Ogłoszenie z dnia 2022-05-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00166318/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług kompleksowej obsługi technicznej wydarzeń kulturalnych organizowanych przez Miejskie Centrum Kultury w Gorzowie Wlkp. w 2022 roku”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Centrum Kultury
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210214164
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Drzymały 26
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzp@mckgorzow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mckgorzow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mckgorzow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
samorządowa jednostka kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Umowy ramowej
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usług kompleksowej obsługi technicznej wydarzeń kulturalnych organizowanych przez Miejskie Centrum Kultury w Gorzowie Wlkp. w 2022 roku”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-99f85664-d6b0-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00186673
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020586/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie kompleksowej obsługi technicznej wydarzeń kulturalnych organizowanych przez Miejskie Centrum Kultury w 2022 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00166318/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MCK.DMiPFZ.272.1.2022.KS
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Kompleksowa obsługa techniczna cyklu koncertów i innych występów artystów zawodowych i amatorskich pn. Dobry wieczór Gorzów 2022”.Szczegółowy
wykazposzczególnych koncertów i wymagania zawarte zostały w opisie przedmiotu zamówienia
iriderach technicznych - załącznikach do swz. Udzielenie zamówień na obsługę
poszczególnychimprez artystycznych wchodzących w zakres ww. części zamówienia, w okresie
trwania umowy, następować będzie na podstawie art. 313 ust.1 ustawy Prawo Zamówień
Publicznych, poprzez wystosowanie (na minimum 7 dni) przed planowaną imprezą artystyczną)
zlecenia, zgodnego ze wzorem stanowiącym załącznik do umowy ramowej. Zamówienie zlecane
będzie każdorazowo. Płatność za realizację zamówienia nastąpi po realizacji /obsłudze każdej
imprezy artystycznej na podstawie faktur wystawianych przez Wykonawcę zgodnie z przyjętym
zleceniem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952100-3 - Usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79993100-2 - Usługi zarządzania urządzeniami
92370000-5 - Usługi techników dźwięku
32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
51310000-8 - Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych, radiowych, dźwiękowych i wideo
4.5.5.) Wartość części: 184500,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Obsługa techniczna koncertów w ramach cyklu pn. „MIEJ CZAS NA KONCERTY 2022”.Szczegółowy
wykazposzczególnych koncertów i wymagania zawarte zostały w opisie przedmiotu zamówienia
iriderach technicznych - załącznikach do swz. Udzielenie zamówień na obsługę
poszczególnychimprez artystycznych wchodzących w zakres ww. części zamówienia, w okresie
trwania umowy, następować będzie na podstawie art. 313 ust.1 ustawy Prawo Zamówień
Publicznych, poprzez wystosowanie przed planowaną imprezą artystyczną)
zlecenia, zgodnego ze wzorem stanowiącym załącznik do umowy ramowej. Zamówienie zlecane
będzie każdorazowo. Płatność za realizację zamówienia nastąpi po realizacji /obsłudze każdej
imprezy artystycznej na podstawie faktur wystawianych przez Wykonawcę zgodnie z przyjętym
zleceniem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952100-3 - Usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79993100-2 - Usługi zarządzania urządzeniami
92370000-5 - Usługi techników dźwięku
32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 71955,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
UZASADNIENIE PRAWNE
1. Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego".
2. Zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy PZP, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
UZASADNIENIE FAKTYCZNE
Wykonawca złożył ofertę w postępowaniu jw., za pośrednictwem platformy zakupowej w terminie określonym przez zamawiającego w SWZ. Jednakże oferta ww. wykonawcy nie została złożona w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, zgodnie z art. 63 ust. 2 n.p.z.p. oraz wymogami określonymi we wskazanych wyżej zapisach SWZ. Wykonawca złożył skan dokumentu podpisanego odręcznie, co oznacza, że oferta nie została podpisana (sporządzona) zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ.
Mając powyższe na uwadze, oferta ww. wykonawcy została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP, który stanowi, iż Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego.
Zamawiający dla części I i II zamówienia, dnia 26.05.2022r., na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy PZP unieważnił postępowanie z uwagi na fakt, iż złożona w postępowaniu oferta podlegała odrzuceniu.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
UZASADNIENIE PRAWNE
1. Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego".
2. Zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy PZP, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
UZASADNIENIE FAKTYCZNE
Wykonawca złożył ofertę w postępowaniu jw., za pośrednictwem platformy zakupowej w terminie określonym przez zamawiającego w SWZ. Jednakże oferta ww. wykonawcy nie została złożona w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, zgodnie z art. 63 ust. 2 n.p.z.p. oraz wymogami określonymi we wskazanych wyżej zapisach SWZ. Wykonawca złożył skan dokumentu podpisanego odręcznie, co oznacza, że oferta nie została podpisana (sporządzona) zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ.
Mając powyższe na uwadze, oferta ww. wykonawcy została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP, który stanowi, iż Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego.
Zamawiający dla części I i II zamówienia, dnia 26.05.2022r., na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy PZP unieważnił postępowanie z uwagi na fakt, iż złożona w postępowaniu oferta podlegała odrzuceniu.
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- "Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi do realizacji zadań związanych z rejestracją pojazdów"
- Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i materiałów zużywalnych na potrzeby Zakładu Patomorfologii.
- Zakup, dostawa i rozładunek 500 000 szt. worków przeciwpowodziowych na potrzeby Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp.
- Wykonanie usług polegających na sprzątaniu budynków administracyjnych oraz dbania o teren przyległy wokół budynków KOWR OT w Gorzowie Wlkp.
- Zakup samochodu lekkiego ratownictwa wodnego dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gorzowie Wlkp.
- Świadczenie usług Inżyniera Kontraktu na potrzeby realizacji zadania inwestycyjnego pn. "Budowa JRG w Kostrzynie nad Odrą".
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- CP-24-1376/2024/UE; Dostawa wyposażenia studia nagrań
- wykonanie usługi najmu, montażu i demontażu scenotechniki na potrzeby wydarzeń kulturalnych Estrady Poznańskiej pn. 33. FINAŁ WOŚP 2025 ("33 FINAŁ WIELKIEJ ORKIESTRY ŚWIĄTECZNEJ POMOCY 2025")
- Budowa studia podcastowego w siedzibie Wojskowego Instytutu Wydawniczego w Warszawie
- DZP.261.62.2024 - kompleksową organizację i obsługę XII Ogólnopolskiego Dnia Informacyjnego Erasmus+ i Europejskiego Korpusu Solidarności, odbywającego się w dniu 14.01.2025 roku w Warszawie.
- "Budowa oświetlenia boiska zewnętrznego VIII Liceum Ogólnokształcącego w Krakowie przy ul. Grzegórzeckiej 24"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.