eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › SUKCESYWNE DOSTAWY OZNAKOWANIA PIONOWEGO ORAZ DOSTAWA I MONTAŻ ELEMENTÓW BEZPIECZEŃSTWA RUCHU NA DROGI POWIATU BYDGOSKIEGO



Ogłoszenie z dnia 2022-05-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
SUKCESYWNE DOSTAWY OZNAKOWANIA PIONOWEGO ORAZ DOSTAWA I MONTAŻ ELEMENTÓW BEZPIECZEŃSTWA RUCHU NA DROGI POWIATU BYDGOSKIEGO

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT BYDGOSKI

1.3.) Oddział zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387399775

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: KONARSKIEGO 1-3

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-066

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@powiat.bydgoski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.bydgoski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pow_bydgoszcz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

SUKCESYWNE DOSTAWY OZNAKOWANIA PIONOWEGO ORAZ DOSTAWA I MONTAŻ ELEMENTÓW BEZPIECZEŃSTWA RUCHU NA DROGI POWIATU BYDGOSKIEGO

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c976b58a-b658-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00186284

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00009571/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Sukcesywne dostawy oznakowania pionowego oraz dostawa i montaż elementów bezpieczeństwa ruchu na drogi powiatu bydgoskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00114361/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: JO-III.271.1.10.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
Zakres I – dostawę znaków i innych elementów oznakowania,
Zakres II – dostawę wraz z montażem i ewentualnym demontażem, załadowaniem oraz wywiezieniem elementów bezpieczeństwa ruchu takich jak bariery energochłonne, znaków aktywnych 60x60 cm (zasilanych solarnie), naprawę uszkodzonych elementów bezpieczeństwa ruchu (barier energochłonnych),
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego:
a) Dostawy mają być wykonane zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami (w szczególności: Rozporządzenie Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz. U.2019.2310 z późn. zm.) i Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drodze (Dz.U.2019.2311 z późn. zm.) łącznie z załącznikami nr 1, 2, 3 i 4) oraz normami (normy: znaki PN-EN 12899, bariery PN-EN 1317, znaki aktywne PN-EN 12352)
b) Wyszczególnienie dostaw dla Zakresu I i II wraz z ilością i rodzajem znaków zostało ujęte w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ. Zamawiający zastrzega, że wskazany w tabelach zakres zamówienia nie jest ostateczny i może ulec zmianie w miarę bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego, zarówno pod względem ilości jak również asortymentu. Zamawiający zaznacza, że ilości wskazane w wykazie mają charakter wyłącznie szacunkowy.

6) Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia:
a) dostarczy na własny koszt znaki drogowe (Zakres I) do bazy brygady drogowej w miejscowości Karolewo w gminie Dobrcz
b) dostarczy na własny koszt w wyznaczone miejsce elementy bezpieczeństwa ruchu oraz dokona ich montażu wraz z ewentualnym demontażem już istniejących, (w przypadku demontażu Wykonawca również załaduje, wywiezie i zutylizuje zdjęte elementy) (Zakres II)
c) dostarczy na własny koszt w wyznaczone miejsce znaki aktywne (solarne) oraz dokonania ich montażu (Zakres II)
d) dokona naprawy istniejących elementów bezpieczeństwa ruchu (Zakres II).
7) Wykonawca realizując przedmiot zamówienia w części dotyczącej Zakresu II, jest obowiązany do zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w zakresie wykonywania niniejszej Umowy ze szczególnym uwzględnieniem wymogów określonych na podstawie art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062 z późn. zm.). tj. każdorazowo oznaczyć teren prowadzenia prac w sposób widoczny i nie budzący wątpliwości co do ich charakteru, zapewnić niezbędną pomoc osobom jej wymagającym (np. niepełnosprawnym). Zamawiający wskazuje, że spełnienie standardów dostępności może być przedmiotem weryfikacji na każdym etapie realizacji zamówienia.
8) Szczegółowy zakres realizacji przedmiotu Zamawiający określi w zleceniach wystawianych sukcesywnie wg potrzeb.
9) Zakres określony w zleceniu musi zostać zrealizowany:
 w przypadku dostaw ujętych w Zakresie I w terminie nie dłuższym niż 10 dni roboczych od dnia przekazania zlecenia;
 w przypadku montażu elementów bezpieczeństwa ruchu lub znaków aktywnych oraz naprawy uszkodzonych (Zakres II) w terminie określonym przez Wykonawcę w ofercie, nie dłużej jednak niż 21 dni roboczych liczonych od dnia otrzymania zgłoszenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34992200-9 - Znaki drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34928110-2 - Bariery drogowe

34928420-8 - Drogowe lampy ostrzegawcze

34928460-0 - Słupki drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 15 kwietnia 2022 r. Zamawiający dokonał otwarcia ofert, na którego realizację przeznaczył 130.000,00 zł za zakres podstawowy. W przedmiotowym postępowaniu złożone zostały 2 oferty (odpowiednio za zakres podstawowy: Oferta nr 1 – 268.148,98 zł, nr 2 – 223.342,17 zł). Wszystkie ceny złożonych ofert przewyższają kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W chwili obecnej Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty.
Zamawiający zgodnie z zapisem art. 255 ust. 3) ustawy Pzp unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, z uwagi na fakt, iż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 334710,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 401785,4 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.