Ogłoszenie z dnia 2023-04-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00137853/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa utrzymania zieleni i czystości parku pofortecznego, na terenie Hevelianum w Gdańsku, DPZ.26.1.2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: „Hevelianum" Jednostka Budżetowa Gminy Miasta Gdańska
1.3.) Oddział zamawiającego: Hewelianum
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190572660
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gradowa 6
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-802
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@hevelianum.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.hewelianum.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7409471.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa utrzymania zieleni i czystości parku pofortecznego, na terenie Hevelianum w Gdańsku, DPZ.26.1.20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f377242-c357-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00186594
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00018243/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Utrzymanie zieleni i czystości parku pofortecznego na terenie Hevelianum
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00137853
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DPZ.26.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania zieleni i czystości parku pofortecznego, na terenie Hevelianum w Gdańsku w latach 2023-2025.
2. Zamówienie obejmuje w szczególności:
1) Prace ogrodnicze związane z utrzymaniem i pielęgnacją zieleni parkowej.
2) Prace pielęgnacyjne związane z prowadzeniem gospodarki drzewostanem.
3) Prace porządkowe związane z utrzymaniem czystości w parku.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8a do SWZ (OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
90910000-9 - Usługi sprzątania
77313000-7 - Usługi utrzymania parków
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 997110,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1946160,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 997110,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe „PRESTO” Antoni Janusz Manczur
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 190394069
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "PRESTO" ANTONI JANUSZ MANCZUR
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "PRESTO" ANTONI JANUSZ MANCZUR
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 997110,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Świadczenie usług identyfikacji elektronicznej i usług zaufania na potrzeby Gminy Miasta Gdańska
- Zakup sprzętu i urządzeń stomatologicznych w 3 pakietach
- świadczenie usługi odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów segregowanych tj. odzysk lub unieszkodliwienie odpadów wytworzonych przez jednostki organizacyjne Politechniki Gdańskiej
- Realizacja zadania inwestycyjnego pod nazwą: "Ninja Park Żabianka" - zadanie realizowane w ramach Budżetu Obywatelskiego 2024
- Usługa ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej podmiotu przeprowadzającego eksperyment medyczny
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025 na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 7 w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług należytego utrzymania stanu sanitarno - porządkowego nieruchomości wraz z terenami przynależnymi na nieruchomościach administrowanych przez Łódzkie Nieruchomości Sp. z o.o."
- "Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych, halach i laboratoriach Łukasiewicz-EMAG oraz na terenie wokół budynków Zamawiającego"
- "Utrzymanie i konserwacja terenów zieleni miejskiej na obszarze miasta Iławy - sektory I, II, III, IV"
- Wykonanie prac związanych ze sprzątaniem części wspólnych w budynkach na terenie nieruchomości MPRI Sp. z o.o. zlokalizowanych w Warszawie.
- Wykonanie usługi polegającej na wycince, frezowaniu pni i pielęgnacji drzew znajdujących się na terenie kompleksów wojskowych (zamówienie z podziałem na 3 części)
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego na nieruchomości położonej w Pawonkowie przy ul. Lublinieckiej
więcej: Usługi pielęgnacji drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.