eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BartoszyceZakup koparki obrotowej kołowej



Ogłoszenie z dnia 2025-04-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup koparki obrotowej kołowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Dąbrowie k/Bartoszyc

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510750580

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dąbrowa 56A

1.5.2.) Miejscowość: Bartoszyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-200

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 897642002

1.5.8.) Numer faksu: +48 897642002

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdpdabrowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdpdabrowa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/1aced286-d77d-45d7-b082-81da25381757

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Działalność usługowa wspomagająca transport lądowy

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup koparki obrotowej kołowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f75a4fce-3230-4c2e-bf95-3f78de7b3457

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00186673

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00008879/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup koparki obrotowej kołowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00136811

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP-DT.343.1.3.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa koparki obrotowej kołowej do siedziby Zarządu Dróg Powiatowych w Dąbrowie k/Bartoszyc.
Opis przedmiotu zamówienia:
1) Koparka kołowa - obrotowa fabrycznie nowa, sprzęt kompletny, sprawny technicznie, gotowy do eksploatacji, bez zastawu, obciążeń, wolny od wad prawnych i fizycznych, konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych)
2) Rok produkcji (nie starszy niż 2024 r.)
3) Masa eksploatacyjna maszyny: nie więcej niż 16 ton
4) Moc silnika: minimum 150 KM
5) Rodzaj silnika: silnik 4-ro cylindrowy, wysokoprężny turbodoładowany
6) Typ silnika: 4 – suwowy chłodzony cieczą z bezpośrednim wtryskiem typu Common Rail,
7) System oczyszczania spalin: katalizator, filtr DPF, system SCR
8) Napęd koparki na wszystkie koła
9) Prędkość jazdy koparki: min 30 km/h
10) Zbiornik paliwa: min. 200 l
11) Układ hydrauliczny: Pompa hydrauliki wielotłoczkowa o zmiennej wydajności oraz dwie pompy zębate (jedna sterująca, druga obsługująca hamulec roboczy oraz układ skrętu)
12) Rodzaj wysięgnika: Wysięgnik 2 krotnie łamany (ramie trzyczęściowe)
13) Długość ramienia łyżki: min. 2,50 m
14) Pływające ramie (Ride Control)
15) Szybkozłącze sterowane hydraulicznie
16) Zamki hydrauliczne na ramieniu roboczym
17) Siła zamykania ramienia: min. 60 kN
18) Siła kopania łyżką: min. 80 kN
19) Komplet linii hydraulicznych do obsługi głowicy uchylno-obrotowej/łyżki skarpowej/chwytaka/łyżki planującej/młota
20) Lemiesz roboczy hydrauliczny z obudową siłowników
21) Oświetlenie maszyny umożliwiające poruszanie się po drogach publicznych, dodatkowe światła robocze w technologii LED
22) Belka sygnalizacyjna LED ostrzegawcza koloru pomarańczowego
23) Kabina spełniająca normy bezpieczeństwa ROPS, FOPS
24) Wyposażenie kabiny: klimatyzacja typu Climatronic, tempomat, radio z USB oraz bluetooth, koło kierownicy z regulowanym kątem pochylenia oraz regulacją wysokości, immobilaizer, pneumatyczny regulowany fotel operatora.
25) System monitorowania pracy: tylna kamera
26) Minimum 1 uchylna lub przesuwna szyba
27) Koła – podwójne po 4 szt. na jedną oś, opony nowe (wyprodukowane nie wcześniej niż w 2024 r.) rozmiar 10,00 – 20,00 16PR umożliwiające jazdę z prędkością powyżej 30 km/h
28) Sterowanie kompatybilne z obsługą głowic roboczych typu Tiltrotator
29) Zawory utrzymujące obciążenie wysięgnika i ramienia ze wskaźnikiem obciążenia
30) Fabryczny układ centralnego smarowania
Osprzęt do koparki
1) Szybkozłącze hydrauliczne typ S60
2) Głowica uchylno – obrotowa (Tiltrotator) posiadająca blokadę bezpieczeństwa oraz centralne smarowanie z mocowaniem S60/S60. Głowica wyposażona w chwytak.
3) Łyżka planująca profil skandynawski z lemieszem
4) Łyżka kopiąca: 900 mm
5) Łyżka skarpowa: 1800 mm (uchylna hydraulicznie)
6) Łyżka trapezowa: 400/1800 mm
7) Widły: 1200 mm
8) Chwytak wieloszczękowy o ładowności min. 0,4 m3
Dodatkowe wyposażenie
1) Pompa do samotankowania
2) Gaśnica
3) Trójkąt ostrzegawczy
4) Smarownica ręczna
5) Skrzynka narzędziowa zamontowana w podwoziu
6) Standardowy zestaw narzędzi w tym klucz do kół
7) Wlew zbiornika zabezpieczony nakrętką z zamkiem.
Inne wymagania
1) Jeżeli Wykonawca przewiduje przeglądy gwarancyjne w trakcie okresu gwarancyjnego zobowiązany jest zapewnić obsługę gwarancyjną w siedzibie Zamawiającego.
2) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia stacji serwisowej obsługującej oferowaną koparkę w odległości maksymalnie do 100 km od siedziby Zamawiającego oraz obsługę w siedzibie Zamawiającego.
3) Koparka musi być wyposażona w system monitorowania GPS z pomiarem stanu paliwa (sonda paliwa) kompatybilny z systemem który posiada zamawiający (Progress GPS)
4) Gwarancja na całość zamówienia (koparka i osprzęt): minimum 24 miesiące
5) Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego usuwania awarii w okresie gwarancyjnym, nie później jednak niż w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia, a w przypadku gdyby naprawa wymagała wymiany części, które należy sprowadzić z zagranicy, termin do usunięcia awarii nie może przekroczyć 45 dni licząc od dnia zgłoszenia.
6) W okresie gwarancji koszty serwisów i przeglądów będzie ponosił Wykonawca – oferta powinna obejmować pakiet serwisowy w pełnym okresie gwarancyjnym zaoferowanym przez Wykonawcę.
7) W ramach dostawy przedmiotu zamówienia Wykonawca przeprowadzi instruktaż dla operatora Zamawiającego w zakresie poprawnej pracy, obsługi technicznej i konserwacji pojazdu na miejscu dostawy
8) Termin dostawy koparki kołowej: do 60 dni od dnia podpisania umowy
9) Instrukcja obsługi koparki w języku polskim w wersji papierowej i elektronicznej
10) Instrukcja osprzętu dostarczonego do koparki w języku polskim w wersji papierowej i elektronicznej
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ wraz z załącznikami

4.5.3.) Główny kod CPV: 43261000-0 - Koparki mechaniczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1015938,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1015938,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1015938,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TwojeMaszyny.pl sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5851494068

7.3.3) Ulica: Gdyńska

7.3.4) Miejscowość: Miszewko

7.3.5) Kod pocztowy: 80-297

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1015938,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.