eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Zakup i dostawa wyposażenia do XI Liceum Ogólnokształcącego w Białymstoku w podziale na 3 zadania



Ogłoszenie z dnia 2022-05-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa wyposażenia do XI Liceum Ogólnokształcącego w Białymstoku w podziale na 3 zadania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: XI Liceum Ogólnokształcące im. Rotmistrza Witolda Pileckiego w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050040791

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grottgera 9

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-225

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lo11@um.bialystok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://xilo.bialystok.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/ http://www.xilo.bialystok.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa wyposażenia do XI Liceum Ogólnokształcącego w Białymstoku w podziale na 3 zadania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-953008fe-b820-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00186432

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00108113/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Wyposażenie siłowni

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00116423/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: LO.11.26.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 146341,46 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 – SIŁOWNIA
Oferowany sprzęt powinien być estetycznie wykonany oraz spełniać wszystkie normy bezpieczeństwa, stelaż w kolorze czarnym, tapicerka w kolorze czarnym.
Główną normą dotyczącą sprzętu fitness jest norma PN-EN ISO 20957-1:2014-02, w której zawarto informacje dotyczące urządzeń, które nie są przemieszczane w czasie użytkowania i są przymocowane do podłoża, ściany, sufitu bądź innej konstrukcji treningowej. Jest to pierwsza, ogólna część zawierająca wymagania oraz metody badań. Ta norma doczekała się swojego uzupełnienia w postaci normy PN-EN 957-1:2006.
Szczegółowe informacje dotyczące stacjonarnego sprzętu treningowego zostały zawarte w poniższych normach:
1. PN-EN 957-2:2005 dotyczy stacjonarnego sprzętu do treningu siłowego.
2. PN-EN 957-4:2007+A1:2010 omawia szczegółowo problematykę ław do ćwiczeń siłowych.
3. PN-EN 957-5:2011 skupia się na stacjonarnych rowerach treningowych oraz sprzęcie do treningu górnych partii ciała z wykorzystaniem korb.
4. PN-EN 957-10:2006 również porusza temat rowerów treningowych z koncentracją na rowerach ze stałym kołem albo bez wolnego biegu.
5. PN-EN 957-7:2002 opisuje trenażery wioślarskie (wioślarze).
6. PN-EN 957-8:2002 porusza temat pedałowych symulatorów chodu, wchodzenia po schodach i wspinania się.
7. PN-EN 957-9:2005 dotyczy trenażerów eliptycznych np. orbitreków

Zamówienie podstawowe (gwarantowane):
Wyciąg dolny ze stosem (stos wyposażony w obciążenie o wadze min. 120 kg z możliwością rozbudowy, wymiary maszyny maksymalne: szerokość 76 cm, długość 194 cm, wysokość 205 cm, maksymalne obciążenie nie mniej niż 130 kg, drążek w cenie) – 1 sztuka
Wyciąg górny ze stosem (stos wyposażony w obciążenie o wadze min. 120 kg z możliwością rozbudowy, wymiary maszyny maksymalne: szerokość 76 cm, długość 108 cm, wysokość 243 cm, maksymalne obciążenie nie mniej niż 130 kg, drążek w cenie) – 1 sztuka
Maszyna do ćwiczeń na klatkę piersiową (stos wyposażony w obciążenie o wadze min. 140 kg z możliwością rozbudowy, wymiary maszyny maksymalne: szerokość 100 cm, długość 140 cm, wysokość 180 cm, możliwość regulacji: siedziska, pozycji startowej ramion, maksymalne obciążenie nie mniej niż 130 kg) – 1 sztuka
Maszyna na plecy (stos wyposażony w obciążenie o wadze min. 140 kg z możliwością rozbudowy, wymiary maszyny maksymalne: szerokość 95 cm, długość 154 cm, wysokość 181 cm, możliwość regulacji: siedziska i oparcia, maksymalne obciążenie nie mniej niż 130 kg) – 1 sztuka
Maszyna na mięśnie pośladkowe (stos wyposażony w obciążenie o wadze min. 100 kg z możliwością rozbudowy, wymiary maszyny maksymalne: szerokość 120 cm, długość 90 cm, wysokość 181 cm, możliwość regulacji: podparcia na nogi i brzuch, maksymalne obciążenie nie mniej niż 130 kg) – 1 sztuka
Maszyna na mięsień dwugłowy i czworogłowy (stos wyposażony w obciążenie o wadze min. 140 kg z możliwością rozbudowy, wymiary maszyny maksymalne: szerokość 106 cm, długość 147 cm, wysokość 175 cm, możliwość regulacji co najmniej:12 poziomów regulacji położenia ramienia, 8 stopni regulacji wałka dolnego, 5 stopni regulacji wałka górnego oraz 4 stopnie regulacji położenia oparcia, maksymalne obciążenie nie mniej niż 130 kg) – 1 sztuka
Maszyna do ćwiczeń przywodzicieli i odwodzicieli ud (stos wyposażony w obciążenie o wadze min. 140 kg z możliwością rozbudowy, wymiary maszyny maksymalne: szerokość 187 cm, długość 179 cm, wysokość 175 cm, maksymalne obciążenie nie mniej niż 130 kg) – 1 sztuka
Suwnica pozioma ze stosem (stos wyposażony w obciążenie o wadze min. 140 kg z możliwością rozbudowy, możliwość regulacji oparcia co najmniej: 4 pozycje, wymiary maszyny maksymalne: szerokość 106 cm, długość 197 cm, wysokość 175 cm, maksymalne obciążenie nie mniej niż 130 kg) – 1 sztuka
Maszyna na wolny ciężar na klatkę piersiową w skosie dodatnim, możliwość regulacji co najmniej: oparcia - 3 pozycje, siedziska – 4 stopnie, wymiary maszyny maksymalne: szerokość 138 cm, długość 191 cm, wysokość 109 cm, maksymalne obciążenie nie mniej niż 200 kg) – 1 sztuka
Poręcz stacjonarna z drążkiem (wymiary maszyny maksymalne: szerokość 126 cm, długość 110 cm, wysokość 227 cm, maksymalne obciążenie nie mniej niż 200 kg) – 1 sztuka
Brama narożna (wymiary maszyny maksymalne: szerokość 152 cm, długość 139 cm, wysokość 229 cm, maksymalne obciążenie nie mniej niż 120 kg, stos co najmniej 2 x 80 kg, zastosowanie sztabek połówkowych umożliwiających zmniejszenie skoku regulacji obciążenia) – 1 sztuka
Gryf olimpijski 220 cm, max obciążenie nie mniej niż 320 kg– 3 sztuki
Hantel żeliwny regulowana 2x10 kg – 2 komplety
Zestaw do Body Pump 20 kg–1 sztuka
Hantel neoprenowy 1,5 kg – 20 sztuk
Hantel żeliwny pokryty winylem – 4 kg – 8sztuk
Hantel żeliwny pokryty winylem – 5 kg – 6 sztuk
Zestaw obciążeń olimpijskich 157,5 kg – 2 komplety
Zestaw gryfów i obciążeń gumowanych 172 kg – 1 zestaw
Ławka prosta ze stojakami(wymiary ławki maksymalne: szerokość 121 cm, długość 158 cm, wysokość 130 cm, maksymalne obciążenie nie mniej niż 120 kg) – 1 sztuka
Ławka dwustronnie regulowana(wymiary ławki maksymalne: szerokość 53 cm, długość 130 cm, wysokość 130 cm, maksymalne obciążenie nie mniej niż 120 kg, możliwość regulacji oparcia co najmniej 5 pozycji oraz siedziska co najmniej 2 pozycje) – 1 sztuka
Stojak na obciążenia olimpijskie i gryfy (wymiary ławki maksymalne: szerokość 108 cm, długość 109 cm, wysokość 114 cm, maksymalne obciążenie nie mniej niż 600 kg) – 1 sztuka
Stojak na obciążenie, hantle i gryfy (wymiary ławki maksymalne: szerokość 108 cm, długość 48 cm, wysokość 95 cm, maksymalne obciążenie nie mniej niż 250 kg, co najmniej 6 sztuk prętów na obciążenia i 3 sztuki uchwytów na gryfy) – 1 sztuka

Zamówienie opcjonalne:
Rower powietrzny (wymiary maszyny maksymalne: szerokość 62 cm, długość 127 cm, wysokość 130 cm, maksymalne obciążenie nie mniej niż 120 kg) – 1 sztuka
Bieżnia (maksymalne obciążenie nie mniej niż 120 kg, wymiary pasa bieżni nie większe niż: 155 cm x 56 cm x 2,2 mm, co najmniej 30 programów treningowych) – 1 sztuka
Wioślarz elektromagnetyczno-powietrzny (wymiary maszyny maksymalne: szerokość 54 cm, długość 272 cm, wysokość 116 cm, maksymalne obciążenie nie mniej niż 120 kg, co najmniej 10 programów treningowych) – 1 sztuka

1. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy składa się z zamówienia podstawowego wskazanego powyżej oraz zamówienia objętego prawem opcji.
2. Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji przez cały okres obowiązywania umowy, a Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć asortyment objęty prawem opcji po cenach jednostkowych wskazanych w swojej ofercie.
3. Do zamówień objętych prawem opcji stosuje się postanowienia odnoszące się do zamówienia podstawowego.
4. Zamawiający zastrzega prawo do nie wykorzystania całości bądź części zamówienia objętego prawem opcji, a Wykonawca oświadcza, iż nie będzie z tego powodu wnosił żadnych roszczeń.
5. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego o uruchomieniu prawa opcji poprzez poinformowanie o tym fakcie Wykonawcy.
6. Termin realizacji dostawy opcjonalnej zostanie zrealizowany w ciągu 14 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39112000-0 - Krzesła

4.5.5.) Wartość części: 81300,81 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Krzesło konferencyjne na stelażu metalowym. Właściwości: Krzesło wykonane ze sklejki bukowej, profilowanej wybarwionej na jasny kolor (brzoza, buk, buk parzony, jasny dąb), na czterech nogach. Na siedzisku i oparciu nakładki tapicerowane – tapicerka typu NOTICE (min. 6 kolorów do wyboru). Niewidoczny sposób montażu nakładki na siedzisku (bez śrub). Stelaż metalowy chromowany ze stałym łącznikiem umożliwiającym połączenie krzeseł w rzędy. Możliwość sztaplowania krzeseł (do 10szt). Stopki filcowe zabezpieczające podłogę przed zarysowaniem. – 93 sztuk

4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39112000-0 - Krzesła

4.5.5.) Wartość części: 50650,41 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3 – WYPOSAŻENIE ZAPLECZA SIŁOWNI
Ławki dla uczniów - Konstrukcja ławki wykonana z profili stalowych, malowanych lakierem proszkowym. Siedzisko wykonane z trzech listew drewnianych o szerokości ~ 10 cm i grubości ~ 3 cm, malowanych lakierem bezbarwnym. Ławka powinna być wyposażona w półkę na obuwie. Wysokość ławki: 40 cm, szerokość: 35 cm. Długość ławki 1,5 m. – 20 sztuk
Uchwyty magazynowy na słupki (do siatkówki, tenisa, badmintona) – 6 kpl
Materac gimnastyczny 200x120x10 – twardy, wypełnienie pianka poliuretanowa wtórnie spieniona – 4 sztuki
Materac gimnastyczny 200x120x20 – twardy, wypełnienie pianka poliuretanowa wtórnie spieniona – 4 sztuki

4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39112000-0 - Krzesła

4.5.5.) Wartość części: 14390,24 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający, stosownie do postanowień wynikających z art. 260 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) zwanej dalej: ustawą Pzp, w związku z postępowaniem prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 2) ustawy Pzp pn.: „Zakup i dostawa wyposażenia do XI Liceum Ogólnokształcącego w Białymstoku w podziale na 3 zadania” informuje, iż z powodu że cena najkorzystniejszej oferty „przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia” i nie ma możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia do wysokości ujętej w ofercie, dokonał unieważnienia postępowania na Część I:
I. Odrzucenie ofert.
1. Zamawiający informuje, że zostały odrzucone z przedmiotowego postepowania następujące oferty na Część I:
a. Oferta firmy Tronus Polska Sp. z o.o., ul. Ordona 2a, 01-237 Warszawa w trybie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp została odrzucona, bowiem oferta została złożona przez wykonawcę który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.
b. Oferta firmy SPORTPLUS.PL Sp. z o.o., ul. Słowackiego 75A, 32-400 Myślenice w trybie art. 226 ust. 5 ustawy Pzp została odrzucona, bowiem jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
c. Oferta firmy Luewo Sp. z o.o., ul. Sądecka 31 A Jasień; 32-800 Brzesko w trybie art. 226 ust. 5 ustawy Pzp została odrzucona, bowiem jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
d. Oferta firmy PB Tenders Jakub Pawulski, ul. Kotomierska 1; 85-568 Bydgoszcz w trybie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp została odrzucona, bowiem oferta została złożona przez wykonawcę który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.
e. Oferta firmy Prestige Sport Mieczkowska Aneta, ul. Leśna 10/46, 05-120 Legionowo w trybie art. 226 ust. 5 ustawy Pzp została odrzucona, bowiem jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 153742,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 172144,65 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33802,71 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61845,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33802,71 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "TECHNO-DREW" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6871653659

7.3.3) Ulica: Stróże Wielkie 8

7.3.4) Miejscowość: Sanok

7.3.5) Kod pocztowy: 38-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33802,71 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-07-29

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18435,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25908,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18435,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KAL-SPORT Paweł Kalita

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8131004652

7.3.3) Ulica: Al. T. Rejtana 8

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-310

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18435,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-07-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.