eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CieszynRemont dróg powiatowych w 2023r. z podziałem na części.



Ogłoszenie z dnia 2023-04-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont dróg powiatowych w 2023r. z podziałem na części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Cieszynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072253400

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bobrecka 29

1.5.2.) Miejscowość: Cieszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wiz@powiat.cieszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pzdp.cieszyn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dróg powiatowych w 2023r. z podziałem na części.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7d04707-e00a-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00186462

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00057053/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Remont dróg powiatowych w 2023r. z podziałem na części

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f7d04707-e00a-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń będzie odbywała się w formie elektronicznej, przy wykorzystaniu portalu e-Zamówienia tj. systemu zapewniającego obsługę procesu udzielania zamówień publicznych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej. Dostęp do portalu możliwy jest za pośrednictwem strony: https://ezamowienia.gov.pl
W pozostałym zakresie dotyczącym niniejszego postępowania komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej w postaci e-mail: wiz@powiat.cieszyn.pl lub drogą elektroniczną na portalu e-zamówienia za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań, zawiadomień i zadawanie pytań. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Centrum pomocy platformy e-Zamówienia pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/
Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-zamówienia. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z platformy e-zamówienia, określone w Regulaminie korzystania z platformy e-zamówienia oraz zobowiązuje się korzystając z platformy e-zamówienia przestrzegać postanowień tego regulaminu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PZDP.272.4.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: Remont drogi powiatowej 2634 S Chybie – Zarzecze (ul. Wyzwolenia w Chybiu) na odcinku ok. 0,8 km:
a) Do realizacji przyjęto odcinek drogi powiatowej nr 2634 S – ul. Wyzwolenia w Chybiu
o długości ok. 847mb: początek opracowania w rejonie skrzyżowania z ul. Bielską (przyjęto lokalny kilometraż – km 0+000), natomiast koniec zakresu robót stanowi rejon posesji nr 40 (przyjęto kilometraż lokalny 0+847).
b) W zakres remontu drogi wchodzi m.in.:
frezowanie istniejącej nawierzchni jezdni;
lokalnie (w miarę stwierdzonych podczas prowadzenia przebudowy potrzeb) uzupełnienie podbudowy z kruszywa i/lub betonu asfaltowego;
bieżąca konserwacja istniejących rowów;
zabudowa wpustu ulicznego wraz z przykanalikiem,
zabudowa nowego oraz remont istniejącego ścieku przykrawężnikowego;
wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego;
dowiązanie wysokościowe zjazdów;
zabudowa krawężnika najazdowego na zjazdach;
udrożnienie przepustów pod zjazdami/drogami;
remont poboczy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 126 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp („uzupełniających”) w wysokości do 20% zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: Remont drogi powiatowej 2617 S Dębowiec – Międzyświeć (ul. Spółdzielcza w Dębowcu) na odcinku ok. 0,35 km:
a) Do realizacji przyjęto odcinek drogi powiatowej nr 2617 S – ul. Spółdzielcza w Dębowcu
o długości ok. 350mb: początek opracowania w rejonie skrzyżowania z ul. Cieszyńską (przyjęto lokalny kilometraż – km 0+000), natomiast koniec zakresu robót stanowi rejon posesji nr 6 (przyjęto kilometraż lokalny ok. 0+350).
b) W zakres remontu drogi wchodzi m.in.:
frezowanie istniejącej nawierzchni jezdni;
odcinkowa korekta niwelety jezdni wraz z wymianą warstw podbudowy;
lokalnie (w miarę stwierdzonych podczas prowadzenia przebudowy potrzeb) uzupełnienie podbudowy z kruszywa i/lub betonu asfaltowego;
wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego;
dowiązanie wysokościowe zjazdów;
zabudowa krawężnika najazdowego na zjazdach;
udrożnienie przepustów pod zjazdami/drogami;
remont poboczy;
podniesienie istniejącej bariery drogowej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 154 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp („uzupełniających”) w wysokości do 20% zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III: Remont drogi powiatowej 2608 S Cieszyn – Dzięgielów – Cisownica (ul. Cieszyńska w Puńcowie) na odcinku ok. 1 km :
a) Do realizacji przyjęto odcinek drogi powiatowej nr 2608 S – ul. Cieszyńska w Puńcowie
o długości ok. 1120mb: początek opracowania w rejonie posesji nr 200 (przyjęto lokalny kilometraż – km 0+000), natomiast koniec zakresu robót stanowi rejon posesji nr 40 (przyjęto kilometraż lokalny 1+119,66).
b) W zakres remontu drogi wchodzi m.in.:
frezowanie istniejącej nawierzchni jezdni;
lokalnie (w miarę stwierdzonych podczas prowadzenia przebudowy potrzeb) uzupełnienie podbudowy z kruszywa i/lub betonu asfaltowego;
remont umocnienia oraz bieżąca konserwacja istniejących rowów;
wymiana studni wpadowej;
wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego;
dowiązanie wysokościowe zjazdów;
zabudowa krawężnika najazdowego na zjazdach;
udrożnienie przepustów pod zjazdami/drogami;
remont poboczy;
zabudowa bariery drogowej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp („uzupełniających”) w wysokości do 20% zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV:
Zadanie 1: Remont drogi powiatowej 2624 S gr. państwa – Kaczyce – Pogwizdów – Cieszyn (ul. Cieszyńska w Pogwizdowie) na odcinku ok. 0,2 km:
a) Do realizacji przyjęto odcinek drogi powiatowej nr 2624 S – ul. Cieszyńska w Pogwizdowie o długości ok. 165mb: początek opracowania w rejonie posesji nr 69 (przyjęto lokalny kilometraż – km 0+000), natomiast koniec zakresu robót stanowi rejon posesji nr 76 (przyjęto kilometraż lokalny 0+165,38).
b) W zakres remontu drogi wchodzi m.in.:
frezowanie istniejącej nawierzchni jezdni;
lokalnie (w miarę stwierdzonych podczas prowadzenia przebudowy potrzeb) uzupełnienie podbudowy z kruszywa i/lub betonu asfaltowego;
bieżąca konserwacja istniejących rowów;
wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego;
dowiązanie wysokościowe zjazdów;
zabudowa krawężnika najazdowego na zjazdach;
udrożnienie przepustów pod zjazdami/drogami;
remont poboczy.
Zadanie 2: Remont drogi powiatowej 2623 S Pogwizdów – Hażlach (ul. Katowicka w Pogwizdowie) na odcinku ok. 0,2 km:
a) Do realizacji przyjęto odcinek drogi powiatowej nr 2623 S – ul. Katowicka w Pogwizdowie o długości ok. 200mb: początek opracowania w rejonie wjazdu do Szkoły Podstawowej (przyjęto lokalny kilometraż – km 0+000), natomiast koniec zakresu robót stanowi rejon skrzyżowania z ul. Ogrodową (przyjęto kilometraż lokalny 0+200).
b) W zakres remontu drogi wchodzi m.in.:
frezowanie istniejącej nawierzchni jezdni;
lokalnie (w miarę stwierdzonych podczas prowadzenia przebudowy potrzeb) uzupełnienie podbudowy z kruszywa i/lub betonu asfaltowego;
wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego;
dowiązanie wysokościowe zjazdów;
zabudowa krawężnika najazdowego na zjazdach;
udrożnienie przepustów pod zjazdami/drogami;
remont poboczy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp („uzupełniających”) w wysokości do 20% zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V: Remont drogi powiatowej 2613 S Międzyśweć – Goleszów (ul. Goleszowska w Międzyświeciu) na odcinku ok. 0,8 km:
a) Do realizacji przyjęto odcinek drogi powiatowej nr 2613 S – ul. Goleszowska
w Międzyświeciu o długości ok. 867mb: początek opracowania w rejonie skrzyżowania
z drogą wojewódzką DW 944 (przyjęto lokalny kilometraż – km 0+000), natomiast koniec zakresu robót stanowi rejon posesji nr 62 (przyjęto kilometraż lokalny 0+867,64).
b) W zakres remontu drogi wchodzi m.in.:
frezowanie istniejącej nawierzchni jezdni;
lokalnie (w miarę stwierdzonych podczas prowadzenia przebudowy potrzeb) uzupełnienie podbudowy z kruszywa i/lub betonu asfaltowego;
remont umocnienia oraz bieżąca konserwacja istniejących rowów;
wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego;
dowiązanie wysokościowe zjazdów;
zabudowa krawężnika najazdowego na zjazdach;
wymiana przepustu na zjazdach;
remont poboczy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp („uzupełniających”) w wysokości do 20% zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VI: Remont drogi powiatowej 2627 S Kaczyce Dolne – Kończyce Małe – Pruchna – Drogomyśl – Chybie (ul. Główna w Pruchnej) na odcinku ok. 0,6 km:
a) Do realizacji przyjęto odcinek drogi powiatowej nr 2627 S – ul. Główna w Pruchnej
o długości ok. 558mb: początek opracowania w rejonie skrzyżowania z ul. Dębina (przyjęto lokalny kilometraż – km 0+000), natomiast koniec zakresu robót stanowi rejon skrzyżowania z ul. Stawową (przyjęto kilometraż lokalny 0+558).
b) W zakres remontu drogi wchodzi m.in.:
frezowanie istniejącej nawierzchni jezdni;
lokalnie (w miarę stwierdzonych podczas prowadzenia przebudowy potrzeb) uzupełnienie podbudowy z kruszywa i/lub betonu asfaltowego;
remont umocnienia oraz bieżąca konserwacja istniejących rowów;
wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego;
dowiązanie wysokościowe zjazdów;
udrożnienie przepustów pod zjazdami/drogami;
remont poboczy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 126 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp („uzupełniających”) w wysokości do 20% zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym (zgodnie z art. 113 ustawy Pzp) - Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej (zgodnie z art. 114 ustawy Pzp) - Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa (zgodnie z art. 115 ustawy Pzp):
a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 miesięcy przed złożeniem oferty posiada w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej: dla części I: minimum: 500.000,00 zł; dla części II: minimum: 300.000,00 zł ; dla części III: minimum: 700.000,00 zł ; dla części IV: minimum: 250.000,00 zł ; dla części V: minimum: 500.000,00 zł ; dla części VI: minimum: 300.000,00 zł
b) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną:
dla części I: minimum: 500.000,00 zł ,; dla części II: minimum: 300.000,00 zł; dla części III: minimum: 700.000,00 zł ; dla części IV: minimum: 250.000,00 zł; dla części V: minimum: 500.000,00 zł ; dla części VI: minimum: 300.000,00 zł.
4. Zdolność techniczna lub zawodowa (zgodnie z art. 113 ustawy Pzp):
a) Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę polegającą na remoncie, przebudowie, rozbudowie lub budowie drogi publiczne o wartości brutto: dla części I: minimum: 500.000,00 zł; dla części II: minimum: 300.000,00 zł ; dla części III: minimum: 700.000,00 zł; dla części IV: minimum: 250.000,00 zł; dla części V: minimum: 500.000,00 zł; dla części VI: minimum: 300.000,00 zł
b) Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobą posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w funkcji kierownika robót, w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, w rozumieniu ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo uprawnienia równoważne wg przepisów kraju ich uzyskania, z podaniem informacji na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz zakresu możliwych do wykonywania czynności. Wykonawca dysponuje co najmniej: Stanowisko: Kierownik robót; Prawo do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie (uprawnienia/wykształcenie): Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń; Ogólne doświadczenie zawodowe
(w miesiącach): Doświadczenie jako kierownik budowy w branży drogowej lub kierownik robót drogowych w rozumieniu ustawy Prawo budowlane w zakresie zadań drogowych (lub mostowych obejmujących swoim zakresem również roboty drogowe) polegających na remoncie, przebudowie, rozbudowie lub budowie dróg publicznych – min. 24 miesiące.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium przez Wykonawców w wysokości:
- dla części I – 15.000 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100)
- dla części II – 9.000 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100)
- dla części III – 20.000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100)
- dla części IV – 7.000 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100)
- dla części V – 16.000 zł (słownie: szesnaście tysięcy złotych 00/100)
- dla części VI – 9.000 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100)

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zapisami zawartymi w projekcie umowy §21

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-05-09 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza ofertowego” dostępnego na platformie e- Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/ .

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-09 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-06-07

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Część 5 : Tak

Część 6 : Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.