Ogłoszenie z dnia 2025-04-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00134618/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Naprawa dróg gruntowych na terenie miasta i gminy Międzyrzecz
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Międzyrzecz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966846
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Międzyrzecz
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-300
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@miedzyrzecz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.miedzyrzecz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-zp.miedzyrzecz.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Naprawa dróg gruntowych na terenie miasta i gminy Międzyrzecz2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-770d3fcd-f3c9-4005-9169-ee6089d356aa
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00186611
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00040515/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Równanie i wałowanie dróg gruntowych, żużlowych i tłuczniowych w 2025 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00134618
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WRG.271.4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 155400,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest systematyczne, na podstawie przekazanych przez Zamawiającego zleceń szczegółowych, wykonywanie usług z zakresu naprawy nawierzchni dróg, placów i działek gminnych o nawierzchni gruntowej na terenie miasta i gminy Międzyrzecz. Usługi obejmują równanie, profilowanie i wałowanie dróg o nawierzchni gruntowej z mechanicznym zagęszczeniem nawierzchni.
2. Zestawienie prac, wraz z planowaną do wykonania ilością:
I etap: w okresie do 30.06.2025 r. - 400 000 m2,
II etap: w okresie od 01.07.2025 r. do 31.12.2025 r. - 200 000 m2.
Uwaga:
Szczegółowy zakres prac określony będzie na podstawie zleceń określających lokalizację i ilość dróg do naprawy – do wyczerpania wartości ogólnej umowy. Wskazany obmiar ma jedynie charakter informacyjny i służy do porównania wyceny oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian powierzchni dróg do równania (zwiększenia lub zmniejszenia) wskazanych w formularzu ofertowym. Wykonawca nie będzie wnosił zastrzeżeń ani roszczeń w jakiejkolwiek formie, jeśli ilość robót rzeczywiście wykonanych, a następnie rozliczonych na podstawie obmiarów powykonawczych, będzie inna niż podana w formularzu ofertowym. Wykonawca, przed przystąpieniem do prac, uzyska informacje od Zamawiającego o istniejącym uzbrojeniu
w drogach przeznaczonych do równania.
3. Wykonawca zobowiązany jest do naprawy zniszczonych w trakcie prowadzenia prac urządzeń podziemnych.
4. Wykonawca zabezpieczy miejsce prac zgodnie z instrukcją oznakowania robót prowadzonych w pasie drogowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 206640,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 435420,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 206640,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ZBUD Robert Ziemecki
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ZRDG Zdzisław Ziemecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7772650434
7.3.4) Miejscowość: Czerwonak
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Budowy i Utrzymania Dróg Robert Ziemecki
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Budowy i Utrzymania Dróg Robert Ziemecki
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYRZECZA
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla etapu I rewitalizacji Zespołu Folwarcznego w Międzyrzeczu na potrzeby utworzenia Lubuskiego Muzeum Pożarnictwa.
- Budowa tłoczni ścieków na ul. Mieszka I wraz z budową odcinka kanalizacji do ul. Młyńskiej w Międzyrzeczu
- Remont budynku magazynowego
- Przebudowa mostu JNI 01028773 w ciągu drogi powiatowej nr 1358F, km 2+215 w m. Trzciel
- Rozbiórka istniejącego i budowa nowego przepustu w ciągu drogi powiatowej nr 1332F w km 15+467 (Pszczew)
więcej: przetargi w Międzyrzeczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi polegającej na konserwacji i serwisowaniu/naprawach systemów zabezpieczeń i instalacji przeciwpożarowej na rzecz Prokuratury ...
- Świadczenie usługi okresowych przeglądów technicznych stolarki drzwiowej w okresie 36 miesięcy dla Instytutu Techniki Cieplnej Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa PW
- Przegląd kulochwytu na strzelnicy oraz wymiana lub naprawa elementów metalowych.
- Montaż w terenie poidełek warszawskich
- Wykonanie okresowych przeglądów obiektów budowlanych w budynku Wydziału Mechatroniki PW w okresie 24 miesięcy.
- Pełna obsługa serwisowa urządzenia gamma kamery
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.