Ogłoszenie z dnia 2023-04-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00138474/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usług na sporządzanie operatów szacunkowych w zakresie wycen nieruchomości.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO OPOLE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 53141266800000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1A
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-015
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzp@um.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umopole.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie usług na sporządzanie operatów szacunkowych w zakresie wycen nieruchomości.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2858797-c3d5-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00186536
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025384/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Sporządzanie wycen nieruchomości gruntowych: niezabudowanych, zabudowanych budynkami wolnostojącymi lub w zabudowie zwartej oraz odszkodowań i służebności
1.3.4 Sporządzanie wycen nieruchomości: lokali mieszkalnych, użytkowych, garaży, wraz z przynależnym gruntem, lokali mieszkalnych adaptowanych z ustaleniem poniesionych nakładów, wraz z przynależnym gruntem
1.3.5 Sporządzanie wycen nieruchomości dla wykonania opinii, iż po podziale nieruchomości gruntowej nie nastąpił wzrost jej wartości i wycen wzrostu wartości nieruchomości gruntowych w wyniku ich podziału
1.3.6 Sporządzanie wycen nieruchomości miasta Opola dla potrzeb aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego oraz opłat za trwały zarząd
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00138474
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.11.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 – Wycena nieruchomości rejon nr I (obręby: Opole, Szczepanowice, Żerkowice, Chmielowice, Wójtowa Wieś, Nowa Wieś Królewska, Grudzice, Malina, Groszowice, Grotowice, Winów):1. wyceny nieruchomości gruntowych niezabudowanych:
a) jedna działka;
b) każda następna działka;
c) grunt rolny o pow. do 1 ha;
d) grunt rolny o pow. powyżej 1 ha;
e) nasadzenia;
2. wyceny nieruchomości gruntowych zabudowanych budynkami wolnostojącymi lub w zabudowie zwartej, z wyszczególnieniem odrębnie ceny zabudowań i gruntu w przypadkach określonych w poszczególnym zamówieniu:
a) budynek wolnostojący lub w zabudowie zwartej wraz z przynależnym gruntem z uwzględnieniem części składowych nieruchomości o pow. użytkowej poniżej 150 m2;
b) budynek wolnostojący lub w zabudowie zwartej wraz z przynależnym gruntem z uwzględnieniem części składowych nieruchomości o pow. użytkowej od 150 m2 do 500 m²;
c) budynek wolnostojący lub w zabudowie zwartej wraz z przynależnym gruntem z uwzględnieniem części składowych nieruchomości o pow. użytkowej powyżej 500 m2;
d) kompleks budynków na jednej nieruchomości (np. budynek mieszkalny, budynek gospodarczy, garaż itp.) wraz z przynależnym gruntem;
e) inne budowle (np. ogrodzenie, szambo, plac utwardzony itp. );
3. ustalenia wysokości odszkodowania w trybie art. 98 ustawy o gospodarce nieruchomościami i art. 36 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym:
a) ustalenie wysokości odszkodowania w trybie art. 98 ustawy o gospodarce nieruchomościami;
b) ustalenie wysokości odszkodowania w trybie art. 36 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;
4. wyceny służebności:
a) służebność gruntowa czyli prawo przejazdu i przechodu;
b) służebność przesyłu;
c) służebność nawisu;
5. wyceny nieruchomości gruntowych dla potrzeb sprzedaży prawa własności na rzecz użytkowników wieczystych bez względu na ilość użytkowników wieczystych;
6. dodatkowa wycenę prawa użytkowania wieczystego dla nowych nabywców lokali;
7. wyceny nieruchomości gruntowych dla potrzeb przekształcenia prawa wieczystego użytkowania w prawo własności przewidywana bez względu na ilość użytkowników wieczystych;
8. dodatkowa wycena prawa użytkowania wieczystego dla nowych nabywców lokali;
9. ustalenia wartości prawa wieczystego użytkowania nieruchomości gruntowych dla potrzeb różnych (m.in. zbycie, zamiana nieruchomości);
10. wyceny nieruchomości gruntowych dla potrzeb aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego;
11. wyceny nieruchomości gruntowych dla potrzeb aktualizacji opłat za trwały zarząd;
• aktualizacji operatu szacunkowego dot. wycen określonych w pkt 1 – 11 wraz z analizą, o której mowa w art. 156 ust. 4 ustawy o gospodarce nieruchomościami;
Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 10 miesięcy lub do wyczerpania środków finansowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 50000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 – Wycena nieruchomości rejon nr II (obręby: Kolonia Gosławicka, Gosławice, Zakrzów, Półwieś, Bierkowice, Wrzoski, Sławice, Wróblin, Krzanowice, Czarnowąsy, Borki, Świerkle, Dobrzeń Mały, Brzezie)1. wyceny nieruchomości gruntowych niezabudowanych:
a) jedna działka;
b) każda następna działka;
c) grunt rolny o pow. do 1 ha;
d) grunt rolny o pow. powyżej 1 ha;
e) nasadzenia;
2. wyceny nieruchomości gruntowych zabudowanych budynkami wolnostojącymi lub w zabudowie zwartej, z wyszczególnieniem odrębnie ceny zabudowań i gruntu w przypadkach określonych w poszczególnym zamówieniu:
a) budynek wolnostojący lub w zabudowie zwartej wraz z przynależnym gruntem z uwzględnieniem części składowych nieruchomości o pow. użytkowej poniżej 150 m2;
b) budynek wolnostojący lub w zabudowie zwartej wraz z przynależnym gruntem z uwzględnieniem części składowych nieruchomości o pow. użytkowej od 150 m2 do 500 m²;
c) budynek wolnostojący lub w zabudowie zwartej wraz z przynależnym gruntem z uwzględnieniem części składowych nieruchomości o pow. użytkowej powyżej 500 m2;
d) kompleks budynków na jednej nieruchomości (np. budynek mieszkalny, budynek gospodarczy, garaż itp.) wraz z przynależnym gruntem;
e) inne budowle (np. ogrodzenie, szambo, plac utwardzony itp. );
3. ustalenia wysokości odszkodowania w trybie art. 98 ustawy o gospodarce nieruchomościami i art. 36 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym:
a) ustalenie wysokości odszkodowania w trybie art. 98 ustawy o gospodarce nieruchomościami;
b) ustalenie wysokości odszkodowania w trybie art. 36 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;
4. wyceny służebności:
a) służebność gruntowa czyli prawo przejazdu i przechodu;
b) służebność przesyłu;
c) służebność nawisu;
5. wyceny nieruchomości gruntowych dla potrzeb sprzedaży prawa własności na rzecz użytkowników wieczystych bez względu na ilość użytkowników wieczystych;
6. dodatkowa wycenę prawa użytkowania wieczystego dla nowych nabywców lokali;
7. wyceny nieruchomości gruntowych dla potrzeb przekształcenia prawa wieczystego użytkowania w prawo własności przewidywana bez względu na ilość użytkowników wieczystych;
8. dodatkowa wycena prawa użytkowania wieczystego dla nowych nabywców lokali;
9. ustalenia wartości prawa wieczystego użytkowania nieruchomości gruntowych dla potrzeb różnych (m.in. zbycie, zamiana nieruchomości);
10. wyceny nieruchomości gruntowych dla potrzeb aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego;
11. wyceny nieruchomości gruntowych dla potrzeb aktualizacji opłat za trwały zarząd;
• aktualizacji operatu szacunkowego dot. wycen określonych w pkt 1 – 11 wraz z analizą, o której mowa w art. 156 ust. 4 ustawy o gospodarce nieruchomościami;
Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 10 miesięcy lub do wyczerpania środków finansowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 50000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 – Lokale komunalne – zadanie obejmuje sporządzenie operatów szacunkowych i aktualizacji wycen dla:1. pojedynczych lokali mieszkalnych wraz z przynależnym gruntem;
2. pojedynczych lokali adaptowanych ze strychów lub innych pomieszczeń z ustaleniem poniesionych nakładów na adaptację wraz z przynależnym gruntem;
3. pojedynczych lokali użytkowych wraz z przynależnym;
4. pojedynczych garaży wraz z przynależnym gruntem;
5. pojedynczych lokali oddawanych w trwały zarząd;
• aktualizacji operatu szacunkowego dot. wycen określonych w pkt. 1 - 5 wraz z analizą, o której mowa w art. 156 ust. 4 ustawy o gospodarce nieruchomościami.
Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 10 miesięcy lub do wyczerpania środków finansowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 20000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4 – Opłaty adiacenckie – zadanie obejmuje:1. sporządzenia operatu szacunkowego wyceny wzrostu wartości nieruchomości gruntowych w wyniku ich podziału dla potrzeb ustalenia opłat adiacenckich (zwanego dalej Operatem);
2. sporządzenia aktualizacji operatu szacunkowego dot. wyceny określonej w pkt 1 wraz z analizą, o której mowa w art. 156 ust. 4 ustawy o gospodarce nieruchomościami (zwanej dalej „Aktualizacją).
Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 10 miesięcy lub do wyczerpania środków finansowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 30000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Na podstawie art. 255 pkt.1 Prawa zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu w terminie przewidzianym na składanie ofert nie zostały złożone oferty w zakresie zadania nr 1 – Wycena nieruchomości rejon nr I (obręby: Opole, Szczepanowice, Żerkowice, Chmielowice, Wójtowa Wieś, Nowa Wieś Królewska, Grudzice, Malina, Groszowice, Grotowice, Winów)
Mając na uwadze powyższe zamawiający zobowiązany jest do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w ww. zadaniu.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46940,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46940,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46940,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MKV Development sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 366439034
7.3.3) Ulica: ul. Brzozowa 52
7.3.4) Miejscowość: Narok
7.3.5) Kod pocztowy: 49-120
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46940,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22105,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22105,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22105,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MKV Development sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 366439034
7.3.3) Ulica: ul. Brzozowa 52
7.3.4) Miejscowość: Narok
7.3.5) Kod pocztowy: 49-120
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22105,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Na podstawie art. 255 pkt.1 Prawa zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu w terminie przewidzianym na składanie ofert nie zostały złożone oferty w zakresie zadania nr 4 – Opłaty adiacenckie.
Mając na uwadze powyższe zamawiający zobowiązany jest do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w ww. zadaniu.
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Wzmocnienie nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 385 od km 70+430 do km 71+428
- Rozbudowa skrzyżowania w ciągu drogi wojewódzkiej nr 426 w miejscowości Strzelce Opolskie"
- "Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu motoryzacyjnego w Opolu" w zakresie wyposażenia pracowni elektromobilności BCU w pomoce dydaktyczne
- Ścinka poboczy w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu w podziale na zadania
- PRZEBUDOWA PRZEPUSTU DROGOWEGO W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 494 W KM 26+680 W M. BRONIEC WRAZ Z DOJAZDAMI
- Dostawa akumulatorów do pojazdów oraz sprzętu wojskowego.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie wycen nieruchomości Gminy Kielce i Skarbu Państwa
- Wykonywanie operatów szacunkowych na potrzeby aktualizacji opłat rocznych - zamówienie w dwóch częściach
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Duszniki
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Małków
- Wycena składników majątku SRK S.A. oraz majątku niebędącego własnością SRK S.A. [...] dla części obejmującej województwo dolnośląskie...
- Wykonanie prac geodezyjnych część 4
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.