Ogłoszenie z dnia 2023-04-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00485406/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-08
- 2022/BZP 00485775/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-08
- 2023/BZP 00128524/01 - Wynik z dnia 2023-03-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
TERMOMODERNIZACJA STACJI RATOWNICTWA GÓRSKIEGO W SOKOLCU ORAZ W MIĘDZYGÓRZU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GÓRSKIE OCHOTNICZE POGOTOWIE RATUNKOWE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000706869
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poznańska 6
1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-303
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 004874 644 70 19
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@goprsudety.pl, prezes@goprsudety.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://walbrzyska.gopr.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9d1c5d15-74ce-11ed-94da-6ae0fe5e71591.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Podmiot prawa publicznego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ratownictwo górskie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
TERMOMODERNIZACJA STACJI RATOWNICTWA GÓRSKIEGO W SOKOLCU ORAZ W MIĘDZYGÓRZU2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d1c5d15-74ce-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00186561
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Poprawa efektywności energetycznej budynków GOPR w Międzygórzu i Sokolcu poprzez wykonanie prac termomodernizacyjnych” jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014 – 20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00485406
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/1/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2149897,08 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Termomodernizacja stacji ratownictwa górskiego w Sokolcu.W zakres przedmiotu zamówienia wchodzić będzie:
1) Sporządzenie projektów wykonawczych oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót według wymagań zawartych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2004 nr 130 poz. 1389 z późn. zm).
2) Na zakres prac modernizacji źródła ciepła - pompa ciepła oraz sieci c.o. i c.w.u., instalacji oświetlenia, instalacji wentylacji mechanicznej, instalacji fotowoltaicznej opracować projekt wykonawczy technologii, który należy uzgodnić z Zamawiającym.
3) Rozwiązania dotyczące systemu zarządzania energią należy opisać w zakresie technologicznymi i uzgodnić z Zamawiającym.
4) Wykonanie robót budowlanych na podstawie sporządzonych projektów i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, w tym:
- wykonanie termomodernizacji zgodnie z audytami energetycznymi, PFU,
- wykonanie modernizacji dachu zgodnie z opisem w PFU,
- wykonanie przebudowy konstrukcji budynku oraz pokrycia dachowego zgodnie z opisem w PFU,
- wykonanie modernizacji instalacji c.o. i c.w.u. w zakresie wynikającym z audytów energetycznych i PFU,
- wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej w zakresie wynikającym z audytów energetycznych i PFU,
- wymiana istniejących opraw świetlówkowych i żarowych na nowe energooszczędne oprawy LED,
- wykonanie hydroizolacji budynku oraz izolacji ścian fundamentowych wraz w wykonaniem drenażu opaskowego,
- wykonanie prac odtworzeniowych wynikających z zakresu przeprowadzonych prac termomodernizacyjnych.
5) Montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 11,70 kWp, instalacji elektrycznej, instalacji odgromowej. Instalację przyłączanego obiektu od miejsca rozgraniczenia własności urządzeń elektroenergetycznych lub głównej rozdzielnicy budynku Wykonawca winien wykonać we własnym zakresie, zgodnie z uzgodnionym z energetyką projektem i zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Podłączenie instalacji fotowoltaicznych do sieci elektroenergetycznej, zgodnie z warunkami uzyskanymi od miejscowego operatora sieci dystrybucyjnej w sposób gwarantujący maksymalizację konsumpcji wyprodukowanej energii z PV, na potrzeby obiektu.
- podłączenie instalacji zasilania dla nowej kotłowni z wykorzystaniem istniejących układów zasilania budynków,
- modernizacja istniejącego zasilania w energię elektryczną, jeżeli będzie wymagana, zgodnie z warunkami, do mocy gwarantującej prawidłowa obsługę nowej kotłowni.
6) Przeprowadzenie wymaganych prób i badań, przed uzyskaniem odbiorów robót i przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem do użytkowania modernizowanego obiektu i instalacji.
7) Dostarczenie instrukcji obsługi systemu grzewczego i energii elektrycznej, dla modernizowanego budynku oraz dokumentacji powykonawczej.
8) Przeprowadzenie szkolenia personelu Zamawiającego w zakresie eksploatacji i konserwacji wyposażenia objętego przedmiotem zamówienia.
9) Uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektów, jeżeli takie będą wymagane.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71313430-8 - Analiza wskaźników ekologicznych dla projektu budowlanego
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45261410-1 - Izolowanie dachu
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
51900000-1 - Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
4.5.5.) Wartość części: 1044969,90 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Termomodernizacja stacji ratownictwa górskiego w MiędzygórzuW zakres przedmiotu zamówienia wchodzić będzie:
1) Sporządzenie projektów wykonawczych oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót według wymagań zawartych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2004 nr 130 poz. 1389 z późn. zm).
2) Na zakres prac modernizacji źródła ciepła - pompa ciepła oraz sieci c.o. i c.w.u., instalacji oświetlenia, instalacji wentylacji mechanicznej opracować projekt wykonawczy technologii, który należy uzgodnić z Zamawiającym.
3) Rozwiązania dotyczące systemu zarządzania energią należy opisać w zakresie technologicznymi i uzgodnić z Zamawiającym.
4) Wykonanie robót budowlanych na podstawie sporządzonych projektów i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, w tym:
- wykonanie termomodernizacji zgodnie z audytami energetycznymi, PFU,
- wykonanie modernizacji dachu zgodnie z opisem w PFU,
- wykonanie przebudowy konstrukcji budynku oraz pokrycia dachowego zgodnie z opisem w PFU,
- wykonanie modernizacji instalacji c.o. i c.w.u. w zakresie wynikającym z audytów energetycznych i PFU,
- wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej w zakresie wynikającym z audytów energetycznych i PFU,
- wymiana istniejących opraw świetlówkowych i żarowych na nowe energooszczędne oprawy LED,
- wykonanie prac odtworzeniowych wynikających z zakresu przeprowadzonych prac termomodernizacyjnych.
- podłączenie instalacji zasilania dla nowej kotłowni z wykorzystaniem istniejących układów zasilania budynków,
- modernizacja istniejącego zasilania w energię elektryczną, jeżeli będzie wymagana, zgodnie z warunkami, do mocy gwarantującej prawidłowa obsługę nowej kotłowni.
5) Przeprowadzenie wymaganych prób i badań, przed uzyskaniem odbiorów robót i przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem do użytkowania modernizowanego obiektu i instalacji.
6) Dostarczenie instrukcji obsługi systemu grzewczego i energii elektrycznej, dla modernizowanego budynku oraz dokumentacji powykonawczej.
7) Przeprowadzenie szkolenia personelu Zamawiającego w zakresie eksploatacji i konserwacji wyposażenia objętego przedmiotem zamówienia.
8) Uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektów, jeżeli takie będą wymagane.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71313430-8 - Analiza wskaźników ekologicznych dla projektu budowlanego
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45261410-1 - Izolowanie dachu
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
51900000-1 - Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
4.5.5.) Wartość części: 702913,90 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 848700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 848700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 848700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa TWS Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021430900
7.3.3) Ulica: Grota-Roweckiego, 81
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 52-232
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 848700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- "Świadczenie usługi fizycznej ochrony mienia Powiatowego Urzędu Pracy w Wałbrzychu przy ul. Ogrodowej 5B "
- Sporządzenie programu prac konserwatorskich i wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich stropu drewnianego w salonie włoskim w Zamku Książ w Wałbrzychu
- Sporządzenie programu prac konserwatorskich i wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich żyrandoli w Sali Maksymiliana Zamku Książ
- Dostawa ręczników papierowych, dozowników do ręczników w roli, mydła w piance
- Sukcesywna dostawa jaj kurzych do Restauracji Wałbrzyskiego Centrum Sportowo - Rekreacyjnego "AQUA-ZDRÓJ" Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do cytometrii przepływowej dla Laboratorium oraz materiałów medycznych dla oddziałów Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego ...
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.