ I POLITECHNICZNEJ
- Prace budowlane i remontowe budynku świetlicy oraz budowa budynku remizy OSP w Iwicznie wraz z zagospodarowaniem terenu-zad.realizowane w ramach Rząd.Progr.PŁ: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH
- Modernizacja pomieszczeń Dyrektora Artystycznego w gmachu Filharmonii Narodowej w Warszawie
- " ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA BUDYNKU "WILLA BAGATELA" NA POTRZEBY ZAKŁADU AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ WRAZ Z PLANOWANĄ ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA DLA INWESTYCJI NA OBIEKT SANATORYJNY"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.