eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź,,Usługa cateringowa podczas pikniku dla pracowników Politechniki Łódzkiej."



Ogłoszenie z dnia 2025-04-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
,,Usługa cateringowa podczas pikniku dla pracowników Politechniki Łódzkiej.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Łódzka

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7270021895

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żeromskiego 116

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-924

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: + 48 42/631 28 78

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rap@adm.p.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.p.lodz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://plodz.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,,Usługa cateringowa podczas pikniku dla pracowników Politechniki Łódzkiej.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bfd93cc8-36a2-4ced-96bc-d88ecd3773d5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00186232

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00049409/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.12 Usługa cateringowa podczas pikniku dla pracowników Politechniki Łódzkiej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00182176

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RAP.262.7.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia podstawowego jest świadczenie usługi cateringowej, tj. usługę obejmującą przygotowywanie (w tym grillowanie na miejscu wydarzenia), dostarczanie i podawanie posiłków wraz z zapewnieniem niezbędnego do realizacji zamówienia sprzętu i obsługi kelnerskiej i kucharskiej, naczyń, opakowań, sztućców.
2) Miejscem realizacji zamówienia będzie teren Politechniki Łódzkiej, Kampus B znajdujące się przy al. Politechniki 10 w Łodzi.
3) Możliwość skorzystania z cateringu przez uczestników pikniku będzie po okazaniu biletu na dania i napoje z oferty cateringowej.
4) Usługa będzie świadczona dla 1500 osób. Podanie ostatecznej liczby porcji nastąpi najpóźniej na 7 dni kalendarzowych przed terminem organizacji wydarzenia drogą elektroniczną (e – mailem) przez osobę upoważnioną do reprezentacji Zamawiającego.
5) Zamawiający zastrzega, że liczba uczestników może ulec zmianie – zależnie od zgłoszeń pracowników Politechniki Łódzkiej deklarujących uczestnictwo w pikniku, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia (z zastrzeżeniem minimalnej wartości świadczenia określonej w umowie oraz uprawnieninia Zamawiającego do skorzystania z prawa opcji określonej w § 3 umowy).
6) Przedmiot zamówienia realizowany będzie przez Wykonawcę posiadającego:
a) aktualne uprawnienia tj. zezwolenie/decyzję właściwego terenowo organu Inspekcji Sanitarnej na prowadzenie działalności cateringowej w rozumieniu i na zasadach wskazanych w ustawie z 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia, która odbywa się poza budynkiem, w plenerze lub pod namiotami ogrodowymi.
3) Przedmiot zamówienia obejmuje realizację przedmiotu zamówienia podstawowego
oraz może obejmować realizację przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji.
Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący Załącznik nr 10 do SWZ (dalej jako „OPZ”) oraz projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 11 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

55320000-9 - Usługi podawania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne

W dniu 08.04.2025 r. Zamawiający opublikował w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenie o zamówieniu o nr 2025/BZP 00182176/01 z dnia 2025-04-08. Zamawiający w treści ogłoszenia zawarł informacje, że postępowanie prowadzone jest na strony internetowej https://plodz.ezamawiajacy.pl/.
Zgodnie z treścią przepisu:
- art. 276 ust. 1 Ustawy: ,,Zamawiający wszczyna postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie podstawowym przez zamieszczenie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.”
- art. 280 ust. Ustawy Pzp: ,,Od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych zamawiający zapewnia, na stronie internetowej prowadzonego postępowania, bezpłatny, pełny, bezpośredni i nieograniczony dostęp do:
1) SWZ - w przypadkach, o których mowa w art. 275 pkt 1 i 2,
2) opisu potrzeb i wymagań - w przypadku, o którym mowa w art. 275 pkt 3- nie krócej niż do dnia udzielenia zamówienia.”
W prowadzonym postępowaniu wadą jest sytuacja, że od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych nie został zapewniony, na stronie internetowej prowadzonego postępowania, bezpłatny, pełny, bezpośredni i nieograniczony dostęp do specyfikacji warunków zamówienia (dalej SWZ).
Na stronie prowadzonego postępowania do upływu 08.04.2025 r. nie została zamieszczona SWZ, mimo zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.. Czynność ta ma nastąpić w tym samym dniu co zamieszczenie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Nie zamieszczenie dokumentów zamówienia na stronie prowadzonego postępowania stanowi błąd.

Uzasadnienie prawne

Przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia na usługi społeczne i inne prowadzone jest na podstawie art. 359 pkt 2 ustawy Pzp oraz aktów wykonawczych do Ustawy Pzp, prowadzone jest w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji, na podstawie art. 275 pkt 1 Ustawy Pzp, w którym w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu oferty mogą składać wszyscy zainteresowani Wykonawcy, a następnie Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę bez przeprowadzenia negocjacji.
Zamawiający ma wiec obowiązek opublikować dokumentację postępowania od dnia zamieszczenia ogłoszenia w BZP i to w sposób bezpośredni i nieograniczony. Ustawodawca nałożył więc na zamawiającego obowiązek o charakterze bezwzględnym
Krajowa Izba Odwoławcza w uchwale z 21.02.2012 r. (sygn. akt KIO/KU 20/12), wskazała, że:
"specyfikacja istotnych warunków zamówienia od momentu jej udostępnienia jest wiążąca dla zamawiającego - jest on obowiązany do przestrzegania warunków w niej umieszczonych. Jak wskazuje art. 701 § 3 ustawy z 23.04.1964 r. -Kodeks cywilny (Dz. U. z 2020 r. poz. 1740) - dalej k.c., jest to zobowiązanie zgodnie, z którym organizator od chwili udostępnienia warunków, a oferent od chwili złożenia oferty zgodnie z ogłoszeniem aukcji albo przetargu są obowiązani postępować zgodnie z postanowieniami ogłoszenia, a także warunków aukcji albo przetargu. Z uwagi na to, że obok ogłoszenia zamawiający konkretyzuje w specyfikacji warunki przetargu zarówno odnośnie do zamówienia (umowy), jak i prowadzenia postępowania (np. co do kwalifikacji podmiotowej wykonawców), to SIWZ należy uznać za warunki przetargu w rozumieniu k.c. Udostępnienie SIWZ jest zatem czynnością prawną powodującą powstanie zobowiązania po stronie zamawiającego, który jest związany swoim oświadczeniem woli co do warunków prowadzenia postępowania i kształtu zobowiązania wykonawcy wymienionych w SIWZ."
Opublikowanie w terminie przewidzianym ustawą dokumentacji postępowania stanowi także realizację zasady wyrażonej w art. 16 pkt 1 Ustawy Pzp , czyli obowiązku prowadzenia postępowania w sposób zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji oraz równe traktowanie wykonawców.
Do postępowań o wartości poniżej progów unijnych ma mają także zastosowanie przesłanki unieważnienia postępowania, o który stanowi art. 255 Ustawy Pzp. (...)

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.