eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WałbrzychTERMOMODERNIZACJA STACJI RATOWNICTWA GÓRSKIEGO W SOKOLCU ORAZ W MIĘDZYGÓRZU



Ogłoszenie z dnia 2023-04-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
TERMOMODERNIZACJA STACJI RATOWNICTWA GÓRSKIEGO W SOKOLCU ORAZ W MIĘDZYGÓRZU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GÓRSKIE OCHOTNICZE POGOTOWIE RATUNKOWE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000706869

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Poznańska 6

1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-303

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 004874 644 70 19

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@goprsudety.pl, prezes@goprsudety.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://walbrzyska.gopr.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9d1c5d15-74ce-11ed-94da-6ae0fe5e7159

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Podmiot prawa publicznego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Ratownictwo górskie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

TERMOMODERNIZACJA STACJI RATOWNICTWA GÓRSKIEGO W SOKOLCU ORAZ W MIĘDZYGÓRZU

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d1c5d15-74ce-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00186561

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Poprawa efektywności energetycznej budynków GOPR w Międzygórzu i Sokolcu poprzez wykonanie prac termomodernizacyjnych” jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014 – 2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00485406

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/1/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2149897,08 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Termomodernizacja stacji ratownictwa górskiego w Sokolcu.
W zakres przedmiotu zamówienia wchodzić będzie:
1) Sporządzenie projektów wykonawczych oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót według wymagań zawartych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2004 nr 130 poz. 1389 z późn. zm).
2) Na zakres prac modernizacji źródła ciepła - pompa ciepła oraz sieci c.o. i c.w.u., instalacji oświetlenia, instalacji wentylacji mechanicznej, instalacji fotowoltaicznej opracować projekt wykonawczy technologii, który należy uzgodnić z Zamawiającym.
3) Rozwiązania dotyczące systemu zarządzania energią należy opisać w zakresie technologicznymi i uzgodnić z Zamawiającym.
4) Wykonanie robót budowlanych na podstawie sporządzonych projektów i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, w tym:
- wykonanie termomodernizacji zgodnie z audytami energetycznymi, PFU,
- wykonanie modernizacji dachu zgodnie z opisem w PFU,
- wykonanie przebudowy konstrukcji budynku oraz pokrycia dachowego zgodnie z opisem w PFU,
- wykonanie modernizacji instalacji c.o. i c.w.u. w zakresie wynikającym z audytów energetycznych i PFU,
- wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej w zakresie wynikającym z audytów energetycznych i PFU,
- wymiana istniejących opraw świetlówkowych i żarowych na nowe energooszczędne oprawy LED,
- wykonanie hydroizolacji budynku oraz izolacji ścian fundamentowych wraz w wykonaniem drenażu opaskowego,
- wykonanie prac odtworzeniowych wynikających z zakresu przeprowadzonych prac termomodernizacyjnych.
5) Montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 11,70 kWp, instalacji elektrycznej, instalacji odgromowej. Instalację przyłączanego obiektu od miejsca rozgraniczenia własności urządzeń elektroenergetycznych lub głównej rozdzielnicy budynku Wykonawca winien wykonać we własnym zakresie, zgodnie z uzgodnionym z energetyką projektem i zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Podłączenie instalacji fotowoltaicznych do sieci elektroenergetycznej, zgodnie z warunkami uzyskanymi od miejscowego operatora sieci dystrybucyjnej w sposób gwarantujący maksymalizację konsumpcji wyprodukowanej energii z PV, na potrzeby obiektu.
- podłączenie instalacji zasilania dla nowej kotłowni z wykorzystaniem istniejących układów zasilania budynków,
- modernizacja istniejącego zasilania w energię elektryczną, jeżeli będzie wymagana, zgodnie z warunkami, do mocy gwarantującej prawidłowa obsługę nowej kotłowni.
6) Przeprowadzenie wymaganych prób i badań, przed uzyskaniem odbiorów robót i przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem do użytkowania modernizowanego obiektu i instalacji.
7) Dostarczenie instrukcji obsługi systemu grzewczego i energii elektrycznej, dla modernizowanego budynku oraz dokumentacji powykonawczej.
8) Przeprowadzenie szkolenia personelu Zamawiającego w zakresie eksploatacji i konserwacji wyposażenia objętego przedmiotem zamówienia.
9) Uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektów, jeżeli takie będą wymagane.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71313430-8 - Analiza wskaźników ekologicznych dla projektu budowlanego

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45261410-1 - Izolowanie dachu

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

51900000-1 - Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

4.5.5.) Wartość części: 1044969,90 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Termomodernizacja stacji ratownictwa górskiego w Międzygórzu
W zakres przedmiotu zamówienia wchodzić będzie:
1) Sporządzenie projektów wykonawczych oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót według wymagań zawartych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2004 nr 130 poz. 1389 z późn. zm).
2) Na zakres prac modernizacji źródła ciepła - pompa ciepła oraz sieci c.o. i c.w.u., instalacji oświetlenia, instalacji wentylacji mechanicznej opracować projekt wykonawczy technologii, który należy uzgodnić z Zamawiającym.
3) Rozwiązania dotyczące systemu zarządzania energią należy opisać w zakresie technologicznymi i uzgodnić z Zamawiającym.
4) Wykonanie robót budowlanych na podstawie sporządzonych projektów i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, w tym:
- wykonanie termomodernizacji zgodnie z audytami energetycznymi, PFU,
- wykonanie modernizacji dachu zgodnie z opisem w PFU,
- wykonanie przebudowy konstrukcji budynku oraz pokrycia dachowego zgodnie z opisem w PFU,
- wykonanie modernizacji instalacji c.o. i c.w.u. w zakresie wynikającym z audytów energetycznych i PFU,
- wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej w zakresie wynikającym z audytów energetycznych i PFU,
- wymiana istniejących opraw świetlówkowych i żarowych na nowe energooszczędne oprawy LED,
- wykonanie prac odtworzeniowych wynikających z zakresu przeprowadzonych prac termomodernizacyjnych.
- podłączenie instalacji zasilania dla nowej kotłowni z wykorzystaniem istniejących układów zasilania budynków,
- modernizacja istniejącego zasilania w energię elektryczną, jeżeli będzie wymagana, zgodnie z warunkami, do mocy gwarantującej prawidłowa obsługę nowej kotłowni.
5) Przeprowadzenie wymaganych prób i badań, przed uzyskaniem odbiorów robót i przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem do użytkowania modernizowanego obiektu i instalacji.
6) Dostarczenie instrukcji obsługi systemu grzewczego i energii elektrycznej, dla modernizowanego budynku oraz dokumentacji powykonawczej.
7) Przeprowadzenie szkolenia personelu Zamawiającego w zakresie eksploatacji i konserwacji wyposażenia objętego przedmiotem zamówienia.
8) Uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektów, jeżeli takie będą wymagane.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71313430-8 - Analiza wskaźników ekologicznych dla projektu budowlanego

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45261410-1 - Izolowanie dachu

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

51900000-1 - Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

4.5.5.) Wartość części: 702913,90 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 848700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 848700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 848700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa TWS Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021430900

7.3.3) Ulica: Grota-Roweckiego, 81

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 52-232

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 848700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.