eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia GóraBudowa sieci i przyłącza gazu średniego ciśnienia wraz z zespołem gazowym



Ogłoszenie z dnia 2021-09-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci i przyłącza gazu średniego ciśnienia wraz z zespołem gazowym

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MPGK sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230415527

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wolności 161/163

1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-560

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: + 48 75 64 20 100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mpgk@mpgk.jgora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.jgora.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mpgk-jgora.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sieci i przyłącza gazu średniego ciśnienia wraz z zespołem gazowym

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e6fe371f-f50a-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00186666

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00136529/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: P3/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 300000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci i przyłącza gazu średniego ciśnienia wraz z zespołem redukcyjno-pomiarowym Q=80 m3/h dla potrzeb punktu tankowania CNG przy ul. Mickiewicza 31 w Jeleniej Górze, zgodnie z posiadanymi przez Zamawiającego warunkami przyłączenia do sieci gazowej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 1 do SWZ.
3.Zakres przedmiotu zamówienia nie obejmuje:
1) systemu monitorowania wizyjnego oraz oświetlenia punktu tankowania,
2) przyłącza energetycznego energii elektrycznej,
3) wykonania nawierzchni miejsc postojowych pojazdów,
4) wysp oraz fundamentów pod kompresory
5) zadaszenia kompresorów,
6) infrastruktury towarzyszącej.
4.Przedmiar (załącznik nr 2) ma charakter pomocniczy do określenia ceny wykonania zamówienia. Wszystkie pozycje nieujęte w przedmiarze należy uwzględnić w cenie oferty na podstawie sporządzonej kalkulacji własnej.
5.Wykonawca zobowiązany jest przed złożeniem oferty do przeprowadzenia wizji lokalnej i zweryfikowania przedmiaru pod względem zgodności ze stanem faktycznym. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zaniechanie tych czynności przez Wykonawcę, a w konsekwencji nieoszacowanie wartości pełnego zakresu robót.
6.W celu przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawca zobowiązany jest zgłosić się droga mailową do Zamawiającego – zygmunt.semeniuk@mpgk.jgora.pl
7.Przedmiar jak i pozostała dokumentacja mają być traktowane jako dokumenty wzajemnie uzupełniające się.
8.Wykonawca jest zobowiązany zgłaszać Zamawiającemu prace ulegające zakryciu.
9.Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę min. 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane, prace montażowe oraz dostarczone i zamontowane urządzenia. Okres rękojmi jest równy okresowy gwarancji. Okres gwarancji liczony jest od daty odbioru (data podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231220-3 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów

45231221-0 - Roboty budowlane w zakresie gazowych sieci zasilających

45231223-4 - Roboty pomocnicze w zakresie przesyłu gazu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 234500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 234500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 234500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOWARBUD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6111014215

7.3.3) Ulica: Kaczawska 1

7.3.4) Miejscowość: Kowary

7.3.5) Kod pocztowy: 58-530

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 288435,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 72 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.