eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StegnaZAKUP Z SUKCESYWNYMI DOSTAWAMI GRANULATU DRZEWNEGO (TYPU PELLET PELET, PELLETS) DO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ MORS W STEGNIE



Ogłoszenie z dnia 2023-04-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP Z SUKCESYWNYMI DOSTAWAMI GRANULATU DRZEWNEGO
(TYPU PELLET PELET, PELLETS) DO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ MORS W STEGNIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej "MORS"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170063030

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Morska 11

1.5.2.) Miejscowość: Stegna

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-103

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: 55 247 83 84

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dpsmors@dpsmors-stegna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.dpsmors-stegna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d2b85ea4-c24a-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


jednostka sektora finansów publicznych nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAKUP Z SUKCESYWNYMI DOSTAWAMI GRANULATU DRZEWNEGO
(TYPU PELLET PELET, PELLETS) DO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ MORS W STEGNIE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2b85ea4-c24a-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00186338

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025207/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup z sukcesywnymi dostawami granulatu drzewnego (typu pellet, pelet,pellets) do Domu Pomocy Społecznej "MORS" w Stegnie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00134780

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DGO 2-230/11/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup z sukcesywnymi dostawami granulatu drzewnego (typu pellet, pelet, pellets) do Domu Pomocy Społecznej MORS w Stegnie.
Przewidywane terminy i ilości paliwa:
1) kwiecień 2023 r. 16 ton
2) czerwiec 2023 r. 14 ton
3) wrzesień 2023 r. 20 ton
4) październik 2023 r. 24 tony
5) listopad 2023 r. 24 tony
6) grudzień 2023 r. 24 tony
7) styczeń 2024 r. 24 tony
8) luty 2024 r. 24 tony
9) marzec 2024 r. 24 tony
10) kwiecień 2024 r. 24 tony
Wymogi jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia:
1) parametry zgodne z normą PN-EN ISO 17225-2:2021-10 (Część 2: Klasy peletów drzewnych), klasa A1 i programem certyfikującym DIN plus lub EN plus,
2) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne,
3) za rozwiązania równoważne zamawiający uzna, jeśli pellet będzie posiadał wskazane niżej parametry:
a) średnica od 6 ± 1 do 8 ± 1 mm,
b) długość od 3,15 do 40 mm,
c) wilgotność całkowita ≤ 10 %,
d) zawartość popiołu ≤ 0,7 w-%d,
e) wytrzymałość mechaniczna ≥ 97,5 w-%ar,
f) wartość opałowa ≥ 16,5 MJ/kgar
g) gęstość nasypowa ≥ 600 kg/m3ar.
Wykonawca zobowiązuje się do przyjęcia zwrotu i wymiany części lub całości dostawy i wymiany na własny koszt, która nie odpowiada parametrom określonym w SWZ oraz w umowie oraz zawiera zanieczyszczenia powodujące powstawanie szlaki,
Wykonawca dostarczając towar równoważny winien wykazać, że skład danego produktu odpowiada produktowi równoważnemu zgodnie z wymaganiami wskazanymi w pkt. 3,
w przypadku zastrzeżeń w zakresie wymaganych parametrów wyszczególnionych
w normie jakościowej DIN plus lub EN plus, Zamawiający zleci wykonanie badań dostarczonego pelletu dotyczących spełniania wymaganych norm jakościowych. Jeżeli badania wykażą niespełnienie ww. norm jakościowych, kosztami przeprowadzonych badań Zamawiający obciąży Wykonawcę. Ponadto Wykonawca opróżni na własny koszt magazyn (silosy) z dostarczonego nieodpowiadającego wymaganiom pelletu
i dostarczy nowy pellet posiadający normę jakościową DIN plus lub EN plus.
Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia:
1) ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy,
2) terminy i wielkości dostaw dostosowane będą do możliwości magazynowych Zamawiającego, zależnych od ilości spalanego paliwa (czynników atmosferycznych), jednakże zamówienie powinno być złożone nie później niż na 3 dni kalendarzowe przed jego planowanym terminem,
3) szczegółowe wielkości i terminy dostaw będą uzgadniane każdorazowo telefonicznie lub elektronicznie drogą e-mailową,
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wielkości danej dostawy, ilości i terminów dostaw,
5) z uwagi na pojemności magazynowe Zamawiającego jednorazowa dostawa nie może być większa niż 24 tony paliwa,
6) ze względu na usytuowanie pomieszczeń magazynowych w przypadku dostaw samochodem-autocysterną, winien on dysponować przewodami ciśnieniowymi nie krótszymi niż 12 m.b.,
7) dostawa pelletu na podstawie zamówienia będzie realizowana przez Wykonawcę jedynie w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 – 15.00,
8) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia,
9) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia,
10) dowodem przyjęcia dostawy pelletu będzie:
a) prawidłowo wystawiona i dostarczona do odbiorcy faktura VAT,
b) dokument WZ z wydrukiem ilości dostarczonego pelletu i podpisem przedstawiciela Zamawiającego,
c) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające parametry jakościowe dostarczonej partii pelletu (wg wzoru – Załącznik nr 3 do umowy).
Warunki dotyczące sposobu wykonania przedmiotu zamówienia:
1) Wykonawca zobowiązuje się do przyjęcia zwrotu i wymiany części lub całości dostawy i wymiany na własny koszt, która nie odpowiada parametrom określonym w umowie oraz zawiera inne zanieczyszczenia powodujące powstawanie szlaki,
2) Wykonawca dostarczając towar równoważny w stosunku do wymaganego przez Zamawiającego (bądź lepszy) winien wykazać, że skład danego produktu odpowiada produktowi równoważnemu zgodnie z wymaganiami wskazanymi w pkt. 4,
3) pellet dostarczany cyklicznie transportem przy użyciu samochodu z naczepą przystosowaną do transportu pelletu luzem z pneumatycznym rozładunkiem pelletu do zbiornika magazynowego, lub opakowań typu big bag wraz z rozładunkiem do magazynu (silosów).
4) Wykonawca zobowiązany będzie po zawarciu umowy, ale przed realizacją pierwszej dostawy do przedłożenia Zamawiającemu kopii niżej wymienionych dokumentów, w celu potwierdzenia, że oferowany pellet, odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego:
a) certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę, jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia,
b) sprawozdanie z badań przeprowadzone przez laboratorium akredytowane, którego zakres akredytacji obejmuje biopaliwa stałe potwierdzające,
iż oferowany pellet posiada właściwości zgodnie z normą PN EN 17225-2:2021-10 (Część 2: Klasy peletów drzewnych), klasa A 1 i programem certyfikującym DIN plus lub EN plus lub inną normą potwierdzającą, iż przedmiot dostawy ma równoważne parametry.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 238376,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 588600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 238376,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROLTOM Stanisław Tomaszewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8291510275

7.3.3) Ulica: ul. Kolonia A 6a Tarnówka

7.3.4) Miejscowość: Szadek

7.3.5) Kod pocztowy: 98-240

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 238376,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.