Ogłoszenie z dnia 2023-04-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00516829/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja infrastruktury edukacyjnej, program poprawy jakości środowiska w obrębie obszarów NATURA2000 Etap IV
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Suski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181675
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościelna 5 b
1.5.2.) Miejscowość: Sucha Beskidzka
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-200
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 338747800
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@powiatsuski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatsuski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa i modernizacja infrastruktury edukacyjnej, program poprawy jakości środowiska w obrębie obszarów NATURA2000 Etap IV2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e1a739e-85e1-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00186660
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037005/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa OREW w Juszczynie o pomieszczenia rehabilitacyjne oraz ocieplenie stropów i dachów wraz z pracami towarzyszącymi
1.1.8 Budowa placu manewrowego przy ZS. im. W. Goetla w Suchej Beskidzkiej
1.1.9 Modernizacja sieci energetycznej w ZS. im. W. Witosa w Suchej Beskidzkiej
1.1.20 Wykonanie instalacji fotowoltaicznej i solarnej oraz modernizacja kotłowni poprzez wymianę kotłów węglowych na kocioł na pellet w budynku OREW w Juszczynie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00516829
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZ.272.27.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2758211,58 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja energetyczna, rozbudowa, przebudowa i nadbudowa części Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno - Wychowawczego o pomieszczenia rehabilitacyjne, budowę zbiornika na nieczystości ciekłe na działce nr ewid. 19/95 jedn. ewid. Maków Podhalański, obręb ewid. Juszczynw ramach zadania Budowa i modernizacja infrastruktury edukacyjnej, program poprawy jakości środowiska w obrębie obszarów NATURA2000 Etap IV.
Zadanie współfinansowane ze środków Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, wstępna promesa numer Edycja2/2021/2013/PolskiLad.
Roboty wykonawcze w zakresie części nr 1-3 muszą być prowadzone w trakcie normalnej pracy obiektów. Wykonywane roboty nie mogą utrudniać funkcjonowania szkoły/ ośrodka
Zadanie obejmuje również docieplenie stropów i skosów dachowych zgodnie z dokumentacją
Projektowane postanowienia umowy zawarte są w Załączniku Nr 3a do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: przedmiary robót- Załącznik nr 5.1 do SWZ, specyfikacja techniczna - Załącznik nr 6.1 do SWZ, dokumentacja techniczna- Załącznik nr 7.1 do SWZ.
pozostałe informacje w SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45321000-3 - Izolacja cieplna
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
4.5.5.) Wartość części: 948404,31 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa kotłowni opalanej paliwem stałym na kotłownię opalaną pelletem, budowa instalacji solarnej oraz instalacji fotowoltaicznej w Ośrodku Rehabilitacyjno-Edukacyjno – Wychowawczym w Juszczyniew ramach zadania Budowa i modernizacja infrastruktury edukacyjnej, program poprawy jakości środowiska w obrębie obszarów NATURA2000 Etap IV.
Zadanie współfinansowane ze środków Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, wstępna promesa numer Edycja2/2021/2013/PolskiLad.
Roboty wykonawcze w zakresie części nr 1-3 muszą być prowadzone w trakcie normalnej pracy obiektów. Wykonywane roboty nie mogą utrudniać funkcjonowania szkoły/ ośrodka
Projektowane postanowienia umowy zawarte są w Załączniku Nr 3b do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: przedmiary robót- Załącznik nr 5.2 do SWZ, specyfikacja techniczna - Załącznik nr 6.2 do SWZ, dokumentacja techniczna- Załącznik nr 7.2 do SWZ.
pozostałe informacje w SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45410000-4 - Tynkowanie
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
09332000-5 - Instalacje słoneczne
44212000-9 - Wyroby konstrukcyjne i części, z wyjątkiem budynków z gotowych elementów
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych
71326000-9 - Dodatkowe usługi budowlane
71334000-8 - Mechaniczne i elektryczne usługi inżynieryjne
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
44212500-4 - Kątowniki i profile
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45251100-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy elektrowni
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
71314100-3 - Usługi elektryczne
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
44112410-5 - Konstrukcje dachowe
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
4.5.5.) Wartość części: 412143,40 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wymiana instalacji elektrycznych w budynku Z.S. im. W. Witosa w Suchej Beskidzkiej.w ramach zadania Budowa i modernizacja infrastruktury edukacyjnej, program poprawy jakości środowiska w obrębie obszarów NATURA2000 Etap IV. Zadanie współfinansowane ze środków Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, wstępna promesa numer Edycja2/2021/2013/PolskiLad.
Roboty wykonawcze w zakresie części nr 1-3 muszą być prowadzone w trakcie normalnej pracy obiektów. Wykonywane roboty nie mogą utrudniać funkcjonowania szkoły/ ośrodka
Projektowane postanowienia umowy zawarte są w Załączniku Nr 3a do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: przedmiary robót- Załącznik nr 5.3 do SWZ, specyfikacja techniczna - Załącznik nr 6.3 do SWZ, dokumentacja techniczna- Załącznik nr 7.3 do SWZ.
pozostałe informacje w SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45314310-7 - Układanie kabli
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
4.5.5.) Wartość części: 718795,13 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa placu manewrowego wraz z budową kanalizacji deszczowej, budową ogrodzenia, robotami ziemnymi, umocnieniem skarp i rozbiórką istniejącego odcinka kanalizacji deszczowej na działce ewid. nr: 9972/14 położonej w Suchej Beskidzkiejw ramach zadania Budowa i modernizacja infrastruktury edukacyjnej, program poprawy jakości środowiska w obrębie obszarów NATURA2000 Etap IV. Zadanie współfinansowane ze środków Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, wstępna promesa numer Edycja2/2021/2013/PolskiLad.
Projektowane postanowienia umowy zawarte są w Załączniku Nr 3a do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: przedmiary robót- Załącznik nr 5.4 do SWZ, specyfikacja techniczna - Załącznik nr 6.4 do SWZ, dokumentacja techniczna- Załącznik nr 7.4 do SWZ.
pozostałe informacje w SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45235000-3 - Roboty budowlane w zakresie lotnisk, pasów startowych i placów manewrowych
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 678868,74 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1009529,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1144837,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1009529,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo Budowlany Malarstwo Tapeciarstwo Mieczysław Barzycki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nip 5521018270
7.3.3) Ulica: Stryszawa 71E
7.3.4) Miejscowość: Stryszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 34-205
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
MIECZYSŁAW BARZYCKI ZAKŁAD REMONTOWO BUDOWLANY MALARSTWO TAPECIARSTWO
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1009529,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 711159,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 711159,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 711159,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa BOGMARG Maria Suder
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nip 6811258304
7.3.3) Ulica: ul. Pakuz 44
7.3.4) Miejscowość: Zakliczyn
7.3.5) Kod pocztowy: 32-406
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 711159,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie Części nr 3 (tj. Wymiana instalacji elektrycznych w budynku Z.S. im. W. Witosa w Suchej Beskidzkiej), z uwagi na to, że oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty dla Części nr 3 przedmiotowego zamówienia.
Uzasadnienie:
Przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia w zakresie Części nr 3 w wysokości: 885.000,00 zł.
Do upływu terminu składania ofert dla przedmiotowego zamówienia na w/w część wpłynęła tylko jedna oferta firmy Grzegorz Cisło, ul. Chemiczna 15 p.8, 22-100 CHEŁM opiewająca na kwotę 1.232.796,33zł (oferta dodatkowa w/w Wykonawcy na kwotę 1.112.838,31 zł została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp).
Z uwagi na to, iż w/w oferta na Część nr 3 zamówienia znacząco przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia, a Zamawiający nie może jej zwiększyć do ceny najkorzystniejszej oferty, unieważnia się przedmiotowe postępowanie w zakresie Części nr 3 na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1232796,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1232796,33 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 798014,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 849356,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 798014,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ”BRUK-SPEC” Przedsiębiorstwo Budowlane Mateusz Gancarczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 552-141-22-97
7.3.3) Ulica: Śleszowice 70
7.3.4) Miejscowość: Zembrzyce
7.3.5) Kod pocztowy: 34-210
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 798014,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI SUCHA BESKIDZKA
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów lekowych - uzupełnienie XV
- Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni zawodowych do Zespołu Szkół im. Walerego Goetla w Suchej Beskidzkiej - samochód osobowy
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów lekowych - uzupełnienie XIV
- Pełnienie funkcji i wykonywanie zadań Lidera Szkolnego w ramach projektów pn. "Kreatywny uczeń - profesjonalista w zawodzie III" oraz ,,Wzmocnienie konkurencyjności uczniów na rynku pracy III"
- Nadzór inwestorski nad inwestycją: "Rozbudowa i przebudowa siedziby Nad. Sucha przy ulicy Zamkowej 7 w Suchej Besk. wraz z niezbędnym zakresem zagospodarowania terenu i infrastrukturą techniczną"
- Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zlokalizowanych na terenie miasta Sucha Beskidzka
więcej: przetargi SUCHA BESKIDZKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z terenu gminy Sosnowica w 2025 roku.
- Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Tuplice w 2025 roku
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Siemiątkowo w 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.