Ogłoszenie z dnia 2023-04-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej w okresie 7 miesięcy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Technologii Audiowizualnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000274909
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wystawowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 51-618
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@filmstudioceta.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: filmstudioceta.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa energii elektrycznej w okresie 7 miesięcy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6216516d-d399-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00186421
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00031970/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa energii elektrycznej w okresie 7 miesięcy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00165610
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Podstawa prawna zastosowania trybu z wolnej ręki:
art. 305 pkt 2 ustawy Pzp – w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5, a pierwotne warunki nie zostały w istotny sposób zmienione
Podstawa faktyczna zastosowania trybu z wolnej ręki:
w postępowaniu nr DI.272.1.2023 pn. Dostawa energii elektrycznej dla Centrum Technologii Audiowizualnych z podziałem na dwa zadania w zadaniu nr 1 Dostawa energii elektrycznej przez 7 miesięcy złożono tylko jedną ofertę i została ona odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5. Zamawiający jest odbiorcą uprawnionym w rozumieniu ustawy z dnia 27.10.2022r. o środkach nadzwyczajnych mających na celu ograniczenie wysokości cen energii elektrycznej oraz wsparciu niektórych odbiorców w 2023 roku (Dz. U. z 2022r., poz. 2243 z późn. zm.) – zwanej dalej ustawą o środkach nadzwyczajnych.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-45edbb28-c712-11ed-9355-06954b8c6cb9
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DI.272.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 428240,16 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 200640 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do 1 punktu poboru (PPE) o nr PROD_511335473736 o łącznym szacowanym wolumenie w ilości 228 MWh w okresie 7 miesięcy tj. od dn. 01.06.2023r. do dn. 31.12.2023r.
2. Punkt PPE zlokalizowany jest na ulicy Wystawowej 1 we Wrocławiu
3. Grupa taryfowa B21 – jedna strefa niezależnie od pory dnia
4. Wskazane powyżej prognozowane zużycie energii elektrycznej (szacowany wolumen) ma charakter orientacyjny i może odbiegać od faktycznie pobranej, w okresie trwania umowy, ilości energii. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia łącznej ilości pobranej / zakupionej energii elektrycznej w stosunku do ilości szacunkowej odpowiednio do rzeczywistego zapotrzebowania Zamawiającego, niezależnie od szacunkowej prognozy zużycia. Zmniejszenie lub zwiększenie ilości energii elektrycznej w ramach umowy zawartej z Wykonawcą wyłonionym w niniejszym postępowaniu - nie pociąga dla Zamawiającego (Odbiorcy) żadnych konsekwencji, poza koniecznością dokonania zapłaty za faktycznie pobraną ilość energii.
5. Standardy jakościowe:
a) Przedmiotem zamówienia są dostawy energii elektrycznej o określonych, zgodnie z obowiązującymi przepisami, standardach jakościowych.
b) Standardy jakościowe energii elektrycznej opisane są w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997r. – Prawo energetyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r., poz. 1386 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz.U.2007 r. Nr 93, poz. 623 ze zm.). Sposób kształtowania i kalkulacji taryf oraz sposób rozliczeń w obrocie energią elektryczną określa Rozporządzenie Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 29 listopada 2022r. (Dz. U. z 2022r., poz. 2505 z późn. zm.).
6. Kod CPV, pod którym sklasyfikowano przedmiot zamówienia: 09310000-5 – Elektryczność
7. Dostawy realizowane są obecnie na podstawie umowy zawartej z Renpro Sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie (70-515), ul. Małopolska 43, która to umowa wygasa z dniem 31.05.2023r.
8. Procedura zmiany sprzedawcy będzie przeprowadzana po raz kolejny. Umowa dystrybucyjna zawarta przez Zamawiającego jest zawarta na czas nieokreślony. Okres wypowiedzenia umowy sprzedaży wynosi 30 dni.
9. Wykonawca, w oparciu o udzielone Pełnomocnictwo, zobowiązany będzie do zgłoszenia w imieniu własnym i zamawiającego (odbiorcy) umów właściwemu OSD zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz do reprezentowania zamawiającego (odbiorcy) przed OSD.
10. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do przesyłania faktur za pośrednictwem poczty e-mail na adres e-mail: rafal.marciniak@filmstudioceta.pl, z zastrzeżeniem, że faktury wysyłane będą z adresu e-mail wykonawcy wskazanego w Umowie pod rygorem uznania faktury za niedostarczoną. W przypadku, gdy przesyłanie faktur na adresy e-mail nie jest możliwe ze względów technicznych Zamawiający dopuszcza prowadzenie rozliczeń na podstawie faktur elektronicznych dostępnych w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta (e-BOK) z zastrzeżeniem, że powiadomienie o nowo wystawionej fakturze powinno przyjść na e-mail: rafal.marciniak@filmstudioceta.pl.
11. Dostawcą rezerwowym dla PPE objętych postępowaniem jest TAURON Sprzedaż sp. z o.o.
12. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 Pzp.
13. Zamawiający nie prowadzi postępowania w celu zawarcia umowy ramowej.
14. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
15. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
16. Zamawiający nie przewiduje składania przedmiotowych środków dowodowych.
17. Zamawiający udostępni dane oraz dokumenty niezbędne do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy najpóźniej w dniu podpisania umowy.
18. Zamawiający nie posiada koncesji na wytwarzanie, obrót, przesyłanie lub dystrybucję energii elektrycznej, wydanej przez Prezesa URE, w związku z czym nie jest płatnikiem i podatnikiem podatku akcyzowego.
19. Zamawiający jest odbiorcą uprawnionym w rozumieniu ustawy z dnia 27.10.2022r. o środkach nadzwyczajnych mających na celu ograniczenie wysokości cen energii elektrycznej oraz wsparciu niektórych odbiorców w 2023 roku (Dz. U. z 2022r., poz. 2243 z późn. zm.) – zwanej dalej ustawą o środkach nadzwyczajnych. Zamawiający posiada jeden punkt poboru (PPE) przy czym:
a) 30% energii zużytej przez Zamawiającego w punkcie poboru nie jest objęta ceną maksymalną (przewidzianą ustawą o środkach nadzwyczajnych), tj. szacunkowo 68,4 MWh w okresie trwania umowy
b) 70% energii zużytej przez Zamawiającego w punkcie poboru jest objęta ceną maksymalną, tj. szacunkowo 159,6 MWh w okresie trwania umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 225754,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elektra S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010379536
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 225754,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-06-01 do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Sukcesywna dostawa warzyw i owoców mrożonych do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach.
- SZP/242-023/2025 Dostawa monitorów wraz z komputerami OPS w ramach potrzeb Wydziału Medycznego Politechniki Wrocławskiej
- Przygotowanie dokumentacji technicznej do termomodernizacji 3 budynków Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Tadeusza Różewicza we Wrocławiu wraz z przygotowaniem dokumentacji przetargowej
- Dzierżawa zautomatyzowanego systemu do oznaczania grup krwi i prób zgodności wraz z dostawą odczynników oraz podłączenie oprogramowania informatycznego pracowni serologii i banku krwi do systemu AMMS
- SZP/242-024/2025 - Dostawa aparatury do diagnostyki kwasów nukleinowych - 6 zadań.
- sukcesywna dostawa ryb i produktów rybnych na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii elektrycznej dla Miasta Rawa Mazowiecka oraz jednostek organizacyjnych
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie.
- Dostawa energii elektrycznej.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby SP ZOZ Sanatorium BRISTOL MSWiA w Kudowie-Zdroju
- Zakup energii elektrycznej dla Gminnego Przedsiębiorstwa Usługowego ALGAWA Spółka z o.o.
- "ŚWIADCZENIA USŁUGI KOMPLEKSOWEJ SPRZEDAŻY ENERGII ELEKTRYCZNEJ, ŚWIADCZENIA USŁUGI DYSTRYBUCJI ORAZ ŚWIADCZENIA USŁUGI ODBIORU i ROZLICZANIA ENERGII ELEKTRYCZNEJ WPROWADZONEJ DO SIECI OSD"
więcej: Elektryczność »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.