Ogłoszenie z dnia 2023-04-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00124334/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
MECHANICZNE PROFILOWANIE DRÓG GRUNTOWYCH W RAMACH ZADANIA PN.: „BIEŻĄCA KONSERWACJA DRÓG O NAWIERZCHNIACH GRUNTOWYCH W MIEJSCACH WYMAGAJĄCYCH NAPRAWY”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Myszków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398497
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 26
1.5.2.) Miejscowość: Myszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 34 313-26-82
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@miastomyszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastomyszkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miastomyszkow.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
MECHANICZNE PROFILOWANIE DRÓG GRUNTOWYCH W RAMACH ZADANIA PN.: „BIEŻĄCA KONSERWACJA DRÓG O NAWIERZCHNIACH GRUNTOWYCH W MIEJSCACH WYMAGAJĄCYCH NAPRAWY”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-16fbd023-bcd9-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00186569
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00058124/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Mechaniczne profilowanie dróg gruntowych w ramach zadania pn.: "Bieżąca konserwacja dróg o nawierzchniach gruntowych w miejscach wymagających naprawy".
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00124334
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2023.KM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 243902,44 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 118000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na mechanicznym profilowaniu dróg gruntowych, w tym:
a) profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywanego mechanicznie przy użyciu równiarki i walca wibracyjnego – 20 000,00 m2;
b) remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowej - mechaniczne zagęszczenie tłucznia – 200,00 t.
2. Zamówienie należy wykonać w dwóch etapach:
a) Etap I, na który składa się 70% wykonania finansowego przedmiotu umowy (Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia zakresu etapu I do 20%), w terminie od dnia zawarcia umowy do dnia 30.06.2023r.;
b) Etap II, na który składa się pozostały zakres wykonania finansowego przedmiotu umowy, w terminie od dnia 01.07.2023r. do dnia 30.11.2023r.;
2. Powyższe roboty będą wykonywane na drogach gminnych w ulicach wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający przewiduje dwie mobilizacje polegające na wskazaniu miejsca oraz ilości robót do wykonania.
3. Przedmiot zamówienia został wyczerpująco opisany w załączniku nr 1 do SWZ – dokumentacja do realizacji zamówienia.
4. Zamawiający wskazuje, że dokonał podziału zamówienia na części poprzez udzielanie zamówienia „Bieżąca konserwacja dróg o nawierzchniach gruntowych w miejscach wymagających naprawy” w dwóch odrębnych postępowaniach, więc podział na kolejne części jest bezzasadny.
Zamawiający, po przeanalizowaniu zakresu oraz wielkości zamówienia, a także Wykonawców, którzy biorą udział w tego rodzaju zamówieniach (małe i średnie przedsiębiorstwa) uznał, iż dalszy podział na kolejne zamówienia groziłby nadmiernymi trudnościami organizacyjnymi i nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia z tytułu zwiększenia wówczas kosztów transportu sprzętu do wykonywania robót.
Potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby zagrozić właściwemu i terminowemu wykonaniu zamówienia. Wielkość udzielanego zamówienia jest dostosowana do możliwości małego i średniego przedsiębiorstwa, co oznacza, że brak podziału zamówienia na części nie spowoduje ograniczenia konkurencji.
5. Wykonawca wykonując przedmiot zamówienia zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych nie może spowodować pogorszenia w zakresie dostępności remontowanych nawierzchni drogowych dla ich użytkowników, a w szczególności dla osób niepełnosprawnych.
6. Rodzaj zamówienia: robota budowlana.
7. Kody CPV:
1) Główny kod CPV:
45233252-0: Roboty w zakresie nawierzchni ulic
2) Dodatkowe kody CPV:
45233142-6: Roboty w zakresie naprawy dróg
8. W każdym przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia będzie odnosił się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
Pozostałe informacje w zakresie rozwiązań równoważnych zostały opisane w Rozdziale 5 SWZ.
9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań, w trybie określonym w art. 121 ustawy Pzp.
10. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę, w ofercie, części (zakresów) zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania przez Wykonawcę nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. W tym celu Wykonawca winien podać odpowiednie informacje w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale podwykonawców, należy wpisać w odpowiednim miejscu tabeli formularza oferty „nie dotyczy” lub inne podobne sformułowanie.
11. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
12. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie dopuszcza do składania ofert częściowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127701,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 127701,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowy Emirex Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 574-206-42-16
7.3.3) Ulica: Ogrodowa 18/22/13
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUGOWY EMIREX SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUGOWY EMIREX SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 127701,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z MYSZKOWA
- Dostawa ciekłego tlenu medycznego wraz z montażem i najmem zbiornika oraz parownicy dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Myszkowie
- "Dostawa odczynników laboratoryjnych do badań hematologicznych wraz z najmem analizatora na potrzeby Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej SPZOZ w Myszkowie"
- Dostawa serwerów z licencjami
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem realizowanym w formule "zaprojektuj i wybuduj" pn.: "Poprawa jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Nr 2 w Myszkowie"
- Modernizacja kompleksów sportowych ORLIK w ramach zadań inwestycyjnych - 3 części zamówienia
- Remont i adaptacja sal do praktycznej nauki zawodu Zespołu Szkół Nr 1 w Myszkowie w ramach Projektu pn.: "Poprawa jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Nr 1 w Myszkowie
więcej: przetargi w Myszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie gminy Jeżowe, w miejscowościach: Jeżowe, Groble, Jata i Sójkowa wraz z systemem monitorowania
- Budowa ul. Cmentarnej w Warce w ramach zadania: "Przebudowa dróg na terenie gminy Warka"
- Przebudowa drogi gminnej nr 112252E Klizin - Wólka Pytowska - etap I
- Remont (wzmocnienie) nawierzchni drogi powiatowej nr 1204F na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1203F przez m. Karczyn, do zjazdu na drogę leśną - dojazd pożarowy nr 34
- Przebudowa ulic miejskich
- Remonty wielkopowierzchniowe nawierzchni jezdni dróg powiatowych na terenie powiatu rybnickiego mieszankami mineralno - asfaltowymi na gorąco
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.