Ogłoszenie z dnia 2025-04-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nadzór serwisowy nad Portalem Beneficjenta oraz systemem ZSI Prolan_IASF dla 129 użytkowników aplikacji i bazy danych w okresie 12 miesięcy licząc od 23 marca 2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220934198
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rybaki Górne 8
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-861
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wfos.gdansk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wfos.gdansk.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nadzór serwisowy nad Portalem Beneficjenta oraz systemem ZSI Prolan_IASF dla 129 użytkowników aplikacji i bazy danych w okresie 12 miesięcy licząc od 23 marca 2025 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0422122b-fce9-432c-b352-cf444964c1d3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00186488
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00667638/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Serwis PROLAN
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie z warunkami nadanej licencji na ZSI_IASF oraz Bazę Danych ORACLE, Prolan Sp. z o.o. jest właścicielem praw autorskich do oprogramowania ZSI wraz z jego modułami. Tym samym tylko firma Prolan Sp. z o.o. posiada wyłączne prawo do obsługi oprogramowania ZSI i Bazy Danych. Tym samym właściwe jest zastosowanie trybu zamówienia z wolnej ręki w oparciu o z art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 b ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.2210.003.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 255480,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zapewnienie ciągłości pracy ZSI w tym również poprzez serwis internetowy:
a. Pełen nadzór nad funkcjonowaniem systemu,
b. Monitorowanie bazy danych i serwerów, a także informowanie Zamawiającego
o nieprawidłowościach,
c. Naprawa bazy danych i konfiguracja maszyny wirtualnej dla sytemu ZSI,
d. Świadczenie bieżącego serwisu w zakresie bazy danych i Oprogramowania,
e. Tworzenie i nadzór nad tworzonymi backupami oraz informowanie Zamawiającego w przypadku braku wykonania się backupu (Zamawiający zapewnia fizyczne zabezpieczenie kopii zapasowych),
f. Wykonanie testu odtworzeniowego raz na kwartał wraz z przedstawieniem raportu Zamawiającemu.
2. Modyfikacja ZSI wynikająca ze zmian przepisów prawa polskiego i UE wraz z instalacją (dotyczy zakupionych funkcjonalności w ramach posiadanej licencji).
3. Modyfikacja ZSI związana z wdrażaniem zmian w programach realizowanych we współpracy
z NFOŚiGW.
4. Bieżące konsultacje telefoniczne w zakresie eksploatowanego ZSI i doradztwo techniczne.
5. Serwis internetowy dla systemu ZSI (kontrola i uzgodnienie danych, usuwanie błędów, konsultacje drogą internetową lub telefoniczną).
6. Prawo do aktualizacji biblioteki podpisu elektronicznego do zmian prawnych i nowych pojawiających się na rynku zastosowań podpisu (Szafir SDK Web Module -ścieżka bankowa)
i zabezpieczeń wraz z instalacją.
7. Prawo do zakupu i aktualizacji licencji narzędzi wspomagających obsługę baz danych (licencja Ag-grid).
8. Serwis mechanizmów wizualizacji integracji z CBCP w aplikacji ZSI Prolan_IASF.
9. Zapewnienie prawidłowego przetwarzania i zaczytywania przez integrator GOV do systemu Prolan_IASF wniosków o dofinansowanie tożsamych z aktualną wersją wniosku PDF (np. zmiana walidacji w integratorze pozwalającej na przetworzenie wniosku z ukrytym/dodanym polem
lub zmienionym typem pola we wniosku, dodanie pola we wniosku). Zmiany nie dotyczą modyfikacji struktury katalogów, modyfikacji struktury pilotki (np. dodanie dodatkowego pola do pilotki).
10. Serwis Portalu Beneficjenta:
a. Utrzymanie ciągłości pracy Portalu. W razie wystąpienia katastroficznego uszkodzenia Portalu (uszkodzenia uniemożliwiającego pracę), Wykonawca zobowiązany jest do jego usunięcia
w czasie 24h od przyjęcia pisemnego zgłoszenia (e-mail lub przez elektroniczną platformę zgłoszeń),
b. Usuwanie błędów i usterek występujących w Portalu Beneficjenta,
c. Wykonywanie aktualizacji bibliotek systemu operacyjnego do najnowszych wersji zmian zabezpieczeń,
d. Monitorowanie zasobów serwera, na którym zainstalowany jest Portal (kontrola pamięci, zasobów dyskowych) oraz informowanie Zamawiającego o stanie zasobów serwera w miesięcznych raportach będących podstawą rozliczenia.
e. Modyfikacja w ramach danej głównej wersji (np. 1.n, gdzie n-oznacza numer wersji) aktywnego formularza PDF na potrzeby programów realizowanych we współpracy z NFOŚiGW,
f. Instalacja ww. aktywnych formularzy PDF na portalu Beneficjenta.
g. Utrzymanie działania w zakresie wniosków o dofinasowanie PP CZP (WoD do wersji 5.5) oraz programu Moja Woda.
11. Limit 250 roboczogodzin w trakcie trwania Umowy do wykorzystania na prace dodatkowe np. modyfikacje, szkolenia, serwis w siedzibie Zamawiającego lub prace wdrożeniowe – według aktualnego zapotrzebowania Zamawiającego. W przypadku zaistnienia potrzeby w tym zakresie Zamawiający złoży do Wykonawcy zapytanie o przewidywaną wycenę ilości roboczogodzin. Po jej otrzymaniu Zamawiający może zlecić Wykonawcy świadczenie usług w ramach limitu określonego w zdaniu pierwszym. Zamawiający może podjąć decyzję o rozliczeniu zamówienia na podstawie raportu powykonawczego przedstawiającego rzeczywistą ilość godzin.
12. Termin wykorzystania limitu godzin zostanie zaproponowany przez Zamawiającego wg potrzeb w uzgodnionym przez obydwie strony terminie.
13. Niewykorzystane godziny w danym roku przenoszą się na kolejny rok pod warunkiem zapewnienia ciągłości umowy.
14. Wykonawca zobowiązany jest do dołożenia należytej staranności w wykonywaniu wszelkich usług objętych przedmiotem Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72230000-6 - Usługi w zakresie rozbudowy oprogramowania
72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 259087,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „PROLAN” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 270731250
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 259087,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa licencji rozszerzających liczbę wspieranych punktów dostępowych dla użytkowników sieci Wi-Fi Eduroam Uniwersytetu Gdańskiego
- Sukcesywne dostawy odczynników chemicznych dla jednostek Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu 7 - osobowego o napędzie hybrydowym HEV
- Remont przebudowa i termomodernizacja wraz z przebudową infrastruktury przy ul. Przybrzeżnej 24 w Gdańsku "STOP SMOG "
- Dostawa prototypowej instalacji realizującej obieg ORC-VCC (bez turbosprężarki)
- Dostawa wstępnie zadrukowanych blankietów Elektronicznej Legitymacji Studenckiej dla Politechniki Gdańskiej
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie oprogramowania Sytemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów i Automatyzacji Procesów dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej
- "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w gminie Rudziniec"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Słupia Konecka w ramach: Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027
- Dostawa i wdrożenie infrastruktury serwerowej typu "blade", a także udzielenie gwarancji jakości i wsparcia technicznego na oferowane rozwiązanie.
- Zakup sprzętu sieciowego oraz oprogramowania w ramach projektu pn. Cyberbezpieczny Samorząd.
- Wdrożenie i uruchomienie systemu KONTROLI CZASU PRACY wraz z integracją z systemem InfoMedica firmy Asseco
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.